Jump to content

Forslag til forbedringer


Guest EvenA

Recommended Posts

Jeg synes også det er en god idé. Ikke for å promotere betting, men for å gi en indikasjon på ekspertenes sannsynlighetsvurdering av kampene. Av nettopp den grunn synes jeg dog at odds fra for eksempel 2 bookmakere, faste eller utvalgte for hver gang bør være oppgitt, i stedet for beste odds for hvert enkelt "tegn" man ville ønske å tippe.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Det er selvsagt synd med de problemene som har vært, og enda mer synd med de "tapte" innleggene, men "shit happens" og hvis vi nå går inn i en mer stabil periode så får vi akseptere det som har skjedd og bare se lyst på fremtiden både for forumet og for Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Det er selvsagt synd med de problemene som har vært, og enda mer synd med de "tapte" innleggene, men "shit happens" og hvis vi nå går inn i en mer stabil periode så får vi akseptere det som har skjedd og bare se lyst på fremtiden både for forumet og for Arsenal.

 

Bra at denne viktige delen av verden er oppe og går igjen.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Det er fantastisk at laget vårt har fått fart på både spill og resultater den siste måneden. En liten hake er at det blir veldig lite aktivitet på forumet. Det virker som at de som er generelt pessimistiske og som sutrer og klager, ikke lenger har noe å bidra med på forumet. Litt trist, men jeg overlever. Velger Arsenalsuksess framfor grinebiting anyday. :geek:

Link to comment
Share on other sites

Aktiviteten tok seg vel aldri opp igjen etter at forumet var nede. Men vet ikke om det var dette som var årsaken eller ikke. Syns generelt sett at det er artigere å besøke facebookgruppa enn forumet for tiden, der er det mer "liv".

Har gunners.no egen facebook-gruppe?

Link to comment
Share on other sites

Det er fantastisk at laget vårt har fått fart på både spill og resultater den siste måneden. En liten hake er at det blir veldig lite aktivitet på forumet. Det virker som at de som er generelt pessimistiske og som sutrer og klager, ikke lenger har noe å bidra med på forumet. Litt trist, men jeg overlever. Velger Arsenalsuksess framfor grinebiting anyday. :geek:

 

Tror nok facebookgruppa stikker av med skribentene, det har vært merkbar høyere aktivitet der etter siste nedetid på forumet. Jeg syns det er litt rart at folk ikke kommer tilbake, FB er et utrolig dårlig medie å debattere i.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan ikke fatte og begripe at noen skulle foretrekke Facebook-gruppen fremfor forumet. Som Tapapa sier er ikke Facebook egnet for debatt i det hele tatt - og særlig ikke når det er mange debattanter involvert. Folk har all rett til å gjøre som de vil, men jeg kommer til å legge ut en melding i AN-gruppen om at forumet er oppgradert.

 

Har gunners.no egen facebook-gruppe?

 

Ja.

 

http://www.facebook.com/groups/arsenal.norway/

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...