Jump to content

Alexander Hleb


Guest Andrew

Recommended Posts

  • Replies 901
  • Created
  • Last Reply

Uff, dette er en sorgens dag! Hleb skulle kommet til arsenal igjen

 

Hleb var morsom å se på når han hadde sine dribleraid, men personlig har jeg intet ønske om å se han i Arsenal igjen. Jeg ønsker kun spillere som faktisk kan skyte på laget mitt og Hleb oppfyller ikke det kriteriet.

Link to comment
Share on other sites

Hleb var morsom å se på når han hadde sine dribleraid, men personlig har jeg intet ønske om å se han i Arsenal igjen. Jeg ønsker kun spillere som faktisk kan skyte på laget mitt og Hleb oppfyller ikke det kriteriet.

Enig med deg her, Tapapa! :D

 

 

Men problemet er fortsatt høyst tilstedeværende, hva skuddvegring angår.

Link to comment
Share on other sites

Enig med deg her, Tapapa! :D

Men problemet er fortsatt høyst tilstedeværende, hva skuddvegring angår.

 

Jeg tror vi var det laget som scoret flest mål fra utenfor sekstenmeteren ifjor. Er ikke enig i at laget vårt lider av skuddvegring.

Link to comment
Share on other sites

Nå er vel ikke vårt kontringsspill allverdens uansett, selvsagt sammenlignet med tidligere generasjoner. Se eks denne

. Good old days..

 

Edit: Mener fortsatt at Hleb hadde hatt mye å gjøre i Arsenal drakta...

 

 

Aahh!!

 

Vi hadde verdens giftigste venstreside over mange sesonger.... Savner disse tidene!!!

Link to comment
Share on other sites

Nå er vel ikke vårt kontringsspill allverdens uansett, selvsagt sammenlignet med tidligere generasjoner. Se eks denne

. Good old days..

 

Edit: Mener fortsatt at Hleb hadde hatt mye å gjøre i Arsenal drakta...

 

Her er jeg uenig i, vi er flinke til å sette i gang kontringsangrip av og til... Men vi vet ikke hvordan vi skal avslutte -.- Hvor mange ganger har vi sett 2-3 fra vårt lag sløste sjansen sin mot 1-2 forsvarspillere?

Link to comment
Share on other sites

http://www.skysports.com/story/0,19528,11694_6354164,00.html

 

I følge denne artikkelen skal SAF og Wenger har bidratt til at Hlebs låneavtale gikk i boks. Hvorfor i all verden har de gjort det? :D

 

Øke nivået til Premier League? Hjelpe Hleb få karrieren på beina igjen?

 

Ikke vet jeg, men syntes det var rart/snilt av SAF og Professoren..

Link to comment
Share on other sites

:D-->

QUOTE(Stefan B @ Sep 5 2010, 03:17 AM) 205715[/snapback]

Øke nivået til Premier League? Hjelpe Hleb få karrieren på beina igjen?

 

Ikke vet jeg, men syntes det var rart/snilt av SAF og Professoren..

Slik jeg ser det så har de styrket en konkurrent som er fullt kapabel til å stjele til seg et uavgjort resultat på hjemmebane mot deres lag.

Link to comment
Share on other sites

:D--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Sep 5 2010, 03:17 AM) 205715[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Øke nivået til Premier League? Hjelpe Hleb få karrieren på beina igjen?

 

Ikke vet jeg, men syntes det var rart/snilt av SAF og Professoren..

 

Slik jeg ser det så har de styrket en konkurrent som er fullt kapabel til å stjele til seg et uavgjort resultat på hjemmebane mot deres lag.

Kanskje det var for at han skulle styre unna spurvene og pool?

Link to comment
Share on other sites

:D--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Sep 5 2010, 03:17 AM) 205715[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Øke nivået til Premier League? Hjelpe Hleb få karrieren på beina igjen?

 

Ikke vet jeg, men syntes det var rart/snilt av SAF og Professoren..

 

Slik jeg ser det så har de styrket en konkurrent som er fullt kapabel til å stjele til seg et uavgjort resultat på hjemmebane mot deres lag.

Men birmingham kan også stjele poeng fra konkurrenter. Sånn sett er det uforandret for oss i forhold til konkurrentene. At Birmingham blir bedre er ikke noe som reduserer/øker sjansene våre for titler slik jeg ser det.

 

Regner med at Wenger hjalp til fordi han nok har et godt forhold til Hleb etter flere år som hans manager. Hvile intensjoner SAF hadde med dette er jeg derimot mer usikker på. Kanskje han også bare forsøkte å gjøre en god gjerning for en gangs skyld?!

Link to comment
Share on other sites

Men birmingham kan også stjele poeng fra konkurrenter. Sånn sett er det uforandret for oss i forhold til konkurrentene. At Birmingham blir bedre er ikke noe som reduserer/øker sjansene våre for titler slik jeg ser det.

 

Regner med at Wenger hjalp til fordi han nok har et godt forhold til Hleb etter flere år som hans manager. Hvile intensjoner SAF hadde med dette er jeg derimot mer usikker på. Kanskje han også bare forsøkte å gjøre en god gjerning for en gangs skyld?!

 

Eller kanskje han er interessert i N'Zogbia?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...