Jump to content

Eden Hazard


Arsenalboy93

Recommended Posts

Hazard virker som å være ganske lik Ronaldo når det kommer til personligheten. Vil faktisk ikke ha sånne cunts til denne klubben. Samme hvor god han er.

 

Tar glatt imot Hazard hvis vi får beholde han i 6 sesonger. Syntes ei heller Ronaldo er så ille..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 309
  • Created
  • Last Reply

Masse rykter om at Hazard visstnok skal til United. Samtidig er de også visstnok i samtaler med Kagawa..

 

Lurer på hvordan neste sesong kommer til å gå hvis alle lagene i Premier League forsterker betraktelig mens vi ikke engang klarer å holde på van Persie.. O_O

 

Edit: Gjett hvem som nettopp scoret for Lille også? Kommer til å bli et rent helvete å møte Hazard.

 

Der kom mål nummer 2 for Hazard. Er nå oppe i 19 seriemål + 15 målgivende på 38 ligakamper. Han har forøvrig spilt 113 av 114 ligakamper for Lille de siste 3 sesongene. Ikke akkurat mye skadeutsatt..

 

Der var det hattrick gitt. 20 ligamål for Hazard pluss 1 assist = 20 + 16.

Link to comment
Share on other sites

Takk! Montpellier leder igjen,kjempe! Unner ikke PSG gullet. Sakho har vel vært benket siden Alex ankom? Kansje vi skulle hentet han? Men håper helst vi ikke trenger å slette denne tråden etter Hazard har røpet hvor han skal spille neste sesong,eller jeg drømmer vel nå .... :)

Link to comment
Share on other sites

JamieDalton82

HAHAHAHA. Eden Hazard trolls when he wants. Says future undecided.

 

Får håpe det er Arsenal som har kastet seg inn i siste liten. :gimme:

 

Når det gjelder Hazard så snakker statistikkene for seg selv. Er veldig sammenlignbart med Messi når han var i samme alder. Bortsett fra at dette er i en svakere liga, men til gjengjeld i et langt svakere lag enn Barcelona.

 

Min drømmesignering numero uno. Benzema er tett bak :shy:

Link to comment
Share on other sites

Falcao er min drømmesignering,men Hazard hadde gitt hele klubben et stort løft Tenkt hvor kult det hadde vært om han hadde blitt presentert som Arsenal-spiller imorgen! Leste att fansen kunne vente seg en storsignering som legger en stor skygge over M`Vila,Verthongen etc,kan Hazard være denne? Lets pray....

Link to comment
Share on other sites

Hazard-sagaen kommer til å vare lenge. Overgangsvinduet er åpent frem til 1. september, han skal ikke delta i EM og det er ingen grunn til å selge seg tidlig. Og med tanke på strategien Lille og Hazard har lagt seg på kommer de nok til å bruke tiden de trenger på å få så mye penger som mulig ut av overgangen.

Link to comment
Share on other sites

Hadde Hazard blitt Arsenal spiller i kveld/natt eller i morgen så hadde jeg ikke fått sovet på et døgn. Så oppspilt ville jeg vært :P

 

Falcao er ikke min store drøm, men han er absolutt en spiller jeg gjerne skulle sett i Arsenal. Føler bare at vi trenger spillere som tilbyr mer enn "bare" mål. Benzema har alt i skapet sitt, koster mindre og er yngre. Dog klarer jeg ikke å se at han vil forlate Real Madrid for Arsenal. Slik sett er det jo mer realistisk med Falcao helt til man nevner overgangssum :P

 

Edison Cavani er mitt andrevalg som spiss etter Benzema forøvrig ;)

Link to comment
Share on other sites

Podolski, Gourcuff, M`Vila, og Hazard inn

Arshavin, Bendtner, Chamakh, Diaby, og Persie ut.

 

??

 

Trenger en spiss til i så fall. Må ha en backup for Podolski. Ellers ville jeg valgt en annen spiller en Gourcuff, men vet at Wenger har et øye til franskmannen.

Link to comment
Share on other sites

Theo blir flyttet frem :)

Er noe snakk om Gourcuff og at han flytter på seg i sommer, og han kan vel spille i en Bergkamp-rolle med Podolski (Theo) på topp?

Hazard, og Gervinho/Ox på kantene.....

Link to comment
Share on other sites

Klarer ikke å se for meg at Wenger gjør det akkurat, men hadde vært artig. ;)

 

Det kunne fungert bra det. Skal van Persie erstattes så må det hvertfall hentes spillere. Hadde Hazard og Gourcuff blitt hentet inn som følge av et salg av van Persie så tror jeg det ville ha vært bedre for Arsenal enn et van Persie ble i klubben og ingen kjøp ble gjort.

Szczesny

Sagna - Mertesacker - Koscielny - Gibbs

Song - M'Vila

Gervinho - Gourcuff - Hazard

Podolski

Brukbart lag det der, men ser det som veldig usannsynlig at vi henter Podolski, M'Vila, Gourcuff og Hazard :P

Link to comment
Share on other sites

Ribery ville vært en spennende signering og gitt et løft for klubben, men hvis vi skal hente inn en spiller på det nivået og den overgangssummen så ønsker jeg heller en som også kan spille offensiv midtbane. Kan også leve etter Ole Brumms - ja takk, begge deler. (Ribery og Hazard) :P

Link to comment
Share on other sites

@Stefan B:

 

Likte laget, selv om Vermaelen tar plassen til Kos eller Mertesacker.

 

Mye fart, mye teknikk, og mye det "lille" ekstra i den offensive delen.

Bra balanse på midtbaneleddet. - Man kunne faktisk kuttet ut et kjøp av M`Vila (og heller investert i en spiss), og hatt Arteta/Wilshere som makker til Song. Likevel; ville laget hatt en god defensiv trygghet på midtbaneleddet, selv med så mye offensiv styrke fremover.

 

Med Ox, Theo, Wilshere/Arteta, og bl.a Ramsey, så har man i tillegg god dekning over en lang sesong. Går Persie, så ville vi blitt forsterket med slike innvesteringer..... Men; nå får man håpe at vi får beholde Persie, samtidig som det kommer inn et par store klassespillere.

 

Tror vi vil få mer for pengene i en Hazard eller Gourcuff, enn en Ribery. Burde kostet på oss Ribery for 4-5 år siden, men ikke nå.

Link to comment
Share on other sites

For meg så er Mertesacker den selvskrevne mannen. Står mellom Kos og Vermaelen på den siste, men orker ikke å ta den diskusjonen nå, hehe :)

 

Slik jeg ser det så er Wilshere et uskrevet blad nå pdd. og Ramsey er en spiller som man kanskje burde vurdere å låne ut. M'Vila ville sørget for en sunn konkurranse for både Song og Arteta mens Wilshere kunne blitt brukt mer i den offensive rollen og ikke blitt overspilt som det Ramsey ble denne sesongen. M'Vila eller en lignende spiller er noe vi trenger når man ikke har Diaby der (som er ment til å ha en lignende type rolle) lenger.

 

Med Hazard, M'Vila, Podolski og Gourcuff så er det vel bare som direkte backup for Podolski og Sagna som er våre svakeste ledd. Pluss muligens venstrebacken. Ser gjerne at vi har Rosicky som backup for neste sesong fremfor Ramsey som muligens kunne dratt til en av middelhavsfarerne i PL slik at han kunne spille uten nevneverdig press. Ellers syntes jeg også Ryo og Vela (selv om jeg er 98% sikker på at han forsvinner) kan være gode backups også.

 

Det jeg dog frykter er nok en sommer hvor vi mister våre beste spillere, men ikke kjøper direkte erstattere. Klarer virkelig ikke å se at pengene vi får for van Persie (hvis han blir solgt vel og merke) blir spyttet rett inn i nye spillere.

Link to comment
Share on other sites

Falcao er min drømmesignering,men Hazard hadde gitt hele klubben et stort løft Tenkt hvor kult det hadde vært om han hadde blitt presentert som Arsenal-spiller imorgen! Leste att fansen kunne vente seg en storsignering som legger en stor skygge over M`Vila,Verthongen etc,kan Hazard være denne? Lets pray....

 

Her er det noe jeg ikke har fått med meg! Har du link? :-)

Link to comment
Share on other sites

Ja nå ble jeg også nyfiken. Do share!

 

At ikke Wenger klarte å plukke opp Hazard bør han gikk bananas... Svakt! ;)

Men den avslutninga er jeg spent på å se hva prisen for han ender opp på..

 

Gi dem Chamakh og Gervinho + en del mill. Sikle, sikle....

Link to comment
Share on other sites

Å sende Chamakh og Gervinho til Lille, med en stor sekk penger, hadde vært genialt. Ikke bare kunne Arsenal endt opp med Hazard, men de kunne også bli kvitt det jeg kaller 2 bomkjøp. Selv om Chamakh kom gratis, har lønna hans vært bortkastet penger. Holder ikke nivået. Kevin Davies er en mye bedre spiller. Gervinho har vært elendig siden ACN.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...