Jump to content

Forslag til forbedringer


Guest EvenA

Recommended Posts

  • 1 month later...

Et lite ønske:

 

Er det mulig å ha to kamptråder?

En før + under kamper, og en etter kampslutt?

Om man kunne få chat over på chat........., så hadde det selvsagt vært ryddig med en kamptråd. Men; det har det ikke vært noen stemning for tidligere, så da sender jeg inn dette forslaget.

 

Føler det er mye "chat" underveis i kamptråder; og jeg synes det er unødvendig og rotete, at man må lete igjennom 2-3 sider før man finner innlegg etter kampslutt (evt pause-vurderinger) med litt mere tanker, meninger, og opplevelser OM kampen. Ikke bare spontane utbrudd (både positive eller negative) eller info om kampen der og da som f.eks skader, bytter, kort, sjansesløseri, osv....

 

Mener det er andre forum som bruker en slik oppskrift, kunne dette vært noe å prøvd ut?

Link to comment
Share on other sites

Et lite ønske:

 

Er det mulig å ha to kamptråder?

En før + under kamper, og en etter kampslutt?

Om man kunne få chat over på chat........., så hadde det selvsagt vært ryddig med en kamptråd. Men; det har det ikke vært noen stemning for tidligere, så da sender jeg inn dette forslaget.

 

Føler det er mye "chat" underveis i kamptråder; og jeg synes det er unødvendig og rotete, at man må lete igjennom 2-3 sider før man finner innlegg etter kampslutt (evt pause-vurderinger) med litt mere tanker, meninger, og opplevelser OM kampen. Ikke bare spontane utbrudd (både positive eller negative) eller info om kampen der og da som f.eks skader, bytter, kort, sjansesløseri, osv....

 

Mener det er andre forum som bruker en slik oppskrift, kunne dette vært noe å prøvd ut?

 

Nei takk.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Det har vært noen lignende forslag tidligere og det var flere som ville ha en ordning med flere kamptråder. Vi må gjerne ta en ny runde på diskusjonen om en annen løsning enn den vi har nå, men personlig vil jeg ikke støtte noen forandring da jeg synes det fungerer godt slikt det er nå.

 

En naturlig sammenligning er vel Footballunlimited, som jeg ikke liker opplegget til.

Link to comment
Share on other sites

Mener at Liverpool bruker to kamptråder, men de har en litt annen vri:

*En før kamp, og en underveis/etter kamp.

 

United bruker vel også to:

*En som gjelder før + etter kampslutt, og en som gjelder under kampen.

 

United sitt system, er vel et system som kanskje hadde vært mest ryddig ut ifra min mening.

Da får man diskusjoner før og etter kampslutt, mens man får luket vekk det som skjer underveis..... (chat-innleggene med mye spontane utbrudd, info, o.l på flere sider.......)

Slipper da å lete frem innlegg med argumentasjon, tanker, og vurderinger.....

Edited by vieira04
Link to comment
Share on other sites

Mener at Liverpool bruker to kamptråder, men de har en litt annen vri:

*En før kamp, og en underveis/etter kamp.

 

United bruker vel også to:

*En som gjelder før + etter kampslutt, og en som gjelder under kampen.

 

United sitt system, er vel et system som kanskje hadde vært mest ryddig ut ifra min mening.

Da får man diskusjoner før og etter kampslutt, mens man får luket vekk det som skjer underveis..... (chat-innleggene med mye spontane utbrudd, info, o.l på flere sider.......)

Slipper da å lete frem innlegg med argumentasjon, tanker, og vurderinger.....

 

Nei takk

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Kan en moderator bare slette en ny tråd, og hive innlegget inn i en annen tråd? Intet kontroversielt i den nye tråden/innlegget. Snodig. Litt nazi tendens, spør du meg.

 

Det gjorde jeg i dag med største selvfølgelighet og jeg klarer ikke å se hvorfor du opplever det som et problem. Det ble i hvert fall gjort med de beste intensjoner for forumet.

Link to comment
Share on other sites

 

Det gjorde jeg i dag med største selvfølgelighet og jeg klarer ikke å se hvorfor du opplever det som et problem. Det ble i hvert fall gjort med de beste intensjoner for forumet.

 

Hvorfor kunne ikke tråden "Wenger knows, og Tottenham er et møkkalag" stå? Gi meg EN god forklaring på det! Og hvordan gavnet din handling forumet?

Link to comment
Share on other sites

 

Hvorfor kunne ikke tråden "Wenger knows, og Tottenham er et møkkalag" stå? Gi meg EN god forklaring på det! Og hvordan gavnet din handling forumet?

 

Jeg mener den passet godt inn i kamptråden og at Arsenal-delen av forumet bør være så ryddig som mulig for overflødige tråder.

Link to comment
Share on other sites

Med et nytt system på kamptråder, så vil det jo også gi de som er i tidsklemme mulighet til å "prioritere" hva de ønsker å lese om. (.....og delta i)

Er det vurderinger før kamp, er det hva enkelte opplever underveis i spontan glede/irritasjon eller info om kampen, eller er det meninger, tanker, og analyser etter kamp.

 

Håper iallefall du tar dette opp til diskusjon Zaldor :)

Link to comment
Share on other sites

 

Jeg mener den passet godt inn i kamptråden og at Arsenal-delen av forumet bør være så ryddig som mulig for overflødige tråder.

 

Hva gjorde den tråden som gjorde Arsenal-delen av forumet uryddig? Mener du at du som moderator kan gjøre hva du vil med tråder/innlegg som ikke PÅ NOEN MÅTE crasher med forumets retningslinjer? Er dette ditt private forum?

Edited by Chaz
Link to comment
Share on other sites

 

Hva gjorde den tråden som gjorde Arsenal-delen av forumet uryddig? Mener du at du som moderator kan gjøre hva du vil med tråder/innlegg som ikke PÅ NOEN MÅTE crasher med forumets retningslinjer? Er dette ditt private forum?

 

Take a chill pill Chaz. Dette er dagen for glede for oss goonere, skjønner virkelig ikke at du gidder å kverulere over dette. Du har vitterlig en tendens til å starte litt vel mange tråder synes nå jeg.

Link to comment
Share on other sites

Med et nytt system på kamptråder, så vil det jo også gi de som er i tidsklemme mulighet til å "prioritere" hva de ønsker å lese om. (.....og delta i)

Er det vurderinger før kamp, er det hva enkelte opplever underveis i spontan glede/irritasjon eller info om kampen, eller er det meninger, tanker, og analyser etter kamp.

 

Håper iallefall du tar dette opp til diskusjon Zaldor :)

 

Jeg ser poenget og jeg skal høre hva de andre moderatorene, samt Internettansvarlig mener. Det er fint om det kommer meninger og forslag frem her av brukerne selv også.

 

 

Hva gjorde den tråden som gjorde Arsenal-delen av forumet uryddig? Mener du at du som moderator kan gjøre hva du vil med tråder/innlegg som ikke PÅ NOEN MÅTE crasher med forumets retningslinjer? Er dette ditt private forum?

 

Den gjorde det uryddig fordi det var lite som rettferdiggjorde det at den ble laget som en egen tråd. I retningslinjene står det følgende:

 

Moderatorene forbeholder seg retten til å operere ut i fra skjønn og fornuft også ut over de konkrete, fastsatte retningslinjene.

 

Jeg opererte ut i fra skjønn og fornuft og står fullt inne for det jeg gjorde, som jeg også må bemerke at var en ekstremt lite drastisk handling.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...