Jump to content

Let's all laugh at Samir Nasri


Kim

Recommended Posts

Helt riktig og det er garantert 50% av grunnen til at vi ikke har Cesc lengre også. Som vi har sagt lenge - klubben viser kun ambisjoner i form av ord og ikke i form av handling. Nå er det noen dager igjen av dette vinduet og et nytt i januar. Skjer ingen strategiske endringer har vi samme greia igjen neste år.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Nasri en pengegrisk utakknemlig drittsekk, som ikke vil bli savnet.

 

Og gode Harry (som fortjener noe bedre enn spurs) setter riktige ord på overgangen:

 

He could have gone to Manchester United. They wanted him and he wanted to go to Man Utd really, that's what I heard. But then Man City came in and offered him more money again so he went to Man City. Man Utd are still the biggest team in England. City haven't got the tradition of United, Arsenal or Liverpool.

But City are the more powerful club because at the end of the day they can pay wages that Arsenal can't pay.

Link to comment
Share on other sites

Nasri's overgang illustrerer på ein god måte Bosman-dommens katastrofale fylgjer. Spelaren er gitt all makt, og når ein som i dette tilfellet ikkje har eit snev av ansvarskjensle må det gå som det går. Under normale omstende hadde eg likevel ikkje hatt problem med at Nasri forsvann, fordi han fylgjer Bosman-dommens premissar, og per definisjon ikkje gjer noko som helst gale. Dette er ikkje normale omstende, og det eg verkeleg har problem med er tidspunktet. Han gjer dette på eit tidspunkt der han veit at Fàbregas er på god veg ut av klubben. Då må han nødvendigvis også forstå at å miste to så sentrale spelarar på kort tid skapar store problem for oss. Han vil måtte forstå at dette på kort sikt vil få fylgjer for dei sportslege resultata, og dermed også eit stort tap av inntekter. Det er vanskeleg å finne andre ord for dette enn illojalitet og ansvarsløyse. Mannen er 24, og hadde neppe tatt skade på sjela eller pengepungen av å bli ein sesong til. Han kunne signert ein toårskontrakt, og inngått ein "gentlemans agreement" om å reise neste sommar. Det ville gjeve Arsenal betre tid til å områ seg, og det ville ikkje minst gjeve han sjølv eit betre rykte. No framstå han kun som ein "mercenary", og ikkje berre blant Arsenal-fans. Og det er eit stempel det skal bli vondt å bli kvitt.

 

At Nasri forsvinn p.g.a. Arsenal`s "manglande ambisjonar" er i beste fall tullball. Det var klubbens ambisjonar som gjorde at Nasri enda opp i hjå oss i fyrste omgang. Og det var bl.a. Nasri's tilsynelatande manglande innsats, ambisjonar og interesseløyse som gjorde at laget klappa saman i siste halvleik av forrige sesong.

Link to comment
Share on other sites

Nasri's overgang illustrerer på ein god måte Bosman-dommens katastrofale fylgjer. Spelaren er gitt all makt, og når ein som i dette tilfellet ikkje har eit snev av ansvarskjensle må det gå som det går. Under normale omstende hadde eg likevel ikkje hatt problem med at Nasri forsvann, fordi han fylgjer Bosman-dommens premissar, og per definisjon ikkje gjer noko som helst gale. Dette er ikkje normale omstende, og det eg verkeleg har problem med er tidspunktet. Han gjer dette på eit tidspunkt der han veit at Fàbregas er på god veg ut av klubben. Då må han nødvendigvis også forstå at å miste to så sentrale spelarar på kort tid skapar store problem for oss. Han vil måtte forstå at dette på kort sikt vil få fylgjer for dei sportslege resultata, og dermed også eit stort tap av inntekter. Det er vanskeleg å finne andre ord for dette enn illojalitet og ansvarsløyse. Mannen er 24, og hadde neppe tatt skade på sjela eller pengepungen av å bli ein sesong til. Han kunne signert ein toårskontrakt, og inngått ein "gentlemans agreement" om å reise neste sommar. Det ville gjeve Arsenal betre tid til å områ seg, og det ville ikkje minst gjeve han sjølv eit betre rykte. No framstå han kun som ein "mercenary", og ikkje berre blant Arsenal-fans. Og det er eit stempel det skal bli vondt å bli kvitt.

 

At Nasri forsvinn p.g.a. Arsenal`s "manglande ambisjonar" er i beste fall tullball. Det var klubbens ambisjonar som gjorde at Nasri enda opp i hjå oss i fyrste omgang. Og det var bl.a. Nasri's tilsynelatande manglande innsats, ambisjonar og interesseløyse som gjorde at laget klappa saman i siste halvleik av forrige sesong.

 

+1

Link to comment
Share on other sites

Nasri's overgang illustrerer på ein god måte Bosman-dommens katastrofale fylgjer. Spelaren er gitt all makt, og når ein som i dette tilfellet ikkje har eit snev av ansvarskjensle må det gå som det går. Under normale omstende hadde eg likevel ikkje hatt problem med at Nasri forsvann, fordi han fylgjer Bosman-dommens premissar, og per definisjon ikkje gjer noko som helst gale. Dette er ikkje normale omstende, og det eg verkeleg har problem med er tidspunktet. Han gjer dette på eit tidspunkt der han veit at Fàbregas er på god veg ut av klubben. Då må han nødvendigvis også forstå at å miste to så sentrale spelarar på kort tid skapar store problem for oss. Han vil måtte forstå at dette på kort sikt vil få fylgjer for dei sportslege resultata, og dermed også eit stort tap av inntekter. Det er vanskeleg å finne andre ord for dette enn illojalitet og ansvarsløyse. Mannen er 24, og hadde neppe tatt skade på sjela eller pengepungen av å bli ein sesong til. Han kunne signert ein toårskontrakt, og inngått ein "gentlemans agreement" om å reise neste sommar. Det ville gjeve Arsenal betre tid til å områ seg, og det ville ikkje minst gjeve han sjølv eit betre rykte. No framstå han kun som ein "mercenary", og ikkje berre blant Arsenal-fans. Og det er eit stempel det skal bli vondt å bli kvitt.

 

At Nasri forsvinn p.g.a. Arsenal`s "manglande ambisjonar" er i beste fall tullball. Det var klubbens ambisjonar som gjorde at Nasri enda opp i hjå oss i fyrste omgang. Og det var bl.a. Nasri's tilsynelatande manglande innsats, ambisjonar og interesseløyse som gjorde at laget klappa saman i siste halvleik av forrige sesong.

 

Bosman-dommens katastrofale følger? Som med Fabregas selger vi spilleren for mer enn vi kjøpte ham for - i tillegg til at han har levert sakene på banen i flere år. Katastrofalt? Nei, ikke i nærheten.

 

Illojalt? Grådig? Burde inngått gentlemans agreement? Vet du, jeg synes ikke han hadde behøvd noen av delene. Faktum er at Arsenal har stått bom stille i tiden han har vært hos oss. Det er forståelig at han nå ønsker nye utfordringer og ønsker å vinne noe. Sjansene for det siste er høyere i City pr.dags dato. Høyere lønn er dessuten noe som frister de fleste arbeidstakere...

 

Atter dessuten: Nasri skal efter eget utsagn skal ha gitt beskjed tidlig i juli. Da har Arsenal i prinsippet mottatt en oppsigelse med virkning om tolv måneder, eventuelt en mulighet for å tjene store penger hvis de lar ham gå i løpet av de to første. Enhver "normal" arbeidsgiver ville frydet seg å ha denne muligheten når arbeidstaker sier opp. Illojalt? Nei, tvert om.

 

Det er trist at den gode, gamle klubbspilleren tilsynelatende er en utdøende rase. Bosman-dommen er likevel både riktig, viktig og god.

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk innlegg Safe Hands og jeg er helt enig med deg.

 

Er ikke sur på Nasri, men er selvfølgelig litt skuffet siden han i en periode var trolig min absolutt favoritt sammen med Song. Dog forstår jeg situasjonen veldig godt og når han selv sier at han er villig til å spille kontrakten sin ut (han signerte for 4 år og var villig til å være her i 4 år) så kan man egentlig ikke klage og særlig ikke når han indikerer såpass tidlig til Wenger at han vil forlate klubben og innkassere en heftig sum på godt over 200 millioner kroner.

 

Selvfølgelig tapt seg litt i mine øyne, men han har ikke gjort noe galt og sportslig sett er han nå i en klubb som er mer ambisiøs enn Arsenal dessverre.

Link to comment
Share on other sites

Bosman-dommens katastrofale følger? Som med Fabregas selger vi spilleren for mer enn vi kjøpte ham for - i tillegg til at han har levert sakene på banen i flere år. Katastrofalt? Nei, ikke i nærheten.

 

Illojalt? Grådig? Burde inngått gentlemans agreement? Vet du, jeg synes ikke han hadde behøvd noen av delene. Faktum er at Arsenal har stått bom stille i tiden han har vært hos oss. Det er forståelig at han nå ønsker nye utfordringer og ønsker å vinne noe. Sjansene for det siste er høyere i City pr.dags dato. Høyere lønn er dessuten noe som frister de fleste arbeidstakere...

 

Atter dessuten: Nasri skal efter eget utsagn skal ha gitt beskjed tidlig i juli. Da har Arsenal i prinsippet mottatt en oppsigelse med virkning om tolv måneder, eventuelt en mulighet for å tjene store penger hvis de lar ham gå i løpet av de to første. Enhver "normal" arbeidsgiver ville frydet seg å ha denne muligheten når arbeidstaker sier opp. Illojalt? Nei, tvert om.

 

Det er trist at den gode, gamle klubbspilleren tilsynelatende er en utdøende rase. Bosman-dommen er likevel både riktig, viktig og god.

 

Eg vil tru at vinnarsjansane er enda høgare i Man. Utd, og da var det vel utsiktene til høgare løn som freista enda meir..

For ein gjennomsnitts supportar er fotball lidenskap, kjensler, identitet og tilhøyrigheit. Bosman-dommen forandra fotballen til iskald, kynisk forretning, der ei kontrakt nesten ikkje er verd papiret den er skriven på. Forholda var ikkje ideelle før heller, det er så, men no er det spelar og ikkje minst agent som styrer showet, og klubbanes evne til å planleggje langsiktig er sterkt begrensa.

 

Bosman-dommen er riktig, viktig og god? For kven?

 

For engelsk fotball? 50-60% av Premier League består no av utlendingar. Capello må ned i divisjonane for å finne kandidatar til landslaget, som held eit svakare nivå enn på mange år. Og det seier ikkje heilt lite. Småklubbane lever frå hånd til munn fordi dei får lite eller ingenting i kompensasjon for talenta dei produserer. Gapet mellom fattige og rike klubbar er blitt enormt. I Spania går spelarane til streik fordi småklubbane ikkje lengre kan betale ut løn til arbeidstakarane.

 

For publikum? Billettprisane er blitt skyhøge. Kan det ha med lønskostnader å gjere? Og er eskalerande løner og "sign on fees" eit resultat av Bosman-dommen?

 

For spelarane? For ein toppspelar er det som å vinne i lotto. Nedover i systemet er det i beste fall status quo, fordi klubbar med begrensa inntekter ikkje kan betale all verda i løner og "sign on fees". Gapet mellom fattige og rike er skremmande.

 

Med det nye systemet forsvinn det også uhyggeleg mykje pengar ut av fotballen. For å ta Sol Campbell fekk han ein massiv "sign on fee". Pengar som elles ville gått til klubbar som Tottenham og blitt brukt til spelarkjøp, talentutvikling, stadionutbyggjing, etc går no til dyre ferarriar og all mogleg annan luksus. I denne situasjonen er det kun klubbar av Man. City's kaliber som tilfører fotballen pengar, og det er knapt nokon gunstig situasjon. Dersom ein da ikkje er City-fan.

 

Anyway, no er ting blitt som dei er blitt og ein kan ikkje skru klokka attende. Men eg tykkjer at Nasri & co. skulle oppføre seg som den dei er, og late være å kysse emblemet. Det vert berre dumt, og gjev supportarene forståinga av at dei faktisk har eit snev av lojalitet til klubben dei spelar for. Ikkje rart supportarane reagerer med skuffelse. Det skal dog seiast at den sjikanen som er blitt Nasri til del på nettet er å gå langt over streken.

Personleg vil eg ikkje gå lengre enn dette: Samir, din elendige suppegjøk! No more soup for you!! :angry: NEXT!!

Link to comment
Share on other sites

Blir flere assist på Na$ri i dag pga. at de har spisser som virkelig angriper ballen og går på løp inni feltet samt setter sjansene.

Samtidig er jo Sp*rs-forsvaret enda dårligere enn oss.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...