Jump to content

Useriøse rykter


Mads

Recommended Posts

Nå vet jeg som vanlig lite om spillere som ikke spiller for oss. Jeg trodde han primært var en nummer 10, men antar at han er tiltenkt som en back-up for Saka/Martinelli. Spilte han på kant for Brighton? Er han en god reserve for våre kantspillere?

 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Marius- said:

Helt ok squad spiller for bredde det. Spent på hva de skal ha for han

Scums fikk et bud avslått på £12 mill i sommer, Brighton skal visstnok ønske rundt £25 mill, men bør være mulig å forhandle ned noe. Tenker en plass mellom £18 mill og £23 mill.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Tapapa said:

Nå vet jeg som vanlig lite om spillere som ikke spiller for oss. Jeg trodde han primært var en nummer 10, men antar at han er tiltenkt som en back-up for Saka/Martinelli. Spilte han på kant for Brighton? Er han en god reserve for våre kantspillere?

 

Han har spilt mest venstreving, #10 og spiss for Brighton. Men han har også hatt noen kamper på høyrevingen. Så han kan spille over hele angrepsrekka. 

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Simbad said:

Går utifra at £27 mill er inkludert bonuser. 

Mest sannsynlig det.

Personlig syntes jeg Trossard er en god spiller, litt ustabil.. men på sitt beste veldig god. Dog virker han som en cunt, men men. Fornøyd med en spiller inn som er vant til ligaen, samme type spillestil og som er matchfit.

Håper han blir klar før 12 i morgen. Da kan han spille mot Manure.

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Stefanb said:

Mest sannsynlig det.

Personlig syntes jeg Trossard er en god spiller, litt ustabil.. men på sitt beste veldig god. Dog virker han som en cunt, men men. Fornøyd med en spiller inn som er vant til ligaen, samme type spillestil og som er matchfit.

Håper han blir klar før 12 i morgen. Da kan han spille mot Manure.

Han er heldigvis ikke like stor cunt som en viss brasilianer vi spilte mot sist. Forhåpentligvis kan Arteta få det beste ut av ham. 

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Simbad said:

Han er heldigvis ikke like stor cunt som en viss brasilianer vi spilte mot sist. Forhåpentligvis kan Arteta få det beste ut av ham. 

Nei det er han ikke. Bare en liten kødd sammenlignet med han 😂

1 minute ago, Tapapa said:

Velkommen, Trossard. Måtte du bli en stor suksess for oss.

Mulig han er en drittsekk, men nå er han vår drittsekk (pendling on a successful medical).

Lol 😂 men, sant det. Vi trenger noen rasshøl.

Link to comment
Share on other sites

38 minutes ago, Marius- said:

27! Var dyrt, men så har han hatt enkelte enorme kamper i årets sesong 

 

27m dyrt? I dagens fotball økonomi så er det jo faen meg ingenting?

For en "proven" PL spiller i beste alder....

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

On 1/19/2023 at 6:11 PM, elx said:

 

27m dyrt? I dagens fotball økonomi så er det jo faen meg ingenting?

For en "proven" PL spiller i beste alder....

Indeed. Tenk vi fikk rundt 70 millioner pund for flere sesonger siden for 2 middelmådigheter i Ox og Iwobi, da gjorde salgsavdelinga det sterkt.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
×
×
  • Create New...