Jump to content

Eden Hazard


Arsenalboy93

Recommended Posts

Hazard tror jeg neppe n\blir i LIlle han vil nok spille for en støre klubb i Europa, han for sikkert mye bedre kontark og med den klubben som henter han. Håde håpet at Wenger betalte litt for en gang skyd for han, for de andre strore klubbene henter han. TRor neppe Tottenham henter han siden det ike blir noe CL. 2

Ser jo Arsenal liker Gervinho også, jeg mener LIlle klarer neppe å holde på de beste spilleren sine.

Ser jo LYon og Marsille mister ogte de beste storlag,til penge sterke toppklubber, som vil gi den lønna spilleren krvere, Tydeligvis har ikke franske klag alt for mye penger, Ser jo POrto også som stadig mister de beste spilleren sine, for de ikke klarer å matche lønningen til Baca, Real, Man UT og City o.s.v

 

Men Hazard elskerv tydeligvis LIlle men ser nå ut som han må dra fra klubben siden rykter suier at feler storklubber vil vy på han B)

 

Men Eden Hazard hadde passa bra u\inn i Arsenal, sikkert Gervinho også, de er et bra radar par på LIile n ;)

 

Parker vil ikke ARSENAL HA AVLIKE VEL DE GPÅR FOR HARZARD OG GERVINHO

 

Så ER DET MYE RYKTER OM SAMBA i mega vsier SOM DE BESTE MITTSTOPPEREN I England.

 

hAN ER VEL OVER 180 HØY OG VINNER OG SLÅ ALLE I LUFTA, ALLETID EN SPILLER SOM GFIR ALT.

 

HAR STT OTFE HAN BLIT FLØTA OPP SOM EN SPILLER SOM HAN VILLE ALLE PÅ HODE RUNDT OG INN 16

 

mED cHAMAKH OG vAN pERSIE INNE I BOXSEB DA SKAL VI KLARE Å SKORE MYE MÅL PÅ DØBALLER FRISAPR OG KORONERE OG HAN ER EN SOLID LEDER BAK O FORSVAR JEFTER MYE PÅ MEDD SPILLERE.

 

 

wENGER SIDEN MANGE AV DE DY\U VIL HA AV SPILERE BLIT\R JHGPT OPP AV AMN UTD, CITY,CHELSEA OG TOTTENHAM MÅ VÆNGER GJØRE NOE ALDROMAV Å HENTE PILLERE SOM VIRKEL HETE KLASSE SPILLERE

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 309
  • Created
  • Last Reply

Hazard tror jeg neppe n\blir i LIlle han vil nok spille for en støre klubb i Europa, han for sikkert mye bedre kontark og med den klubben som henter han. Håde håpet at Wenger betalte litt for en gang skyd for han, for de andre strore klubbene henter han. TRor neppe Tottenham henter han siden det ike blir noe CL. 2

Ser jo Arsenal liker Gervinho også, jeg mener LIlle klarer neppe å holde på de beste spilleren sine.

Ser jo LYon og Marsille mister ogte de beste storlag,til penge sterke toppklubber, som vil gi den lønna spilleren krvere, Tydeligvis har ikke franske klag alt for mye penger, Ser jo POrto også som stadig mister de beste spilleren sine, for de ikke klarer å matche lønningen til Baca, Real, Man UT og City o.s.v

 

Men Hazard elskerv tydeligvis LIlle men ser nå ut som han må dra fra klubben siden rykter suier at feler storklubber vil vy på han :)

 

Men Eden Hazard hadde passa bra u\inn i Arsenal, sikkert Gervinho også, de er et bra radar par på LIile n ;)

 

Parker vil ikke ARSENAL HA AVLIKE VEL DE GPÅR FOR HARZARD OG GERVINHO

 

Så ER DET MYE RYKTER OM SAMBA i mega vsier SOM DE BESTE MITTSTOPPEREN I England.

 

hAN ER VEL OVER 180 HØY OG VINNER OG SLÅ ALLE I LUFTA, ALLETID EN SPILLER SOM GFIR ALT.

 

HAR STT OTFE HAN BLIT FLØTA OPP SOM EN SPILLER SOM HAN VILLE ALLE PÅ HODE RUNDT OG INN 16

 

mED cHAMAKH OG vAN pERSIE INNE I BOXSEB DA SKAL VI KLARE Å SKORE MYE MÅL PÅ DØBALLER FRISAPR OG KORONERE OG HAN ER EN SOLID LEDER BAK O FORSVAR JEFTER MYE PÅ MEDD SPILLERE.

wENGER SIDEN MANGE AV DE DY\U VIL HA AV SPILERE BLIT\R JHGPT OPP AV AMN UTD, CITY,CHELSEA OG TOTTENHAM MÅ VÆNGER GJØRE NOE ALDROMAV Å HENTE PILLERE SOM VIRKEL HETE KLASSE SPILLERE

 

Beklager, men det er vanskelig å forstå innleggene dine når du skriver med caps lock.

Men det meste du skriver om Samba er så å si sant, men han er nok ikke den beste stopperen i England. En av de beste kan man si. Dessuten vil han tilføre Arsenal mye som vi trenger.

Link to comment
Share on other sites

Beklager, men det er vanskelig å forstå innleggene dine når du skriver med caps lock.

Men det meste du skriver om Samba er så å si sant, men han er nok ikke den beste stopperen i England. En av de beste kan man si. Dessuten vil han tilføre Arsenal mye som vi trenger.

 

Han er værfall bedre en alle de har fra før så høy og vinner allt i lufta både angrep pg forsvar.

 

Hadde han spilt på et av topplaga i PL hadde han vært enda bedre, er nok ikke Samba som er dårlig men når du spiller med mange dårlige spiller rundt deg blir du også en dårligere spiller selv, pluss han blir usikker når stadig spiller på lage hans gjør så mye feil bak i forsvar. Kan tenke deg selv Terry eller Rio i Blackburn hadde vært like dårlige som Samba med så mye dårlige spiller rundt seg.

Nei Samba vil blir en så mye bedre spiller i en av Toppklubbene i PL og vil utvikle seg enda mere når han for mange goe spillere rundt seg <_<

Link to comment
Share on other sites

Han er værfall bedre en alle de har fra før så høy og vinner allt i lufta både angrep pg forsvar.

 

Hadde han spilt på et av topplaga i PL hadde han vært enda bedre, er nok ikke Samba som er dårlig men når du spiller med mange dårlige spiller rundt deg blir du også en dårligere spiller selv, pluss han blir usikker når stadig spiller på lage hans gjør så mye feil bak i forsvar. Kan tenke deg selv Terry eller Rio i Blackburn hadde vært like dårlige som Samba med så mye dårlige spiller rundt seg.

Nei Samba vil blir en så mye bedre spiller i en av Toppklubbene i PL og vil utvikle seg enda mere når han for mange goe spillere rundt seg <_<

 

Så klart han ville blomstret, men som det er sagt så må han tilpasse seg spillet vårt, for det er meget annerledes enn Blackburn's. Så han vil utvikle seg til en bedre spiller, men da må han tilpasse seg spillet vårt. Derfor er det viktig å hente han inn fort nok til at han kan være med på treningsleir.

Link to comment
Share on other sites

Det skal komme en signering i løpet av uka.....

 

Kilde: en insider på Twitter

 

Dette meldte jeg fra om på Samba tråden forøvrig, men tviler på at det gjelder Hazard.

 

Arsenal FC Transfer Reality: Belgian Star Eden Hazard out of Wenger's Reach

 

Tror heller dette er realiteten dessverre. Skulle gjerne sett Arshavin og Rosicky gå for å finansiere et kjøp av Hazard, men det er vel heller lite tvilsomt at Wenger uansett bruker såpass mye penger på belgieren.

 

Nasri på høyre, Hazard på venstre og v. Persie - Gervinho på topp hadde vært orgasmisk forøvrig. Selv om Nasri på venstre, Gervinho på høyre og v. Persie - Benzema også høres helt fantastisk ut.

 

Dog tror jeg bare Gervinho er et realistisk kjøp av disse 3.

 

Forøvrig har Newcastle kjøpt Yohan Cabaye fra Lille for £5M. Ville vært en meget god backup/rotasjonssignering til den prisen.

Link to comment
Share on other sites

Veit du nevnte det, men siden det er mest sannsynelig at den ukjente signeringen er Samba, så valgte jeg å poste det her også ;)

 

Haha du har vel håp som meg om at Hazard kommer i sommer du også tenker jeg. Fullstendig lov! Hehe <_<

 

Forøvrig hvis Nasri ikke signerer ny kontrakt og blir solgt så nesten Hazard bli hentet inn som erstatter og hvis Fabregas blir solgt burde det være det samme med Nasri som erstatter Cesc og Hazard som erstatter Nasri.

Link to comment
Share on other sites

Utdrag fra Le Grove :

 

"Other hot rumours are Hazard and Gervinho from Lille in a double bubble swoop, now Hazard I know, but Gervinho is from the Ivory coast, same place as Eboue, Wenger wouldn’t be stupid enough to sign an African in ACN year though would he?… Yeah, actually he would!

 

No offence to our African readers but we can’t afford to lose 3 players at the business end of the season, that is madness! "

 

Hørt mye bra om Gervinho og han virker å være en type vi trenger, men bloggeren har et poeng.... Den fordømte Afrika-cupen skaper mye problemer

Link to comment
Share on other sites

Det er det som er det kjipe med afrikanske spillere ja, men vi vil jo ha spilleren tilgjengelig 23 av 24 måneder (minus ferie selvfølgelig) og det har jo vært spekulert om ACN kanskje blir flyttet til sommeren etterhvert.

 

Som sagt tidligere så er Hazard/Gervinho i et "double swoop" en våt drøm. Hazard alene kvalifiserer seg til en våt drøm hos meg hvertfall ;)

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ May 30 2011, 08:36 PM) 226015[/snapback]

Det er det som er det kjipe med afrikanske spillere ja, men vi vil jo ha spilleren tilgjengelig 23 av 24 måneder (minus ferie selvfølgelig) og det har jo vært spekulert om ACN kanskje blir flyttet til sommeren etterhvert.

 

Som sagt tidligere så er Hazard/Gervinho i et "double swoop" en våt drøm. Hazard alene kvalifiserer seg til en våt drøm hos meg hvertfall ;)

 

Så så, Stefan. Må ikke bli alt for våt her nå...

 

(Jeg også har litt sånn fuktige drømmer om detta....)

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ May 30 2011, 08:36 PM) 226015[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Det er det som er det kjipe med afrikanske spillere ja, men vi vil jo ha spilleren tilgjengelig 23 av 24 måneder (minus ferie selvfølgelig) og det har jo vært spekulert om ACN kanskje blir flyttet til sommeren etterhvert.

 

Som sagt tidligere så er Hazard/Gervinho i et "double swoop" en våt drøm. Hazard alene kvalifiserer seg til en våt drøm hos meg hvertfall B)

Så så, Stefan. Må ikke bli alt for våt her nå...

 

(Jeg også har litt sånn fuktige drømmer om detta....)

 

Jeg måtte bytte laken. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Når Arseblog skriver det, er det nok hold i det. Men, Lille har gått ut å sagt at de ikke kommer til å selge både Gervinho og Hazard.... For håpe dem har endret mening

 

Både riktig og feil her TheLegend. Lille sa det ville være uaktuelt med et salg av Hazard såfremt det ikke kom et høyt bud. £25M f.eks. vil trolig være nok til at Hazard blir en Arsenal spiller i løpet av sommeren. Venter man til neste år og Hazard har den samme utviklingen han har hatt de siste 3 sesongene så kan han fort få en prislapp på £30-40M. Særlig hvis Shitty og Real Madrid er interesserte.

Link to comment
Share on other sites

Dette var virkelig et spennende rykte. Hadde mer eller mindre gitt opp muligheten for å få signert Hazard, men nå er Arseblog er veldig pålitelig kilde. Det som er litt skremmende er at dette kommer ut nå når jeg leser at Manchester United har trappet opp jakten på Nasris underskrift. Oddsen på at Nasri nå skal bli United spiller er på 5/4. Har dessverre en liten mistanke på at det kan ha en sammenheng med vår interesse for Hazard. Dog er ikke Hazard en dårlig erstatter for Nasri.

Link to comment
Share on other sites

Nasri forsvinner ikke til United. Det kan bare ikke skje.. i så fall skal jævelene betale blodpris og Nasri få brenne.

 

Dog tror jeg det kanskje betyr at Fabregas forsvinner og at Wenger gjør et par kjøp før overgangen blir offisiell slik at vi ikke må betale blodpris for spillere.

Link to comment
Share on other sites

Både riktig og feil her TheLegend. Lille sa det ville være uaktuelt med et salg av Hazard såfremt det ikke kom et høyt bud. £25M f.eks. vil trolig være nok til at Hazard blir en Arsenal spiller i løpet av sommeren. Venter man til neste år og Hazard har den samme utviklingen han har hatt de siste 3 sesongene så kan han fort få en prislapp på £30-40M. Særlig hvis Shitty og Real Madrid er interesserte.

 

The French club will only allow one of Hazard and Gervinho to leave

 

http://www.skysports.com/story/0,19528,11670_6969377,00.html

Link to comment
Share on other sites

Ser ut til han har forstått at han ikke kan komme med på laget, og skulle ikke Barca ha inn Alexis Sanchez? Ikke vanskelig å se at de begge to kunne kommet med på laget på Pedro's bekostning, men Barca har da vitterlig brukt store penger på Rossi som jeg tenker skal inn på den kanten. Så er vanskelig å se hvor de skal inn nå, Afellay er også en spiller som lurer rett bak der..

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...