Jump to content

Forslag til forbedringer


Guest EvenA

Recommended Posts

Song var etter mitt syn en av våre giganter mot Newcastle og jeg syns han i kamp etter kamp får for lite kred for den uvurderlige innsatsen han legger ned. At en skribent på forsiden gir han 3 på sin spillerbørs syns jeg er direkte latterlig, men det skal vedkommende skribent selvfølgelig få lov til allikevel.

 

Wengers valg av RvP som kaptein syns jeg er helt riktig og jeg syns det er helt greit at Vermaelen blir visekaptein. Jeg lekte imidlertid med tanken om at Song burde fått den rollen. Jeg syns han står fram som en gigant i kamp etter kamp og viser seg som leder i praksis på banen. Visst var det litt dumt å sette foten forsiktig på leggen til fitta Barton, men det får være måte på hvor mye kjeft han skal få av sine egne for det.

 

Når det kommer til Gervinho så er min største kritikk av ham at når han først tiltet, noe som fan meg er helt forståelig all den tid han ble regelrett angrepet av rasshølet, så burde han virkelig dratt til av full kraft.

 

Det var to ting som skuffet meg i forrige kamp. For det første at vi var helt tannløse offensivt og at våre gutter klemmet og lo sammen Barton etter kampen. Syns fan ikke det går ann og føler laget sviktet Gervinho med sin avskyelige oppførsel.

 

Nå skal jeg ut og spise litt for å prøve ut "Bryggen" pøbb i Bergen.

Link to comment
Share on other sites

Selvsagt er det lov til å diskutere på et diskusjonsforum, men jeg håper jeg kan forvente at meningene og argumentene jeg møter er personens ærlige sådanne. Hvis man skal diskutere mot noen som skal (som du sier) være "djevelens advokat", så vil man i utgangspunktet diskutere mot en motpart som har som formål å krisemaksimere alt jeg serverer av argumenter og meninger. På hvilken måte blir det en diskusjon som har noe som helst poeng?

 

Jeg mener at en slik holdning i en diskusjon kun vil ha som formål å terge vedkommende man diskuterer med, og dermed kun vil fremprovosere personhets og persondiskusjon. (Som igjen er ulovlig etter forumets retningslinjer)

Du må ikke lage en fjær til ti høns. Nevnte for Verminator5 at jeg var litt djevelens advokat og som jeg har forklart tidligere så innebærer det at jeg godt kan forstå at man er misfornøyd med karaktergivingen, men at man på den annen side må godta at andre oppfatter en spiller anderledes enn en selv. Det er forsåvidt helt i orden med en debatt rundt det hele, men jeg synes det er en smule ufint å kreve at en frivillig som bruker av sin egen tid skal fjernes som spaltist fordi man er uening med vedkommende. Gunners.no er en supporterside. Det er jo ikke hjemmesiden til skattemydighetene. Litt meninger må vel kunne blogges uten at man blir halshogd?

 

Er det forresten situasjonen klubben er i som gjør at alle er litt aggressive om dagen? :)

Edited by Castor
Link to comment
Share on other sites

Når det kommer til Gervinho så er min største kritikk av ham at når han først tiltet, noe som fan meg er helt forståelig all den tid han ble regelrett angrepet av rasshølet, så burde han virkelig dratt til av full kraft.

Kunne ikke vært mer enig! Det mest fornuftige som har blitt skrevet i denne tråden på en stund.

Link to comment
Share on other sites

Modereringen er fortsatt i beste fall tvilsom. Hvorfor provoserer moderatorer for å så dele ut advarsler når de får det svaret de fisker etter? Når man som moderator tar på seg hanskene 10 minutter etter vi har tapt hjemme mot Liverpool så lurer jeg på om dette er et Arsenal forum eller en "Shrine to Wengers brilliance"

Edited by Castor
Link to comment
Share on other sites

Modereringen er fortsatt i beste fall tvilsom. Hvorfor provoserer moderatorer for å så dele ut advarsler når de får det svaret de fisker etter? Når man som moderator tar på seg hanskene 10 minutter etter vi har tapt hjemme mot Liverpool så lurer jeg på om dette er et Arsenal forum eller en "Shrine to Wengers brilliance"

 

Meldingene dine var absolutt warning verdige.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Modereringen er fortsatt i beste fall tvilsom. Hvorfor provoserer moderatorer for å så dele ut advarsler når de får det svaret de fisker etter? Når man som moderator tar på seg hanskene 10 minutter etter vi har tapt hjemme mot Liverpool så lurer jeg på om dette er et Arsenal forum eller en "Shrine to Wengers brilliance"

Hvis du er misfornøyd med en moderator-avgjørelse kan du vel ta det opp på PM med vekommende, istedenfor å sutre over det i plenum?

Link to comment
Share on other sites

Hvis du er misfornøyd med en moderator-avgjørelse kan du vel ta det opp på PM med vekommende, istedenfor å sutre over det i plenum?

Og hvis du er misfornøyd med at jeg klager over moderatorene så kan du jo sende meg en PM i stedet for å sutre over det i plenum.

 

Meldingene dine var absolutt warning verdige.

 

BE

jerks2.jpg

Edited by Castor
Link to comment
Share on other sites

Vårt ønske er å beholde forumet sånn nogenlunde anstendig. Er det noen klager på jobben moderatorene gjør, så er Internettansvarlig klar til å ta klagesaken. Om man ikke mener man får gjennomslag der, så kan man nok i siste instans gå til styret i Arsenal Norway å få prøvd saken sin der, om ønskelig...

 

Det handler bare om å holde en anstendig tone, ovenfor hverandre. Noe som ikke alltid viser seg å være prikkfritt, uten å vise til enkeltsaker...

Link to comment
Share on other sites

Quotesystemet har vært ødelagt her en god stund.. Hvis jeg quoter noen som alt har quotet vil jeg at alt det vedkommende jeg quoter skal med. Ellers blir det vanskelig for mine meddebattanter å følge samtalene.

 

Det er vel da du skal benytte funksjonen multiquote hvis jeg ikke husker helt feil

Link to comment
Share on other sites

Quotesystemet har vært ødelagt her en god stund.. Hvis jeg quoter noen som alt har quotet vil jeg at alt det vedkommende jeg quoter skal med. Ellers blir det vanskelig for mine meddebattanter å følge samtalene.

 

Det var en periode på forumet hvor en del så sport i det å ha flest mulig quotes inni hverandre (det stoppet automatisk på noe sånt som 25). Etter det ble det gjort slik at det ikke var mulig å ha flere quotes inni hverandre. Selv er jeg imidlertid enig i at det er hensiktsmessig med flere quotes inni hverandre. Maksantallet kan alltids stilles til 3-5 quotes. Jeg tar det opp med Internettansvarlig. Takk for inspillet.

 

Det er vel da du skal benytte funksjonen multiquote hvis jeg ikke husker helt feil

 

Multiquote er en funksjon som tillater deg å gjøre det jeg gjør nå: Quote flere poster separat. Man trykker på multiquote-knappen på hver enkelt post man vil quote og trykker så på innleggsknappen for å få quotene fram. Det fungerer også å bla frem og tilbake mellom sidene i en tråd og til og med å bla seg frem til andre tråder uten at man mister markerte poster.

Link to comment
Share on other sites

Ja. Disse spillerbørsene må vekk fra forsiden. Ta heller spillerbørs fra Sky eller noe lignende om man absolutt må ha en spillerbørs på forsiden.

 

Enig.

 

Men hva er poenget med en jævla spillerbørs uansett? Sånt kan taes på forumet. Det er direkte provoserende å lese det som blir skrevet på hjemmesiden vår idag.

Edited by MikL02
Link to comment
Share on other sites

Enig.

 

Men hva er poenget med en jævla spillerbørs uansett? Sånt kan taes på forumet. Det er direkte provoserende å lese det som blir skrevet på hjemmesiden vår idag.

 

Eg er heilt einig i at det ikkje bør vere ein spelarbørs på forsida, UAVHENGIG av kven på forumet som skriv den. Men å kalle vedkomande for idiot fell for eiga urimelegheit.. Heilt unødvendig, sjølv på denne tragiske dagen..

 

Hent spelarbørs frå Skysports, eller la det vere..

Link to comment
Share on other sites

Eg er heilt einig i at det ikkje bør vere ein spelarbørs på forsida, UAVHENGIG av kven på forumet som skriv den. Men å kalle vedkomande for idiot fell for eiga urimelegheit.. Heilt unødvendig, sjølv på denne tragiske dagen..

 

Hent spelarbørs frå Skysports, eller la det vere..

 

What are words....

 

@Wilshere Er heeelt rolig jeg. :)

Edited by MikL02
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...