Jump to content

Laurent Koscielny


Stefanb

Recommended Posts

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Jul 5 2010, 11:22 PM) 201094[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Et skritt nærmere. Men skjønner ikke hvorfor alle overganger hvor Arsenal er involvert skal ta så jævlig lang tid.

 

Tror du kona til Wenger tør sende han på butikken? Tipper han kan bli borte i dagesvis mens han kartlegger hvilke poteter som er best og om han kan selge de videre med profitt om det skulle bli nødvendig :)

 

Haha genialt B)

 

Velkommen til forumet forresten B)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 433
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

http://le-grove.co.uk/2010/07/06/koscielny...n-of-the-beast/

 

Ifølge le-grove får han Senderos sitt gamle nr.

 

Nr.6 Laurent Koscielny

*kremt* Er bare en nummer 6, og det er ikke Senderos :)

 

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Jul 6 2010, 12:37 PM) 201106[/snapback]

Haha genialt B)

 

Velkommen til forumet forresten B)

Takk. Ble medlem ca 20år for seint så jeg har litt å ta igjen B)

Link to comment
Share on other sites

Da er det Bekreftet på Arsenal.com!

 

http://www.arsenal.com/news/news-archive/l...move-to-arsenal

 

Endelig! Håper dog fortsatt på en keeper og en spiller som kan bekle både stopperplassen og defensivmidtbane, men er fornøyd med kjøpet av Koscielny :P

 

Kan vel forøvrig flyttes over til Arsenal seksjonen av forumet nå?

Link to comment
Share on other sites

Endelig! 2 kjøp før det er gått en uke av overgangsvinduet er slettes ikke gale for å være Wenger. Håper dog på flere signeringer. En midtstopper og en keeper må inn om vi skal ta seriegull.

 

Er det forresten noen som har sett noe av denne gutten? Jeg må ærlig innrømme at det er et ukjent navn for meg, men etter å ha googlet litt, så er han jo 1.86 cm, 24 år og har hatt en fantastisk bra sesong i Lorient.

 

Stoler på Wenger, nå er det bare opp til Vermaelen og Koscielny å skape et godt partnerskap. Jeg tror ikke det skal være et problem, da Vermaelen er en veldig enkel person å bli glad i, etter som jeg har forstått.

 

Vermaelen skapte jo ikke bare et godt partnerskap til Gallas med det samme han kom hit, men han hadde bra samspill ilag med Djourou på trening. Derfor har jeg et lite øye på Djourou i år... skal ikke se bort i fra et sammarbeid mellom Vermaelen og Djourou, om Koscielny trenger tid til å tilpasse seg.

Link to comment
Share on other sites

Jeg må ærlig innrømme at jeg er fryktelig spent/nervøs på hvordan Laurent skal takle nivået. Det har blitt trukket mange paraleller til Vermaelens suksess, men de er vel for det meste basert på antagelser og drømmer. Har virkelig Wenger skutt gullfugelen igjen, eller har han kjøpt katta i sekken? Skulle gjerne sett at Wenger hentet en stopper med PL erfaring som kan være et naturlig førstevalg med Vermaelen, så vi ikke må gamble på at Koscielny blir en suksess.

Link to comment
Share on other sites

Jeg må ærlig innrømme at jeg er fryktelig spent/nervøs på hvordan Laurent skal takle nivået. Det har blitt trukket mange paraleller til Vermaelens suksess, men de er vel for det meste basert på antagelser og drømmer. Har virkelig Wenger skutt gullfugelen igjen, eller har han kjøpt katta i sekken? Skulle gjerne sett at Wenger hentet en stopper med PL erfaring som kan være et naturlig førstevalg med Vermaelen, så vi ikke må gamble på at Koscielny blir en suksess.

Vil tro at han har blitt "karlagt" på lik linje med Vermalen. Klubben har jo tidlig vært klar over at det var muligheter for at det ble tynt i de bakre rekker når sesongen var over. Er også mange spillere som vokser med oppgaven og hever seg et par hakk når ansvaret er større. Har tro på Koscielny

Link to comment
Share on other sites

Noen som er dønn sikre på uttalen av navnet?

 

Fant dette på FB:

My maiden name is Koscielny. We pronounce it Koh-sell-knee. However, my grandparents and great aunts and uncles always pronounced it correctly as Koh-schel-Knee. A lot of our relatives migrated to Milwaukee, WI and Kansas City.

http://www.facebook.com/group.php?v=wall&gid=13988787617

Link to comment
Share on other sites

Noen som er dønn sikre på uttalen av navnet?

 

Fant dette på FB:

My maiden name is Koscielny. We pronounce it Koh-sell-knee. However, my grandparents and great aunts and uncles always pronounced it correctly as Koh-schel-Knee. A lot of our relatives migrated to Milwaukee, WI and Kansas City.

http://www.facebook.com/group.php?v=wall&gid=13988787617

Sliter med etternavnet. Kan vi ikke bare gi han "kunstnernavnet" Laurent. :P

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Jul 7 2010, 11:22 PM) 201198[/snapback]

Personlig kommer han nok bare til å bli kalt "Kos" fra meg :P

Så lenge det ikke er Koscielneigudneineinei så er jeg forholdsvis lykkelig :)

Link to comment
Share on other sites

For å skrive det akkurat slik som jeg kommer til å uttale det, blir det slik: Koselny, med en liten sj-lyd som i "hysj", på s-en. Noen som er enige?

Men da var du jo ikke skrevet det slik som du vil uttale det da?

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Endelig! 2 kjøp før det er gått en uke av overgangsvinduet er slettes ikke gale for å være Wenger. Håper dog på flere signeringer. En midtstopper og en keeper må inn om vi skal ta seriegull.

 

Er det forresten noen som har sett noe av denne gutten? Jeg må ærlig innrømme at det er et ukjent navn for meg, men etter å ha googlet litt, så er han jo 1.86 cm, 24 år og har hatt en fantastisk bra sesong i Lorient.

 

Stoler på Wenger, nå er det bare opp til Vermaelen og Koscielny å skape et godt partnerskap. Jeg tror ikke det skal være et problem, da Vermaelen er en veldig enkel person å bli glad i, etter som jeg har forstått.

 

Vermaelen skapte jo ikke bare et godt partnerskap til Gallas med det samme han kom hit, men han hadde bra samspill ilag med Djourou på trening. Derfor har jeg et lite øye på Djourou i år... skal ikke se bort i fra et sammarbeid mellom Vermaelen og Djourou, om Koscielny trenger tid til å tilpasse seg.

 

Har sett han i en kamp men la ikke spesielt merke til han.

 

Ønsker han velkommen og håper at han gjør nr.6 verdig! Så på den lille videoen på arsenal.com, og hvor han sier sitt eget navn.. Joda, jeg tror jeg gjør som Engelsk folket og bare kalle han "Kos" :)

Link to comment
Share on other sites

Avventer hyllesten av dette kjøpet. Relativt ukjent spiller som jeg ikke har sett noe som helst til tidligere. Men det samme tenkte jeg om Thomas Vermaelen. Avventet og var i himmelen etter at han slo til. Men det er klart jeg setter høye forventninger til han når vi betaler såppas mye for en relativt ukjent spiller.

 

Blir spennende å følge han neste sesong, og spesielt se om han takler overgangen til Premier League.

Link to comment
Share on other sites

Dette kjøpet er en overraskelse i den grad jeg aldri kunne forutsett det. Det er imidlertid ikke en overraskelse i den grad jeg alltid er forberedt på overraskelser når det gjelder Arsenal-overganger.

 

Med dette kjøpet synes jeg vi igjen er ganske godt dekket i forsvarsrekka. På midtbanen har jeg overhodet ingen ønsker. Ny spiss har vi også fått.

 

Hva gjenstår da? Hm ... :)

Link to comment
Share on other sites

Flott dette og velkommen skal han være. La oss håpe han er så god som Wenger mener :)

En erstatter på plass i forsvaret, men vi må vel ha en til?

 

Avventes vel litt enda om Campbell signerer ny kontrakt mens Gallas og Silvestre er vel ferdig for godt i Arsenal. Jeg mener vi kunne kjøpt Micah Richards til en forhåpentligvis billig penge i sommer.

 

Kanskje hentet Stephen Ireland eller Shaun Wright-Phillips i samme slengen også :P

Link to comment
Share on other sites

Velkomen til klubben ! :)

Avventer også hyllest til å se hvordan han klarer seg, men jeg håper ingen her begynner å vise misnøye etter en spilt kamp, han må jo få venne seg til PL og Arsenal. Men jeg tror han vil klare seg fint. :P

 

Selv syns jeg at Koscielny ikke er ulik Tony Adams B)

 

 

LaurentKOSCIELNY.jpg

 

tony_adams.jpg

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...