Jump to content

Let's all laugh at Samir Nasri


Kim

Recommended Posts

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

http://www.metro.co.uk/sport/oddballs/895584-samir-nasri-makes-10k-bet-with-piers-morgan-that-arsenal-will-remain-trophyless

 

Se det på den positive siden. Hvor enn mye jeg misliker Nasri, hater jeg Piers Morgan. Jeg skammer meg over at han kaller seg selv Arsenalfan. Nå er han blitt latterliggjort IGJEN.

 

(hvis noen lurer på hvorfor, et kjapt søk på google skulle gjøre susen)

Link to comment
Share on other sites

"Easiest decision would've been to stay, picking up my money every week & walking into the team. Many people are doing this at#AFC."

 

 

"I made the hard choice to come and fight for my place at a big club, where they never settle for 2nd best. I've proved it correct."

 

Mange vil sikkert irritere seg over denne, men for meg blinker varsellampene. Spesielt over de to første setningene. Han har nok mer rett enn det de fleste aner, forhåpentligvis blir det tatt grep i forhold til det.

Link to comment
Share on other sites

Andre sitatet er bullshit, han innehar ikke akkurat noen fast plass laget, selv om han fikk spille hele kampen i dag går det mot normalen og det blir nok enda vanskeligere neste år. Første uttalelsen er riktig, Almunia, Djourou, Bendtner, Chamakh, Park, Ramsey, Denilson og Diaby er spillere vi burde vurdere verdien av opp mot lønna.

Link to comment
Share on other sites

Nasri er en cunt av dimensjoner. Stemmer for å flytte tråden til engelsk fotball og bytte navnet til "Let's all laugh at Samir Nasri". Vil som BølerUlf se på nostalgi som noe positivt og det er Nasri virkelig ikke.

 

Edit: Takker til moderator! Rask i kveld ser jeg! ;)

Link to comment
Share on other sites

"Tonight they have nothing to say"

 

uansett hvor mye rett Nasri har i en del av sine utsagn vedrørende sin kritikk av Arsenal og sin beslutning om å gå til ManC, viser dette utsagnet med all tydelighet hva drittungen er laget av. For en ynkelig fyr. Det kan godt hende at det er for lite kamp om plassen på laget i Arsenal, men Nasri virker likevel helt presepktivløs, all den tid han for en stor del kan takke Wenger og Arsenal for sin utvikling. Og han har jo stagnert sammenliknet med den spilleren han var høsten 2010, og overgangen til ManC har jo EGENTLIG ikke satt noen fart på karrieren hans igjen. Ja, han er blitt seriemester, men hvor stor del av æren for det har egentlig Nasri?

Link to comment
Share on other sites

 

uansett hvor mye rett Nasri har i en del av sine utsagn vedrørende sin kritikk av Arsenal og sin beslutning om å gå til ManC, viser dette utsagnet med all tydelighet hva drittungen er laget av. For en ynkelig fyr. Det kan godt hende at det er for lite kamp om plassen på laget i Arsenal, men Nasri virker likevel helt presepktivløs, all den tid han for en stor del kan takke Wenger og Arsenal for sin utvikling. Og han har jo stagnert sammenliknet med den spilleren han var høsten 2010, og overgangen til ManC har jo EGENTLIG ikke satt noen fart på karrieren hans igjen. Ja, han er blitt seriemester, men hvor stor del av æren for det har egentlig Nasri?

Han tok opp at de ikke har noe å si etter femten sekunder maks, mao. hans første tanke var ikke "YES JEG TOK GULL", men "JEG HADDE RETT JEG ER BEDRE ENN GAMLEKLUBBEN MIN". Ynkelig, men han får glede seg over gullet, neste sesong blir det mer benk for han.

Link to comment
Share on other sites

Jeg skjønner virkelig ikke denne Nasri hetsen og misliker at man har endret navnet på tråden. Vi kjøpte han for en stor sum, hadde han en troppen noen år hvor han stadig utviklet seg og solgte han for en ublu sum. Han har altså gitt klubben en god del gode og noen glitrende prestasjoner på banen og samtidig en enorm økonomisk fortjeneste.

 

Skjønner ikke at det er en grunn til å hate ham.

Link to comment
Share on other sites

Jeg skjønner virkelig ikke denne Nasri hetsen og misliker at man har endret navnet på tråden. Vi kjøpte han for en stor sum, hadde han en troppen noen år hvor han stadig utviklet seg og solgte han for en ublu sum. Han har altså gitt klubben en god del gode og noen glitrende prestasjoner på banen og samtidig en enorm økonomisk fortjeneste.

 

Skjønner ikke at det er en grunn til å hate ham.

 

Veldig enig. Jeg synes ikke han fremstår så veldig sympatisk, men nå har jeg aldri pratet med ham heller. At spillere som bytter klubb automatisk blir drittsekker kjøper jeg rett og slett ikke.

Link to comment
Share on other sites

Kanskje mye grunnet hvordan han har oppført seg siden overgangen? Kanskje det faktum at han brukte 10 sekunder fra Shitty vant gullet til han gnidde det i trynet til samtlige Arsenalsupportere?

 

Finner det ganske lett å hate han nå selv om jeg ikke var av den oppfatningen rett etter han forlot oss.

Link to comment
Share on other sites

Kanskje mye grunnet hvordan han har oppført seg siden overgangen? Kanskje det faktum at han brukte 10 sekunder fra Shitty vant gullet til han gnidde det i trynet til samtlige Arsenalsupportere?

 

Finner det ganske lett å hate han nå selv om jeg ikke var av den oppfatningen rett etter han forlot oss.

+1. Nasri brukte ikke lange tiden på å gå fra helt til sviker i mine øyne, sa vel på pressekonferansen at det ble godt å komme til et lag med ordentlige fans

Link to comment
Share on other sites

Orker ikke bruke noe energi på Nasri. Synd han dro, men savnet er ikke der for min del. Når han får så mye tyn som han har fått må man bare tåle at han gir litt tilbake, det har jeg ingenting i mot. Ellers enig med Tapapa. Skjønner ikke hva man skal forvente av spillere som kommer til klubben uten noen tilknytning til Arsenal og uten noen annen motivasjon enn å bli en bedre spiller, tjene så mye penger som mulig og vinne så mye som mulig. Bruk heller kreftene på å mobbe spllere som Ashley Cole og David Bentley!

Link to comment
Share on other sites

Skjønner ikke hva man skal forvente av spillere som kommer til klubben uten noen tilknytning til Arsenal og uten noen annen motivasjon enn å bli en bedre spiller, tjene så mye penger som mulig og vinne så mye som mulig.

 

Just det, ja! Livet er for kort til å bruke veldig mye krefter på en som Nasri.

Link to comment
Share on other sites

Greit at tråden flyttes bort fra nostalgi, men det er lavmål å endre trådtittelen uansett hvordan han forlot klubben. Han har ikke oppført seg sympatisk og jeg skal ikke beskytte han, men dette forumet skal ikke synke så dypt at man har en slik trådtittel om gamle spillere. Folk kan gjerne si sine meninger om han i tråden,men en slik tittel virker mer som kommer av missunnelse og umodenhet framfor hat.

Link to comment
Share on other sites

Greit at tråden flyttes bort fra nostalgi, men det er lavmål å endre trådtittelen uansett hvordan han forlot klubben. Han har ikke oppført seg sympatisk og jeg skal ikke beskytte han, men dette forumet skal ikke synke så dypt at man har en slik trådtittel om gamle spillere. Folk kan gjerne si sine meninger om han i tråden,men en slik tittel virker mer som kommer av missunnelse og umodenhet framfor hat.

 

for all del, ingen grunn til å hetse Nasri, ihvertfall ikke fordi han valgte å forlate Arsenal. Det fins det jo mange rasjonelle grunner til. Og mange vil kanskje også mene mitt innlegg overfor er en slags hets. I så fall ender vi opp med å diskutere hva som menes med ordet "hets". Det er som bjornage er inne på neppe grunn til å bruke særlig mer energi på Nasri, men det må likevel være lov å påpeke at en spiller som i seierens øyeblikk er mer opptatt av å hetse gamleklubben - en klubb som i høyeste grad har gjort ham til den spilleren han er - enn å glede seg over å ha blitt seriemester, neppe kan være helt i vater. Han har ihvertfall vist ved en rekke anledninger en total manglende evne til refleksjon, uansett hvor rasjonelt det var å gå til ManC. Og det må være lov å le overbærende over en slik barnslig oppførsel. Derfor synes jeg trådens tittel er ganske så passende, selv om den kanskje kan tolkes som at vi er dårlige tapere. Det er verken det at han gikk til ManC, eller de rasjonelle grunnene til å gå, som er problemet med Nasri. Det er det at han fremstiller det slik at det er han som er den forulempede part her, og at det er han det er synd på, mange av oss reagerer på. Det er mange stjernespillere som har forlatt Arsenal, men knapt noen - kanskje ikke en gang Cole - som har oppført seg så usmaklig som Nasri. Adebayor er kanskje den som kommer nærmest.

Link to comment
Share on other sites

At Nasri valgte som han gjorde er forståelig. Enten vi liker det eller ikke er det en naturlig konsekvens av våre egne handlinger, eller mangel på sådanne. Det er ikke det, men småligheten Nasri har vist som person (selv om han har fått pes så det holder) er som en rød klut.

Link to comment
Share on other sites

Han fikk som du korrekt observerer utrolig mye pes, mens en kar som Clichy slapp unna når han byttet til samme klubb med en langt lavere fortjeneste for oss. Jeg skjønner godt at han føler seg litt bitter og føler et behov for å ta igjen.

 

Men, Nasri er ikke vår spiller lenger og ikke en jeg bryr meg stort om. Jeg bare forstår ikke det store behovet for å hate ham. Vi er vel litt forskjellig skrudd sammen vi fans også.

 

Mvh

Tapapa, som fortsatt elsker Fabregas!

Link to comment
Share on other sites

Vi har vel en tråd som heter "Let's all laugh at Emmanuel Adebayor". Han er forhatt av Gooners for mye av de samme årsakene som Nasri. Spillere som ikke viser noen som helst respekt for klubben som gjorde dem til store navn, så ser jeg ikke noen grunn at vi skal ha respekt for dem. Trådene er helt greie.

 

+1.

Link to comment
Share on other sites

Det morsomme er at flere her inne hetser Fabregas også selv om han bruker hvert eneste intervju til å hylle Arsenal. Det er visstnok bare løgn og et forsøk på å smigre fansen... Uansett hvordan Nasri hadde oppført seg så hadde det blitt feil så lenge noen ønsker å hetse ham. Med Adebayor var det mye av det samme; falske anklager om både dette og hint som ble tatt for fakta og dermed så var han sjanseløs til å forsvare seg.

Faktum er at supportere føler seg sviktet og tråkket på av spillere som forlater klubben, mange skjønner ikke at dette handler om jobb og personlig drive for disse gutta. I dagens samfunn kan dessverre hvem som helst skrive hva de vil i det offentlige rom (deriblandt Barton, Nasri og diverse fotballfans) og dermed så har man det gående. Skjønner godt at spillerne har lyst til å ta igjen på noe av det idiotiske enkelte klarer å lire av seg på diverse sosiale medier. Det beste hadde selvfølgelig vært om klubbene la ned forbud om å skrive på Twitter og lignende fullstendig unødvendige medier, men så lenge de ikke gjør det så vil dette fenomenet leve videre.

Link to comment
Share on other sites

Skjønner godt at spillerne har lyst til å ta igjen på noe av det idiotiske enkelte klarer å lire av seg på diverse sosiale medier.

 

jo, det er så. Kanskje mye av det som påstås å være den enkelte spillers ord bare er "harmløse" utsagn som er vridd på av media. Men det er jo et stort men her. Hvorfor er det noen spillere som klarer å takle slike situasjoner på en mye bedre måte enn andre? Er det noen som tror dette er tilfeldig? Naturligvis kan man forstå at spillere har lyst til å ta igjen dersom de føler seg urettferdig behandlet eller mistolket. Men i de fleste tilfellene står spilleren seg bedre på å holde kjeft. Dette handler om klokskap. Kanskje folk som Cole, Adebayor og Nasri har dårlige rådgivere? Ikke vet jeg, men måten de har reagert på vitner om en lite profesjonell holdning. Og resultatet er at de vikler seg enda mer inn i "garnet", og oppnår det stikk motsatte av det de ønsker.

 

Et eksempel på det siste er når Nasri i dag siteres i Nettavisen på at han hadde blitt i Arsenal om han hadde vært grådig, fordi han der hadde klippekort på laget der, som et svar på påstandene om at det var pengegriskhet som gjorde at han dro. Som om griskhet har noe med plassen på laget å gjøre... det er jo nettopp denne totale mangelen på ydmykhet og logikk som gjør at folk som Nasri og Adebayor faller i unåde hos fansen, ikke at de velger å dra i første instans. Naturligvis synes vi det er skuffende når gode spillere forlater klubben, men klubben er ikke tjent med å ha spillere som ikke er 100% motivert for å spille for oss. Fotballmessig var det verst å miste Cole, og tildels Cesc, det var uproblematisk å miste Nasri og Adebayor. Dette svekket neppe laget særlig.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er helt enig i at spillere som forlater klubben ofte får ufortjent kritikk. Det gjelder også spillere som faktisk er i klubben, som stadig visstnok hinter om å dra hit og dit, uten at jeg selv kan si at jeg ser det samme.

 

PS: Det var ikke jeg som flyttet tråden og endret navn på den. Det første synes jeg var feil.

Link to comment
Share on other sites

Det er hjernedøde utsagn som dette som gjør at Nasri er en diger cunt. Han sier han hadde blitt i Arsenal om han var grådig, for der var han selvskreven. Vell, i City har han vell så godt som tredoblet lønna si. Så jeg kan ikke helt se hvordan han ville vært grådig av å forsøke å hjelpe sin tidligere klubb til å vinne trofeer av å ha mindre lønn? Klubben som hjalp han å nå det nivået han besitter i dag. Det ville vært å være lojal. Hadde ikke følt noe hat mot Nasri om han hadde dratt, uten å ha åpnet kjeften i ettertid.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...