Jump to content

Forslag til forbedringer


Guest EvenA

Recommended Posts

Før hadde vi bare forum hver 3. uke. Så ja, det er mye bedre nå enn før. Merkelig hvor populært det er å diskutere på facebook da. Klarer aldri å ta diskusjoner der seriøst av en eller annen grunn. Jeg sverger meg hvertfall til forumet. Facebookgruppas lost. :proud:

Edited by Hedly
Link to comment
Share on other sites

Før hadde vi bare forum hver 3. uke. Så ja, det er mye bedre nå enn før. Merkelig hvor populært det er å diskutere på facebook da. Klarer aldri å ta diskusjoner der seriøst av en eller annen grunn. Jeg sverger meg hvertfall til forumet. Facebookgruppas lost. :proud:

 

Har ikke vært knirkefritt dette heller, med tregheter når det er mange på samtidig, f.eks. under kamper.

 

Oppetidsmessig er det vel en bedring, men bruken er ingen forbedring. Men det er vel smak og behag.

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke huske at det har vært så dødt her inne noen gang.

Trengs nok en bevissthet på å bidra.

Ser at vi ikke klarer lage kamptåder en gang.

Slik blir det ikke liv av.

Hva om du, eller andre for den del, lager en kamptråd istedet for å "klage" på andres innaktivitet. Siden jeg startet på forumet 17. august har jeg laget kamptråder til alle kampene bortsett fra den siste nå mot West Brom., mye grunnet at jeg ville se om det fantes andre som kunne ta iniativ og ros til Gunner 18 for det. Blir for dumt om alle skal sitte å vente til han Noen Andre lager en tråd som en selv kunne laget på maks 5 minutter.

Link to comment
Share on other sites

Hva om du, eller andre for den del, lager en kamptråd istedet for å "klage" på andres innaktivitet. Siden jeg startet på forumet 17. august har jeg laget kamptråder til alle kampene bortsett fra den siste nå mot West Brom., mye grunnet at jeg ville se om det fantes andre som kunne ta iniativ og ros til Gunner 18 for det. Blir for dumt om alle skal sitte å vente til han Noen Andre lager en tråd som en selv kunne laget på maks 5 minutter.

Godt poeng det.

Men fra min side var det ikke ment som klage på andres inaktivitet, heller en beskrivelse av situasjonen.

Synes det er så mange gode dabattanter og kamptrådlagere her inne.

Tror dog ikke det tar fem minutter for alle.

Link to comment
Share on other sites

Det virker som at de som er generelt pessimistiske og som sutrer og klager, ikke lenger har noe å bidra med på forumet. Litt trist, men jeg overlever.

Nei men slik kan vi ikke ha det. Jeg har noen negative punkt på lager, så i løpet av et par dager så skal jeg nok få de på trykk! :gimme:

Link to comment
Share on other sites

Det er fantastisk at laget vårt har fått fart på både spill og resultater den siste måneden. En liten hake er at det blir veldig lite aktivitet på forumet. Det virker som at de som er generelt pessimistiske og som sutrer og klager, ikke lenger har noe å bidra med på forumet. Litt trist, men jeg overlever. Velger Arsenalsuksess framfor grinebiting anyday. :geek:

 

Hovmod står for fall. Jeg er mindre aktiv da 3 uker nedetid rett og slett tok piffen ut av meg. De diskusjonene som foregikk før nedetiden ble rett og slett borte

Link to comment
Share on other sites

Når skal disse spillerbørsene på forsiden forsvinne? Blir rett og slett provosert at gunners.no kan gå god for alle disse ufattelige lite gjennomtenkte børsene. Bruk en børs fra en fast avis eller en annen kilde med peiling, eller bare fjern børsene fra forsiden.

Link to comment
Share on other sites

Ja du kan så si, Hedly.. Jeg har gitt opp å kommentere det, siden det ikke har blitt gjort noe med de andre 10 gangene det har blitt kommentert denne sesongen.

 

Saken om delt forum for spillere og klubb har heller ikke kommet noe svar på etter at saken skulle tas idere...

Link to comment
Share on other sites

Når skal disse spillerbørsene på forsiden forsvinne? Blir rett og slett provosert at gunners.no kan gå god for alle disse ufattelige lite gjennomtenkte børsene. Bruk en børs fra en fast avis eller en annen kilde med peiling, eller bare fjern børsene fra forsiden.

Jeg går for å fjerne børsen på forsiden, ser ikke poenget i å ha den. Om man skal bruke en børs så er denne god nok.

Link to comment
Share on other sites

Jeg liker heller ikke "utviklingen" som har skjedd på forsiden i det siste.

Når jeg går inn på gunners.no idag så er det første jeg ser en stor rubrikk fra Twitter, med diverse kommentarer som ikke bare omhandler Arsenal.

Å linke til en slik rubrikk på samme måte som facebook-linken er forsåvidt greit nok, men å gi den "hedersplassen" på framsida er totalt feil (min subjektive mening).

Deretter kommer tabell og en spillerbørs før vi får "vanlige" artikler.

 

For å si det på godt "norsk": "Me not like!"

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...