Jump to content

Laurent Koscielny


Stefanb

Recommended Posts

  • Replies 433
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Bla bla, jeg har rett du har feil mentalitet.

Begge driter på draget, og dette er ikke første gangen i perioden Kos er klønete i egen 16m..

Uansett har han tatt tak i eget spill og hevet seg, mer kan vi ikke forlange på den biten. Men at han gnåler allerede om titler er litt snodig for meg.

Link to comment
Share on other sites

Bla bla, jeg har rett du har feil mentalitet.

Begge driter på draget, og dette er ikke første gangen i perioden Kos er klønete i egen 16m..

Uansett har han tatt tak i eget spill og hevet seg, mer kan vi ikke forlange på den biten. Men at han gnåler allerede om titler er litt snodig for meg.

 

Hvorfor er det snodig? Jeg vil tippe at klubbens ambisjoner har blitt fortalt til koscielny når han signerte. Hvis disse ikke stemmer med hvordan ting er så forstår jeg han meget godt.

 

Fakta er at Koscielny er en midtstopper som sannsynligvis ville gått rett inn i start 11 til de aller aller fleste lag i verden.

Link to comment
Share on other sites

Fakta er at Koscielny er en midtstopper som sannsynligvis ville gått rett inn i start 11 til de aller aller fleste lag i verden.

 

Der tror jeg du tar grundig feil. Har kompiser som holder med andre lag i PL og Spania. Ingen der hever øyenbrynene over han ennå, de husker bedre selvmåla og kløneriet.

Når det er sagt er det ikke supportere som bestemmer hvem de respektives lag skal hente (det vet jo vi alt om), så det er godt mulig det er trenere der ute som sikler på han.

Selv er jeg glad for at han har hatt sin oppsving i prestasjoner og form. Håper han blir hos oss, men har liten tro på at de beste lagene i verden sikler på han ennå.

 

Han kommer fra: Gunigamp, Tours også Lorient

Usikker på om en spiller som tar steget fra disse klubbene kan kreve så altfor mye. Steget opp til Arsenal bør være enormt i seg selv, uansett hvor mye Arsenal har tapt seg.

Edited by Marius-
Link to comment
Share on other sites

 

Der tror jeg du tar grundig feil. Har kompiser som holder med andre lag i PL og Spania. Ingen der hever øyenbrynene over han ennå, de husker bedre selvmåla og kløneriet.

Når det er sagt er det ikke supportere som bestemmer hvem de respektives lag skal hente (det vet jo vi alt om), så det er godt mulig det er trenere der ute som sikler på han.

Selv er jeg glad for at han har hatt sin oppsving i prestasjoner og form. Håper han blir hos oss, men har liten tro på at de beste lagene i verden sikler på han ennå.

 

Han kommer fra: Gunigamp, Tours også Lorient

Usikker på om en spiller som tar steget fra disse klubbene kan kreve så altfor mye. Steget opp til Arsenal bør være enormt i seg selv, uansett hvor mye Arsenal har tapt seg.

Hadde Koscielny spilt i United/Barcelona hadde han høstet mer skryt fra alle medier. Ekstremt undervurdert spør du meg, og når han er i form som dette året er han topp 5 i verden i sin posisjon.

Var hissig på grøten de første par årene, derfor lagde han mye unødvendige frispark og lignende. Å ta opp denne ene situasjonen fra ligacupfinalen som vurdering over hans evner er latterlig, ja det var en tabbe, noe hver en jævla verdensklassestopper har gjort.

Noe det som gjør han så ekstrem, er den sinnsyke hurtigheten han besitter, jeg har fortsatt tilgode å se han bli løpt ifra av en spiss.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...
  • 4 weeks later...
Defender Laurent Koscielny believes Arsenal need to sign striker

 

"We'll need a goalkeeper, a right back, a midfielder and a striker," Koscielny said at France's pre-World Cup training camp.

 

"It's important to have a minimum of these four players so that we'll be better able to challenge over the course of a whole season against teams like Manchester City, Chelsea or (Manchester) United. Winning the FA Cup can change things and lead to other players coming."

 

"We need to recruit a very, very good striker, because it's important for us, for competition for places, because Olivier needs that to become even better," said Koscielny, who recently signed a contract extension until 2019.

 

"Having a striker who scores more than 30 goals a season can help us win the Premier League. Compared to the squads like Manchester City, even United, Chelsea, you can see there's a certain difference."

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

×
×
  • Create New...