Jump to content

Useriøse rykter


Mads

Recommended Posts

23 minutes ago, Marius- said:

Var jo poenget mitt, at man kan bruke statistikk for å få «alle» til så se gode ut, basert på selektivitet i datagrunnlaget. Uansett, så har xhaka da altså 2 år mer i nåværende klubb, men 14.3k min, mot ruiz 8.8k. Kan det bety at han er mer skadeutsatt? Var han kanskje ikke fast på laget fra begynnelsen? Nå har xhaka vært veldig lite skadd i Arsenal generelt. 

Det gjør ikke statistikk til 'vrøvl' likevel.

 

 

 

Screenshot_20220222-123140_Opera.jpg

Screenshot_20220222-123411_Opera.jpg

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

Linket til Joao Felix i dag. Dagens mest useriøse rykte.

Har ikke funnet seg til rette i Atletico under Simeone i det hele tatt, men er fortsatt bare 22 år gammel. Har absolutt alt for å kunne være en verdens stjerne. Hadde man klart å "kuppe" han for halvparten av Atletico betalte for han hadde det vært noe :P 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Stefanb said:

Linket til Joao Felix i dag. Dagens mest useriøse rykte.

Har ikke funnet seg til rette i Atletico under Simeone i det hele tatt, men er fortsatt bare 22 år gammel. Har absolutt alt for å kunne være en verdens stjerne. Hadde man klart å "kuppe" han for halvparten av Atletico betalte for han hadde det vært noe :P 

Det hadde vært sjukt. Sommervinduet blir uansett ekstremt spennende. Finnes også spisser utenom de som har vært linket som passer profilen vi ser etter. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Simbad said:

Det hadde vært sjukt. Sommervinduet blir uansett ekstremt spennende. Finnes også spisser utenom de som har vært linket som passer profilen vi ser etter. 

Enig.

Vi får se hva planen er. Felix er i mine øyne helt uaktuell grunnet prislappen, men hadde vært noe selvfølgelig 😍

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Stefanb said:

Regner med han ville klart seg rimelig greit. Han er ikke den sterkeste, men med teknikken han har så burde det neppe vært noe problem.

Hvorfor står det United i panna hans? Ville heller gjettet City fremfor United.

Tenkte mer på oM han vil tåle alle taklingene han ville fått. Er vel noen eksempler på tekniske spillere som absolutt ikke taklet den fasen av spiller. 
 

Joda Manchester laga da. United sprer jo rundt seg med penger som fulle høns, mens de andre er jo sjeikdopa 

Link to comment
Share on other sites

@Stefanb Har du sett noe på Oihan Sancet? Jeg har kun lest litt om ham, men av det jeg kan lese kan han være en veldig spennende spiller som kan passe profilen av spillere vi ser etter på spissplassen. Spesielt hvis Arteta går 'all in' for en falsk 9.

Link

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

Hei Erling Braut Haaland. Ser du hvor godt kompisen og kapteinen din Martin trives i London? Lyst til å bli med på eventyret? Tenk å få spille for favorittlaget til din far og skyte dem til nye høyder! 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Simbad said:

Hei Erling Braut Haaland. Ser du hvor godt kompisen og kapteinen din Martin trives i London? Lyst til å bli med på eventyret? Tenk å få spille for favorittlaget til din far og skyte dem til nye høyder! 

Det har vi nok ikke råd til nei 😂 Men det hadde vært græsli gøy 

Edited by Marius-
Link to comment
Share on other sites

Vi har vel penger nok til Håland. 75 millioner euro er utkjøpsklausulen hans på nå til sommeren.

Problemet er bare at han neppe vil hit 😂

Han virker også å være bittelitt skadeplaget. Kan være at han bare må vokse inn i kroppen sin, men han virker litt skjør.

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, Stefanb said:

Vi har vel penger nok til Håland. 75 millioner euro er utkjøpsklausulen hans på nå til sommeren.

Problemet er bare at han neppe vil hit 😂

Han virker også å være bittelitt skadeplaget. Kan være at han bare må vokse inn i kroppen sin, men han virker litt skjør.

Tror han må slutte å trene lårmusklene sine så hardt som han gjør. Heller kjøre mer forebygging enn ren styrke. 

Link to comment
Share on other sites

Han skal vell ha noe helt hinsides mye i lønn. Men hadde vært for sjukt. Men sjuke ting har skjedd før i fotballen. Som feks når torres gikk til Liverpool i sin tid. Hadde vært gøy. Men tror dessverre aldri det skjer.

Men herregud det blir viktig at vi treffer på signeringen av ny spiss i sommer

Link to comment
Share on other sites

Fourfourtwo ved Mark White, melder at vi skal være interessert i Fabian Ruiz, og siden han går inn i sitt siste år av kontrakten med Napoli fra sommeren av, vil han være mulig å hente ganske billig. Det snakkes om en sum på £16 mill.

Ruiz kan både spille både som en 6, en 8 og en 10 på midtbanen.

Link

Link to comment
Share on other sites

On 2/25/2022 at 11:17 PM, Stefanb said:

Vi har vel penger nok til Håland. 75 millioner euro er utkjøpsklausulen hans på nå til sommeren.

Problemet er bare at han neppe vil hit 😂

Han virker også å være bittelitt skadeplaget. Kan være at han bare må vokse inn i kroppen sin, men han virker litt skjør.

Om vi får CL så er jo alt mulig. 

Skal få broren til dama til å snakke med han jeg(De var best buds før han flytta fra Bryne)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
52 minutes ago, Simbad said:

Noen smårykter om at vi kommer til å prøve å friste Haaland til å velge oss foran City. 

Hvorfor ikke hente Haaland om vi klarer topp 4. Klausulen dekker vi greit. Riktig alder. God mentalitet.

Done deal!

Link to comment
Share on other sites

38 minutes ago, sas2002 said:

Hvorfor ikke hente Haaland om vi klarer topp 4. Klausulen dekker vi greit. Riktig alder. God mentalitet.

Done deal!

Jeg har liten tvil om at vi kommer til å prøve, hvis Arteta/Edu føler at han passer profilen til en spiss vi ser etter. Spørsmålet er om han kan bli fristet. Han er også en del skadet(noe som gjør scoringsstatistikkene hans enda mer imponerende). 

Link to comment
Share on other sites

Hvis ryktene om at totalpakken Haaland-leiren krever stemmer - så tror jeg ikke vi en gang gidder å prøve... Men håpet ligger i at han vil til prosjektet som passer hans egen utvikling sportslig best - og der tror jeg faktisk ikke mange matcher Arsenal de neste 3 årene.

Link to comment
Share on other sites

Nunez er en spennende spiller han. Personlig hvis vi skulle gått for en slik "type" spiss så ville jeg heller hatt Broja, men Chelsea kommer neppe til å selge han til oss.

Nunez har mye av de samme kvalitetene som Vlahovic har, men han er fortsatt "a work in progress". Til tider slurvete førstetouch, rare valg med ball i beina, ikke så god med ryggen til mål (på tross av at han er forholdsvis stor og sterk) og spiller i Portugisisk liga som ikke er verdens beste.

Dog har jeg troen på at Arteta og Edu har peiling på hva de gjør. Er ingen tvil om at Nunez ville tilført oss noe som vi ikke har om dagen, men som vi absolutt trenger.

Link to comment
Share on other sites

52 minutes ago, Stefanb said:

Nunez er en spennende spiller han. Personlig hvis vi skulle gått for en slik "type" spiss så ville jeg heller hatt Broja, men Chelsea kommer neppe til å selge han til oss.

Nunez har mye av de samme kvalitetene som Vlahovic har, men han er fortsatt "a work in progress". Til tider slurvete førstetouch, rare valg med ball i beina, ikke så god med ryggen til mål (på tross av at han er forholdsvis stor og sterk) og spiller i Portugisisk liga som ikke er verdens beste.

Dog har jeg troen på at Arteta og Edu har peiling på hva de gjør. Er ingen tvil om at Nunez ville tilført oss noe som vi ikke har om dagen, men som vi absolutt trenger.

Ting har endret seg i Chelsea i det siste så alt er nok mulig. Tipper mange med Chelseakontrakt hopper på første muligheten de får nå. Bare å slenge inn bud på spiller etter spiller der og i det minste skape ustabilitet

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...