Jump to content

Useriøse rykter


Mads

Recommended Posts

  • 4 months later...

Er også de som melder at Juve og et par andre 'storklubber' trekker seg fra en evt avtale om Mudryk, siden vi skal være i førersetet om å signere ham i januar. Han skal 'så å si være klar'. 

Ellers er det lite om Tielemans, men har lenge vært sagt at han ønsker en overgang til oss enten i januar eller til sommeren. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Noname said:

Har lest at juve er i lott økonomisk trøbbel hvor de har underrapportert underskudd gjennom covid? Hvis ikke de har de samme superkreftene som barca så virker det lite sannsynlig at dd handler stort i januar..

Har det noe med oss å gjøre tro? Er de ute etter noen av våre, eller er vi ute etter noen hos dem?

Link to comment
Share on other sites

En del rykter i dag om at vi skal være enige med Evan Ndicka om å signere ham på free transfer når kontrakten hans med Frankfurt går ut til sommeren.

Venstrebeint midtstopper, så backup/konkurranse for Gabriel der.

Hvis dette stemmer, tror jeg det vil være en bra signering. 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Simbad said:

En del rykter i dag om at vi skal være enige med Evan Ndicka om å signere ham på free transfer når kontrakten hans med Frankfurt går ut til sommeren.

Venstrebeint midtstopper, så backup/konkurranse for Gabriel der.

Hvis dette stemmer, tror jeg det vil være en bra signering. 

Veldig bra signering hvis det viser seg å stemme.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ekle Chelsea har signert Christopher N'kunku fra RB Leipzeig.

Får håpe han gjør det like bra som Timo Werner og Kai Havertz.

Ellers ryktes det at Cedric er nærme en overgang til Fulham. Ndicka er fortsatt linket til oss, men det er ikke avgjort ennå. Det er snakk om at han fortsatt kan signere en ny kontrakt med Eintracht Frankfurt, men pdd. så er vi fortsatt i førersetet.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Arteta og resten av gjengen vet at vi har for svak benk, trur de er overrasket at vi leder serien. Holder vel til topp 4 men å vinne PL er tvilsomt for skader kommer. De har jo penger så får håpe de får inn ett par man som kan forsterke oss. Ellers er det fantastisk å være supporter nå for tiden.

Link to comment
Share on other sites

Man skal alltid ha litt flaks for å vinne ligatittelen ved siden av å være gode. Det er kun lag som City eller Chelsea (når de var gode) som kan forvente å vinne den på tross av uflaks eller lignende da de har hatt latterlig mange spillere.

Vi er avhengig av flaks og tilfeldigheter nå. Er det noe jeg har lært meg nå.. så er det at det er at dette er to ting man ikke kan stole på at skal virke i mitt (vårt) favør.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, bergkampje said:

Leicester vant PL for noen år tilbake, med mer eller mindre samme første ellever i hver kamp. Det KAN gå, men det er klart, man skal være rimelig heldig på skadefronten

Det er vel ikke uten grunn til at Leicester sin bragd står som noe helt eget. Vi burde helt ærlig ha vunnet ligaen det året. City, Liverpool og Chelsea var alle horrible, og Tottenham gjorde som Tottenham gjorde.

Husker vi skrek etter forsterkninger i januar vinduet da også, men endte kun opp med Elneny og andreplass. :)

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Stefanb said:

Det er vel ikke uten grunn til at Leicester sin bragd står som noe helt eget. Vi burde helt ærlig ha vunnet ligaen det året. City, Liverpool og Chelsea var alle horrible, og Tottenham gjorde som Tottenham gjorde.


Tottenham...det første laget som kom på tredjeplass i "a two horse race" :D 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...