Jump to content

Let's all laugh at Samir Nasri


Kim

Recommended Posts

mange skjønner ikke at dette handler om jobb og personlig drive for disse gutta.

 

Og mange spillere har null forståelse for at fotballklubber rundt omkring er det viktigste man har i livet for mange supportere. Og spillerne skal heller ikke glemme at det faktisk er supporterne som betaler lønna deres. Og det er kanskje ikke så rart at man føler seg tråkket på av enkeltspillere

 

Og som flere har nevnt, så er det ikke det faktum at Nasri forlot klubben mange reagerer på, men måten han har oppført seg på etter at han forlot klubben, som da han presterte å si at det var godt å komme til en klubb med skikkelige supportere (jada, media vrir på det meste som sies, men det er ingen røyk uten ild). Og dette kom fra en spiller som kanskje fikk mer støtte enn noen annen spiller på banen i sin siste sesong for oss. Med slike kommentarer, har Nasri vist at han er en utakknemmelig drittunge, og da ser jeg ikke noe problem med at mange ønsker å si sin mening tilbake.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Vi har vel en tråd som heter "Let's all laugh at Emmanuel Adebayor". Han er forhatt av Gooners for mye av de samme årsakene som Nasri. Spillere som ikke viser noen som helst respekt for klubben som gjorde dem til store navn, så ser jeg ikke noen grunn at vi skal ha respekt for dem. Trådene er helt greie.

 

Det er hjernedøde utsagn som dette som gjør at Nasri er en diger cunt. Han sier han hadde blitt i Arsenal om han var grådig, for der var han selvskreven. Vell, i City har han vell så godt som tredoblet lønna si. Så jeg kan ikke helt se hvordan han ville vært grådig av å forsøke å hjelpe sin tidligere klubb til å vinne trofeer av å ha mindre lønn? Klubben som hjalp han å nå det nivået han besitter i dag. Det ville vært å være lojal. Hadde ikke følt noe hat mot Nasri om han hadde dratt, uten å ha åpnet kjeften i ettertid.

What you guys said!

Link to comment
Share on other sites

Denne linken sier litt om Nasri: http://t.co/HKSUjSFX

 

Ja det gjør det. Han beviser vel egentlig bare at han er en gjennomført drittsekk eller cunt tvers igjennom. Det er ikke bare Arsenal

han snakker dritt om, men også sine tidligere lagkamerater.

 

http://allarsenal.com/news/nasri-takes-swipe-gooners/

 

People at Arsenal tried to make out that I came here for the money. I hope they are watching me now, collecting my Premier League winner’s medal. I believe they have not won a trophy for many years now.

I made the hard choice to come and fight for my place at a big club, where they never settle for second best, and I have proved it correct.

I now hope the Arsenal fans can get on with their lives and forget me, they should celebrate their third-place achievement and I will focus on winning titles.

If all that I was interested in was money, the easiest decision would have been to stay at Arsenal, picking up my money every week and walking into the team.

There are many people doing this right now at Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Både Nasri og Fabregas forlot Arsenal hovedsaklig fordi det ikke stod til troende at klubben var i stand til å vinne noe av betydning (PL+CL). Det har jeg ingen problemer med å forstå, og at sommeren ble et komplett kaos er ingen av spillerenes feil. Det hviler 100% på den sportslige ledelsen (Arsene Wenger).

 

Etter overgangene har ikke Cesc hatt annet enn positivt å si og lykkeønskninger å komme med. Nasri derimot stort sett det stikk motsatte.

 

Til dere begge, takk for minnene. Av en eller annen grunn (ironisk) er minnene etter Cesc bedre enn Nasris, men i dag er ingen av dere en del av min Arsenalverden. Jeg bryr meg stort sett katta i hva dere driver med, men Cesc om du skulle ønske det - velkommen tilbake. Nasri? Sorry. Du satte fyr på broen.

Link to comment
Share on other sites

Både Nasri og Fabregas forlot Arsenal hovedsaklig fordi det ikke stod til troende at klubben var i stand til å vinne noe av betydning (PL+CL). Det har jeg ingen problemer med å forstå, og at sommeren ble et komplett kaos er ingen av spillerenes feil. Det hviler 100% på den sportslige ledelsen (Arsene Wenger).

 

Eg legg til grunn at ein kvar som skriv under for Arsenal har sportslege ambisjonar, og ikkje kun er der for å heve feite løner. Ville du reagere med samme forståing om alle dei andre skulle konsekvent nekte å forlenge kontrakta, for dette skal vel ikkje være eit privilegium forbeholdt dei aller største profilane? I ytterste konsekvens ville me da sitje at med ei blanding av juniorar og b-spelarar. Kvifor skal i det heile tatt nokon gidde å spele for Arsenal? Er det lov å forvente at også dei største stjernene viser ansvar og vilje til å dra lasset saman, i staden for heile tida å stirre ned i eigen navle og sin allereie velfylte lønningspose? Kva har Arsenal å stille opp med mot desse utslaga av egoisme, kynisme, grådigheit, lønsspiral og ubegrensa pengebruk? Det kan ikkje være i klubbens interesse å hoppe på ein karusell som stadig akselererer, og som for lengst er komt ut av kontroll. Tredjeplassar og god bakkekontakt er ikkje å forakte samanlikna med alternativet.

 

Kva informasjon sit du med sidan du slår fast at Wenger var "den einaste kokken på Arsenal-kjøkkenet" sist sommar? Ville det ikkje vore naturleg at både Gazidis, Kroenke og resten av styret ville ha eit ord med i laget i så viktige saker? Min teori er at alt sølet hang saman med ei betydeleg mengde kokkar.

Link to comment
Share on other sites

Den høyeste sportslige ansvarlige i Arsenal er Arsene Wenger. Sånn er det bare. Dette henger selvsagt sammen med både spillere og styre, men det forandrer ikke det faktum. Det forteller bare om feilaktige vurderinger og dårlig kommunikasjon. Har du et ansvar så har du det. Du har det ikke bare litt, delvis hvis, om og at.

 

Når det gjelder store profiler og andre gjelder de samme mekanismene. For noen av dem er Arsenal slik det fremstår mer enn tilfredstillende, for andre er det det ikke. Akkurat som ellers i arbeidslivet. Det har med forutsetningene du har og rammene og du er plassert inn i å gjøre. Det er ikke mer innviklet enn det. En kan like det eller mislike det, slik er virkeligheten og ambisjonene/grådigheten til fotballspillere er ikke noe annerledes enn for de fleste andre mennesker.

 

Fotballen er blitt fullstendig kontinental og langt på vei global og det gjør noe med rammer/forutsetninger både for spillerene og for klubbene. Det er ikke mange Tom Lund'ske tilfeller ute å går lenger. Ei heller er det veldig mange supergode fotballspillere i Islington,London eller hele England.

 

Dette har ikke noe med hva jeg er for eller imot å gjøre, men jeg beskriver bare virkeligheten.

Link to comment
Share on other sites

Vi har vel en tråd som heter "Let's all laugh at Emmanuel Adebayor". Han er forhatt av Gooners for mye av de samme årsakene som Nasri. Spillere som ikke viser noen som helst respekt for klubben som gjorde dem til store navn, så ser jeg ikke noen grunn at vi skal ha respekt for dem. Trådene er helt greie.

 

Apropos Adebayor:

 

GoonerTalk

Adebayor: "I played at #AFC for 3 years but today I keep #THFC in my heart more than #AFC, even though I haven't played here for as long."

 

Når det gjelder Nasri så er det tydeligvis greit for Wenger og Arsenal at managere ringer spillerene hans og "maser" på at de skal be om en overgang.

 

GoonerTalk

Samir Nasri: "I weighed up the pros and cons, Roberto Mancini was calling me every day and I decided to go there." - Tapped up?

 

Edit:

 

SamNasri19

Wow just saw the article that the guardian made about my comment my apologies to the arsenal fans i never said something like this

 

Ikke en like stor cunt som Adebayor hvertfall, men vet ikke helt til hvilken artikkel han snakker om..

Link to comment
Share on other sites

Den høyeste sportslige ansvarlige i Arsenal er Arsene Wenger. Sånn er det bare. Dette henger selvsagt sammen med både spillere og styre, men det forandrer ikke det faktum. Det forteller bare om feilaktige vurderinger og dårlig kommunikasjon. Har du et ansvar så har du det. Du har det ikke bare litt, delvis hvis, om og at.

 

Ja, Wenger er sportsleg ansvarleg. Hans oppgåve er å gjere det beste ut av det spelarmaterialet han til ei kvar tid rår over. Snakkar ein om overgangssaker bevegar ein seg med ei gong i retning av det administrative. Eg seier ikkje at Wenger er utan innverknad, men det er ikkje lengre hans bord aleine og det er grenser for kva han kan foreta seg utan aksept frå styret. Kva er forresten Gazidis' oppgåver i klubben om han ikkje er involvert i overgangar og kontraktsforlengingar? Kven er det Gazidis rapporterer til, er det Wenger eller Kroenke? Det må finnast ei viss maktfordeling i Arsenal der kvar og ein har klart definerte oppgåver. At styret kun skal fungere som eit sandpåstrøingsorgan som seier ja og amen til alle Wengers påfunn er det vel ingen som kan ta seriøst? Det er neppe slik Kroenke er vant med å operere i USA. Heller ikkje å punge ut hundrevis av millionar pund for å få kontroll i Arsenal, og deretter å gå over i rolla som nikkedokke.

Link to comment
Share on other sites

Når det gjelder Kroenke så er han kjent for ikke å legge seg opp i driften av noen av sine klubber, jeg kan ikke tenke meg at Arsenal er et unntak i så måte. Gazidis er forretningsmannen med hovedansvar på å bygge merkevare og øke inntektene. Ken Friar styrer den daglige driften av klubben og Wenger er fotballmannen. Alle svarer for styret, og to av dem er i styret. Når det gjelder hvem som kommer og går er Wenger enerådene i følge han selv. I følge styreformannen har de aldri avslått et ønske fra Wenger.

Link to comment
Share on other sites

I have a dream

 

 

Det er mange som skriver at det ikke lar seg gjøre å "ta" Wenger på noe

hva gjelder spillerkjøp all den tid man ikke vet hvilke begrensninger han har

på den fronten.

 

Jeg har min mening og andre mener stikk motsatt, sånn er det. Nei, han kan

definitvit ikke gå klin kokkos type city, men det som er ufravikelig er at han

HAR ved enkelte anledninger brukt en god slump penger. Men har han

ved disse kjøpene prioritert riktig? I 08 mistet vi diarra, gilberto og flamini

på sentral midt. Denne sesongen ledet vi PL til et godt stykke ut i feb. En ville

kanskje da tro at når man er SÅ nære å vinne serien på en god del år at man

styrker troppene foran neste sesong. Men hva skjer? Disse tre forsvinner og det AW

velger å bruke penger på er en 17 år gammel waliser.. Selvsagt er det viktig å

innvestere i talent også, men på bekostning av erstattere som kan gå inn i laget

med en gang og gjøre oss til tittelutfordrere også neste år? Ikke pokker etter mitt syn.

 

Hvor er logikken bak å bruke 7-10 mill pund på Ramsey istedenfor på en som kan erstatte

Flamini og gå rett inn på laget? Spesielt når man virkelig gjorde det store i å selge diarra

uten å ha tegnet ny kontrakt med flamstern.. En grov feil spør du meg. Hleb forsvant også

denne sommeren, en viktig mann og brikke i dette laget som nesten lykktes. Hva ble

pengene brukt på? En 21 år gammelt talent fra Marseille. Selvsagt trenger og trengte han

minst 1 sesong på å akklimatisere seg engelsk fotball. Igjen velger man altså denne

løsningen. Og hva med neste sommer hvor man selger viktige spillere i toure og ade

uten å se verdien i å innvestere noe særlig av disse pengene før det gjensto et par mnd av

serien (AA).

 

Og sånn har vi i større eller mindre grad holdt på hvert eneste vindu. Forrige sommer overrasket

AW og hentet noe mer rutine, men 10-15 mill pund, det FØRSTE kjøpet, ble brukt på en 18

åring uten PL-erfaring. Don't get me wrong, jeg "digger" Ox, men når laget har mistet to av sine

beste spillere og forutenom disse også sårt trenger forsterkninger, er det riktig å bruke så mye

på et talent fremfor en som kunne gått rett inn på laget? Igjen må vell svaret være nei?

 

Så hvorfor skriver jeg alt dette? Det er først og fremst ment som et lite innspill

til pengebruken til AW. Det er noen som er tidlig ute med å rope hysj hysj til de som

våger seg å kritisere nettopp dette. " Han har begrensninger fra styret med tanke på

stadiongjeld m.m" osv. Ja det har han, men det som er ufravikelig er de pengene han

HAR brukt og HVORDAN. Dette er jeg kritisk til. Og det bekymrer meg foran sommervinduet.

Tre av våre viktigste bidragsytere står uten kontrakt etter neste sesong. Hva skjer med disse og

med eventuelle erstattere? Blir de kjøpt inn i tide? Hvem er de? Slik ståa er nå har vi et ganske

slagkraftig lag neste sesong. Podolski tror jeg er en veldig god signering (selv om jeg er redd vi

mister noe av han ved å sette han på kant i 4-3-3). Wilshere kommer tilbake, det blir et skikkelig

boost. Merte har fått en ses i PL og kommer til å bli bedre. Det samme gjelder de andre signeringene.

Kanskje diaby kan få et nytt 08/09 og bli en viktig bidragsyter. Det kunne betydd mye tror jeg. Sczcz blir

eldre og bedre. Miyachi kan bli en liten joker. Men er podolski ment som erstatter til rvp? Da er

plutselig ikke ståa så bra lenger. Skal Song og Walcott gå inn i den nye sesongen uten at kontrakter er

på plass og all den usikkerheten det medfører? Det ligger ann til å kunne bli et veldig godt lag

neste sesong som jeg sa, men det forutsetter et par ting. Bl.a det som er nevnt ovenfor.

 

Jeg frykter det blir same old story.. Istedenfor at vi tar ett steg frem, blir det ett tilbake. Eller

at vi blir stående på stedet hvil. Heller ikke godt nok. Vi slapp inn 49 mål og var TOTALT

avhengige kjempeformen til én mann gjennom hele sesongen. Mine ønsker er de samme som

alle andre goonere. Signer nye kontrakter, behold de viktigste spillerne, bli kvitt daukjøttet og

tilføy et par kvalitetsspiller. Hørt det før?

 

I have a dream. Av erfaring og for mitt eget velvære

forventer eller håper jeg ikke. Jeg drømmer.

 

I have a dream

Link to comment
Share on other sites

Meget bra Bergkamp88;-), og enig med deg.

Denne sommeren blir viktig for Wenger angående dette skrittet fram eller ei.

Skal vi kjempe om PL gull må det signeringer til. Så enkelt er det.

Går RvP nå er jeg redd det ikke er et, men 2 skritt tilbake denne gangen.

Prove me wrong Wenger. Drømmen som Bergkamp88 skisserer tror jeg det er mange Goonere som har nå.

Link to comment
Share on other sites

I starten så danset vi Jenka av beste sort. Frem - tilbake - frem frem frem! Og det gikk bare fremover.

 

Så stagnerte det litt - og det var da pause i Jenka-dansen.

 

De siste årene har vi derimot igjen danset Jenka - men denne gangen har vi virkelig snudd dansen på hodet. Tilbake - frem - tilbake tilbake tilbake.

 

Jeg ser ingen antydninger på eller grunner til at vi skal tro at Wenger finner tilbake til den originale Jenka-dansen i år...

Link to comment
Share on other sites

Når det gjelder Kroenke så er han kjent for ikke å legge seg opp i driften av noen av sine klubber, jeg kan ikke tenke meg at Arsenal er et unntak i så måte. Gazidis er forretningsmannen med hovedansvar på å bygge merkevare og øke inntektene. Ken Friar styrer den daglige driften av klubben og Wenger er fotballmannen. Alle svarer for styret, og to av dem er i styret. Når det gjelder hvem som kommer og går er Wenger enerådene i følge han selv. I følge styreformannen har de aldri avslått et ønske fra Wenger.

 

Nei, Kroenke driv ikkje detaljstyring og passar seg for å blande seg inn i det sportslege. Men det er ikkje Wenger som driv budsjettarbeidet og bestemmer kor mykje som til ei kvar tid er dispinibelt til spelarkjøp. Det skulle tatt seg ut. I så måte har Wenger arbeidd under store begrensningar i mange år. Når handelen med Xavi Alonso gjekk i vasken, angiveleg fordi Arsenal ikkje ville leggje eit par millionar pund ekstra på bordet, så var det altså Wenger og ikkje styret som sette ned foten for eit kjøp dei eigentleg var innstilt på å godkjenne? Beklagar, men den kjøper eg ikkje. Peter Hill-Wood har sagt mykje rart opp gjennom åra, og å bruke han som sanningsvitne er å ansjå som eit risikoforetak. Ivan Gazidis vart ansett for å fylle tomrommet etter David Dein og for å gi Wenger mindre arbeidspress, og med mindre du kan dokumentere noko anna anser eg han for framleis å ha ei langt meir sentral rolle enn du vil ha det til.

Link to comment
Share on other sites

Ivan Gazidis ble i utgangspunktet ansatt for å fylle tomrommet etter Keith Edelman (som fikk sparken av Danny Fizman). Ken Friar overtok store deler av jobben etter David Dein (som også fikk sparken av Danny Fizman). Når det gjelder spillerkjøp og kontrakter er Dick Law Arsenals sjefsforhandler, han jobber selvsagt på Wengers instruksjoner. Wenger har ikke en blankosjekk. Det er jo innlysende, men han har et budsjett for å drive fotballdelen av Arsenal FC. Fordelingen av disse midlene er hans ansvar. Hva går til stab, spillere, lønninger, kjøp og annet. Det er han som styrer lønnsmodeller, hvem som skal premieres, selges, forsøkes kjøpt etc, men han har selvsagt hjelp av økonomer og jurister for å sy det hele sammen. Det er det det vil si å være manager i en klubb som ikke har en director of football. Jeg har ikke innsikt i stillingsbeskrivelser i Arsenal FC, men jeg forsøker å følge med så godt jeg kan. Det jeg har å hjelpe meg med er kun tilgjengelig informasjon som tilsammen blir en helhet. Om det er den hele og fulle virkeligheten kan jeg ikke garantere, ei heller kan jeg garantere at andre ikke har mer informasjon enn meg selv.

 

Ja, Peter Hill-Wood er nok blitt en bablende figur med årene, men jeg mistenker han ikke for løgn. Dessuten har jo Ivan Gazidis har uttalt det samme. Begge har gjentatte ganger opplyst at det er midler tilgjengelige hvis Wenger ønsker å bruke dem. Det som har skjedd i etterkant av disse uttalesene er som regel av vi har et overskudd på spillerhandel. Kanskje han har brukt pengene til noe annet som han har vurdert som viktigere?

Link to comment
Share on other sites

Ja, Peter Hill-Wood er nok blitt en bablende figur med årene, men jeg mistenker han ikke for løgn. Dessuten har jo Ivan Gazidis har uttalt det samme. Begge har gjentatte ganger opplyst at det er midler tilgjengelige hvis Wenger ønsker å bruke dem. Det som har skjedd i etterkant av disse uttalesene er som regel av vi har et overskudd på spillerhandel. Kanskje han har brukt pengene til noe annet som han har vurdert som viktigere?

 

AW har skaffet seg en rugekasse og ligger og ruger på disse grunkene helt til noen klarer å rikke han vekk og forklare

at han må bruke penger for å holde følge med tetlagene. Og da ikke på erstattere, men forsterkninger. Før hadde han DD som

gjorde denne jobben. Nå lar de han uforstyrra sitte i rugekassa mens de gnir seg i hendene.

Link to comment
Share on other sites

Ivan Gazidis ble i utgangspunktet ansatt for å fylle tomrommet etter Keith Edelman (som fikk sparken av Danny Fizman). Ken Friar overtok store deler av jobben etter David Dein (som også fikk sparken av Danny Fizman). Når det gjelder spillerkjøp og kontrakter er Dick Law Arsenals sjefsforhandler, han jobber selvsagt på Wengers instruksjoner. Wenger har ikke en blankosjekk. Det er jo innlysende, men han har et budsjett for å drive fotballdelen av Arsenal FC. Fordelingen av disse midlene er hans ansvar. Hva går til stab, spillere, lønninger, kjøp og annet. Det er han som styrer lønnsmodeller, hvem som skal premieres, selges, forsøkes kjøpt etc, men han har selvsagt hjelp av økonomer og jurister for å sy det hele sammen. Det er det det vil si å være manager i en klubb som ikke har en director of football. Jeg har ikke innsikt i stillingsbeskrivelser i Arsenal FC, men jeg forsøker å følge med så godt jeg kan. Det jeg har å hjelpe meg med er kun tilgjengelig informasjon som tilsammen blir en helhet. Om det er den hele og fulle virkeligheten kan jeg ikke garantere, ei heller kan jeg garantere at andre ikke har mer informasjon enn meg selv.

 

Ja, Peter Hill-Wood er nok blitt en bablende figur med årene, men jeg mistenker han ikke for løgn. Dessuten har jo Ivan Gazidis har uttalt det samme. Begge har gjentatte ganger opplyst at det er midler tilgjengelige hvis Wenger ønsker å bruke dem. Det som har skjedd i etterkant av disse uttalesene er som regel av vi har et overskudd på spillerhandel. Kanskje han har brukt pengene til noe annet som han har vurdert som viktigere?

 

Etter det eg kan finne ut overtok Ken Friar stillinga som managing director etter Edelman då han slutta i 2008, og han har framleis den tittelen. Det kan sjølvsagt godt være at stillingsinstruksen vart endra når Friar overtok. Gazidis har (hadde?) det overordna ansvaret for spelarkontraktar, og både Richard Law og klubbsekretær David Miles er så vidt eg veit underlagt han. No er det ikkje eit poeng for meg å underslå at Wenger sikkert har stor makt. Men akkurat kor den grensa går er det ingen gitt å vite heilt sikkert, fordi dette er eit veldig lukka system det styret opererer som det reinaste politbyrået og lite eller ingenting lekk ut om kva som forgår på møta deira. Eg har vondt for å tru at det er Wenger som fungerer som ordstyrar, medan alle dei andre tvinnar tommeltottar og stort sett er samde i det meste. Det er i så fall ein veldig uvanleg måte å drive ein fotballklubb på.

 

Elles er det jo rett at bl.a Hill-Wood i årevis har hevda at det finst midlar til spelarkjøp, også i perioden der likviditeten må ha vore svært stram på grunn av store låneforpliktelsar. Eg trur han har tøyd litt på sanninga, fordi ingen likar å framstille sin klubb som svak overfor sine tilhengarar og konkurrentar.

 

Bergkamp88: Om du er opptatt av rugekassar er du havna i feil klubb. Det er Tottenham som har både hane og høns. Sistnemnde spring rundt på fotballbana store delar av året, til dels utan hovud.

Link to comment
Share on other sites

 

Etter det eg kan finne ut overtok Ken Friar stillinga som managing director etter Edelman då han slutta i 2008, og han har framleis den tittelen. Det kan sjølvsagt godt være at stillingsinstruksen vart endra når Friar overtok. Gazidis har (hadde?) det overordna ansvaret for spelarkontraktar, og både Richard Law og klubbsekretær David Miles er så vidt eg veit underlagt han. No er det ikkje eit poeng for meg å underslå at Wenger sikkert har stor makt. Men akkurat kor den grensa går er det ingen gitt å vite heilt sikkert, fordi dette er eit veldig lukka system det styret opererer som det reinaste politbyrået og lite eller ingenting lekk ut om kva som forgår på møta deira. Eg har vondt for å tru at det er Wenger som fungerer som ordstyrar, medan alle dei andre tvinnar tommeltottar og stort sett er samde i det meste. Det er i så fall ein veldig uvanleg måte å drive ein fotballklubb på.

 

Elles er det jo rett at bl.a Hill-Wood i årevis har hevda at det finst midlar til spelarkjøp, også i perioden der likviditeten må ha vore svært stram på grunn av store låneforpliktelsar. Eg trur han har tøyd litt på sanninga, fordi ingen likar å framstille sin klubb som svak overfor sine tilhengarar og konkurrentar.

 

Bergkamp88: Om du er opptatt av rugekassar er du havna i feil klubb. Det er Tottenham som har både hane og høns. Sistnemnde spring rundt på fotballbana store delar av året, til dels utan hovud.

 

Vi begynner å nærme oss tror jeg. Ken Friar har vært managing director siden 80-tallet, men forlot stillingen midlertidig for å jobbe med Ashburton Grove prosjektet. Han steppet inn igjen som du sier når Edelman fikk "lov til å si seg opp" og hadde alt admistrativt ansvar frem til Gazidis kom inn i bildet. Det ble da en øket satsning på det kommersielle, noe som kom under Gazidis paraply sammen med et overordnet ansvar for alt administrativt. Jeg har aldri sett et organisasjonskart, men Dick Law og David Miles hører nok begge til under Gazidis ja. Det gjør alle som ikke tilhører den sportslige delen av klubben av klubben, det vil si the emperor - Arsene Wenger.

 

Tror ikke dette er noe å mjaue videre på, med unntak av at salget av Samir Nasri er unntaket som bekrefter regelen. Han ble solgt av Gazidis og styret mot Wengers vilje. Nei, jeg vet det ikke, men det er en logisk konsekvens av kjent informasjon.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...