Jump to content

Laurent Koscielny


Stefanb

Recommended Posts

Hva har skjedd med denne "gullgutten" vår? Virker ikke engang som en skygge av seg selv lenger.. :(

 

Wenger gjorde en gedigen tabbe og utnevnte Vermaelen som kaptein, slik at man er nødt til å spille med Vermaelen så lenge han er skadefri. På grunn av det har Koscielny fått lite spilletid. Koscielny er i likhet med de fleste andre fotballspillere verden over avhengig av å spille regelmessig for å opprettholde selvtilliten og nivået.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 433
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Legg merke til løpet hans på vårt nest siste mål. Ble bedre og bedre utover kampen, noe som viser til at det kan være kampformen han har slitt med. Er litt enig med Kim, Koscielny er opprinnelig en bedre spiller enn Vermaelen, derfor er det litt dumt at sistnevnte ble utvnevnt til kaptein.(TV5 er dog den eneste spilleren som har lederegenskapene..)

Link to comment
Share on other sites

Legg merke til løpet hans på vårt nest siste mål. Ble bedre og bedre utover kampen, noe som viser til at det kan være kampformen han har slitt med. Er litt enig med Kim, Koscielny er opprinnelig en bedre spiller enn Vermaelen, derfor er det litt dumt at sistnevnte ble utvnevnt til kaptein.(TV5 er dog den eneste spilleren som har lederegenskapene..)

Hva med Arteta?

Link to comment
Share on other sites

Virker mer som en stille leder som leder med eksempel enn en som er mer vokal som TV5.

 

Pluss at han kun har vært i klubben én sesong, men i Arteta sitt forsvar så tror jeg han er veldig respektert og meget godt likt i laget og klubben.

 

Syntes det var en feil slik sett at Vermaelen ble utnevnt til kaptein da jeg anser Mertesacker som førstevalg. Man mister litt konkurranse om plassene når Vermaelen grunnet kapteinsbåndet er en garantert starter.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

Vermaelen er da ikke langt unna? Var vel på benken for Belgia ikveld, så han er nok tilbake ganske så snart. Er mer skeptisk til Bayern kampen. Nå kommer altså enten Santos eller Squatt-Squatt spille mot Bayern München, om ikke Jenkinson brukes, noe som er tvilsomt.

Link to comment
Share on other sites

Ryktes skade på Koscielny i kveld, og Vermaelen er fortsatt ute. Såeeee, blir party med Per og Squillaci i forsvar til helga!

 

Da håper jeg vi får se Sagna som midtstopper. Det er mange som mener at han har blitt tregere etter fjorårets to beinbrudd. Jeg synes også han har blitt enda hardere og tøffere i duellene. Kan vel funke bra som midtstopper da?

Link to comment
Share on other sites

 

Da håper jeg vi får se Sagna som midtstopper. Det er mange som mener at han har blitt tregere etter fjorårets to beinbrudd. Jeg synes også han har blitt enda hardere og tøffere i duellene. Kan vel funke bra som midtstopper da?

Lanserte han som en potensiell midtstopper for et par uker siden, men har ikke lenger tro på det. Fakta er at han har meget god duellkraft, gode taklinger og presise pasninger, men jeg mener også at han har hatt et par posisjoneringssvikter i det siste.(svikter han før kunne løpe inn), dette blir som regel mer fatalt på stopperplass enn backplass så jeg håper at en eventuell Miquel kommer inn. (Selv om jeg tror vi starter med Mertesacker-Vermaelen/Koscielny

Link to comment
Share on other sites

Da er det bare å dytte Song ned på midtstopperplass! Oh wait.. :shy:

 

Med både Koscielny og Vermaelen ute så håper jeg på Miquel sammen med Mertesacker. Sagna kunne også vært et brukbart alternativ, men jeg tror han ville slitt en del i posisjoneringsspillet sitt og timingen av å spille spillere onside eller offside.

 

Mertesacker - Miquel burde hvertfall være temmelig brukbare i lufta. Miquel har også temmelig god fart i beina.

Link to comment
Share on other sites

 

Da håper jeg vi får se Sagna som midtstopper. Det er mange som mener at han har blitt tregere etter fjorårets to beinbrudd. Jeg synes også han har blitt enda hardere og tøffere i duellene. Kan vel funke bra som midtstopper da?

 

Det er deilig å ha peiling, ass. ;D

Link to comment
Share on other sites

 

Fysj. Ingen liker en besserwisser! :proud:

 

Jeg liker besserwisseren Rasta. Jeg virkelig elsker hans nerdestatistikk som blir presentert på en tørr og sakelig måte. Før kampen mot Sunderland så skrev en debattant at Arsenal borte mot O'Neills lag er lik tap. Rastamannen kontrer med statistikk som viser at i 18 møter mot O'Neills lag så har Arsenal vunnet 10, spilt 7 uavgjort og kun tapt én. Flott!

Link to comment
Share on other sites

 

Jeg liker besserwisseren Rasta. Jeg virkelig elsker hans nerdestatistikk som blir presentert på en tørr og sakelig måte. Før kampen mot Sunderland så skrev en debattant at Arsenal borte mot O'Neills lag er lik tap. Rastamannen kontrer med statistikk som viser at i 18 møter mot O'Neills lag så har Arsenal vunnet 10, spilt 7 uavgjort og kun tapt én. Flott!

 

Det var ment til å tolkes med en klype ironi :genius:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...

×
×
  • Create New...