Jump to content

Eden Hazard


Arsenalboy93

Recommended Posts

  • Replies 309
  • Created
  • Last Reply

Hazard uttalte til l`Equipe i går at beslutningen om hvor han spiller neste år ikke er tatt. Han vil bestemme seg før 2. juni og vil annonsere det så snart han har signert. Før det kommer han ikke til å kommentere noen rykter.

Link to comment
Share on other sites

Hazard uttalte til l`Equipe i går at beslutningen om hvor han spiller neste år ikke er tatt. Han vil bestemme seg før 2. juni og vil annonsere det så snart han har signert. Før det kommer han ikke til å kommentere noen rykter.

 

Jeg holder en knapp på Chelsea, men håper selvfølgelig han ender opp med kanonen på brystet selv om det er totalt urealistisk :P

 

JamieDalton82

Lille Director Frederic Paquet says there are 4 teams interested in Eden Hazard.

 

La meg gjette.. Manchester City, Chelsea, Manchester United og Tottenham..? :P

Link to comment
Share on other sites

Hazard kommer ikke, han er interessert i de tre store med penger. Det er jo trist men sånn er det. Som vanlig vet vi lite om hva som foregår i kulissene, kunne vært moro om Wenger skrev en biografi etter han gikk av, for å få et bilde av hva vi driver med i overgangsvinduene tillagt forklaringer. Lønningene i Chelsea og Shitty kan vi ikke konkurrere med, det er spilletid og en attraktiv måte å spille fotball på. Blir vi tettere bakover (Med Steve Bold) kan dette bli bra det.

Link to comment
Share on other sites

Samme her, men jeg klarer ikke se Wenger som en spesielt utleverende person - særlig når det gjelder andre mennesker og klubber. Jeg tror neppe han kommer til å fare med så mye sladder, men det kommer nok utvilsomt til å bli en gullgruve av informasjon uansett. Det har alltid virket som han har hatt et behov for å rettferdiggjøre handlingene sine, samtidig som kravet til profesjonalitet og ryddighet kanskje har holdt han en del tilbake. Kanskje en litt grå og kjedelig pensjonisttilværelse vil gjøre at han ikke vil spare på kruttet i en eventuell biografi.

Link to comment
Share on other sites

Virker som om Chelsea blir Hazard's nye klubb. Masse rykter ute om Chelsea selv om ingen offisiell bekreftelse har kommet ut, men det er fortsatt den klubben som virker å være sterkest linket med Hazard pdd.

 

Blir virkelig ikke morsomt å møte Chelsea når de har både Hazard, Mata, Marko Marin og trolig andre nysigneringer neste sesong.

Link to comment
Share on other sites

Denne du baserer ryktet på, Stefan:

 

Haha så jævlig bra. :P

 

Men, er som regel ikke røyk uten flammer. I går meldte L'Equipe at Hazard så og si var klar for Chelsea og i dag så har det vært endeløse twitringer om at han skal til Chelsea fra mange hold (selv om ingen av de har noen kilder eller fakta å vise til). Attpåtil så skrev Hazard for et par timer siden på twitter at han hadde gjort valget sitt.

 

Sa det fra starten av at jeg trodde han kom til å ende opp i Chelsea. Dessverre ser det ut til at jeg muligens får rett.. >_<

 

Edit: Til og med Dagbladet har fått det med seg..

 

Hazard har bestemt seg for hvor han vil spille

 

Tenker meg at Hazard kommer til å dra inn en saftig sum bare i draktsalg til tross for sin unge alder. Er MYE hype rundt gutten og navnet hans er jo temmelig badass.

Link to comment
Share on other sites

Mata/Hazard/Marin vil alle kjempe om offensiv midtbaneposisjonen/venstrevingen, men Chelsea trenger mer for å kjempe om gullet.

 

Samtlige av disse spillerene kan spille på hver sin kant, men Marin er vel som oftest å finne på høyrekanten?

Marin - Hazard/Mata - Mata/Hazard

Torres

Med Ramires og en ny bedre defensiv midtbane ved siden av seg er det et temmelig slagkraftig lag hvis Torres får prikket inn formen. Med spillere som Hazard, Mata og Marin så er han jo dømt til å bli spilt til langt flere sjanser hvertfall. Forundrer meg heller ikke om det kommer inn en ny spiss.

Link to comment
Share on other sites

Vi kan godte oss over Spurs rekordtidlige CL-exit, men Chelseas triumf i Munchen er svært ødeleggende for våre tittelambisjoner neste sesong. At de allerede nå ser ut til å lande sommerens virkelige storfisk sender tydelige signaler til rivalene. Det er kvalmt at en klubb sprenger banken for en enkeltspiller uten å ha en manager på plass. Money talks. Synd for engelsk fotball.

Link to comment
Share on other sites

 

Samtlige av disse spillerene kan spille på hver sin kant, men Marin er vel som oftest å finne på høyrekanten?

Marin - Hazard/Mata - Mata/Hazard

Torres

 

Med Ramires og en ny bedre defensiv midtbane ved siden av seg er det et temmelig slagkraftig lag hvis Torres får prikket inn formen. Med spillere som Hazard, Mata og Marin så er han jo dømt til å bli spilt til langt flere sjanser hvertfall. Forundrer meg heller ikke om det kommer inn en ny spiss.

Marin er høyrekant og vil nok bli brukt som backup for Mata som må skyves ut på kanten om ikke Hazard løy når han sa han må kunne spille i den offensive midtbanerollen, lukter Abramovitch lang vei, Chelsea hadde muligens vært best med tre rene offensive midtbanespillere så henter de en ren kantspiller i Marin som nesten kun har fart å by på. Synd Eden ikke går til oss, men det er mulig vi jubler over at han gikk dit etter sesongen

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...