Jump to content

Forslag til forbedringer


Guest EvenA

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Angående den spillerbørsen så må dere i alle fall slutte å kåre arsenals dårligste. Banens beste er det naturlig å velge, men å utmerke den dårligste med store bokstaver og beskrivelser som "en ufattelig håpløs kamp" osv hører ikke en offisiell supporterforside til. Det kan heller debattanter på forumet påpeke.

Link to comment
Share on other sites

Angående den spillerbørsen så må dere i alle fall slutte å kåre arsenals dårligste. Banens beste er det naturlig å velge, men å utmerke den dårligste med store bokstaver og beskrivelser som "en ufattelig håpløs kamp" osv hører ikke en offisiell supporterforside til. Det kan heller debattanter på forumet påpeke.

 

+100000

 

Samtidig er det på tide at man går en tilbakemelding og avgjørelse på denne saken. Den har svirret i flere måneder nå

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Største forbedringen vil være å fjerne spillerbørsen på forsiden..

 

Forslag: fjern tråd om forbedringer - ingen vits med en slik tråd når det er null tilbakemeldinger eller forklaringer på hvorfor det ikke blir gjort noe med forslagene :):)

Link to comment
Share on other sites

Forslag: fjern tråd om forbedringer - ingen vits med en slik tråd når det er null tilbakemeldinger eller forklaringer på hvorfor det ikke blir gjort noe med forslagene :):)

Ja jeg syns det er rart at dette ikke blir kommentert. Han som lager spillerbørsen promoterer den på Facebook (og Twitter?) og det fører jo bare til at den blir oppfattet som "supporterklubbens røst". Sir John sitt forslag syns jeg er en god løsning på problemet.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Før siste flytting fikk jeg surfet på forumet via smarttelefonen med sider som var tilpasset mobil. Når jeg surfer på forumet nå, så lese hele siden. Nederst på siden er det en link som heter Use Mobile Version. Klikker jeg på den så lastes siden inn på nytt, fremdeles i vanlig visning.

 

Flere som har det slik?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...