Jump to content

Eden Hazard


Arsenalboy93

Recommended Posts

  • Replies 309
  • Created
  • Last Reply

Hazard er ikke mitt førstevalg i sommer, kommer nok til å bli en kjempespiller, men måten han og agenten har hora seg rundt til alle klubber i Europa, samt måten Gervinho og Chamakh har mislyktes etter gode starter(Kan fremdeles bli gode, men for øyeblikket er begge crap..).

 

Selvfølgelig vil jeg bli lykkelig om vi får Eden, men han har Nasri-tendenser og det misliker jeg sterkt.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

gunnerblog

Astonishing stats “@tomwfootball: Eden Hazard now has 15 assists in Ligue 1 this season, and 17 goals.”

 

Er virkelig ikke ofte at Hazard går av banen uten målpoeng. Sikler nærmest når jeg tenker på hvordan det ville vært om vi hadde hatt Hazard på venstrekanten vår denne sesongen :P Er også fortsatt igjen noen minutter av kampen mellom Lille og Caen så skal ikke se bort ifra at han muligens får et mål eller en assist til. Temmelig bemerkelsesverdig for en spiller på 20/21 år.

Link to comment
Share on other sites

Har vært mange rykter i det siste om at Hazard kan ende opp i Spurs. Finner ikke ord på hvor bittert det hadde vært, selv om jeg tviler på at det er mye sannhet i disse ryktene. Tottenham linkes jo alltid til de store navnene tidlig i overgangsvinduene. Tipper han ender opp i City, kan rett og slett ikke se en annen løsning.

Link to comment
Share on other sites

At Hazard ender opp i Spurs har jeg ingenting tro på såfremt de ikke selger unna Bale og slenger inn astronomiske lønninger (noe de ikke tillater uansett). Og det skal sies at Hazard er en stor stor forbedring fra Bale så det ville ikke akkurat vært dumt for Tottenham, men ser bare ikke at Hazard ender opp der.

 

Ellers hadde jeg hatt tro på at Hazard kunne endt opp i Arsenal hvis Wenger faktisk hadde bladd opp store summer for meget spennende (og gode) spillere i fortiden, men når alt taler for at det ikke blir et kjøp så har jeg heller ingen tro på det. Selv om det er min aller våteste drøm i overgangsmarkedet. Tror av alle steder han ender opp så er det i Chelsea faktisk..

Link to comment
Share on other sites

Drar til Real Madrid, Zidane har visst lagt sin elsk på han og da skjer det samme som når Zidane "fant" Varane.

 

Tror faktisk ikke han drar til Real Madrid. Han har sagt at spilletid er det aller viktigste for han (pluss at han tar et steg opp i kvalitetsnivå på ligaen) og i Real Madrid så er han ikke noe automatisk førstevalg. Manchester City spiller et litt annerledes system hvor Hazard ikke helt vil komme til sin rett såfremt de ikke bytter system/formasjon, men Chelsea har et akutt behov for en spiller akkurat som Hazard. En som kan ta over for hvor Malouda var for noen år siden.

 

Hadde også gått glatt inn på venstre/høyrekanten vår, United, Tottenham o.l.

Link to comment
Share on other sites

Hazard har avslørt at han skal spille i blått neste sesong.

 

When asked on whether he prefers red or blue - Lille's home kit is red - Hazard told Canal+ that he likes both colours but added: "It's the blue that I'll be wearing next season. Definitely the blue."

http://soccernet.espn.go.com/news/story/_/id/1065218/lille-star-eden-hazard-reveals-he-will-wear-blue-next-year?cc=5739

Link to comment
Share on other sites

Jeg kjøper ikke dette ryktet for fem flate øre, hvis ikke Hazard plutselig har ombestemt seg i forhold til ambisjoner i forhold til spilletid og hvilke turneringer han ønsker å spille i. Går han til City, kan han glemme å få all den spilletiden han er opptatt av. I Chelsea vil han få all spilletiden han ønsker, men med store sjanser for å ikke få spille i CL. Går han til en av disse klubbene, viser han bare at det han har sagt tidligere er bare pisspreik. Da er han nok en spiller som styres av hvor mye som kommer inn på konto hver uke, og da er han uønsket til Arsenal i mine øyne.

Link to comment
Share on other sites

Kommer frem at dette "sitatet" er bullshit. Han ble spurt om hvorvidt han likte blått eller rødt best og da svarte han som følger visstnok dette:

 

"I like both. They're both nice colours. I think they both suit me."

 

Utrolig hvordan franske medier har gjort dette hele til en lek.

Link to comment
Share on other sites

Kommer frem at dette "sitatet" er bullshit. Han ble spurt om hvorvidt han likte blått eller rødt best og da svarte han som følger visstnok dette:

 

"I like both. They're both nice colours. I think they both suit me."

 

Utrolig hvordan franske medier har gjort dette hele til en lek.

 

Silly Season på sitt beste. Men tror uansett han ender i blått neste sesong...

Link to comment
Share on other sites

Ja, da er spørsmålet bare hvilken klubb han går til i sommer. Skulle ønske det var oss, men vi får jo ikke ut fingern, så ........ Eden Hazard er krydder.

 

Hazard er selve krydderet. Er ingen tvil om at vi trenger en spillertype som han, men vedder på at hvis Wenger vil ha en slik type spiller så ender vi opp med Hoilett eller noe istedet.

 

Eller så kanskje sammenligner han Walcott med Messi igjen.. :P

Link to comment
Share on other sites

Hazard er utenfor vår rekkevidde så lenge Manchester-klubbene er interesserte. Det er ingenting som tilsier at han skal velge oss ovenfor en av gigantene selv om Wenger hadde vært gira på å hente han. Det er derimot mange typer krydder på markedet....

Link to comment
Share on other sites

Hazard er utenfor vår rekkevidde så lenge Manchester-klubbene er interesserte. Det er ingenting som tilsier at han skal velge oss ovenfor en av gigantene selv om Wenger hadde vært gira på å hente han. Det er derimot mange typer krydder på markedet....

 

Han er kanskje blitt det .....

Link to comment
Share on other sites

Er rimeleg sikker på at han går til City.. Begynner å bli ganske mange like spelartyper der no.. Silva, Tevez, Aguero, Nasri, Hazard..

 

Forhåpentligvis betyr det at Nasri havner ytterst på benken neste sesong, med minimalt med spilletid.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...