Jump to content

Nicklas Bendtner


Guest Höstad89_DB10

Recommended Posts

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Vi kan bytte med Patrick Vieira...

Link to comment
Share on other sites

Vi kan bytte med Patrick Vieira...

 

 

Håper det var en joke, for den var ikke god!

 

Får vi noen mill i mellomlegg, så er det ikke en joke nei. Patrick Vieira er en type vi trenger, Nicklas Bendtner et stort talent, men det kan virke som om han skaper noen gnisninger i spillergruppa.

Link to comment
Share on other sites

Vi kan godt selge Bendtner for min del, men å bytte ham mot en annen spiller syns jeg ikke er noe god ide. Da er det bedre å få pengene for han og heller kjøpe en ny spiss som Wenger har sett seg ut.

Men å selge han i Januar er dumt for da blir stallen enda tynnere..

Link to comment
Share on other sites

Skal man spille mer på førstelaget så må man gripe sjansen og imponere.. Bendtner har ikke gripi de sjansene han har fått og han har ikke imponert. Hvis du skal spille på Arsenal så må du spille bra og der har Bendtner skuffet. Han har sjelden gjort det bra de gangene han har fått prøvd seg..

 

Men jeg skal ikke dømme dansken ut fra hva The sun skriver. Men det er vell bare å si til Niclas at skal du få spille så må du begynne å imponere...!!

Link to comment
Share on other sites

Hvis det er sant : "Walk away!"

 

 

Abslolutt ikke, Bendtner er bare 20 år enda og kan bli enda bedre enn det han er i dag og nå som Adebayor er ute mot Villa om 3 dager, så kan det bli rom for enten Nicklas eller Carlos!

 

La han starte mot Villa!!

Link to comment
Share on other sites

Hvis det er sant : "Walk away!"

 

 

Abslolutt ikke, Bendtner er bare 20 år enda og kan bli enda bedre enn det han er i dag og nå som Adebayor er ute mot Villa om 3 dager, så kan det bli rom for enten Nicklas eller Carlos!

 

La han starte mot Villa!!

 

?? :( Syns du Wenger skal høre på Bendtner og sette ut RVP/Ade fremover fordi dansken sier han stikker om det ikke gjøres? Han kan jo ikke syte til seg en plass!

 

Jeg har ikke noe imot å ha han i squaden, men for meg er han et stykke unna startplass for tida...

Link to comment
Share on other sites

Hva i all verden er det som er så galt med det som Bendtner skal ha sagt her? Synes det er fint at noen virker å ha litt ambisjoner og fremtidige mål. Hadde han sagt at han trivdes med en tilværelse som super sub så hadde jeg ropt ut SELG!

 

Stå på Bendtner, håper du kan vise noe av det som bor i deg snart. Man U kampen på Emirates viste hvilket potensiale du har.

Link to comment
Share on other sites

Har ikke sagt at det er noe galt med det han sier, hvis du sikter til meg.

 

Jeg skjønner godt at han har lyst til å spille mer og har ikke noe problem med at han gir uttrykk for det, men det er jo liten tvil om at han har VELL høye visjoner om seg selv med måten han ordlegger seg på.

 

Når jeg skrev "Walk away" var ikke det hissig ment. Jeg tror bare at det er ganske lang tid frem i tid før det (forhåpentligvis) er oppnåelig med en startplass til The Dane

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Kanskje Bendtner mangler selvtillit siden det er så mange supportere som vil at han skal dra osv..

Vi må prøve å ha troen på Bendtner. Kanskje vi kunne ha sende han ned på reservelaget en liten stund vist det er mulig og se hvordan han klarer seg der?

Link to comment
Share on other sites

Sendes Bendtner ned på reservelaget tror jeg hans dager i Arsenal er talte. Han har bevist før at han er en bra spiller med talent, men problemet denne sesongen tror jeg har vært selvtillit. Uten selvtillit får man ikke til mye, og det er noe av det viktigste man må ha for å lykkes. Vi så jo hva han sto for i preseason, men ingenting har falt på plass denne sesongen. Han må nok nøye seg med å være innbytter denne sesongen, men jeg mener vi må gi han tid.

 

Blir nesten i hver kamp sinnsykt lei av han, men kommer alltid på etter kampene at han faktisk kan bli en bra spiller. Men å bruke han på topp sammen med Adebayor er galskap.

Link to comment
Share on other sites

nå er ikke jeg noen stor Bendtner fan osv, men når det gjeller det intervjuet..

hvor i intervjuet sier han "play me or I walk away", som det står i overskriften?

det han sier er jo at han vil spille mye, og hvis det ikke skjer i Arsenal så må han vurdere andre klubber.. er ikke det ganske logisk tenking a?

Link to comment
Share on other sites

Kanskje Bendtner mangler selvtillit siden det er så mange supportere som vil at han skal dra osv..

Vi må prøve å ha troen på Bendtner. Kanskje vi kunne ha sende han ned på reservelaget en liten stund vist det er mulig og se hvordan han klarer seg der?

Dette må være noe av det mest selvmotsigende innlegget jeg har lest.

Først nevner du hans dårlige selvtillit og at vi må ha troen på ham. Deretter foreslår du å sende han ned på reservelaget, noe som ihvertfall vil knuse den resterende selvtilliten han evt måtte ha igjen.

Link to comment
Share on other sites

Kanskje Bendtner mangler selvtillit siden det er så mange supportere som vil at han skal dra osv..

Vi må prøve å ha troen på Bendtner. Kanskje vi kunne ha sende han ned på reservelaget en liten stund vist det er mulig og se hvordan han klarer seg der?

Dette må være noe av det mest selvmotsigende innlegget jeg har lest.

Først nevner du hans dårlige selvtillit og at vi må ha troen på ham. Deretter foreslår du å sende han ned på reservelaget, noe som ihvertfall vil knuse den resterende selvtilliten han evt måtte ha igjen.

Jeg mente vist han fikk lite spilletid på Arsenal sitt førstelag kunne han jo kanskje ha prøvd seg litt sammen med reservene sånn at han får litt kamptrening.

Link to comment
Share on other sites

Kanskje Bendtner mangler selvtillit siden det er så mange supportere som vil at han skal dra osv..

Vi må prøve å ha troen på Bendtner. Kanskje vi kunne ha sende han ned på reservelaget en liten stund vist det er mulig og se hvordan han klarer seg der?

Dette må være noe av det mest selvmotsigende innlegget jeg har lest.

Først nevner du hans dårlige selvtillit og at vi må ha troen på ham. Deretter foreslår du å sende han ned på reservelaget, noe som ihvertfall vil knuse den resterende selvtilliten han evt måtte ha igjen.

Jeg mente vist han fikk lite spilletid på Arsenal sitt førstelag kunne han jo kanskje ha prøvd seg litt sammen med reservene sånn at han får litt kamptrening.

Det er ingen spillere som har spilt fast på et førstelag en stund som frivillig går ned til reservelaget for å få "kamptrening", da bytter man heller beite.

 

(Hvis man ser bort fra spillere som kommer tilbake fra skade)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Skal ikke stå på selvtilliten til Bendtner......

 

Confidence is something Bendtner is not short of and he is claiming a starting spot should be his.

 

"I'm very sorry to see Adebayor injured as we need him fit and to be playing in the league, But it does not really matter to me who is fit and available."

 

"I should start every game, I should be playing every minute of every match and always be in the team."

 

Arshavin was one of the stars of Euro 2008, but the Russian has not appeared on Bendtner’s radar.

 

"I've never seen Arshavin. I did not watch Euro 2008," he said. "I've no idea what sort of player he is."

 

Link : Mirror

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...