Jump to content

Forslag til forbedringer


Guest EvenA

Recommended Posts

Ønsker en bedre skribent til å legge ut spillerbørs på forsiden.

Å gi Song karakteren 3 og Arsenals dårligste er jo helt latterlig.

 

BE

Vet vel ikke helt om man skal få sparken på grunnlag av subjektive meninger.

Men Song var en av våre beste i den kampen. Det er jeg enig med deg i.

Link to comment
Share on other sites

Ønsker en bedre skribent til å legge ut spillerbørs på forsiden.

Å gi Song karakteren 3 og Arsenals dårligste er jo helt latterlig.

 

BE

 

Ja det er ikke bare latterlig, det er en skam. Mannen gjorde knapt en feil gjennom hele kampen, og sørget alene for at midtbanen vår klarte å få til noe som helst der Ramsey konsekvent var feilplassert, og Rosicky knapt nok holder nivået som squad-player.

 

Kan vi ikke bare benytte oss av karakterene som gis av sky eller liknende?

Link to comment
Share on other sites

Syns det er veldig positivt at teamet bak hjemmesiden gjør en knallinnsats for forsiden, men som Wojiciech53 nevner så blir det altfor subjektivt. Det samme gjelder "en gooners tanker - svart på hvit". Å legge ut SkySports sin spillerbørs, eller liknende må da være en fin løsning?

Link to comment
Share on other sites

Så spillerbørsen til Sky Sports er ikke subjektiv? Er det ikke en person hos Sky Sports som vurderer spillernes innsats? Finnes det noen blogger som ikke er subjektive? Er ikke hele poenget med en blogg at den er subjektivt? Finner det litt ironisk at dere skriker "sensur" når man fjerner pluss/minus funksjonen, men så ønsker man på den annen side å kneble meninger som legges ut på nettsiden.

Edited by Castor
Link to comment
Share on other sites

Så spillerbørsen til Sky Sports er ikke subjektiv? Er det ikke en person hos Sky Sports som vurderer spillernes innsats? Finnes det noen blogger som ikke er subjektive? Er ikke hele poenget med en blogg at den er subjektivt? Finner det litt ironisk at dere skriker "sensur" når man fjerner pluss/minus funksjonen, men så ønsker man på den annen side å kneble meninger som legges ut på nettsiden.

 

Ønsker kun å påpeke at jeg ikke skriker etter sensur. Jeg ønsker en annen skribent (og det kommer vel klart fram av mitt første innlegg)

 

BE

Link to comment
Share on other sites

En som klarer se på det defensive og det offensive som like viktig i en slik kamp regner jeg med, og det er ingen tvil om at vi fungerte godt defensivt noe våre 5 defensive utespillere skal ha æren for

En blogg eller spillerbørs er jo en subjektiv greie. At du er uening er jo helt i orden, men det betyr jo ikke nødvendigvis at du har rett. Å skulle bytte ut en skribent fordi man er uening i en enkelt spillerbørs blir litt vel sutrete. Det må jo være lov til å mene Song fortjente en 3'er uten at man skal klynges opp i nærmeste tre?

Link to comment
Share on other sites

En blogg eller spillerbørs er jo en subjektiv greie. At du er uening er jo helt i orden, men det betyr jo ikke nødvendigvis at du har rett. Å skulle bytte ut en skribent fordi man er uening i en enkelt spillerbørs blir litt vel sutrete. Det må jo være lov til å mene Song fortjente en 3'er uten at man skal klynges opp i nærmeste tre?

 

Nei, ikke etter en kamp der Song spilte så godt som han gjorde.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Han stemplet Barton og kan se fram mot 3 kampers karantene. Mulig vedkommende synes det veide tungt i vurderingen av hans prestasjon

 

Mulig han syntes det veide tyngre enn at Gervinho slo Barton da. Dette virker på meg å være en syltynn forklaring.

Dersom skribenten gjorde som Sir John og trakk ham to poeng da så betyr det at Song, som spilte en utmerket kamp, egentlig skulle ha hatt 5 på børsen. Da er det fortsatt ingen som fikk en dårligere score enn ham.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Mulig han syntes det veide tyngre enn at Gervinho slo Barton da. Dette virker på meg å være en syltynn forklaring.

Dersom skribenten gjorde som Sir John og trakk ham to poeng da så betyr det at Song, som spilte en utmerket kamp, egentlig skulle ha hatt 5 på børsen. Da er det fortsatt ingen som fikk en dårligere score enn ham.

 

BE

Det er som sagt en subjektiv vurdering. Det er ingen fasit. Det er opp til den enkelte hva han eller hun synes. Du mente for eksempel at Rosicky var elending mot Norge mens resten av den vestlige verden mente han var meget god. Det er med andre ord fullt mulig å ha svært forskjellig oppfatning av hvordan en spiller presterer

Link to comment
Share on other sites

Så spillerbørsen til Sky Sports er ikke subjektiv? Er det ikke en person hos Sky Sports som vurderer spillernes innsats? Finnes det noen blogger som ikke er subjektive? Er ikke hele poenget med en blogg at den er subjektivt? Finner det litt ironisk at dere skriker "sensur" når man fjerner pluss/minus funksjonen, men så ønsker man på den annen side å kneble meninger som legges ut på nettsiden.

Her syns jeg du vrir og vender veldig på saken Mr.Castor. Jeg føler at SkySports sine anmeldelser er av mer objektiv art da det tross alt er profesjonelle sportsjournalister, som gjør dette uke inn og uke ut. Men om det er nødvendig å ha slike artikler når vi har en tråd her på forumet er jo en annen sak.

 

Er det sensur når vi ønsker kompetente fagfolk til å komme med sine bedømmelser, i stedet for en av våre egne? (No offence til vedkommende som skriver)

Link to comment
Share on other sites

Her syns jeg du vrir og vender veldig på saken Mr.Castor. Jeg føler at SkySports sine anmeldelser er av mer objektiv art da det tross alt er profesjonelle sportsjournalister, som gjør dette uke inn og uke ut. Men om det er nødvendig å ha slike artikler når vi har en tråd her på forumet er jo en annen sak.

 

Er det sensur når vi ønsker kompetente fagfolk til å komme med sine bedømmelser, i stedet for en av våre egne? (No offence til vedkommende som skriver)

Skal innrømme det er litt djevelens advokat fra min side. Skjønner ikke at man skal henge seg opp i at Song fikk dårlig karakter av en skribent på gunners.no.

 

Jeg vil mye heller ha meningen til "en av våre" enn Sky Sports. Å diskutere Arsenal med andre goonere er grunnen til min deltagelse på forumet, Sky Sports har fint lite med det å gjøre. Er forresten de kompetente fagfolkene hos Sky Sports de samme som mener at kvinner ikke kan offsideregelen? :)

Edited by Castor
Link to comment
Share on other sites

Det er som sagt en subjektiv vurdering. Det er ingen fasit. Det er opp til den enkelte hva han eller hun synes. Du mente for eksempel at Rosicky var elending mot Norge mens resten av den vestlige verden mente han var meget god. Det er med andre ord fullt mulig å ha svært forskjellig oppfatning av hvordan en spiller presterer

 

Dette blir tåpelig Castor.

 

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article3206255.ece

Og han var selvfølgelig høflig nok til å sende en kompliment tilbake, selv om Rosicky ikke utmerket seg nevneverdig i privatkampen på Ullevaal stadion onsdag kveld.

Dette for å bevise at jeg ikke er alene i den vestlige verden.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Dette blir tåpelig Castor.

 

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article3206255.ece

 

Dette for å bevise at jeg ikke er alene i den vestlige verden.

 

BE

Meninger er som sagt subjektive. Det er hele poenget. Synes ikke mitt eksempel var tåpelig. Illustrerer vel ganske godt at man kan se den samme kampen med helt forskjellige øyne? Beklager at jeg satte det litt på spissen

Edited by Castor
Link to comment
Share on other sites

Ikke tåpelig? Du hevder hele den vestlige verden mener det samme som deg! Det er en helt idiotisk måte å diskutere på, det blir jo ikke seriøst i det hele tatt.

 

I denne tråden her så prøver du bare å få i stand en krangel, hva din agenda med det er vet ikke jeg, men du lykkes ikke og det kommer av helt håpløs argumentasjon fra din side. Det eneste jeg forlanger er bedre kvalitet på forsiden, noe du er uenig i.

 

Og bare for å påpeke at jeg har evnen til å tenke selv, kontra å følge saueflokkmentaliteten ( siden alle sier det så er det vel rett), så har jeg hatt en diskusjon gående over flere år på forumet ang almunia. I førsten hadde jeg hele forumet (hele den vestlige verden) mot meg, men jeg stod på mitt og hadde rett.

 

Angående Rosicky så er jeg svært skeptisk. I landskampen var han til enhver tid 5 meter unna norske spillere. Det blir ikke mye ballgjenvinning av det. Han hadde 1 god gjennombruddspasning i hele kampen. Resten av kampen var han helt anonym. Synes du det er bra? Eller dømmer du om en spiller er god eller ikke på bakgrunn av at han i en meningsløs retning løper med ballen i beina, klarer å sentre med utsiden av foten og 'ser' energisk ut. Holder det for deg?

 

Det jeg bryr meg om er mye mer enn som så. Mot castle skulle han ha den kreative rollen i midten. Det var den eneste rollen som feilet i hele kampen. Det eneste vi skapte var det gervinho produserte uten hjelp av medspillere. Hvor mange ganger klarte vi ved hjelp av rosicky å bryte gjennom på midten?

 

BE

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...