Jump to content

Nicklas Bendtner


Guest Höstad89_DB10

Recommended Posts

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

 

Men har ikke fulgt med så godt på han,hvor mange mål har han for landslaget?

I følge denne siden har han 3 mål på 6 A lags kamper

 

Hvis dette stemmer er jeg kraftig imponert,3 mål på 6 landskamper.

Håper Arsenal beholder han,ikke mist han..Som vi gjorde med Lupoli.

Stå på videre Bendtner ;)

Link to comment
Share on other sites

Fy faen (Unnskuld uttrykket) gutter...Her har vi en fremragende spiller for fremtiden ;)

 

I følge meg og sikkert noen andre også så er Bendtner en skikkelig juvel.

Tenk dere Bendtner og Van. Persie på topp`?

 

Rett og slett Fantastisk :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Eg bare lurar på om Wenger har ein slik klausul som gjer at han kan hente heim Bendtner heim med umiddelbar virkning?

 

I så fall meinar eg at det hadde vert bra med friskt blod på topp no i slutten, kansje det og ville gi eit spark til dei andre spissane om og jobbe meir.

Link to comment
Share on other sites

Eg bare lurar på om Wenger har ein slik klausul som gjer at han kan hente heim Bendtner heim med umiddelbar virkning?

 

I så fall meinar eg at det hadde vert bra med friskt blod på topp no i slutten, kansje det og ville gi eit spark til dei andre spissane om og jobbe meir.

 

 

Gud hvor vi trenger en Messias nå... Kjære Bendtner du som er i himmelen...

 

Wake up!

Link to comment
Share on other sites

Er 10 mål på 34 kamper i Championship så mye?

 

Jeg er spent på å se om han får noen sjanser i Arsenal neste sesong. Tror ikke han blir annet enn backup. Henry, Van Persie, Adebayor og Baptista (om han blir. Mange sier overgangen er i boks) vil nok være før han på laguttaket.

 

Spennende å se.

 

Up the Arse

Link to comment
Share on other sites

10 mål på 34 kamper er vel ikke akkurat all verden, så noen messias er han nok ikke ennå. Men med tanke på hvor han er i karrieren så er kanskje ikke 10 mål så dårlig heller. Han trenger kanskje en sesong til på utlån, denne gang på et stabilt premiership lag?

 

Skulle Baptista være\bli Arsenal spiller permanent så har han mye å bevise neste sesong. Skulle nesten vært Aliadiere som fortjente sjansen istedet for Baptista, Ali har noen han må bevise han med.

Link to comment
Share on other sites

Personlig har jeg ikke sett noen av Birmingham's kamper i år og således er det jo selvfølgelig litt vanskelig å vurdere hvor god han er. Noe som er åpenbart er at han har imponert. Spesielt da i starten av sesongen.

Personlig så ser jeg ikke på Bendtner som noen storscorer, men mer ett oppspillspunkt. God på hode bør han også være og kan vel muligens score noen mål på hode på inlegg etc.

 

Det kan virke som han har dabbet noe av etter den utrolig bra starten. Wenger vet helt sikkert om han er god nok eller ikke. Selges han så får vi stole på at det går med Bendtner som med Stokes.

Link to comment
Share on other sites

Bendtner scora i dag 2-2 målet mot Wolves

 

Nice! Klipp til målet?

 

Dårlig med klipp på YouTube ihvertfall.

Fant bare noe sånn søppel som var filmet med mobil.. :)

Men uansett en fin prestasjon av Bendtner.. :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...