Jump to content

2010.04.06 Barcelona B


gunnersfan

Hvem går videre?  

47 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Arsenal hyller Barcelona og Messie, Wenger inkludert. Fint at han ikke er bitter. Jeg vil heller ryke ut slik vi gjorde i dag enn mot et som kriger seg videre vha skittent spill - selv om det skal nevnes at Busquets er en skitten jævel. Positivt er det også at forumet her fyller Barca og Messie framfor å slakte laget.

 

EDIT: Er enig med deg Simbad. Barca var best og ville nok vunnet uansett, men Busquets kunne blitt utvist for destruktivt spill og vi var uheldig med offisdeavgjørelsen til Bendtner.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 336
  • Created
  • Last Reply

Safe Hands skrev det ganske bra:

I kveld var vi mye svekket, Barca noe svekket, og da ble oppgaven for stor.

 

Barcelona er verdens beste lag på sitt beste, og de har en helt annen dybde av kvalitet i stallen enn Arsenal. Med så mange mangler på det sentrale feltet (Fabregas, Song, og Gallas), så ble dette en oppgave som skulle vise seg å bli særdeles vanskelig. Tar man med en Arshavin og Persie iform, så skjønner man at det er mange "faste" og viktige brikker i laget som var borte.

 

Synes laget gjør en meget sterk kamp, med tanke på lagoppstilling, motstander, arena, og ikke minst utgangspunkt fra første kamp.

Vi er noe sløve i det defensive delen av spillet, som gjør at midtbanen til Barcelona får spille seg gjennom vårt midtbaneledd uten at vi har så mye sikkerhet mellom midtbane og forsvar. Mezzi får også en meter foran 16-meteren uten press, og slikt skjer ikke ustraffet mot den nye "Maradona". Utrolig teknikk, fantastisk spilleforståelse, og tenker muligheter/rom raskere enn alle de andre på banen.

 

Wenger måtte satse, og da er det ikke lett å holde 100% fokus på defensiv sikkerhet, når man samtidig skal ligge klare til å kontre med full tyngde når situasjonene kommer. Vi måtte score, og tror nok Wenger følte at ett mål ikke ville holde. All ære for forsøket.

 

Synes vi spiller jevnt over 90minutter med Barcelona, og kunne med litt mer marginer skapt en betydelig større spenning i slutten av kampen. Vi må klare å bli mer effektive foran mål, for det er der selve kjernen i vårt problem er denne sesongen.

Uten Persie, så har vi ikke den som virkelig står frem å scorer jevnt og trutt på topp i denne formasjonen. Arshavin har slitt med skader og den tøffe "2.sesongen" i PL, mens Eduardo er en skygge av seg selv i en fase han var helt rå. Kan skyldes både skader, tempo etter skaden, og selvtillit.

Bendtner har tatt flere store skritt denne sesongen, men bommer litt for ofte på de viktige og store sjansene som byr seg i vårt offensive spill. Viser likevel gode tegn på at han tar utviklingen i riktig skritt, og kommer seg til sjanser med blant annet god vilje og hodestyrke.

 

For all del, nå skal jeg ikke svartmale situasjonen her. Laget idag jobbet bra, og var fullt på høyde med Barcelona uten mange av våre beste og viktigste i vårt spill. Veldig imponert! Det kunne fort vært en 5-4 kamp dette, men vi tapte med stil vil jeg si. Vi går ut å prøver ærlig på å nå semifinalen, men det betyr også at den "offensive tankegangen i midtbaneleddet" skaper rom for tekniske og briljante spillere på Barcelona.

 

Clichy var helt rå, for en arbeidsmoral den mannen har. Gir absolutt alt, og sprinter jo mer enn andre jogger.

 

Nei, vi har noen situasjoner som spretter litt i favør til Barcelona, men over to kamper var de det beste laget og fortjente å gå videre til semifinale. Vi har gjort en ny sterk sesong i CL, og det skal vi absolutt ta med oss videre. Sterk prestasjon å nå kvartfinale i et slikt nivå, og absolutt ikke noe krise å ryke mot det Barcelona som har hatt en sterk sesong sålangt.

 

Spiller vi med denne gløden resten av sesongen, ja da kan det skje underverker. Ingenting er avgjort!

 

Meget stolt "Gooner"

Link to comment
Share on other sites

Arsenal hyller Barcelona og Messie, Wenger inkludert. Fint at han ikke er bitter. Jeg vil heller ryke ut slik vi gjorde i dag enn mot et som kriger seg videre vha skittent spill - selv om det skal nevnes at Busquets er en skitten jævel. Positivt er det også at forumet her fyller Barca og Messie framfor å slakte laget.

 

EDIT: Er enig med deg Simbad. Barca var best og ville nok vunnet uansett, men Busquets kunne blitt utvist for destruktivt spill og vi var uheldig med offisdeavgjørelsen til Bendtner.

 

 

messi var virkelig den store forskjellen i kveld. om diaby hadde klart å spille fra seg ballen litt tidliger på den kontringen de hadde på 0-1, og arsenal hadde scoret da, ville det vært muligheter. godt å se at barca også har en svakhet. valdez er ingen toppkeeper.

 

nå får gutta satsa alt på å ta 3 poeng i alle sesongens gjenværende kamper. det kan fort holde til ligatittel det ;)

Link to comment
Share on other sites

Dette er en av de første gangene noensinne, hvor jeg ikke er sint eller i harnisk etter et tap. Vi hadde et dårlig utgangspunkt fra hjemmekampen, men likevel gir vi oss ikke før Barcelona går opp i 4-1.

 

Over 2 kamper gikk definitivt det laget som fortjente å vinne videre. Hadde heller ikke store forhåpninger fra før, så det har jo også noe å si på humøret etter kampen.

 

Kommer til å gå med Arsenal-drakten i morgen til jobb!

Link to comment
Share on other sites

Ok, av og til må man innrømme at man taper kamper fortjent, i kveld er en slik kveld.

Vi gjorde en helt grei kamp rent taktisk, den første halvtimen faktisk forbilledlig.

Men en ting vi IKKE kan gjøre mot Barca er å slippe Messi til på den måten vi gjorde, selvfølgelig var han den store forskjellen på lagene...men hva med Xavi??? Dani Alves??? Eric Abidal???

Vidunderlige fotballspillere alle sammen, det er bare å ta av seg hatten for dette laget og inderlig håpe at de går til topps også i år.

Hva så med Gunners da??

Det første som slår meg er at vi var vanvittig uheldig med trekningen, men slik er fotballivet i Europa, tror ikke vi hadde slått Barca sammenlagt selv med vårt førstelag, men er helt sikker på at Song, Fabregas og Sol ville utgjort en stor forskjell i kveld.

Prestasjonen i kveld var helt ok og jeg håper virkelig at gutta får blod på tann etter denne kampen, slår vi spudz om en uke tror jeg vi blir champs.

Det faktum at vi ikke trenger å ha fokus på CL lenger kan kjapt bety at resultatet blir gull i PL. ;)

Nå ber jeg til Gud om at Sol, Song og gjerne van Persie blir spilleklare til innspurten!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Dette er en av de første gangene noensinne, hvor jeg ikke er sint eller i harnisk etter et tap. Vi hadde et dårlig utgangspunkt fra hjemmekampen, men likevel gir vi oss ikke før Barcelona går opp i 4-1.

 

Over 2 kamper gikk definitivt det laget som fortjente å vinne videre. Hadde heller ikke store forhåpninger fra før, så det har jo også noe å si på humøret etter kampen.

 

Kommer til å gå med Arsenal-drakten i morgen til jobb!

 

Amen!

Link to comment
Share on other sites

Så det er det altså mulig å vinne noe uten en toppkeeper i mål ;)

 

om man har spillere som messi og xavi, er alt mulig... vi kan vel se at det går an å vinne pl med almunia også. med det hadde i alle fall vært en enklere oppgave med en toppkeeper ;)

Link to comment
Share on other sites

man kan sagtens håpe......, men all fornuft tilsier at exit CL er opplagt ikveld.

Vel Leeds slo United på OT, hvorfor ikke Arsenal på Nou Camp.....

 

Arsenals spillere har alt for stor respekt for STORE motstandere, og klarer ikke å leve opp

til Dantes berømte ord: "for ikke å krenke sin verdighet ved ydmykelser".

 

Ser at noen forumister (utmerkede Overmars) stiller med 12 spillere idag, og mon tro om det hjelper.

Tvilsomt!

 

For ikke å bli skuffet, så velger jeg å frykte Arsenals verste nederlag i moderne tid.

Dagdrømmeri; Walcott scorer 2, og Barca gjør sin verste kamp på årtider.

 

Og når vi først er inne på overtro, så kanskje datoen kan hjelpe.

6.april

1928: 3-0 på Highbury over Cardiff

1965: 3-0 over Birmingham og blant scorerne var kaptein og æresmedlem i suporterklubben; McLintock

1991: 2-0 over Sheffield U på bortebane. Knallgode Alan Smith og kjempen kevin Campbell scoret

1995: 3-2 over Sampdoria i Europacupen for cupvinnere. Og Steve Bould scoret 2.

2002: 2-1 over Spurs på Highbury. Lauren scoret vinnermålet på straffe.

2010: Barcelona ??????

 

Lykke til ARSENAL! Tro kan flytte fjell. ;)

 

 

Fornuft skal man lytte til Oskar, klarer ikke helt å bli veldig skuffet etter denne kampen.

Oppgaven ble ganske enkelt helt umulig når vi manglet så mange klassespillere, synes uansett at gutta gjør det som kan forventes av dem på Nou Camp i kveld men vi mangler fullstendig alternativer som kan endre kampbildet i andre omg.

Jeg trodde aldri jeg skulle si disse ordene men Messi er forunderlig nok i ferd med å komme på nivået til sin landsmann Diego Armando Maradona, men enn så lenge er Diego fortsatt den største.

Messi kan i løpet av sommeren faktisk kopiere sin landslagssjef og det er helt helt helt utrolig, men hvordan ligger vi an i PL hvis vi vinner over spudz i neste kamp??

Vi går for gull ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg kaller ikke ett lag som bedriver filming og overspilling i absolutt alle situasjoner verdens beste lag. For meg er det bevist juks og forsøk på manipulering satt i system på lik linje som doping. Det kan jo ikke være tilfeldig att samtlige spillere ser ut som de planlegger å bli taklet for så å se ut som de er skutt med hagle intil frispark er dømt og helst gule kort utdelt.

 

Dette er grunnen til at jeg missliker spansk fotball på det groveste og har null sympati med de. Når selv Barcelona som har så mange spillere med gode kvaliteter benytter absolutt en hver anledning til å forsøke å jukse, klarer jeg ikke å gratulere de med noe som helst. Antageligvis er det bevisst og sikkert noe vi som ett teknisk lag kunne lært av for å vinne ligaen hvis vi var helt blottet for ære og kun tenkte resultat. Samtlige spillere må lære seg å "utnytte reglene til sin fordel" ved å bli finslepne skuespillere som motstanderen blir livredde for å være borti.

Link to comment
Share on other sites

Arsenal hyller Barcelona og Messie, Wenger inkludert. Fint at han ikke er bitter. Jeg vil heller ryke ut slik vi gjorde i dag enn mot et som kriger seg videre vha skittent spill - selv om det skal nevnes at Busquets er en skitten jævel. Positivt er det også at forumet her fyller Barca og Messie framfor å slakte laget.

 

EDIT: Er enig med deg Simbad. Barca var best og ville nok vunnet uansett, men Busquets kunne blitt utvist for destruktivt spill og vi var uheldig med offisdeavgjørelsen til Bendtner.

 

Så utrolig enig Magnus. Forrige oppgjør også lå han og vred seg i bakken hver gang han ble rørt litt, og det samme i dag da han skaffet Eboué et gult kort. En spiller jeg hadde sansen for litt når jeg så han i fjor mot Manchester United, men i ettertid syntes jeg han er en vanvittig stygg spiller.

Link to comment
Share on other sites

Imponerende: Messi.

Greit: Vi taper for et bedre lag med et "reservelag".

Skuffende: Resultatet er verre enn spillet og Barca er like ille som andre middelhavslag i "rullekebab".

 

Har ingenting vondt å si om gutta som forsøkte, men er naturligvis skuffet over å være ute likevel. Det er ingens "skyld", men vi hadde et par spillere utpå der som ikke skal være førstevalg - og som viste hvorfor. Og det betyr ikke at noen var r@va, men at noen ikke har et toppnivå som holder på topp nivå. Enda. Og noen har det et stykke bak seg. Jeg har ingenting imot å proklamere her og nå at jeg håper Barca vinner CL. If we're not in it...

Link to comment
Share on other sites

Arsenal forsvaret har også vært alt for dårlig i alle storkampene i år.

 

Wenger gjør vel noe der også i sommer, henter inn en spiller som erstatter for Silvestre og Campell ;)

 

Vi kommer sterker tilbake neste år slik Alex sa da Man Utd røyk for Barca i finalen i fjor.

 

Nekter å tro vi for så mange skader på så mange nøkkel spillere på en gang som vi har nå.

 

Vi kommer også til å få et sterkere lag 2010/2011 jeg vet Wenger kommer til å hente nye spillere. ;)

Link to comment
Share on other sites

Dette var trist.... Trist å se Arsenal bli KLED av, trist å se at det ellers så gode pasningspillet vår være så elendig, trist å se på en så elendig dommer, trist, trist, trist..... Det er greit nok at det er Barca vi spiller mot i dag men, jeg mener at alle uansett skal gi 110% av seg selv og BLØ FOR DRAKTA. Det er det enkelte som ikke gjør i dag og det går meg på nervene! Med spillere som Denilson, alemunia og til dels Silvestre(han prøver i vært fall) kommer Arsenal aldri til å vinne en eneste tittel.

 

Spillerbørsen etter min mening

 

 

Alemunia - 2 - ikke mye å gjøre i dag men, selv uten å ha noe å gjøre klarer han ødelegge!! Hvor mange ganger var det ikke han klinte den ballen opp på tribunen eller til en barca spiller i løpet av denne kampen( jeg kom i iallefall ut av telinga). MANGA AV UTSPARKEN HELT UPRESSA!!!!!!!

 

Sagna - 6 - gjør som vanlig en god match. jobber, sliter og prøver

 

Silvestre - 4 - Han skal ha for at han prøver men, det holder ikke helt mål. jeg har alderi skjønt det kjøpet der.

 

Vermalen - 7 - er omtrent et helt forsvar aleine et par ganger og han er en av de som blør, prøver og sliter for drakta.

 

Clichy - 8 - Arsenals beste i dag. Han bidro neste mer offansivt en det Rosiscky gjorde og i tillegg var meget stødig bakover. Han prøver hel hjerta men, det blir vanskelig når det kun er 4 av 11 som gidder å løfte en finger for å få den ballen oppover.

 

Diaby - 7- I og med at Denilson hadde hode et helt annet sted i dag, så gjorde Diaby jobben for dem begge, han klarte det bra men, han er jo ikke umenneskelig heller.

 

Denilson - 4- en så naiv spille som han har jeg aldri vært borti. I tillegg til å være naiv tror han at han ikke behøver å jobbe når han er ute på banen og overlatter meste parten av jobben til Diaby. Som toppen av kransekaka greier han som vanelig å lage noen farlige brudd

 

Nasri -7 - skal ha for viljen og kreativiteten!

 

Walcott - 6 - målgivende men, ellers veldig usynlig. Blir i mange dueller litt for veik. Abidal hadde full kontroll på han i dag.

 

Bendtner - 6 - Vår eneste målscorer i dag ellers skal også han ha for viljen.

 

Rosiscky - 5 - Var litt for langt fra toppformen til å spille på dette nivået

 

 

Alt i alt ser det som jeg sier, det er omtrent halve laget som vil vinner denne kampen til tider og det skuffer meg. Det minste man kan forlange er jo egentlig innsats.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har lest gjennom hele kamptråden nå, og kan ikke fatte hvorfor Diaby får så mye kritikk som han får. Her er jeg enig med Arsenalboy93 som gir Diaby karakteren 7 etter kampen. Han må rett og slett jobbe for 2, da Denilson svinser rundt på banen uten mål og mening. De i Sky Sports studio dro også frem Diaby som en av Arsenals aller beste i går sammen med Clichy og Nasri. Og det er iallefall ikke tvil i mine øyne om at meningene til Andy Gray & co veier mer for meg enn hva kritikerne her inne måtte mene.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har lest gjennom hele kamptråden nå, og kan ikke fatte hvorfor Diaby får så mye kritikk som han får. Her er jeg enig med Arsenalboy93 som gir Diaby karakteren 7 etter kampen. Han må rett og slett jobbe for 2, da Denilson svinser rundt på banen uten mål og mening. De i Sky Sports studio dro også frem Diaby som en av Arsenals aller beste i går sammen med Clichy og Nasri. Og det er iallefall ikke tvil i mine øyne om at meningene til Andy Gray & co veier mer for meg enn hva kritikerne her inne måtte mene.

 

Sant som du sier. Diaby forsøker og er gjerne den som trår til. Denilson derimot er en vandrende katastrofe. Har aldri latt med imponere over hans ferdigheter. Synes det skjer ganske ofte at han "dasser" rundt omkring uten mål og mening.

Link to comment
Share on other sites

Skuffelsen i dag er merkelig nok ikke så ille som forventet, jeg hadde tro og håp før kampen, og faktisk i lange perioder under kampen trodde jeg det skulle være mulig å ta en skalp på Nou Camp i går.

 

 

Selv om Barcelona var meget fortjente vinner over 2 matcher, syns jeg vi skal være stolte av et Arsenal lag som til tross for en enormt lang skadeliste med viktige spillere, ikke legger seg ned og dør mot Messi og co, men står opp gjennom 2 kamper og gjør sitt aller beste for å "snuble" seg videre mot en Barcelona lag som selv sa de spilte en av sine beste kamper på Emirates.

 

Det var så som så med prestasjonene og ferdighetene til enkelte i går, men viljen og fighetinnstillingen hos vårt unge mannskap er langt bedre enn jeg har sett på flere sesonger, noe som lover godt både for sesong avslutningen i hjemlig liga og for neste sesong.

 

Mot et lag som Barcelona (en spiller som Messi) blir dessverre svakhetene i Arsenal alt for synlige når feil gjøres. Forvarsspillet i en del situasjoner i går var meget kritikkverdig, markeringsfeil og en forsvarsrekke som så ut som det skeve tårnet i Pisa straffes dessverre ekstra hardt når en Messi i kjempeform er motstander.

 

Silvestre må ta sin del av skylden, klønete spill fra han i flere situasjoner og på et par av målene. Dette er en spiller vi ikke kan ta med oss videre til neste sesong, men hente inn en erstatter snarest som kan være med på pre-season.

 

Syns også Vermaelen har visst over 2 kamper mot Barcelona at det til tross for en meget god sesong fra hans side, fortsatt ligger stor utviklingspotensiell, i alt for mange situasjoner er han litt for "het" i toppen og rusher ut i press i situasjoner han skulle holdt linja i forsvarsfireren, dette åpner alt for store rom for hurtige angripsspillere.

 

Det mest positive i kampen i går, og også i flere kamper de siste ukene, har vært Clichy. Gutten ser ut til å finne tilbake til god gammel form, og ser igjen ut som en venstreback av topp europeisk klasse. Måten han bryter spillet på og stomer framover på banen er ett skoleeksempel på en moderne back. Litt synd at Gael til tider mangler litt av sluttproduktet med gode innlegg eller avslutninger.

 

Ser at Diaby, Nasri og Denilson har fått en del kritikk i kamptråden, i løpet av kampen i går må jeg inrømme at jeg til tider var skuffet over alle tre i offensive valg, men de gjorde en vanvittig jobb i går i ballgjennvinning og høyt press. Har ikke sett noen oversikt over antall meter de løp, men vil anta at alle ligger ganske langt over gjennomsnittet og den steinharde jobbing til vår sentrale midtbane gjorde at Barcelona så godt som aldri fikk lov til å spille på samme måte som de gjorde i første kamp.

 

Bendtner som ensom spiss må også få kred for kampen i går, han scorer mål og jobber utrettelig alene mot Barcas stoppere. Dansken har visst seg utorlig viktig i sesonginnspurten og har stått stor fram i andre store stjerners skadefravær. Tendensen dansken har visst i 2. del av sesongen viser prov på at vi har en kommende storscorer og toppspiss.

 

Alt i alt er det selvfølgelig utrolig kjipt å ryke ut av CL, men vi får trøste oss med at Barcelona for øyeblikket er verdens beste fotballlag, og jeg kan vanskelig se at noen skal stoppe de fra å ta ett nytt CL trofe i år.

 

Nå får vi konsentrere oss 100% om PL og gjøre jobben vår i de gjenstående kampene, mens vi håper på at Chelsea og United snubler. Ett United avensement mot Bayern i CL i dag kan faktisk vise seg som "blessing in disguise" og bli avgjørende for deres resultater i PL.

Link to comment
Share on other sites

Sant som du sier. Diaby forsøker og er gjerne den som trår til. Denilson derimot er en vandrende katastrofe. Har aldri latt med imponere over hans ferdigheter. Synes det skjer ganske ofte at han "dasser" rundt omkring uten mål og mening.

 

Diaby var en av Arsenals beste han. Denilson eier ikke defensive fibrer i kroppen og er

som regel alltid på etterskudd bakover.

All honnør til laget som forsøkte,men uten Song,Campbell,Gallas,Fab,Arshavin og VP

var ikke trua der. Ingen skam å tape for et lag som Barca med verdens beste spiller i Messi.

Bra å se en agressiv god Clichy igår. Herlig spillertype.

Link to comment
Share on other sites

Enig. Clichy var glitrende igår! Fremsto slik han gjorde i 07/08 sesongen. Hadde Rosicky vært på et bedre nivå, hadde hans enorme innsats og glød kanskje ført til enda mer. Likte spesielt god når Gael "gølva" Alves ettertrykkelig i den ene duellen!

 

Utvilsomt Mom for oss

Link to comment
Share on other sites

Spillerbørsen etter min mening

Alemunia - 2 - ikke mye å gjøre i dag men, selv uten å ha noe å gjøre klarer han ødelegge!! Hvor mange ganger var det ikke han klinte den ballen opp på tribunen eller til en barca spiller i løpet av denne kampen( jeg kom i iallefall ut av telinga). MANGA AV UTSPARKEN HELT UPRESSA!!!!!!!

 

Skal jeg gråte eller le?

Link to comment
Share on other sites

Enig i at clichy var god, men ta også med i analysa at minst eit av måla, (3-1) kjem pga clichy si elendige defensive plassering. Han opphever vel offsidelinja med minst 20 meter?

 

Uansett, nok ei bekreftelse på at vi er eit stykke bak dei beste. Vi har tapt klart mot alle topplaga vi møtt i år. Vi er gode, topp åtte i Europa?, men likevel relativt langt unna topp 4....

Link to comment
Share on other sites

Hadde ikke Messi vert på Barcelona, hadde Barcelona nesten ikke vert noe igår! Messi var imponerende ja, men.

Men mye som ødlegger, dårlig forsvar, forsvaret gir for mye rom til Messi, og Silvestre var jo katastrofe! spillte jo vegg med Messi for svarte svingende, som førte til mål.

 

Men det jeg irriterer meg mest på er at dem som styrer med dommere og slikt i Champions League er helt retards!! En svensk dommer for faen?

Ubrukelig dritt som klikka med en gang Arsenal gjorde noe galt og når Barca gjor noe galt så var det tilsnakk uten et sint tryne! Og gult til Denilson? Han er jo først på ball og Messi faller som ei pingle, som alle de andre på Barca laget. Messi fikk også ta et meget så kjapt frispark nesten uten at domeren så på, men når Arsenal prøver, så er det jaggu meg opp med fløyta og ta på nytt, Herre Jesus!

Hadde også linjedommeren vert gode kunne vi faktsik fått et mye bedre og annet kampbilde, var Nicklas i offside? nei, han var EN METER (+-) ONSIDE og hadde enkelt scora der om han ikke hadde blitt avblåst av en blind svenske, Barca forsvarerne hadde aldri tatt igjen Bendtner der før det var for sent!

Skandinaviske dommere er ubrukelige retards!

 

Kommente gjerne, ikke ta det så bokstavelig og fyr løs mot meg.

Er ivertfall det JEG mener!

Link to comment
Share on other sites

Hadde ikke Messi vert på Barcelona, hadde Barcelona nesten ikke vert noe igår! Messi var imponerende ja, men.

Men mye som ødlegger, dårlig forsvar, forsvaret gir for mye rom til Messi, og Silvestre var jo katastrofe! spillte jo vegg med Messi for svarte svingende, som førte til mål.

 

Men det jeg irriterer meg mest på er at dem som styrer med dommere og slikt i Champions League er helt retards!! En svensk dommer for faen?

Ubrukelig dritt som klikka med en gang Arsenal gjorde noe galt og når Barca gjor noe galt så var det tilsnakk uten et sint tryne! Og gult til Denilson? Han er jo først på ball og Messi faller som ei pingle, som alle de andre på Barca laget. Messi fikk også ta et meget så kjapt frispark nesten uten at domeren så på, men når Arsenal prøver, så er det jaggu meg opp med fløyta og ta på nytt, Herre Jesus!

Hadde også linjedommeren vert gode kunne vi faktsik fått et mye bedre og annet kampbilde, var Nicklas i offside? nei, han var EN METER (+-) ONSIDE og hadde enkelt scora der om han ikke hadde blitt avblåst av en blind svenske, Barca forsvarerne hadde aldri tatt igjen Bendtner der før det var for sent!

Skandinaviske dommere er ubrukelige retards!

 

Kommente gjerne, ikke ta det så bokstavelig og fyr løs mot meg.

Er ivertfall det JEG mener!

 

Det har seg nå slik at Messi faktisk spiller på Barcelona. Jeg mener vi ikke kan skylde på dommeren etter en slik kamp. Personlig syns jeg dommeren var nokså god. Bortsett fra kortet til Denilson og offside'n. Men slike avgjørelser skjer dessverre litt for ofte.

 

Silvestre er selvfølgelig noe for seg selv. Men jeg tror dessverre ikke Gallas eller Sol hadde klart å tukte Messi i den formen han er i. Han er rett og slett for god om dagen.

Link to comment
Share on other sites

Hadde ikke Messi vert på Barcelona, hadde Barcelona nesten ikke vert noe igår! Messi var imponerende ja, men.

Men mye som ødlegger, dårlig forsvar, forsvaret gir for mye rom til Messi, og Silvestre var jo katastrofe! spillte jo vegg med Messi for svarte svingende, som førte til mål.

 

Men det jeg irriterer meg mest på er at dem som styrer med dommere og slikt i Champions League er helt retards!! En svensk dommer for faen?

Ubrukelig dritt som klikka med en gang Arsenal gjorde noe galt og når Barca gjor noe galt så var det tilsnakk uten et sint tryne! Og gult til Denilson? Han er jo først på ball og Messi faller som ei pingle, som alle de andre på Barca laget. Messi fikk også ta et meget så kjapt frispark nesten uten at domeren så på, men når Arsenal prøver, så er det jaggu meg opp med fløyta og ta på nytt, Herre Jesus!

Hadde også linjedommeren vert gode kunne vi faktsik fått et mye bedre og annet kampbilde, var Nicklas i offside? nei, han var EN METER (+-) ONSIDE og hadde enkelt scora der om han ikke hadde blitt avblåst av en blind svenske, Barca forsvarerne hadde aldri tatt igjen Bendtner der før det var for sent!

Skandinaviske dommere er ubrukelige retards!

 

Kommente gjerne, ikke ta det så bokstavelig og fyr løs mot meg.

Er ivertfall det JEG mener!

 

Helt enig med deg. Messi er et lag i seg selv. Dommeren var heller ikke noe å skryte av. Silvestre er udugelig, at Wenger ikke ser det er utrolig.

Hadde det ikke vært for alle skadene, så kunne vi gått videre i CL.

Men en må innse det. Vi har for liten bredde i stallen, og Messi var i en klasse for seg selv.

Håper bare gutta klarer å reise seg, Tottenham må knuses. Blir det tap der så er nok sesongen over.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...