Jump to content

2010.04.06 Barcelona B


gunnersfan

Hvem går videre?  

47 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Selv skal jeg på bryggeriet i Tønsberg i dag, så hverken jeg eller Hedly kan ta chaten til kampen i kveld. Dere får heller lage tidenes lengste kamptråd..

 

EDIT:

Siden Overmars var så elskverdig å ta chatten, så ligger den nå på den vanlige plassen også. trykk på linken i signaturen min.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 336
  • Created
  • Last Reply

Da er det bare å stålsette seg. To timer igjen til kampstart nå :D

Tror dette kommer til å bli fryktelig vanskelig, men kommer vi oss videre så har vi oppnådd noe veldig veldig stort.

 

Vi har vunnet i Spania tidligere mot Real Madrid, så hvorfor ikke Barca også. ;)

Link to comment
Share on other sites

Selv skal jeg på bryggeriet i Tønsberg i dag, så hverken jeg eller Hedly kan ta chaten til kampen i kveld. Dere får heller lage tidenes lengste kamptråd..

Jeg kan åpne Chaten. Men vet ikke hvordan jeg får postet den på framsiden av Gunners.no?

Link to comment
Share on other sites

Lurer på om jeg skal betale for en lovlig stream i dag. Hvor burde jeg gå da? Er det stor kvalitetsforskjell i forhold til vanlig ulovlig stream?

Er f. eks. Livesport247.com noe å gå for? Kan man kjøpe enkeltkamper der, eller må man betale måned for måned?

Link to comment
Share on other sites

Alle spillere er viktigte for å gå videre, men jeg føler at vi er veldig avhengig av at to stykker skal lykkes fullt i dag, og det er Nasri som må kle midtbanerollen som aldri før. Men den viktigste blir nok Almunia, han må mure igjen målet som ingen andre har gjort før. Han viste seg frem på Emirates, men nå har han sjansen å vise seg frem i hjemmlandet sitt, og vi får håpe han tar vare på den sjansen.

 

Ellers blir farten til Walcott avgjørende vil jeg tro, spørsmålet er om Barca tør å stå så høyt når de vet hva Walcott kan finne på med farten sin. Jeg vet om en del Barca fans som frykter dette. Var som en sa til meg han hadde mareritt om at vi hadde Walcott på en side og Traore på den andre.... Tror han slipper å tenke på det :D

 

Selv er jeg redd vi får slite litt i midtforsvaret i dag, det begynner å bli tynt der bak + at jeg frykter at de får lite hjelp fra midtbanen. Men jeg har tatt feil før, og tar svært gjerne feil i dag også ;) Tror det kanskje ikke, men likevel er det noe som sier meg at det blir 3-2 seier i dag.

Link to comment
Share on other sites

Er f. eks. Livesport247.com noe å gå for? Kan man kjøpe enkeltkamper der, eller må man betale måned for måned?

 

Denne skulle vel være relativt bankers, koster dog 99 kroner og vet ikke noe om kvalitet.

 

http://viasatondemand.com/Sports/Soccer/Ch...enal-FC.product

 

Spent på kampen i dag, dog sitter jeg med en følelse at vi skal møte overmakta og at det kan bli en skuffende kveld for oss gooners. Blir selvfølgelig overlykkelig om de vakre røde gjør mine ord til skamme - hadde blitt som Davids seier over Goliat sånn som skadesituasjonen er nå..

 

Lykke til folkens, om tre timer er jeg enten i himmelen over avansement eller stille, men stolt, over laget i mitt hjerte.

Link to comment
Share on other sites

Silvestre starter ja.

 

 

LAGENE:

 

Víctor Valdés

 

Dani Alves - Rafael Márquez - Gabriel Milito - Éric Abidal

 

Xavi - Sergio Busquets - Seydou Keita

 

Pedro - Lionel Messi - Bojan

 

 

Manuel Almunia

 

Bacary Sagna - Thomas Vermaelen - Mikaël Silvestre - Gaël Clichy

 

Denílson - Samir Nasri - Abou Diaby

 

Theo Walcott - Nicklas Bendtner - Tomáš Rosický

Link to comment
Share on other sites

Jeg er like sikker på at dette går veien til tross for 2 venstrebente midtstoppere. Er det helt håpløst å foreslå Sagna i midtforsvaret og Eboue på back!?

 

Er vel nesten for sent å håpe på Sagna i midtforsvaret nå gitt :D

 

Kan ikke se for meg at vi trenger så vanvittig mye styrke bak der nå. Heller en som en bevegelig og rask som Sagna. Dog har ikke Sagna spilt så mye midtstopper at det gjør noe uansett..

 

Tror dessverre vi taper nå i kveld, men det er i det minste verdens beste lag pdd. vi taper mot.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...