Jump to content

Nicklas Bendtner


Guest Höstad89_DB10

Recommended Posts

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=4...for+opportunity

 

The Dane er virkelig tent på å vise Arsene hvor god han er.

Jeg ser fram til å se han spille for Arsenal, men tror nok han er litt overvurdert. Han sier sjøl at han har like stor sjanse som å spille fra start som de andre... men han blir nok et 4 valg.

 

Men som sagt, jeg gleder meg til å se han i aksjon for Arsenal..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Den unge dansken har ifølge nyhetene på Dansk tv signert en 5-års kontrakt.

Dette må vel bare bevise at Wenger vil satse på ham, og at han er god nok.

Gratulerer ;)

 

Hmm då meiner hvertfall Wenger alvor i at han skal satse på han.. Blir spennende å følge Bendtner videre!! Og ja, gratulerer! ;) Forhåpentligvis blir begge parter fornøyd med det valget!!!

Link to comment
Share on other sites

En ny kontrakt til Bentner signaliserer vel at Wenger trolig kjører en angrepsrekke som inneholder spillere vi allerede har og dermed kanskje ingen kjøp av ny spiss.

 

Det ligger vel an til en solid konkurranse om plassene da. Henry, Van Persie, Adebayor, Bentner og delvis Walcott.

Her har jeg antatt at Ali og Baptista forsvinner i sommer.

 

Jeg tviler på Van Persie blir brukt som kantspiller neste sesong, siden han ser ut til å være best som spiss.

Walcott kan vel bli ren høyreving, men det spørs om Wenger kanskje vil prøve han også som spiss etterhvert.

Vi har vel ikke sett Bentner spille så mye enda, så det er jo spennende å se hvordan han klarer seg, men 13 mål på én sesong i Championship som 19-åring legges merke til.

Link to comment
Share on other sites

Gleder meg til å se han i aktion på førstelaget. Tror han er en spiller som kan udnytte noen av de mange dødballer, som denne sesong har vært helt håpløse. Jeg er veldig fornøyd med han på det danske landslaget, så viser han samme klasse tror jeg dette blir en spiller som kan komme til å bety mye for oss.

 

Og så er det jo deilig å endelig få en danske på laget igjen :D

Link to comment
Share on other sites

En ny kontrakt til Bentner signaliserer vel at Wenger trolig kjører en angrepsrekke som inneholder spillere vi allerede har og dermed kanskje ingen kjøp av ny spiss.

 

Det ligger vel an til en solid konkurranse om plassene da. Henry, Van Persie, Adebayor, Bentner og delvis Walcott.

Her har jeg antatt at Ali og Baptista forsvinner i sommer.

 

Jeg tviler på Van Persie blir brukt som kantspiller neste sesong, siden han ser ut til å være best som spiss.

Walcott kan vel bli ren høyreving, men det spørs om Wenger kanskje vil prøve han også som spiss etterhvert.

Vi har vel ikke sett Bentner spille så mye enda, så det er jo spennende å se hvordan han klarer seg, men 13 mål på én sesong i Championship som 19-åring legges merke til.

 

 

13 mål for en spiss i championship er ikke akkurat mye å hoppe i taket for. Uavhengig av alder.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Såg ein del av Danmark-Sverige igår, og Bendtner viser at han kan bli stor. Han er god i lufta. Eksempelvis når han stussa igjennom Dahl Tomasson til 2-3. Han er i tillegg ikkje treig, og har bra teknikk. Det som mangler litt er taktiske valg til tider. Men blei uansett imponert. Trur det kan bli gøy med dansk dynamitt på Emirates i framtida.

 

Forresten ein skam at idioten Poulsen og tilskuerene (dei som sprang på banen) ødela kampen!!

Link to comment
Share on other sites

Bendter virket veldig lovende i går. :) Får håpe han fortsetter denne utviklingen når han kommer tilbake til oss. Hadde vært veldig morsomt om han slår igjennom for fullt denne sesongen. :)

 

Sterk i duellspillet og gode avslutninger så dette ser veldig lovende ut =)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Absolutt godkjent debut fra Bendtner. Med pondus i lufta og i boksen, ga han oss et litt annet register i sluttminuttene. Kanskje blir akkurat dét en suksess-formel i hektiske sluttminutter utover i sesongen? Spennende blir det å følge ham uansett..

Bendtner virket veldig bra i dag ja, da han kom innpå fikk vi en ny dimensjon i spillet vårt, og det vi trodde vi hadde fått med Ade(en veldig god hodespiller) har vi iallefall fått i Bendtner. Da ballen var i lufta og det så ut som om forsvaret til Fulham hadde kontroll, ble jeg veldig imponert over at Niklas likevel gikk for ballen og fikk headet den på mål. Skal bli spennende å se om han kan klare å spille seg inn fast på topp i løpet av de neste 2-3 årene. Potensialet er det iallefall ingenting å si på. Problemet er om han "gidder". Skjønte av Birminghamutlånet at han virket litt giddalaus i noen kamper.

Link to comment
Share on other sites

Ja må si meg enig - og jeg var også uhyre imponert over farta han fikk på ballen i den situasjonen. Ballen kom rett ned, ingen fart å hente for han sånn sett - men den ble faktisk knallhard.

 

Jeg har også lest litt om utlånet hans, og at han til tider var lat. Men jeg tror ikke han "tørr" eller får lov til det i Arsenal. Der han tross alt ikke er bedre enn nummer 4-5-6?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_2713323,00.html

 

Denne innstillingen var ikke bra. Han må godta at han ikke får spille, og at det er andre i laget som faktisk er mye bedre enn han selv. Bentner er jo bare en fersking, som har rotet mye, men også imponert litt.

 

Syns det var tidlig å begynne å forlange spilletid og begynne å bli kravstor. Vi har sett andre spillere forsvinne fra klubber pga negativ oppførsel. Kanskje litt lurt å være litt ydmyk og respektere beslutningene som blir gjort av lederne.

Link to comment
Share on other sites

Jeg syns Bendtner er utålmodig og må forstå at han ikke er førstevalg pr. i dag.

Men det er jo dette som kan skje når de har spilt en hel sesong på utlån med førstelagsfotball i divisjonen under.

Forskjellen på å sitte på benken i 90 min eller være på tribunen er vel ikke såå stor forskjell?

 

Wenger har sagt han skal få slippe til, men ikke i hver kamp. Han er jo ikke gamle karen enda og må jo forstå at det vil ta tid for han å rive til seg førstelagsplass...hvis han i det hele tatt gjør det i Arsenal-trøya.

Link to comment
Share on other sites

Han har vel litt å lære av spillere som f.eks Clichy,Fabregas,Eduardo,Ade og Walcott som aldri har forlangt slikt.

Er dette tilfelle er nok ikke Arsenal rette klubben for vår unge danske.

Dette har litt med profesjonalitet og holdninger og gjøre. Er han god nok får han spille så enkelt er det, og Fabregas burde være eksempelet på det.

Nei Bendtner burde hatt en litt mer ydmyk Solskjær holdning her..

Link to comment
Share on other sites

Har ikke tro på dette ryktet. Har heller ikke tro på ryktet at han ikke har nok tålmodighet.

 

Bendtner har alltid vært en spiller jeg har likt å sett intervjuer av. Han virker alltid opplagt, seriøs og det høres ut som om han liker klubben veldig godt, og er klar for å kjempe om plassen. Han vil prøve seg på utfordringen å danke ut spillere som Eduardo, RvP og Adebayor.. Han oser av selvtillitt, og jeg tror han selv mener at han kan klare det. Derfor tviler jeg på at han vil stoppe før han har startet.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...