pacman Posted September 11, 2011 Report Share Posted September 11, 2011 St. Etienne 1 - 3 Lille Jeg har hele tiden ønsket meg Hazard til Arsenal og for å si det sånn: Lysten blir ikke akkurat mindre når han fortsetter å prestere som det der.. Samme her.. Har hatt lyst på han 2 år nå.. Og før sommeren i år hadde jeg et lite håp om at vi faktsk skulle få han og.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted September 11, 2011 Report Share Posted September 11, 2011 Har superlyst på unge Eden selv, han har noe jeg ikke har sett i en Arsenaldrakt før, så mye fart og så mye teknikk på en helt annen måte enn Henry hadde. En av få som idag kan sammenliknes med Messi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Umlaut Posted September 11, 2011 Report Share Posted September 11, 2011 Prisen på han her går jo opp £1 mill for hver kamp han spiller. Sinnsyk fyr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kellman Posted September 12, 2011 Report Share Posted September 12, 2011 Ingen tvil om at Hazard har vært arsenal's fansens største ønske de 2 siste årene, og det er lett å se hvorfor! Men som dere sier så blir nok sjansen større for hver kamp fremover at han ender opp i en eller annen toppklubb. Skulle vi fått Hazard så burde nok det skjedd for 2 år siden eller tidlig denne sommeren! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted September 21, 2011 Report Share Posted September 21, 2011 Hazard scorte nok et mål for Lille mot Bordeaux. Må sies å være et temmelig brukbart mål! Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted September 21, 2011 Report Share Posted September 21, 2011 Damn, prisen stiger for hver kamp! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted September 21, 2011 Report Share Posted September 21, 2011 Damn, prisen stiger for hver kamp! Får bare håpe Lille ryker ut av CL når januar kommer og vi fortsatt er med. Da vil i det minste prisen synke litt og hvis vi byr nok så kanskje Lille vil være villige til å gi slipp på han. Om Hazard derimot lenger vil til Arsenal innen den tiden er et helt annet spørsmål.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian96 Posted September 21, 2011 Report Share Posted September 21, 2011 Vi skulle kjøpt han når vi hadde sjansen, blir nok nærmere umulig neste sommer dette.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oh-To-Be-A-Gooner Posted September 21, 2011 Report Share Posted September 21, 2011 Er det noen som vet hvordan unge Hazard gjorde det i første CL kampen de hadde. Det er vel på det nivået han må vurderes, da jeg tror Ligue 1 ikke er en god nok målestokk opp mot PL. Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted September 21, 2011 Report Share Posted September 21, 2011 Vi skulle kjøpt han når vi hadde sjansen, blir nok nærmere umulig neste sommer dette.. Tror nok at vi kan få det til om vi er på han i Januar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalboy93 Posted September 21, 2011 Author Report Share Posted September 21, 2011 Merk mine ord, han går til Liverpool i Januar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted September 21, 2011 Report Share Posted September 21, 2011 Ser da ikke hva Liverpool kan tilby han som han ikke kan få hos oss eller ved å bli i Lille? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalboy93 Posted September 22, 2011 Author Report Share Posted September 22, 2011 Det kan så være men, Liverpool har førsteretten på han i Januar, etter at Cole gikk til Lille på lån. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted September 22, 2011 Report Share Posted September 22, 2011 Det kan så være men, Liverpool har førsteretten på han i Januar, etter at Cole gikk til Lille på lån. Det er vel faktisk Arsenal som har førsterett på Eden Hazard altså "first refusal". Liverpool avkreftet at de hadde det. Klarer ikke å se at han ender i Liverpool. Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted September 22, 2011 Report Share Posted September 22, 2011 Det kan så være men, Liverpool har førsteretten på han i Januar, etter at Cole gikk til Lille på lån. Bullshit at Lille skulle inngått en sånn avtale for å låne en middelmådig spiller som ingen andre har lyst på og dermed miste talentet "alle" har lyst på pga det.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted September 22, 2011 Report Share Posted September 22, 2011 Bullshit at Lille skulle inngått en sånn avtale for å låne en middelmådig spiller som ingen andre har lyst på og dermed miste talentet "alle" har lyst på pga det.. Det er ikke hva first refusal er Wojciech53. First refusal foregår omtrent som dette: Arsenal tilbyr £28M for Eden Hazard. Lille er villige til å selge til denne prisen, men må da kontakte Liverpool og fortelle at Arsenal har lagt inn et bud på £28M. Hvis Liverpool da imøtekommer Arsenals bud og tilbyr det samme vil Hazard ende opp i Liverpool. Dog er det bare bullshit uansett at Liverpool sitter på first refusal. Den eneste klubben som det faktisk har vært snakk om at har first refusal er faktisk Arsenal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
49 unbeaten Posted September 22, 2011 Report Share Posted September 22, 2011 Det er ikke hva first refusal er Wojciech53. First refusal foregår omtrent som dette: Arsenal tilbyr £28M for Eden Hazard. Lille er villige til å selge til denne prisen, men må da kontakte Liverpool og fortelle at Arsenal har lagt inn et bud på £28M. Hvis Liverpool da imøtekommer Arsenals bud og tilbyr det samme vil Hazard ende opp i Liverpool. Dog er det bare bullshit uansett at Liverpool sitter på first refusal. Den eneste klubben som det faktisk har vært snakk om at har first refusal er faktisk Arsenal. Vil tro at Hazard har noe å si i denne saken også. Om vi og Liverpool skulle by det samme, så er eventuelle avtaler mellom klubbene bortkastet hvis spilleren nekter å dra til f. eks Arsenal pga. han liker Liverpool bedre. Lille får jo pengene uansett hvem som overfører de £28M... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted September 23, 2011 Report Share Posted September 23, 2011 Det sier seg selv at Hazard aldri ville latt klubben inngå en first refusal klausul såfremt nevnte klubb ikke var den klubben han ønsket seg mest til. Tviler sterkt på at det er Liverpool for å være ærlig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nuhi Posted September 23, 2011 Report Share Posted September 23, 2011 Det sier seg selv at Hazard aldri ville latt klubben inngå en first refusal klausul såfremt nevnte klubb ikke var den klubben han ønsket seg mest til. Tviler sterkt på at det er Liverpool for å være ærlig Jepp. Jeg tror det blir Real/Barca/City. Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted September 23, 2011 Report Share Posted September 23, 2011 Dog er det bare bullshit uansett at Liverpool sitter på first refusal. Den eneste klubben som det faktisk har vært snakk om at har first refusal er faktisk Arsenal. Vet hva first refusual er også Det jeg reagerte på var at det sto førsterett. Om Pool har "first refusual" gjør deg meg ingenting, "alle" kommer vel til å by det samme beløpet så snart noen får et godkjent. Link to comment Share on other sites More sharing options...
49 unbeaten Posted March 18, 2012 Report Share Posted March 18, 2012 Kommer til å bli en drakamp om Hazard til sommeren. Nå har Ferguson og Redknapp vært over i Frankrike og studert Lille tidligere i sesongen, mens Mancini satt og slikket seg rundt munnen i kveld. Mangler bare at Mourinho, Abramovich og Berlusconi dukker opp også så har man med de fleste klubbene som er villig til å vidåpne lommeboken... Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjornage Posted March 18, 2012 Report Share Posted March 18, 2012 Ferguson var visstnok der for å se Debuchy, ikke Hazard. Men ja, det kommer nok til å bli en drakamp og jeg tviler på at vi kommer til å være involvert. Jeg tipper han ender opp i Real Madrid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted March 18, 2012 Report Share Posted March 18, 2012 Få spillere som får meg til å sikle like mye som et potensielt kjøp av Hazard, men man må vel bare innse at vi ikke kommer til å være en realistisk konkurrent for underskriften hans. Hadde vi fått et bud godkjent så tror jeg kanskje han ville valgt oss, men når Lille trolig vil ha rundt £28M+ for han så er vi ute av kampen før den i det hele tatt har startet. Bare krysser fingrene for at han ikke ender opp et annet sted i England hvertfall. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted April 17, 2012 Report Share Posted April 17, 2012 Newcastle star tells Hazard to snub Spurs for Arsenal Sånn ja Cabaye. Nå må du bare overbevise Wenger! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caribo Posted April 18, 2012 Report Share Posted April 18, 2012 At Wenger betaler £25-30 mill. for en spiller skjer ikke. Blir vel Manure som henter han da. Shitty vil vel også legge inn bud. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.