Jump to content

2010.04.06 Barcelona B


gunnersfan

Hvem går videre?  

47 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 336
  • Created
  • Last Reply

Har utrolig lyst til å se kampen, men vet ikke om jeg tør. En eventuell lidelse vil bli endel mindre om jeg bare ser på tekst TV når kampen er over.

Finnes det noen her inne som med hånden på hjertet kan si de har større tro på at vi går videre enn at vi ryker?

 

Du ser heller kampen, kampen blir jo bra uansett om vi går videre eller ryker ;)

Link to comment
Share on other sites

Har utrolig lyst til å se kampen, men vet ikke om jeg tør. En eventuell lidelse vil bli endel mindre om jeg bare ser på tekst TV når kampen er over.

Finnes det noen her inne som med hånden på hjertet kan si de har større tro på at vi går videre enn at vi ryker?

 

Vi har ingenting å tape. Pluss når vi har spiller som : Van Persie, Gallas, Fabregas, Arshavin og Song ute mot Barcelona, så skjønner vi at det blir tøft.

 

La oss hvertfall ikke bli knust. Men jeg perosnlig har alltid troen på at vi kan vinne. De kommer til å styre spillet og skape flere sjanser enn oss, og det eneste vi kan gjøre er å kontre dem i senk...

Link to comment
Share on other sites

Med tanke på at Silvestre muligens skal spille i midtforsvar, og med Song ute som anker så kan dette bli virkelig virkelig ille.

 

Kan se to utfall av denne kampen:

 

1. Vi vinner med veldig liten margin. Muligens 0-1 i 90min.

2. Vi blir ydmyket totalt.

 

Er evig optimist, så tar en råsjangs og håper/tror vi vinner 0-2 ;)

Link to comment
Share on other sites

Manchester United - Leeds 0-1

 

(tidliger i år, om det skulle være tvil)

 

Joda. Men nå er Arsenal et veldig stort lag, og Barcelona spillerne kommer mest sannsynligvis ikke til å ta lett på oppgaven. Hvis de spiller opp mot hva de gjorde på onsdag med litt større effektivitet kan dette ende virkelig stygt.

Link to comment
Share on other sites

Nå stiller vi et ganske så redusert lag, men alt er selvfølgelig mulig.

 

Syns vi skal spille kynisk å satse knallhardt på kontringer, men gutta er pokka nødt til å flytte beina hurtig og være aggresive fra første minutt.

Skjer ikke det kan dette være over før 10 minutt er gått. Er også spent på hvem som blir makker til Vermaelen.

Campbell sliter med tempo, men har muskler og rutinen. Silvestre er litt kjappere, men er ingen midtstopper i mine øyne..

 

Spennende blir det uansett! ;)

Link to comment
Share on other sites

Dette blir en formidabel oppgave, men jeg mister aldri trua, og tror faktisk vi går videre - vi må ikke glemme at Barca også har flere nøkkelspillere ute. Jeg håper bare Campbell blir klar, så vi slepper Silvestre.

 

Håper på Almunia; Sagna, Vermaelen, Campbell, Clichy; Diaby, Denilson; Rosicky, Nasri, Eboué; Bendtner.

 

Dette laget er ikke svak, og klarer vi å tette igjen bakover og kjøre hurtige overganger kommer vi til å vinne over Barcelona i morgen. Merk mine ord.

Link to comment
Share on other sites

Wenger bare bløffer om alle skadene, kun for å forvirre Barcelona ;) *Drømmeønsking*

 

Ser iallefall ut som pollen viser at folket i flertall har troen! Jeg på en annen side, synes på forhånd et 2-0 tap vil være okei resultat dessverre!

Link to comment
Share on other sites

Iniesta friskmeldt til Arsenal-kampen

 

 

- Han er blitt bedre de siste dagene. Det avhenger mye av hvordan han føler seg tirsdag morgen, sier Barca-trener Pep Guardiola til klubbens hjemmeside ifølge CNN.

 

Nyheten kommer meget beleilig i den katalanske hovedstaden, ettersom både Zlatan Ibrahimovic, Carles Puyol og Gerard Pique må stå over oppgjøret.

 

kilde: Tv2sporten

Link to comment
Share on other sites

Når jeg ser på skadesituasjonen som vi har pr. dato, så har jeg ingen store forhåpninger til resultatet i kampen i Barcelona.

 

I kveld skal jeg bare sette meg godt ned i sofaen, håpe på det beste og la meg underholde. Skulle vi gå videre så går jeg til sengs som en lykkelig mann, og ryker vi ut så går jeg likevel til sengs med et lite smil da jeg vet at vi i så fall har tapt mot verdens beste klubblag. Jeg er tross alt stolt over mitt lag som har gjort en fantastisk jobb denne sesongen, ett lag som har slitt med store skadeproblemer, ett lag som har ett stort potensiale og som med et par forsterkninger denne sommeren vil bli vanskelige å slå neste sesong.

Link to comment
Share on other sites

I kveld skal jeg bare sette meg godt ned i sofaen, håpe på det beste og la meg underholde. Skulle vi gå videre så går jeg til sengs som en lykkelig mann, og ryker vi ut så går jeg likevel til sengs med et lite smil da jeg vet at vi i så fall har tapt mot verdens beste klubblag. Jeg er tross alt stolt over mitt lag som har gjort en fantastisk jobb denne sesongen, ett lag som har slitt med store skadeproblemer, ett lag som har ett stort potensiale og som med et par forsterkninger denne sommeren vil bli vanskelige å slå neste sesong.

 

Amen!

Link to comment
Share on other sites

Når jeg ser på skadesituasjonen som vi har pr. dato, så har jeg ingen store forhåpninger til resultatet i kampen i Barcelona.

 

I kveld skal jeg bare sette meg godt ned i sofaen, håpe på det beste og la meg underholde. Skulle vi gå videre så går jeg til sengs som en lykkelig mann, og ryker vi ut så går jeg likevel til sengs med et lite smil da jeg vet at vi i så fall har tapt mot verdens beste klubblag. Jeg er tross alt stolt over mitt lag som har gjort en fantastisk jobb denne sesongen, ett lag som har slitt med store skadeproblemer, ett lag som har ett stort potensiale og som med et par forsterkninger denne sommeren vil bli vanskelige å slå neste sesong.

 

veldig riktig sakt!!!

Link to comment
Share on other sites

Satser på denne lagoppstillingen:

Eboue - Bedntner - Walcott

 

Diaby - Denilson - Nasri

 

Clichy - Vermaelen - Campbell - Sagna

 

Almunia

 

Off, det er et svakt lag, det må jeg si. Om vi skal kunne slå Barcelona på Nou Camp, trenger vi et bedre lag enn dette.

 

Hadde vi hatt Van Persie, Fabregas, Arshavin, Gallas, Song og Rosicky 100% klare, skulle jeg vært mye mer optimistisk.

 

Men som sagt, denne troppen er ikke god nok til å slå Barca, mener jeg. Tipper 3 - 1 til Barcelona.

Link to comment
Share on other sites

Ifølge Arsenal.com er det bare 50:50 om han spiller eller ikke. Det begynner å bli ganske håpløst!!!! Arshavin, campbell, Rosiscky, Fabregas, Gallas, Song og det kommer vel sikkert flere!!!!!!!!!!! Hva skal vi egentlig bruke i forsvar?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...