Jump to content

Laurent Koscielny


Stefanb

Recommended Posts

Kosci virker tygg i spillet sitt og jeg tviler på om vi kommer til å se mange tabber som dette. Han er vanligvis særdeles god til å fordele ballen rundt på hodet. I motsetning til Silvestre er vår nye midtstopper mer rolig med ballen og har helt tydelig en del selvtillit med ballen i beina. Husk at han også scorte et mål, så da utlignet han på en måte tabben :P. Jeg er foreløpig strålende fornøyd med Kosci og er sikker på at han kommer til å spille en viktig rolle i kampen mot det som forhåpentligvis blir en seier mot Sunderland neste runde!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • Replies 433
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Noen som har hørt noe mer om skaden? Blir han lenge ute, eller betyr det at det har vært så få nyheter om skaden at han er klar allerede til midtuken? En slik skade kan være alvorlig, så jeg synes det er rart at det ikke er blitt nevnt noe mer om den....

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Dec 6 2010, 01:59 PM) 211357[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Temmelig sikker på at det var snakk om 3 uker..

 

Nåja, han er arsenalsipller, så minst fem uker.

 

9-12 uker tror jeg vi sier hvis vi tar Arsenen likningen i betraktning.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Sansen for alle våre 4 stoppere jeg, eneste problemet er at Koscielny og Squillacci som aldri er skadd ikke klarer spille sammen fordi ingen av de er dominerende nok.

 

De er begge gode spillere når de blir dirigert av en type som Vermaelen eller Djourou. Men de to sammen oser usikkerhet langt vei - som du sier, ingen av dem er dominerende eller noen typiske dirigenter i forsvaret. MEn må man så må man...

Link to comment
Share on other sites

Sansen for alle våre 4 stoppere jeg, eneste problemet er at Koscielny og Squillacci som aldri er skadd ikke klarer spille sammen fordi ingen av de er dominerende nok.

 

Koscielny er mye bedre en Squillaci etter min mening! Er helt enig i at de er avhengige av en ledertype begge to, men Koscielny virker som en mye mere sikker stopper, jeg føler meg også mye mere sikker med Koscielny en Squillaci.

 

Nå er foresten Squillaci skadd, hehe :D

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

http://www.goal.com/en/news/90/france/2011...ce-team-to-face

 

Koscielny får sin første innkalling til landslaget. Gir han forhåpentligvis enda en boost, men ærlig talt håper jeg han ikke spiller. Kan ikke fordra landslag.

 

Hadde det vært opp til meg skulle hver eneste bidige Arsenal spiller ha lagt opp for hvert sitt landslag ;)

Link to comment
Share on other sites

Liker det heller ikke, men fullt fortjent! Kos har vært strålende den siste måneden.

 

Syntes han har vært god hver gang han har spilt ved siden av Djourou egentlig. Ved siden av Vermaelen var han også god, men han hadde som forventet (mtp. at det var hans debut sesong i PL) et par småfeil og en del rusk. Dog har jeg hele tiden sagt at Koscielny kommer til å bli god.

 

Når Vermaelen kommer tilbake så klarer jeg ikke å se at belgieren tar tilbake plassen direkte fra Djourou eller Koscielny. Hvertfall ikke hvis begge to fortsetter slik som de har gjort de siste par månedene..

Link to comment
Share on other sites

Når Vermaelen kommer tilbake så klarer jeg ikke å se at belgieren tar tilbake plassen direkte fra Djourou eller Koscielny. Hvertfall ikke hvis begge to fortsetter slik som de har gjort de siste par månedene..

Tro meg, når Verminator kommer tilbake er han automatisk nr. 1 på stopperplassen ;) Men det at Djourou-Kos har gjort det bra sammen, det skal de ha!

Link to comment
Share on other sites

Tro meg, når Verminator kommer tilbake er han automatisk nr. 1 på stopperplassen :) Men det at Djourou-Kos har gjort det bra sammen, det skal de ha!

 

Såfremt du ikke er Pat Rice in disguise så kan jeg ikke tro deg ;)

 

Kun tiden vil vise om Vermaelen går rett inn på laget og som sagt hvis Djourou - Koscielny partnerskapet fortsetter som det har gjort i det siste med så få baklengs så tviler jeg på at Wenger kommer til å bryte de opp. Det er noe som heter never change a winning team ;)

Link to comment
Share on other sites

;)-->

QUOTE(Stefan B @ Feb 3 2011, 06:59 PM) 216334[/snapback]

Såfremt du ikke er Pat Rice in disguise så kan jeg ikke tro deg :)

 

Kun tiden vil vise om Vermaelen går rett inn på laget og som sagt hvis Djourou - Koscielny partnerskapet fortsetter som det har gjort i det siste med så få baklengs så tviler jeg på at Wenger kommer til å bryte de opp. Det er noe som heter never change a winning team ;)

 

Har vel bevist det flere ganger at Wenger ikke automatisk kaster ut folk som har gjort det godt over tid. Almunia tilbake (startet sesongen som den ubestridte 1er hos Wenger) - Men er nå nummer 3. Det har skjedd andre ganger også, at det ikke er noen automatikk i at folk som VAR nummer 1 før en langtidsskade blir det når de kommer tilbake.

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Feb 3 2011, 06:59 PM) 216334[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Såfremt du ikke er Pat Rice in disguise så kan jeg ikke tro deg ;)

 

Kun tiden vil vise om Vermaelen går rett inn på laget og som sagt hvis Djourou - Koscielny partnerskapet fortsetter som det har gjort i det siste med så få baklengs så tviler jeg på at Wenger kommer til å bryte de opp. Det er noe som heter never change a winning team ;)

Har vel bevist det flere ganger at Wenger ikke automatisk kaster ut folk som har gjort det godt over tid. Almunia tilbake (startet sesongen som den ubestridte 1er hos Wenger) - Men er nå nummer 3. Det har skjedd andre ganger også, at det ikke er noen automatikk i at folk som VAR nummer 1 før en langtidsskade blir det når de kommer tilbake.

 

Det eneste unntaket har vel vært van Persie for Chamakh i år, men Chamakh fikk en voldsom formdupp og var tydelig fysisk sliten så det er vel kanskje ikke så rart uansett. Hvertfall når det ikke virker å være så vanvittig stort skritt fra Koscielny til Vermaelen så tviler jeg på at Wenger kommer til å kaste inn en rusten belgier fremfor Koscielny som har prestert godt og har utviklet et meget godt samarbeid med Djourou.

 

Men jeg sier bare som tidligere; Vi får se hva tiden bringer :)

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...