Jump to content

2010.04.06 Barcelona B


gunnersfan

Hvem går videre?  

47 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Ingenting som tilsier at Spudz-kampen blir enklere. De kampene lever sitt eget liv og for Spudz er dette en av årets største kamper.

 

Deler dog dine ønsker om en Campbell-retur.

Spurs er selvsagt intet Barca, men de hadde vært rett i ræva på oss om det ikke hadde vært for Svært ufortjente tap mot Stoke Hull og Wolves. Tottenham er gode i år!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 336
  • Created
  • Last Reply

Han og mozart har ikke vert det som dem var før skaden, det er fryktelig trist og se dem får kamp etter kamp uten at det er antydning til forbedringer!

:) Rosicky er jo sterk hver gang han får sjansen! Vil si Rosicky har vært et nivå over f.eks Nasri hele denne sesongen bortsett fra rundt Porto-kampen hvor Nasri var i kjempeform, Rosicky har gode skudd, pasninger, blikk og teknikk, eneste er at han blir sparket ned hele tiden!

Link to comment
Share on other sites

:) Rosicky er jo sterk hver gang han får sjansen! Vil si Rosicky har vært et nivå over f.eks Nasri hele denne sesongen bortsett fra rundt Porto-kampen hvor Nasri var i kjempeform, Rosicky har gode skudd, pasninger, blikk og teknikk, eneste er at han blir sparket ned hele tiden!

I daghar Nasri vært mye bedre enn Rosicky.

Men det å si at det har så mye med skadene å gjøre, stemmer ikke med Eduardo. Rett etter han kom tilbake var han like god som før skaden!

Link to comment
Share on other sites

Jeg vet jeg har sagt det før, og at jeg har sagt det motsatte, men:

Hvorfor skal vi fortsatt ha Diaby i stallen?

Joda, han har potensiale, men når du i 4 år har vist at du ikke presterer i mer en én av ti kamper, så er det kanskje noe i veien med innstillingen!

Link to comment
Share on other sites

Han er akkurat så god som forsvaret vårt tillater han og være. Han var jo usynlig forrige uke!

 

Så god er han faktisk bare. Vi er ikke det første forsvaret som har fått unngjelde av Messi.

Det ser så enkelt ut, men det er neppe så enkelt som det ser ut. Han er så god til å drible og til å holde på ballen og så kjapp i finter og vendinger at forsvaret må holde seg litt i nakkskinnet også før de lager straffer.

 

Barca roet seg veldig i andre omgang, men om nødvendig hadde de nok kunne hevet seg mange hakk. Vi taper, men vi taper mot et mye bedre lag. Det må vi bare innse og godta.

Link to comment
Share on other sites

blir ikke direkte lei meg hvis vi kvitter oss med Diaby, Silvestre og Almunia.

Så hvis du ser Diabys prestasjoner over et denne sesongen så står du for at du fortsatt vil kvitte deg med han?

Diaby har vært i stor utvikling denne sesongen og gjort mange gode kamper for oss.

De to andre er det vel ikke nødvendig å kommentere :P

Link to comment
Share on other sites

blir ikke direkte lei meg hvis vi kvitter oss med Diaby, Silvestre og Almunia.

Løsningen er vel neppe og kvitte oss med noen. Men heller forsterke posisjonene dem spiller i. Diaby har et enormt potensiale, må bare bli gjevn i prestasjonene. Almunia er en god reserve keeper. Men kan være med på at Silvestre bør ha spilt sin siste kamp for vår kjære klubb.

Link to comment
Share on other sites

jaja, da var vi ute, men all ære til Barca. De holder et veldig høyt nivå.

 

Blir overrasket om de ikke går til topps i CL igjen i år. Vi får bare forsterke oss frem til neste sesong, og prøve å komme sterkere tilbake i CL da.

Link to comment
Share on other sites

Løsningen er vel neppe og kvitte oss med noen. Men heller forsterke posisjonene dem spiller i. Diaby har et enormt potensiale, må bare bli gjevn i prestasjonene. Almunia er en god reserve keeper. Men kan være med på at Silvestre bør ha spilt sin siste kamp for vår kjære klubb.

Hadde du skrevet det der for tre år siden, så ok. Men har ikke Diaby fått nok tid på seg nå?

Han glimter til med sinnsykt gode ting innimellom, men det er feil som noen sier her at han er jevn. Han er knapt jevnere enn han var før.

Link to comment
Share on other sites

Ikke en gang Ari Behn hadde klart å finne en treffende tittel til denne kampen…

 

1-4 er meget stygge siffer. Wenger må ha tusen tanker i hodet i sitt. Han kan neppe være særlig imponert over keeper, forsvar, midtbane og angrep etter disse to kampene. Det skranter over hele linja.

 

Jeg vet at vi mangler mange spillere, men er hellig overbevist om at dette ikke er hele forklaringen.

 

 

Messi er Gud, men det skal sies at han fikk god hjelp av de 11 disiplene til Arsenal. :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...