Jump to content

Laurent Koscielny


Stefanb

Recommended Posts

8 minutes ago, Tapapa said:

Helt sikkert. Paul McCartney er egentlig død, Elvis lever. 9/11 var en inside job og det er massevis av aliens i area 51.

Godt gjort å skylde på Wenger for at det hsr klikket for Koscielny. 

Kilden var kona men tar den😀

Edited by sas2002
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 433
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Joda, Koscienly har skikkelig kødda det til denne sommeren og jeg har ingen problemer med å forstå de som kommer med bitre/negative tilbakemeldinger rundt denne overgangen.

Når det er sagt så er jeg en av de (få?) som sitter med et positivt syn på Koscielny til tross for det kødderiet han nå har utsatt klubben for.

Koscielny har på ingen måte vært feilfri i sin karriere i Arsenal, men han har stått på, han har virkelig blødd for drakta og han har ikke vært den sutrede typen (før denne sommeren).
Det er få spillere i Arsenaldrakta som har vist en slik innsats som Koscielny de siste årene.

Som sagt han har ikke vært feilfri og han har helt sikkert kostet oss poeng og eventuelt titler, men ser vi på hvem han har hatt rundt seg der bak de siste sesongene så har han tross alt vært en av de bedre i laget.

Akkurat nå på grunn av omstendighetene rundt avslutningen av hans karriere i Arsenal, så er det lett å ha negative tanker om Koscielny, men på sikt så er jeg overbevist om at mine minner rundt Koscielny kommer til å være positive.

Ut fra det jeg skriver ovenfor så er det ikke feil å trekke den konklusjon at Kos har vært en av mine favorittspillere i Arsenal, men når det er sagt så har jeg også det siste året vært klar på (og skrevet her på forumet) at det var på tide å selge han eller å "degradere" han til en backup som stopper. Selv om han var/er en spiller jeg har stor sans for så anså jeg han som sportslig "over the top".

Hva som er grunnen til at Koscielny "klikket" vet jeg ikke, hvis sannheten en dag kommer for dagen så antar jeg at den er litt mer komplisert enn det mange tror (men det er bare en antakelse fra min side).

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Polljen said:

Joda, Koscienly har skikkelig kødda det til denne sommeren og jeg har ingen problemer med å forstå de som kommer med bitre/negative tilbakemeldinger rundt denne overgangen.

Når det er sagt så er jeg en av de (få?) som sitter med et positivt syn på Koscielny til tross for det kødderiet han nå har utsatt klubben for.

Koscielny har på ingen måte vært feilfri i sin karriere i Arsenal, men han har stått på, han har virkelig blødd for drakta og han har ikke vært den sutrede typen (før denne sommeren).
Det er få spillere i Arsenaldrakta som har vist en slik innsats som Koscielny de siste årene.

Som sagt han har ikke vært feilfri og han har helt sikkert kostet oss poeng og eventuelt titler, men ser vi på hvem han har hatt rundt seg der bak de siste sesongene så har han tross alt vært en av de bedre i laget.

Akkurat nå på grunn av omstendighetene rundt avslutningen av hans karriere i Arsenal, så er det lett å ha negative tanker om Koscielny, men på sikt så er jeg overbevist om at mine minner rundt Koscielny kommer til å være positive.

Ut fra det jeg skriver ovenfor så er det ikke feil å trekke den konklusjon at Kos har vært en av mine favorittspillere i Arsenal, men når det er sagt så har jeg også det siste året vært klar på (og skrevet her på forumet) at det var på tide å selge han eller å "degradere" han til en backup som stopper. Selv om han var/er en spiller jeg har stor sans for så anså jeg han som sportslig "over the top".

Hva som er grunnen til at Koscielny "klikket" vet jeg ikke, hvis sannheten en dag kommer for dagen så antar jeg at den er litt mer komplisert enn det mange tror (men det er bare en antakelse fra min side).

Reflektert Polljen. Personlig mener jeg at enhver gooner som tilfeldigvis støter på ham, burde være forpliktet til å kneet han i balla. Adebayor fortjener samme behandling 

Link to comment
Share on other sites

41 minutes ago, Tapapa said:

Reflektert Polljen. Personlig mener jeg at enhver gooner som tilfeldigvis støter på ham, burde være forpliktet til å kneet han i balla. Adebayor fortjener samme behandling 

Greit nok det.  Sett fra mitt ståsted så er det en stor forskjell på Koscielny på den ene siden og Adebayor og RvP (ta med Cashley og) på den andre siden. Når det gjelder de tre sistnevnte så skulle jeg vurdert din behandlingsmetode 😜

Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, RP7 said:

Synd med en slik avslutning. Både han og klubben burde løst dette på en bedre måte. Tipper denne saken har flere sider enn det som har kommet frem til nå. 

Uinteressant om denne saken har flere sider. Han er kaptein for Arsenal, og nekter å bli med på treningsleir

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, RP7 said:

Synd med en slik avslutning. Både han og klubben burde løst dette på en bedre måte. Tipper denne saken har flere sider enn det som har kommet frem til nå. 

Dette er jeg fullstendig enig i. 

Når en spiller "streiker" for å skifte klubb, så er det (slik jeg oppfatter det) som oftest for å komme seg videre til en klubb som er bedre eller der en overgang gir bedre økonomisk utbytte. 

I Kos sitt tilfelle så kan jeg ikke se at dette er tilfelle. Kos er en spiller som er i sluttfasen av karrieren, med en relativt utslitt kropp, som ikke går til en bedre klubb og jeg tviler på at overgangen gir et bedre økonomisk resultat for han. 

Jeg vet ikke hvorfor han streiket seg bort fra Arsenal, for meg er dette ikke en "naturlig" oppførsel fra hans side. Årsakene kan være mange, familier årsaker, samarbeidsproblemer med klubbens nye ledelse eller.......... 

Jeg klarer ikke med min beste vilje å sammenligne Koscielny sin streik, med de "streikene" som yngre spillere av og til starter. 

Link to comment
Share on other sites

Ikke godt å si om det kan ha skjedd noe i kulissene vi ikke vet om. Det kommer vel for en dag antar jeg.

Eneste positive med at Kos nå forsvinner er at det må signeres ny stopper. Ser ikke en eneste mulighet for at våre defensive spillere blir bedre denne sesongen. Spiller for spiller blir for dårlig. Emery var klar over problemet før han kom til klubben. Nå har han hatt en sesong og problemene er like store. Dette kan fort bli hans bane akkurat som med Wenger. Satset offensivt og tok sjanser defensivt. Mustafi & Co er som russisk rulett på banen.

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, RP7 said:

Synd med en slik avslutning. Både han og klubben burde løst dette på en bedre måte. Tipper denne saken har flere sider enn det som har kommet frem til nå. 

Selvfølgelig har saken flere sider, det har vel alle slike saker. Cashley Cole er kanskje den mest hatede spilleren som har spilt for oss. Local lad var han også. Han ble lovet ny kontrakt og når han skulle signere den, Så hadde klubben redusert lovet lønn med 5000 pund i uken. Han ble rasende og gikk til Chelsea.

Egentlig var der klubbens feil, men spilleren er den som ble hatet.

Koscielny har etter mitt en mye svakere sak enn Cashley. Jeg ville heller kysset føttene til Cashley enn å håndhilse på sviker-Koscielny.

Link to comment
Share on other sites

39 minutes ago, RP7 said:

Jeg har forsvart Cole utallige ganger. Første gang jeg får støtte gitt:-)

Rolige i svingene nå Abu Mesut. Jeg har sr støttet deg før på dette og har ikke endret mening i løpet av alle disse årene. 

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Simbad said:

Det var en latterlig tåpelig video å lage. Virker jo totalt respektløst selv om det sannsynligvis ikke var ment slik det fremstår.

Mistet dog ganske mye av respekten min der..

Tuller dere?? Skal jammen ikke mye til for å provosere i disse dager😱

Han tar av seg en drakt og har en annen under; hva i all verden kan få noen til å reagere???

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke det som skjer i seg selv som er problemet mitt med videoen. Men at det kommer i etterkant av at det virker som han har pushet for en overgang, etter å ha nektet (som klubbens kaptein) å bli med på pre-seasontur. Det fremstår av videoen med tanke på setting som om han er sjeleglad for å få av seg Arsenaldrakta. Det er flere som ser det på samme måte. At du ikke ser det slik er din personlige mening. La andre få ha sin mening uten at du skal være nedlatende.

Link to comment
Share on other sites

'Tuller dere?? Skal jammen ikke mye til for å provosere i disse dager😱'

Dette er nedlatende. Istedenfor å rakke ned på andres mening kan du jo heller prøve å begrunne hvorfor du mener dette ikke er noe å bli provosert av.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Simbad said:

Å starte en setning med 'Tuller dere' er nedlatende. (Latterliggjøring av andres mening). Det er også en form for hersketeknikk.

Det er et språklig virkemiddel, ypperlig egnet i et debattforum. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...