Jump to content

Laurent Koscielny


Stefanb

Recommended Posts

Har sikkert fått beskjed at han ikke er førstevalg lenger, og prøver å sutre seg hjem til en dårlig klubb i frankrike der han kan være stjerna. Elendig oppførsel uansett grunn, burde råtne på u23 ut kontrakten ene og alene pga det bedritne eksemplet han som den mest rutinerte i klubben fremstår som.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 433
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg har null tro på at Koscielny prøver å "sutre" seg hjemover. 

Kos er på et punkt i karrieren der han må vurdere hvordan han ønsker å avslutte den. 

Det å kunne avslutte sin karriere i en klubb i hjemlandet er noe flere spillere ønsker. 

Det er absolutt ikke noe "bedritent" over at han vurderer å dra hjem. Kos har tjent Arsenal godt, det har aldri vært grunn til å klage på viljen når det gjelder Kos sin tid i Arsenal. 

Jeg ønsker han alt godt hvis han nå drar hjemover, og er det eneste som skuffer meg i dag er at en gooner klarer å skrive en slikt respektløst innlegg som det du gjør, Pires#7. 

PS. Jeg forstår at du og andre reagerer på denne aktuelle episoden rundt USA-turen, jeg er bare ikke enig i "språkbruken" med utgangspunkt i en slik kortfattet melding fra klubben. 

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

Just now, Polljen said:

Jeg har null tro på at Koscielny prøver å "sutre" seg hjemover. 

Kos er på et punkt i karrieren der han må vurdere hvordan han ønsker å avslutte den. 

Det å kunne avslutte sin karriere i en klubb i hjemlandet er noe flere spillere ønsker. 

Det er absolutt ikke noe "bedritent" over at han vurderer å dra hjem. Kos har tjent Arsenal godt, det har aldri vært grunn til å klage på viljen når det gjelder Kos sin tid i Arsenal. 

Jeg ønsker han alt godt hvis han nå drar hjemover, og er det eneste som skuffer meg i dag er at en gooner klarer å skrive en slikt respektløst innlegg som det du gjør, Pires#7. 

Nå får du gi deg Polljen. Vår kaptein nekter å bli med på USA-touren og det er ikke greit uavhengig av vår god tjener han har vært for klubben. For min del må han gjerne råtne på U23 det siste året etter dette. Han sutrer ikke, han boikotter treningsleiren. Det siste er mye verre enn litt sutring.

Link to comment
Share on other sites

Det ryktes at han har blitt tilbudt treårskontrakt i Bordeaux. Jeg vil tro det er noe han ønsker seg, da han har 12 måneder igjen av eksisterende kontrakt. En boikott er dog ikke veien å gå. Dette bør løses på en måte som ikke involverer boikott eller råtning på benk. 

 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Tapapa said:

Nå får du gi deg Polljen. Vår kaptein nekter å bli med på USA-touren og det er ikke greit uavhengig av vår god tjener han har vært for klubben. For min del må han gjerne råtne på U23 det siste året etter dette. Han sutrer ikke, han boikotter treningsleiren. Det siste er mye verre enn litt sutring.

Oj oj oj. Vi er dønn enige her!

Link to comment
Share on other sites

Totalt uenig Polljen. Han pisser på klubben og setter ett grusomt eksempel for alle unge vi har her. Elendig oppførsel og 0 lederegenskaper, desverre.

Han ødelegger sin egen status totalt med denne dårlige holdningen. Boikott for å tvinge seg vekk etter å ha vært her i nesten 10 år og attpåtil som kaptein er så hinsides uproffesjonelt at jeg blir dårlig. Få det vekk

Edited by Pirès#7
Link to comment
Share on other sites

Visstnok er greia at Koscielny ønsker at klubben skal "gi han opp" gratis, slik at han kan få en feit siste lønning og en grei "sign-on fee".

Hvis han er så ivrig på å forsvinne, så får han vente til en av klubbene faktisk er villige til å betale klubben han har kontrakt med før han kan forvente å forsvinne.

Snakk om å forsure hele oppholdet i klubben ved å trasse som en drittunge.

Link to comment
Share on other sites

Viktig å huske på at en sak gjerne har flere sider. Vil si en slik offentlig uttalelse fra klubben fort kan ende opp med at man biter seg selv i ræva.

Om det stemmer at Koscielny har nekta å bli med på pre-season av grunnene som er spekulert i, så er det forkastelig og barnslig. Men likefullt barnslig og uprofesjonelt av klubben å gå ut offentlig på denne måten.

Mest sannsynlig skjer det noe i kulissene vi ikke får med oss.

Link to comment
Share on other sites

40 minutes ago, Stefanb said:

Visstnok er greia at Koscielny ønsker at klubben skal "gi han opp" gratis, slik at han kan få en feit siste lønning og en grei "sign-on fee".

Hvis han er så ivrig på å forsvinne, så får han vente til en av klubbene faktisk er villige til å betale klubben han har kontrakt med før han kan forvente å forsvinne.

Snakk om å forsure hele oppholdet i klubben ved å trasse som en drittunge.

Agree. Årets forsvarstabbe - og sesongen har ikke en gang begynt

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, Simbad said:

Viktig å huske på at en sak gjerne har flere sider. Vil si en slik offentlig uttalelse fra klubben fort kan ende opp med at man biter seg selv i ræva.

Om det stemmer at Koscielny har nekta å bli med på pre-season av grunnene som er spekulert i, så er det forkastelig og barnslig. Men likefullt barnslig og uprofesjonelt av klubben å gå ut offentlig på denne måten.

Mest sannsynlig skjer det noe i kulissene vi ikke får med oss.

Agreed. Tror det er lurt å vente på begge sider av saken, før man finner frem høygaffel og fakkel.

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Verminator5 said:

Agreed. Tror det er lurt å vente på begge sider av saken, før man finner frem høygaffel og fakkel.

Det er ikke like moro dessverre. 

 

Og hvorfor skal vi vente når Arsenal.com allerede har fortalt hele verden at Koscielny er en nepe? Det er kapteinen sin det - for et kjøtthue. 

 

Da er det bare å krysse fingrene for at Mustafi finner tilbake til sin gode gamle form - for nå trenger vi ham, uansett om vi vil eller ei

Edited by Ben Elfen
Link to comment
Share on other sites

Det kan jeg si meg enig i, men jeg er så lei av å være sur/sint/frustrert/apatisk/maktesløs pga Arsenal. 

Slik som klubben opptrådte i forhandlingene med Ramsey, tror jeg det kan være mer en én nepe i denne saken. Jeg har svært liten tiltro til styre og stell i klubben om dagen.

Mustafi har visstnok fjernet Arsenal fra sin Instagram-profil. Tolk det som du vil.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Verminator5 said:

Det kan jeg si meg enig i, men jeg er så lei av å være sur/sint/frustrert/apatisk/maktesløs pga Arsenal. 

Slik som klubben opptrådte i forhandlingene med Ramsey, tror jeg det kan være mer en én nepe i denne saken. Jeg har svært liten tiltro til styre og stell i klubben om dagen.

Mustafi har visstnok fjernet Arsenal fra sin Instagram-profil. Tolk det som du vil.

Virker som vi driver en nepefarm - ikke uenig i det. 

Blir nok helgresk i midtforsvaret sammen med Holding (så altså ikke helgresk likevel)

Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, Verminator5 said:

Mustafi har visstnok fjernet Arsenal fra sin Instagram-profil. Tolk det som du vil.

Han har aldri hatt Arsenal i bioen sin på Instagram. På Twitter derimot har han det.

Link to comment
Share on other sites

Greit nok, jeg er "ensom" i mine tanker. 

Jeg har ingen problemer med at Arsenal setter hardt mot hardt ovenfor Koscielny når det gjelder kontrakten, og jeg er selvsagt uenig i det Koscielny må har gjort, men jeg har fremdeles en stor respekt ovenfor det Koscielny har levert og den måten han har oppført seg gjennom de årene han har vært i klubben (frem til denne episoden). 

Selv om jeg forstår årsaken til at dere reagerer, så står jeg ved det jeg skrev. 

Link to comment
Share on other sites

Her er det helt sikkert mye som ikke kommer frem. Klubben vil nok la ham gå, men ikke gratis. Det skjønner jeg. Samtidig har nok Kosc følt at han ikke blir hørt og respektert. Det er ikke første gang dette skjer, men det er første gang jeg ser en klubb går ut med det. Veldig spesielt og veldig trist. Kosc sin standing hos fansen har gått fra hero to zero pga dette. 

Med alle skader han har hatt de siste årene så forstår jeg godt at han ønsker en 3-års kontrakt i en liga som ikke er like intens som PL. Synd ikke klubben kan forstå det samme. 

For meg er dette også et signal på at alt ikke er som det burde i klubben. Ingen kommer inn og kapteinen presser seg ut. Tror Emery får det ekstremt tøft i år..

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, Verminator5 said:

Agreed. Tror det er lurt å vente på begge sider av saken, før man finner frem høygaffel og fakkel.

 

16 hours ago, Verminator5 said:

Agreed. Tror det er lurt å vente på begge sider av saken, før man finner frem høygaffel og fakkel.

Meningen var å quote dere begge, tror, jeg vektlegger tror, ikke jeg klarte det.

Jeg er uenig. Ofte og/eller mange kritiserer klubbene for å være for lukket. Nå viser det seg at Koscielny ikke er med på treningsleir. Spørsmål både fra fans og media vil bli stilt. Det er åpenbart ikke av familiære eller personlige grunner og da ser ikke jeg problemet med en kortfattet uttalelse fra klubben at han han ikke er med uten grunnlag iht retningslinjer/kontraktsforpliktelse.

Når kontrakter ikke er verdt en dritt for spillerne som bare kan streike seg vekk for å få en fet sign-on-fee i tillegg til lønn som kan matche NASAs rombudsjett så vurderer jeg sterkt å heller lese BOING-pocket hver lørdag kl 16, der akademispillerne var skopussere for A-lagsspillere og tjente 100 pund i uken, der lagene heter Pedigree United og Kelloggs Forrest. Mye mer sjarm. Siden bare en kamp vises er det en god sjanse mitt lag ikke vises anyways. Tilbudet er innskrenket, men prisen har økt.

Edited by Ulfagrafr
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
57 minutes ago, Gunners68 said:

Forstår at Kos vil avslutte som spiller i hjemlandet , men måten det skjer på er trist. Forlater Arsenal på verst tenkelig måte og på et tidspunkt hvor Arsenal trenger han mer enn noen gang.

Han fikk sikkert en lovnad fra Wenger at han skal få lov til å dra når han selv ønsket dette. Få han vekk men nå har vi 2 dager til å løse en skikkelig kabal. Kommer det ikke inn en stopper enten ved kjøp eller lån så er vi skikkelig i trøbbel. Kos var vår beste stopper ifjor selv om han ikke akkurat storspilte. Upamecano kan være en kandidat selv om jeg tviler på at vi betaler Leipzig så mye upfront. Hva slags spillere kan lånes? Rugani trur jeg blir for svak, hva med å kjøpe Diop og Dunk, vi trenger stoppere som er villig til å ofre seg men Dunk er ikke akkurat en spillende stopper :)

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, sas2002 said:

Han fikk sikkert en lovnad fra Wenger at han skal få lov til å dra når han selv ønsket dette. Få han vekk men nå har vi 2 dager til å løse en skikkelig kabal. Kommer det ikke inn en stopper enten ved kjøp eller lån så er vi skikkelig i trøbbel. Kos var vår beste stopper ifjor selv om han ikke akkurat storspilte. Upamecano kan være en kandidat selv om jeg tviler på at vi betaler Leipzig så mye upfront. Hva slags spillere kan lånes? Rugani trur jeg blir for svak, hva med å kjøpe Diop og Dunk, vi trenger stoppere som er villig til å ofre seg men Dunk er ikke akkurat en spillende stopper :)

Helt sikkert. Paul McCartney er egentlig død, Elvis lever. 9/11 var en inside job og det er massevis av aliens i area 51.

Godt gjort å skylde på Wenger for at det hsr klikket for Koscielny. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...