Jump to content

Nicklas Bendtner


Guest Höstad89_DB10

Recommended Posts

Søkte i forumet, og til min overraskelse var det ingen Bendtner-tråd som jeg fant. Hvis det allikevel er en fra før så er det jo bare å slette denne.

 

Men jeg ville bare applaudere Bendtner som scoret et veldig fint mål i bortekampen mot Portugal. Walcott og Bendtner kan bli vurdert som førstevalg fremover hvis de fortsetter den fine formen.

 

Det fantes allerede en Bendtner-tråd fra før. Har limt ditt innlegg inn i den gamle tråden.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Søkte i forumet, og til min overraskelse var det ingen Bendtner-tråd som jeg fant. Hvis det allikevel er en fra før så er det jo bare å slette denne.

 

Men jeg ville bare applaudere Bendtner som scoret et veldig fint mål i bortekampen mot Portugal. Walcott og Bendtner kan bli vurdert som førstevalg fremover hvis de fortsetter den fine formen.

 

Det fantes allerede en Bendtner-tråd fra før. Har limt ditt innlegg inn i den gamle tråden.

da var det problemet løst. bURDE nok lett litt bedre :(

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Bendtner har så langt i sesongen spilt langt dårligere enn vi kunne forvente. Ett PL-mål kunne gjerne vært flere. I tillegg har han nå anskaffet seg rottehaler, som virkelig ikke ser ut. Men! Alt dette kan jeg fint leve med. Det har dukket opp noe nytt om Nicklas Bendtner som vil krympe alle våre andre problemer til ubetydeligheter!

 

Dette er han nye sko...

 

Jeg gråter innvendig. Og jeg håper inderlig Wenger benker han helt til denne latterlige sponsoravtalen går ut. Om noen husker hårsveisen hans for to-tre år siden, så kan vi nå slå fast at forbedringen i stil var kun midlertidig... Bilde her.

 

( :) )

Link to comment
Share on other sites

Nå er jeg forvirret... Etter å ha surfet inne på dette forumet de siste par ukene, fikk jeg inntrykk av at Bendtner var fullstendig ubrukelig! Og i dag satt han en scoring som en verdensklasse-spiss.. Jeg skjønner ingenting :D

 

Nei, skjerpings, trenger ikke hive en spiller på dør bare pga en formsvikt :D

Link to comment
Share on other sites

Nå er jeg forvirret... Etter å ha surfet inne på dette forumet de siste par ukene, fikk jeg inntrykk av at Bendtner var fullstendig ubrukelig! Og i dag satt han en scoring som en verdensklasse-spiss.. Jeg skjønner ingenting :D

 

Nei, skjerpings, trenger ikke hive en spiller på dør bare pga en formsvikt :D

Francis Jeffers hadde også noen scoringer...

Link to comment
Share on other sites

Nå er jeg forvirret... Etter å ha surfet inne på dette forumet de siste par ukene, fikk jeg inntrykk av at Bendtner var fullstendig ubrukelig! Og i dag satt han en scoring som en verdensklasse-spiss.. Jeg skjønner ingenting :D

 

Nei, skjerpings, trenger ikke hive en spiller på dør bare pga en formsvikt :D

Francis Jeffers hadde også noen scoringer...

Egentlig enig med deg, Tusmo..

Fortsatt Bendtner som den eneste Arsenal spiller jeg er kritisk til.

Link to comment
Share on other sites

Nå er jeg forvirret... Etter å ha surfet inne på dette forumet de siste par ukene, fikk jeg inntrykk av at Bendtner var fullstendig ubrukelig! Og i dag satt han en scoring som en verdensklasse-spiss.. Jeg skjønner ingenting :D

 

Nei, skjerpings, trenger ikke hive en spiller på dør bare pga en formsvikt :D

Francis Jeffers hadde også noen scoringer...

Ja, men veldig få var av det kaliberet Bendtner har vist han innehar.

 

Jeffers hadde flere tap-ins enn det Nicklas har hatt sålangt i sin Arsenalkarriere.

Link to comment
Share on other sites

Bendtner har vist mye mer enn Jeffers noen gang viste. Han har også vist at han kan gjøre mer enn å score mål, når han er i form har han et flott overblikk og en brukbar pasningsfot.

 

Han er ikke i form nå, og har heller ikke vært det så langt i sesongen, men å sammenligne han med tidenes flopp blir bare helt, helt feil. La oss ikke glemme at han bare er 20 år.

Link to comment
Share on other sites

Riktig Evju.

 

Jeg har iallefall fortsatt troen på Bendtner. Er faktisk ikke så altfor lett å spille alene på topp i PL når man kun er 20 år gammel, og supporterne ikke støtter deg.

 

Får bare håpe han ikke gjør som Anelka har sagt han gjorde...

Link to comment
Share on other sites

Nå er jeg forvirret... Etter å ha surfet inne på dette forumet de siste par ukene, fikk jeg inntrykk av at Bendtner var fullstendig ubrukelig! Og i dag satt han en scoring som en verdensklasse-spiss.. Jeg skjønner ingenting :D

 

Nei, skjerpings, trenger ikke hive en spiller på dør bare pga en formsvikt :D

 

Jeg liker Bendtner jeg. Jeg har også fått med meg at han har fått mye pepper i det siste.

 

Jeg er ikke enig i at han har hatt en formsvikt i det siste. Slik jeg ser det så vil han for mye og løper for mye og er derfor for sliten når han kommer til avslutningsmuligheter. Han har vel ikke akkurat fått veldig mye støtte fra sine medspillere heller og en spiss er i større grad en de fleste andre avhengig av å få de rette ballene å jobbe med.

Link to comment
Share on other sites

Helt enig Tapapa!

 

Liker Bendtner veldig godt jeg å. Men som alle spillere i vores elskede klub blir også han, som alle andre på dette forum, kritisert med en gang det ikke går helt så bra i en kamp eller tre.

 

Men han oser av talent og er som sagt kun 20år. Spiller allerede fast på det danske landslaget og har troen på at han neste sesong også slår helt igjennom hos oss.

Link to comment
Share on other sites

Bendnter har helt klart hattm ange svake kamper den senere tiden. I rettferdighetens navn spiller han heller ikke på ett toppet Arsenal om dagen. Hele laget har slitt og dette gjør selvfølgelig arbeidsforholdene for en spiss tøffere. Det er altfor lite bevegelse fremover og initativ fra midtbanen.

 

I kampen mot Man U synes jeg Bendtner var meget bra, sammen med resten av laget.

 

Jeg blir også frustrert over Bendtner i en del kamper, men noen Jeffers er han overhodet ikke.

Link to comment
Share on other sites

De fleste av oss liker vel Bendtner i og med at han kom til klubben veldig ung og han er nesten norsk, men noen stor spiller vil jeg ikke si han er. Når Arsenal spiler godt er Bendtner en helt grei spiller, men han er ikke en Henry som kan finne på noe helt for seg selv og lykkes godt med det, har ikke sett tegn til det foreløpig hvertfall. Er kanskje heavy å sammenligne med verdens beste spiss de siste årene, men...... Ser at det skjer mye mer når Ade spiller!

Link to comment
Share on other sites

Arsenal-spiss Nicklas Bendtner blir vurdert av Spartak Moskva, som vil by 5 millioner pund for dansken i januar. (Flere kilder)

 

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/eng...icle2430193.ece

Jeg veit ikke hvor mye hold det er i dette ryktet, jeg er selv litt usikker på om jeg ønsker å ha Bendtner i Arsenal. Men skal vi først slippe han så er jo 5 mill alt for lite

 

Klart han har potensialet, men han har hatt mange svake kamper i det siste som får meg til å tvile på dansken...

Men når det er sagt så scorte han igår, så kanskje ??

Link to comment
Share on other sites

Haha, £5 for en spiller av Nicklas' kaliber er latterlig!

 

Bendtner er en meget god spiller, og med de rette spillerne rundt seg, tror jeg han kan bli en klassespiller. Å slippe ham på dette tidspunktet ville vært feil, ihvertfall til en så liten penge.

 

Lar vi dansken gå nå, bør det være for minimum £10 millioner, eller i bytte mot en spiller som for eksempel Podolski.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes ikke vi skal selge Bendtner,har god tru på den gutten.

Han har som flere sier spilt noen svake kamper den siste tiden,men synes ikke han har vært noe svakere enn laget generelt.

Synes Bendtner gir dette laget noe litt annet,han er ikke en typisk Arsenal spiss,problemet vårt er vel heller å klare å bruke han rett.

Jeg savner at vi kommer mere rundt på kantene å får gode innlegg,dette er noe som har vært ganske fraværende en god stund.

Med andre ord,bruk Bendtner sine kvaliteter og ikke la han være nødt å komme ned på banen hele tiden for å få ball,da tror jeg vi får se en annen spiller.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes ikke målet mot Kiev veier opp for alle de dårlige kampene Bendtner har hatt den siste tiden. I mine øyne har han vært blant lagets svakeste i flere kamper denne svake perioden til laget. Men jeg synes han til en viss grad kan være unnskyldt grunnet måten han blir brukt. Bendtner er ingen targetman og har vist det over en periode nå. Han trenger en annen spiss som kan gi rom til dansken. Feilvendt fungerer han også dårlig. van Persie fungerer dårlig med Bendter, da nederlenderen er mer enn offensiv midtbanespiller og dermed gjør Bendtner til vår øverste mann, noe han som sagt passer dårlig som. Vela fungerer bra med Bendtner fordi meksikaneren er veldig bevegelig og går på mange løp. Det gir rom for en rettvendt Bendtner som kan bruke ferdighetene sine til det han er best. I kamper der spissen(e) blir ganske alene på topp, vil ikke Bendtner fungere særlig bra. Han er sterk, men har ikke farten, dribleferdighetene eller langskuddet til å lage mål ut av ingenting. Likevel har han vist visse matchvinneregenskaper. Jeg kan nevne målet mot Spurs og nå mot Kiev. I tilegg hadde han en på slutten av en kamp mot et lag i ligaen jeg ikke husker hvem var.

 

£5 mill for Bendtner er tull. Han er fast landslagsspiss for Danmark i en så ung alder, og skal derfor eventuelt selges for over £10 mill. Jeg har irritert meg grønn på dansken til tider, det kan jeg innrømme. Pasningsspillet og avslutningene har sittet dårlig, mens humøret og kroppsspåket har vært verre enn Henry på sitt verste. Jeg ser virkelig ikke vitsen med å bruke han slik at han vært i det siste. Hvis Wenger derimot starter han på topp med Vela / Ade ved sin side og van Persie på vingen, kan vi nok se bedre takter. Ade og Bendter må derimot skjerpe seg når det kommer til å være inne i boksen ved riktig tid. De har begge en alt for stor tendens til å trekke ut på vingen uten at det skapes noe.

Link to comment
Share on other sites

Vi kan gjerne selge han, for min del. Han har aldri imponert meg, og jeg syntes det virker som om han er en drittsekk når det gjelder oppførsel mot medspillerne. Det kan være han har talent, men han har hvertfall ikke vist noe særlig av det i Arsenal-sammenheng. Jeg er sykt lei av at skjeldent greier å holde på ballen , og at han absolutt skal løpe rett på motstanderenes forsvar. Hvis han har potensiale håper jeg han kan få vist det, men slik som det er nå vil jeg helst bli kvitt han.

Link to comment
Share on other sites

Så enig med deg, ben lakris. Nicklas imponerte virkelig i dag. Han var alltid på farten da Chelsea trykket på framover. Til tross for noen svake kamper denne måneden har han vist at han kan bli meget god om han fortsetter sin utvikling. Det er godt mulig at Bendtner fikk litt selvtillit etter hans innhopp mot Kiev i midtuken. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Selv om han ikke er så veldig god, så er han sikkert snill.

 

Haha, takk for latteren :D Tviler egentlig på at det er sant da ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...