Jump to content

Nicklas Bendtner


Guest Höstad89_DB10

Recommended Posts

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Se hvordan han har uttalt seg om kampen mot Blackburn, han sa "We showed that in the game against Blackburn," he said. "You could call that the second team but we showed what we can do - it seems everyone is ready and can step in and do the job."

 

Han sa "vi", det er jo meget positivt :D Istedenfor å skryte om seg selv

Link to comment
Share on other sites

Syns Nicklas nå viser med stadige gode innhopp, at han er moden for en start i PL. Dette må da Wenger også se? Når Cesc er rusten, mister vi mye. Og da trengs da ikke en mann aleine på topp. Håper vi stiller med to spisser mot Everton. Gjør heller ingenting at det er to kraftspisser!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Bendtner til Setanta:

 

"Things are going great at Arsenal – I feel bloody good here,”

 

"Things are also good with Adebayor. What happened against Tottenham is now forgotten. I do not think of it any more.

 

"I feel I have had a good season. It has gone well almost every time I have played – whether it has been from the start or as a substitute.

 

"I have made a difference and that is what I'll continue to do."

 

Enig med Bendtner. Han har hatt en bra sesong men har fått masse kritikk! Han er et stort talent og har scoret mange viktige mål! Husker f.eks. borte mot P'mouth hvor det endte 0-0 at han kom på helt på slutten og ble nesten vår beste spiller i kampen. Han tok initativ og var god. Alle husker vel målet mot Tottenham som ga oss 3 poeng og han reddet oss igjen mot Aston Villa. Gutten har talent!

Link to comment
Share on other sites

Bendtner har absolutt talent, derom hersker det liten tvil. Det som imidlertid kan bli hans utfordring er å innse at det tar tid å spille seg til en "fast" plass på Arsenal, og ikke vise frustrasjon over dette. Dette er jeg mye mer usikker på enn talentet hans.

 

Bendtner har god teknikk, ikke fremragende men god, et godt skudd og er meget sterk i dueller allerede nå som 19 åring. Han er svært god til å møte ballen og spille den videre på en touch, og når han får litt mer rutine og selvtillit (positiv sådan) så vil han også tørre å holde på den i noen situasjoner for så å slå en bedre pasning evt avslutte selv.

 

Sesongen 2007/08 har uten tvil vært Bendtners gjennombruddsesong og jeg håper inderlig han fortsetter den gode trenden.

Link to comment
Share on other sites

Bendtner har absolutt talent, derom hersker det liten tvil. Det som imidlertid kan bli hans utfordring er å innse at det tar tid å spille seg til en "fast" plass på Arsenal, og ikke vise frustrasjon over dette. Dette er jeg mye mer usikker på enn talentet hans.

 

Bendtner har god teknikk, ikke fremragende men god, et godt skudd og er meget sterk i dueller allerede nå som 19 åring. Han er svært god til å møte ballen og spille den videre på en touch, og når han får litt mer rutine og selvtillit (positiv sådan) så vil han også tørre å holde på den i noen situasjoner for så å slå en bedre pasning evt avslutte selv.

 

Sesongen 2007/08 har uten tvil vært Bendtners gjennombruddsesong og jeg håper inderlig han fortsetter den gode trenden.

 

Han har jo imponert denne sesongen med ganske mange mål, selv om han ikke har spilt hele kampene, og heller kommet inn mot slutten. Jeg mener Bentner kommer til å bli en mega stor fotball spiller, og jeg skjønner godt at Ac Milan og andre storklubber er interesserte i å kjøpe denne spilleren. Hans høyde og spenst er en egenskap jeg tror han kommer til å dra sterk nytte av. Det har vi sett glimt på når han har headet ballen i mål.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Meget bra mål. Bedtner har ikke imponert meg nevneverdig i år (selv om han reddet kampen mot Tottenham), men så kan han umulig spille særlig dårligere enn det Ade har gjort i det siste. Sistnevnte må skjønne at han ikke har klippekort på laget. Ade trenger også sårt litt hvile. Bolton er et lag vi uansett skal slå!

Link to comment
Share on other sites

Meget bra mål. Bedtner har ikke imponert meg nevneverdig i år (selv om han reddet kampen mot Tottenham), men så kan han umulig spille særlig dårligere enn det Ade har gjort i det siste. Sistnevnte må skjønne at han ikke har klippekort på laget. Ade trenger også sårt litt hvile. Bolton er et lag vi uansett skal slå!

 

 

Ikke glem det seine målet mot Villa også...reddet oss fra det første tapet i år på Ashburton og det var et veldig viktig mål..

Link to comment
Share on other sites

Bolton er et lag vi uansett skal slå!

 

Birmingham, Wigan, Villa og Boro er også lag vi burde slått uansett. Fotballen er heldigvis ikke så svart/hvit

Jaja, skjønner hva du mener, men jeg vil heller hvile Ade i denne kampen og ha han skikkelig fit for fight til neste kamp! Derfor vil jeg ha Bendtner mot et antatt svakt lag.

 

Meget bra mål. Bedtner har ikke imponert meg nevneverdig i år (selv om han reddet kampen mot Tottenham), men så kan han umulig spille særlig dårligere enn det Ade har gjort i det siste. Sistnevnte må skjønne at han ikke har klippekort på laget. Ade trenger også sårt litt hvile. Bolton er et lag vi uansett skal slå!

 

 

Ikke glem det seine målet mot Villa også...reddet oss fra det første tapet i år på Ashburton og det var et veldig viktig mål..

Han skal ha gred for målet, men spillemessig imponerte han ikke, og det er det som har vært problemet. De fleste hadde scort i den situasjonen, men han var der i alle fall!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Sitter her å ser på høydepunktene for de tre siste kampene nå. Sunderland, derby og Everton. Må virkelig si at den som imponerer meg mest er Bendtner. Det såkalte "link- up" spillet hans er jo utviklet seg til å bli utrolig bra. har en spillestil hvor han setter opp utrolig mange sjanser. Som midtspiss. Med to vinger virker dette utrolig bra. Etter å ha sett disse klippene, har jeg faktisk fått mye tro på denne gutten. viser en hjerne, passningsfot, og teknikk som burde være god nok, til å bli en god spiller for arsenal.

 

Edit:

Og for et forarbeid i kampen mot Nederland. Denne gutten kan bli stor. Mark my words

Link to comment
Share on other sites

Sitter her å ser på høydepunktene for de tre siste kampene nå. Sunderland, derby og Everton. Må virkelig si at den som imponerer meg mest er Bendtner. Det såkalte "link- up" spillet hans er jo utviklet seg til å bli utrolig bra. har en spillestil hvor han setter opp utrolig mange sjanser. Som midtspiss. Med to vinger virker dette utrolig bra. Etter å ha sett disse klippene, har jeg faktisk fått mye tro på denne gutten. viser en hjerne, passningsfot, og teknikk som burde være god nok, til å bli en god spiller for arsenal.

 

Edit:

Og for et forarbeid i kampen mot Nederland. Denne gutten kan bli stor. Mark my words

Nå er det vel andre som har sagt det før deg, men ;)

Er ellers veldig enig i det du skriver. Synes Nicklas viser tegn til stor fotballforståelse.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Søkte i forumet, og til min overraskelse var det ingen Bendtner-tråd som jeg fant. Hvis det allikevel er en fra før så er det jo bare å slette denne.

 

Men jeg ville bare applaudere Bendtner som scoret et veldig fint mål i bortekampen mot Portugal. Walcott og Bendtner kan bli vurdert som førstevalg fremover hvis de fortsetter den fine formen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...