Jump to content

Forslag til forbedringer


Guest EvenA

Recommended Posts

Den Facebook-siden er så uryddig! :((( spruter inn innlegg konstant. Kanskje meninga, da... :P

 

Jeg har ikke blitt akseptert som medlem der enda - men jeg håper jo at en slik side helst er stengt for innlegg, og kun åpent for å kunne kommentere de innlegg som gruppeeieren legger ut. Man burde for eksempel legge ut de nyhetssakene som vi har på forsiden vår, og kanskje enkelte av de viktige nyhetene som er på Arsenal.com

 

Men det er nå meg... Diskusjoner ellers kan vi ha på forumet.

Link to comment
Share on other sites

Haha! +1! Tenk om vi hadde hatt systemet nå.. HAdde jeg sluppet denne posten.. Men nå måtte jeg for å få sagt at den posten var bra, og morsom :)

 

Du er jo så glad i å skrive om dagen, så en post fra eller til gjør vel ikke så mye :)

Link to comment
Share on other sites

Lungebetennelse -_- kjeder meg... Forbanna drit. Men den posten hadde jo en mening da ;) Et argument for å få tilbake rating-funksjonen ;)

 

Eller et argument for å ikke få tilbake ratingsystemet? Uten ratingsystemet får man flere innlegg? ;)

Link to comment
Share on other sites

Uten ratingsystemet får man flere innlegg? ;)

 

Er flere innlegg et mål i seg selv? I denne tråden er det for eksempel 15 innlegg på rad som bare inneholder en linje. Ofte bare en setning. Det er riktignok noe bedre i de fleste andre trådene, men jeg synes kvaliteten på innleggene på dette forumet har falt etter at +/- forsvant. Mange intetsigende one-liners. Jeg høres kanskje litt grinete ut nå, det er ikke meninga. Kun en observasjon.

Link to comment
Share on other sites

Er flere innlegg et mål i seg selv? I denne tråden er det for eksempel 15 innlegg på rad som bare inneholder en linje. Ofte bare en setning. Det er riktignok noe bedre i de fleste andre trådene, men jeg synes kvaliteten på innleggene på dette forumet har falt etter at +/- forsvant. Mange intetsigende one-liners. Jeg høres kanskje litt grinete ut nå, det er ikke meninga. Kun en observasjon.

 

Joda, der har du forsåvidt et greit poeng. Men fordelen nå, er at man iallefall ser hvem som er enig og uenig. Det gjorde man ikke med ratingsystemet.

Link to comment
Share on other sites

Joda, der har du forsåvidt et greit poeng. Men fordelen nå, er at man iallefall ser hvem som er enig og uenig. Det gjorde man ikke med ratingsystemet.

 

Men er det da noe poeng i at alle skal si eg enig eller uenig? Da blir det ekstremt mange unødvendige posts? Resulatet nå er at det bare er noen få som skriver om man er enig eller ikke (og da gjern eved å skrive "+1"). Med + og - systemet vil man få en lettere måte å vise dette.

 

Som Rasta også sier... fler einnlegg er jo ikke noen hensikt i seg selv - men jeg skal ikke legge skjul på at mange av innleggene mine i en periode nå har vært nettopp for å illustrere dette, at det blir noe unødvendige posts slik det nå er.

 

Å ha systemet med pluss og minus for så å fjerne det, er som å gi et barn en kjærlighet på pinne, for så å ta den bort ;)

Edited by Orakelet
Link to comment
Share on other sites

Med + og - systemet vil man få en lettere måte å vise dette.

 

Man får ikke en lettere måte å vise det på hvis det ikke fremkommer hvem som har gitt +/-. Hadde det vært offentlig for alle som er logget inn på forumet å se hvem som til enhver tid har gitt pluss og minus på innlegg, så hadde +/- systemet vært mye mer interessant i mine øyne

 

Forøvrig synes jeg det virker som vi har fått mer diskusjon etter at +/- systemet ble fjernet. Det virker som folk nå faktisk tar seg tid til å besvare et innlegg og f. eks beskrive hvorfor de er uenige, fremfor å bare trykke på en minusknapp.

Edited by Kim
Link to comment
Share on other sites

Er flere innlegg et mål i seg selv? I denne tråden er det for eksempel 15 innlegg på rad som bare inneholder en linje. Ofte bare en setning. Det er riktignok noe bedre i de fleste andre trådene, men jeg synes kvaliteten på innleggene på dette forumet har falt etter at +/- forsvant. Mange intetsigende one-liners. Jeg høres kanskje litt grinete ut nå, det er ikke meninga. Kun en observasjon.

Jeg har gjort de samme observasjonene. Det kan virke som om mange har et behov for å uttrykke fryd/misnøye, og derfor slenger inn en one-liner, noe jeg ikke så like mye til når vi hadde +'er og -'er å ty til. Det kan riktignok hende at jeg legger merke til dette fordi det styrker min mening, men de siste 3-4 ukene syns jeg det har tatt litt av med meningsløse one-linere. Tilbake med pluss/minus!!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hei :) . Denne er til dere som er så flinke til å lage kamptråder. De fleste av dere lager gode og informative startposter som jeg leser med stor interesse.

 

Jeg lurte på om det ville være en god ide å legge inn oddsen på den kommende kampen i tillegg? Jo mer info, jo bedre.

 

Noen vil kanskje foretrekke å legge inn odds fra Norsk Tipping, men jeg kunne også gjerne tenkt meg å se hva som er beste oppnåelige odds på nettet. Da er det ganske greit å bruke oddscheckereller andre som sommenligner odds på nettet.

 

Jeg ser til min store forferdelse at Spurs er favoritter på søndag. Oddsen for H, U og B er hhv. 2,20 - 3,60 - 3,50.

Der tror jeg bookmakerne tar litt feil, for nå begynner vi å bli gode :D

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...