Jump to content

Laurent Koscielny


Stefanb

Recommended Posts

  • Replies 433
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

:)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Aug 3 2010, 12:35 PM) 202683[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Individuelle høydepunkter fra Kos mot Milan finner man her.

en meget ballsikker og intelligent midtstopper.

Virker veldig dyktig, men er usikker på hvordan han framstår mot lag som Bolton, Blackburn og Stoke

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Det skal sies at jeg har sett lite av pre-season, men jeg har vært skeptisk til Koscielny. Men i dag spilte han veldig bra, han viser stor fart og god teknikk i tillegg til duellstyrke. Uheldig som blir feilaktig utvist, men alt i alt en meget god kamp debut av Koscielny :angry:

Link to comment
Share on other sites

Det skal sies at jeg har sett lite av pre-season, men jeg har vært skeptisk til Koscielny. Men i dag spilte han veldig bra, han viser stor fart og god teknikk i tillegg til duellstyrke. Uheldig som blir feilaktig utvist, men alt i alt en meget god kamp debut av Koscielny :angry:

 

Enig. Samtidig så har han også konstant buing for å ha blitt grisetaklet og skadet av Cole, og allikevel bevarer han roen. Tror Kos blir veldig veldig god for oss.

 

Dessverre en latterlig utvisning på sluttminuttene av en dommer som igjen viser at han ikke takler storoppgjør..

Link to comment
Share on other sites

Med mindre disiplinærutvalget til FA synes han fortjener lengere straff, blir det nok en kamps karantene.

Når det gjelder debuten til Laurent så ble jeg overbevist over at Wenger mest sannsynlig har skutt gullfugelen igjen. Klarer han styrkeprøvene mot Didier Drogba og lag som Stoke så går han rett inn i mitt hjerte.

Link to comment
Share on other sites

Kan det hende vår kjære Håvard Nordtveit får Premier League debut neste helg om Wenger ikke henter inn noen ny midtstopper innen den tid?

 

Det kan være fullt mulig hvis situasjonen ikke endrer seg. Altså at Djourou forblir skadet og Wenger ikke henter noen stoppere innen den tid.

 

Kan forsåvidt være en grei kamp å ha debuten sin på for Håvard!

Link to comment
Share on other sites

Håper begge spiller, i sine favoriserte posisjoner. Nordtveit-Vermaelen burde klare å tette igjen for Blackpool. Hvis ikke vi henter en ny stopper, selvsagt, noe jeg egentlig tror vi gjør.

 

 

Hadde gjerne sett Nordtveit gjøre en grei figur som back-up for Kos, som jeg syns gjorde en meget god kamp i helga! Virker trygg både med og uten ball.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

http://arsenal-mania.com/articles/3109079/...entre-back.html

 

Mye skryt om Koscielny her, er folket enig?

 

Jeg har ikke fått sett nok av kampene til arsenal hittil i sesongen til å uttale meg om de nye spillerne våre, men det er spennende folk som er hentet inn. Vermaelen og Koscielny er begge 24 og har mange år foran seg som fotballspillere, i tillegg har v hentet Squillaci som er meget rutinert og må være en brukbar spiller når han var med til VM for Frankrike (selv om de dreit seg ut). Chamakh har tilført angrepet en ekstra dimensjon med en hodestyrke som fører til at Sagnas og Clichys innlegg endelig kan brukes til noe....

 

Spennende tider i møte, og Wenger sier at det er muligheter for flere signinger. Jeg vil tro det dreier seg om en keeper. Det trengs! Skulle gjerne sett Given i stedet for Scwarzer, men det er vel et økonomisk aspekt her også!

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener det er innleggene til Clichy og Sagna som gjør at vi ikke får utnyttet hodestyrken til Chamakh...

 

Syntes Sagna har terpet seg en del på innlegg og på det offensive i de første 3 kampene av sesongen, i motsetning til Clichy som fortsatt ikke klarer å slå et ordentlig innlegg..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Stoler ikke på han her lenger..

 

For meg er det tvert imot. Selv om han har hatt et par klønete inngripner så har han så og si vært bunnsolid på alt annet. Samtidig var det også hans første kamp med Squillaci, samt at han hadde Eboué og Gibbs på backene som trolig er første gang i en ordentlig kamp. Han noterte seg også med et mål i dag og jeg vet han blir en knallgod midtstopper for oss.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...