Jump to content

Eden Hazard


Arsenalboy93

Recommended Posts

Veldig godt innlegg Dannialdo.

Nå har Arsenal levde på ingenting de siste 5 åra, for å nedbetalt gjeld og den slags, nå er det på tide å vise at vi er den mest vel drevende klubben i England og bruker de økonomiske musklene vi har opparbeidet oss, slik at vi også kan skryte av sportslig suksess!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 309
  • Created
  • Last Reply

Tror Wenger og styret heller foretrekker å flexe sine økonomiske muskler hjemme foran speilet dessverre

 

Det er realiteten desverre, men i år må de merke presset.. Tror ikke Wenger har lyst å sitte på benken på Emirates neste sesong med brutte løfter og uten forsterkninger.

Link to comment
Share on other sites

Neste sesong blir ganske sannsynlig gjevnere i toppen enn noen gang før, så Wenger har ikke noe valg foran neste sesong enn å forsterke laget i de fleste ledd. Håper på Sakho, Hazard, Gervinho og Falcao på bakgrunn av det jeg har lest og hørt fra både medier og såkalte fotballeksperter. Må innrømme at jeg har sett minimalt av alle de fire nevnte, så jeg skal ikke påstå at dette er de eneste og ikke minst beste løsningene Wenger kan bruke!

Liverpool, City og Tottenham kommer til å forsterke laget mye før neste sesong, og hvis ikke vi henger oss på er jeg redd at vi kan havne utenfor topp 4, dessverre..

Link to comment
Share on other sites

Sikker på at Gervinho går til Tottenham nå, ikke det at de trenger han, de som har Lennon på den kanten..

 

Nja tror ikke han havner i Tottenham. Han uttalte vel selv at han var mer interessert i å gå til en toppklubb mtp. at Lille ligger ann til å bli seriemester og allerede har vunnet den franske cupen. Såvidt jeg forstod ville han spille i Champions League og det har ikke Tottene denne sesongen hvertfall! :P

Link to comment
Share on other sites

Wenger har sagt at han har 3 navn på ønskelista. Vi får nok aldri Gervinho og Hazard, men kanskje en av dem.

De 2 andre blir nok forsvarspillere. Men jeg syns at 3 spillere er lite, 4 hadde vert tilstrekkelig, da kunne vi styrket laget med Hazard og evt. Gervinho og 2 forsvarere.

 

Men jeg personlig håper på 2 forsvarspillere og en spiss som er EFFEKTIV! Alà Falcao

Link to comment
Share on other sites

Her er noen linker for det jeg skrev ossen klubbene ligger and og hva de har tapt og tjent alle i PL.

 

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/pl/article3153509.ece

 

 

Her ser vi Wenger endelig han skjønt det vis dette stemmer

 

http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/art...?artid=10094123

 

Ser ut som det er værfall en Engelsk spiller det er snakk om her at han vil hente.

 

For håpe Eden Hazard også er en som Wenger vil hente :P

Link to comment
Share on other sites

:P-->

QUOTE(Stefan B @ May 23 2011, 05:09 PM) 225273[/snapback]

Årets unge spiller i 2009 og 2010. Og årets spiller i 2011.

 

Er ikke uten grunn at han er ettertraktet B)

 

Når budrunden begynner, så trekker vel Wenger seg når budene passerer 5millioner pund :-)

Link to comment
Share on other sites

:P--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ May 23 2011, 05:09 PM) 225273[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Årets unge spiller i 2009 og 2010. Og årets spiller i 2011.

 

Er ikke uten grunn at han er ettertraktet B)

Når budrunden begynner, så trekker vel Wenger seg når budene passerer 5millioner pund :-)

 

Haha!

Link to comment
Share on other sites

Tror vi kan glemme Hazard.

 

“Eden has chosen to stay,” said a source close to the club. “He has a contract until 2015 and now Champions League football. Everything points towards staying.”

 

Han er 20 år, har akkurat vunnet en dobbel med Lille, og skal spille CL neste sesong. Skjønner godt at han ønsker å bli i Frankrike da.

Link to comment
Share on other sites

"Dessverre" virker Hazard som han faktisk bryr seg om Lille, og vil nok også bli der neste år for CL spill. Nå er prisen og konkurransen fra andre lag såpass høyt, at Wenger ikke har en sjanse til å vinne signaturen til denne spilleren.

 

Burde ha gjort ALT sist sommer, for å prøve å kapre seg denne spilleren. Hazard spiller nok i Real Madrid, Chelsea, eller i en av Manchester klubbene fra sesongstart 2012/13.....

Link to comment
Share on other sites

"Dessverre" virker Hazard som han faktisk bryr seg om Lille, og vil nok også bli der neste år for CL spill. Nå er prisen og konkurransen fra andre lag såpass høyt, at Wenger ikke har en sjanse til å vinne signaturen til denne spilleren.

 

Burde ha gjort ALT sist sommer, for å prøve å kapre seg denne spilleren. Hazard spiller nok i Real Madrid, Chelsea, eller i en av Manchester klubbene fra sesongstart 2012/13.....

 

Enig med deg.. Men mener han bør gjøre ALT denne sommeren for å gjøre det godt igjen!

Link to comment
Share on other sites

Arsene Wenger is closing in on Belgian starlet Eden Hazard - and could be set for a double swoop on his club, Lille.

 

Arsenal boss Wenger has also kept tabs on the French side's Ivory Coast striker Gervinho, who says he will decide on his future later in the summer.

 

Wenger is desperately trying to beat off competition from Liverpool and Tottenham to get winger Hazard - a player MirrorFootball first reported his interest in as far back as October 2009 .

 

Hazard, 20, can have the pick of his clubs this summer but Arsenal believe they can pull off a deal for around £12million.

 

The Gunners also want a striker and Gervinho, 23, says he will announce his decision as to whether to stay at Lille or move next month.

 

"After the last match and a match with Ivory Coast, I will go for holidays," he said. "I have already made my choice. Everyone will know it later. It is a personal choice.

 

"The coach wants me to stay. The club will play in the Champions League and he wants to play it with me. I want to play it too, if I have such an opportunity.

 

"But I can play it at Lille or somewhere else, that is no problem.

 

"We have had several talks and we know what we told ourselves. There are still a few days to talk before holidays."

 

http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Arsen...l#ixzz1NXy817Rz

 

 

John Cross mener vi er desperate etter å signere Eden Hazard og jeg håper virkelig det stemmer. Han og Gervinho ville vært to meget gode signeringer. Dog stusser jeg på £12M og såfremt vi ikke er villige til å strekke oss lenger så tviler jeg sterkt på at Hazard ender opp i Arsenal.

 

Gervinho derimot har allerede bestemt seg for hva han skal gjøre og vil annonsere dette tidlig i juni. Forhåpentligvis kommer det bekreftelse på at han vil gå til Arsenal :P

Link to comment
Share on other sites

klart det er lov å drømme, men om forhåpningen er store, blir skuffelsen desto større om det ikke går veien :P

 

Det er en del av å være arsenal-supporter.

 

Vi drømmer i juni - og enda litt mer i juli.

 

Vi aner trøbbel i slutten av juni

 

Vi blir desperate i august

 

Vi blir skuffet i september.

 

 

Thats the way of the arsenal-supporter.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...