Jump to content

Useriøse rykter


Mads

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
45 minutes ago, elx said:

 

Hvorfor? Fordi vi har henta en 19 åring? 

Nei, fordi cl røyk. Tviler på jesus går til el klubb. Du må se når poster faktisk blir posta. Var lenge før evt han nye blir/er klar.

Edited by Marius-
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, sas2002 said:

Jesus vil spille cl, han ryker og Eddie blir vår nye spiss.

Pri 1 for Jesus er å spille fast. Det har han ikke gjort i City. Så er nok Pri 2 å spille i CL, men tror han heller velger spilletid og EL. 

Link to comment
Share on other sites

53 minutes ago, Bekkern said:

Pri 1 for Jesus er å spille fast. Det har han ikke gjort i City. Så er nok Pri 2 å spille i CL, men tror han heller velger spilletid og EL. 

🤞 Hadde overbevist meg om han går til oss med EL. Da ønsker han det virkelig 

Link to comment
Share on other sites

On 5/20/2022 at 6:11 PM, Marius- said:

Nei, fordi cl røyk. Tviler på jesus går til el klubb. Du må se når poster faktisk blir posta. Var lenge før evt han nye blir/er klar.

Ah, så det nå, så ikke på datoen. Beklager den.

 

Men nei, jeg tror ikke Jesus er helt tapt enda. Tror enda det er en sjanse for at han vil vaere med på Arteta prosjektet.

Link to comment
Share on other sites

On 5/21/2022 at 5:10 PM, sas2002 said:

Jesus vil spille cl, han ryker og Eddie blir vår nye spiss.

Kan du også oppdatere oss på hva følgende spillere vil?:

Dominic Calvert-Lewin
Darwin Nunez
Tammy Abraham
Jonathan David
Alexander Isak
Victor Osimhen
Dybala

Hadde vært greit å vite hva de tenker og ønsker så vi vet om vi kan vurdere å bruke tanker og energi på dem eller ikke :) 

Jeg tror ikke CL/EL er så essensielt i valget av klubb for spillere som er under 28 år. Jeg tror de vet veldig godt at de har flere år foran seg og jeg antar at de i langt større grad ser etter et prosjekt eller en klubb de har troen på enn kun CL bastant. Å si at CL er alt som betyr noe vil si at Salzburg, Celtic og Club Brugge er å anse som mer attraktive klubber enn Arsenal og Manchester United... Og det tviler hvertfall jeg sterkt på at er tilfelle.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Orakelet said:

Kan du også oppdatere oss på hva følgende spillere vil?:

Dominic Calvert-Lewin
Darwin Nunez
Tammy Abraham
Jonathan David
Alexander Isak
Victor Osimhen
Dybala

Hadde vært greit å vite hva de tenker og ønsker så vi vet om vi kan vurdere å bruke tanker og energi på dem eller ikke :) 

Jeg tror ikke CL/EL er så essensielt i valget av klubb for spillere som er under 28 år. Jeg tror de vet veldig godt at de har flere år foran seg og jeg antar at de i langt større grad ser etter et prosjekt eller en klubb de har troen på enn kun CL bastant. Å si at CL er alt som betyr noe vil si at Salzburg, Celtic og Club Brugge er å anse som mer attraktive klubber enn Arsenal og Manchester United... Og det tviler hvertfall jeg sterkt på at er tilfelle.

Av den lista du nevner ser jeg kun 2 som er aktuell og det er jesus og Abraham. Om 5 klubber som alle spiller i CL - oss som tilbyr samme lønn så er svaret enkelt.  Isak fallt jo sammen som er korthus sportslig etter at han ble rykta til oss så det skjer neppe. Har jeg valgt 2 spisser så er det Calvert lewin samt Jesus. 

Vi slår hinsides mange innlegg fra kant og der er Calvert Lewin et beist i boks.

Edited by sas2002
Link to comment
Share on other sites

Saliba sammen med Gabriel, Tielemans sammen med Partey og Jesus eller Calvert le da lukter det topp 3, men da må selfølgelig Tomi og Tierney og Partey holde seg skadefri og det er svært lite sansynnlig.

Link to comment
Share on other sites

Jeg lefler litt med tanken om formasjonsbytte før inneværende sesong. 

med Gabriel i midten bak, Saliba til venstre og White til høyre.  Tomi og Tavares som løpsmaskiner på backene. Partey og MØ i midten, saka og Martinelli på kantene og Jesus på topp. 
 

Deres tanker?

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Ben Elfen said:

Jeg lefler litt med tanken om formasjonsbytte før inneværende sesong. 

med Gabriel i midten bak, Saliba til venstre og White til høyre.  Tomi og Tavares som løpsmaskiner på backene. Partey og MØ i midten, saka og Martinelli på kantene og Jesus på topp. 
 

Deres tanker?

Hvordan skal du få til det?

Link to comment
Share on other sites

42 minutes ago, sas2002 said:

Tierney for 50 til Newcastle. Ja takk selv om ryktet er spakt.Kan ikke ha en venstreback som førstevalg som spiller 50% av kampene. Abraham er nr 2 på lista hvis ikke Jesus kommer.

Kjør på. Synes Tavares har et høyere potensial enn Tierney

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Ben Elfen said:

Kjør på. Synes Tavares har et høyere potensial enn Tierney

Tierney er god , men er veldig skadeutsatt. Tavares åpnet lovende for oss , men så stagnerte han som så mange andre før han. Han roter det godt til for seg selv ofte , men er enig i at det så absolutt er et potensial i gutten. Er veldig rask og hvem vet om ikke han kan slå til for fullt i sin 2 sesong. Får vi en god pris for Tierney så selg. 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...