Jump to content

Laurent Koscielny


Stefanb

Recommended Posts

  • Replies 433
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Spillermatriellet i en del lagdeler begynner nå å bli bunnsolid. Hvis nå Bould kan få dette til å bli en enhet like god som individene i den tilsier så blir dette meget bra. Mertesacker, Vermaelen og Koscielny. Ikke mange som kan mønstre noe lignende, og alle er nå inne på lange kontrakter. Ros når ros er fortjent!!

Link to comment
Share on other sites

Hehe, hvem ville du valgt i dag? Koscielny er en av mine store favoritter i laget og jo lengre kontrakt vi gir han jo bedre!

 

Haha, du din luring...

 

Koscielny har utviklet seg å bli en av mine favoritter. Etter hjemmekampen mot Barcelona i 2011, så ble det klart for meg at denne spilleren kan ende opp som en av verdens beste midtsoppere. Litt morsomt at vi også har skaffet oss Per Mertesacker, som jeg etterlyste i mitt innlegg for to år siden! :P

Link to comment
Share on other sites

Binder kontakten han til 2017 eller 2015?

 

Hvorfor signere kun 1 år ekstra på Koscielny? Originalkontrakten bandt han til klubben til 2014 også ble det visstnok lagt på 3 nye år. Dermed 2017 :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Er masse rykter flytende rundt Koscielny nå. Har visstnok pådratt seg en "avorlig" kneskade under trening med Frankrike. Hvorvidt de kan vite om Koscielny sin skade er alvorlig eller kan diskuteres, men han ble visstnok hjulpet av banen av 2 personer fra støtteapparatet..

Link to comment
Share on other sites

http://www1.skysports.com/football/news/11670/8166093/Arsenal-defender-Laurent-Koscielny-says-Liverpool-s-Luis-Suarez-is-a-cheat

"Who is the forward I hate to face? Suarez," Koscielny told L'Equipe. "Last season I didn't feel too well.

 

"He is tiresome to defend against. He cheats. He pulls your shirt, giving small blows. You always want to give him a kick but you have to be careful not to be red carded.

 

"For example on September 2 against Liverpool, it was the case with Luis Suarez.

 

"He is a player who likes to dive as soon as there is contact. During a challenge we jostled a bit each other and he fell.

"He started to talk to me in English, to say it was a penalty."

 

:D

Link to comment
Share on other sites

På gode dager pisser han på Messi, andre dager gjøres det mye rart. Både taklingsmessig og konsentrasjonsmessig

 

Det er til å kjenne igjen fra den første sesongen. Forrige sesong synes jeg han var veldig bra og det var mindre av dette. Tror jeg..

 

Ikke fall tilbake til gamle synder Dear Kosciboy

Link to comment
Share on other sites

På gode dager pisser han på Messi, andre dager gjøres det mye rart. Både taklingsmessig og konsentrasjonsmessig

 

Det er til å kjenne igjen fra den første sesongen. Forrige sesong synes jeg han var veldig bra og det var mindre av dette. Tror jeg..

 

Ikke fall tilbake til gamle synder Dear Kosciboy

Hadde nok noe med at han spilte uke inn og ute ut forrige sesong mens han nå kanskje er litt vel overtent når han får sjansen i enkeltkamper.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Utrolig skuffet over det jeg har sett av kos til nå. Mot Reading var han utrolig dårlig. Jeg som trodde han skulle utvikle seg enda mer fra i fjor og fortsette å være en av ligaens aller beste stoppere. Nå ser han mer ut som den han var når han ankom klubben. Får håpe han rister det av seg og finner tilbake til sin gamle form..

Link to comment
Share on other sites

Manglende kamptrening, tipper jeg.

 

Måten han lagde straffe mot Spania for Frankrike var ikke mangel på kamptrening og mye av det forsvarsspillet/tabbene har virket som noe dypere enn bare det å være rusten..

 

Reading kampen var himmel og helvete for Bosscielny. Selvmål, livsviktig redusering 1 minutt før full tid før deretter å miste hodet litt og nesten bli utvist to ganger etter å ha pådratt seg et gult kort.

Link to comment
Share on other sites

Ser ut som at du undervurderer betydningen av kamptrening. Han har jo knapt startet kamper for oss siden mai, så det er ikke spesielt rart. Tror nok det handler mye om å komme inn i rytmen igjen, noe man trenger for å møte spillere som f eks Pedro.

 

Men ja, måten han ble pisset på av Jason Roberts på tirsdag var skremmende. Men syns han spilte seg opp i den kampen, og ekstraomgangene var meget bra fra han. Hadde blant annet en vanvittig takling på Simon Church som hindret scoring i andre ekstraomgang.

 

Får håpe han fikk en opptur de siste 30 mot Reading.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...