Jump to content

Nicklas Bendtner


Guest Höstad89_DB10

Recommended Posts

Totalt uakseptabel oppførsel av Bendtner.

Og, ja, det er han, hvis du ser på det siste bilde på bildeserien nederst, ser du bilde av fjeset hans...

"der han tok seg en røyk og snakket med flere av de kvinnelige gjestene. "

Ikke bra Bendtner!

 

Begynner å bli veldig usikker på om jeg vil ha han i klubben lenger.

Det er ikke bare for denne hendelsen, men det var dråpen som fikk begeret til å renne over.

Sorry to say it.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Utrolig flaut, en godt eksempel på en spiller som ikke er blitt voksen. Tapet igår svei for alle sammen, det var like ille for alle spillerene, men det er bare Bendtner som ender opp med å drikke hele natten..

 

Jeg syns karantene resten av sesongen er en passende straff, hva slags signaler sender det til de andre spillerne hvis han ikke blir straffet..

Link to comment
Share on other sites

Tror jaggu jeg hadde kommet til å havne så til de grader på fylla jeg også, hvis jeg hadde måttet sitte på benken så lenge, mens "guds gave til fotballen" fikk lov til å slentre rundt på gressmatta

Link to comment
Share on other sites

Tror jaggu jeg hadde kommet til å havne så til de grader på fylla jeg også, hvis jeg hadde måttet sitte på benken så lenge, mens "guds gave til fotballen" fikk lov til å slentre rundt på gressmatta

 

Helt enig!!

 

Come on - gutten trengte bare "litt" alkohol som trøst.

Undrer meg mere over, hvorfor han hadde buksene nede?

Link to comment
Share on other sites

Tror jaggu jeg hadde kommet til å havne så til de grader på fylla jeg også, hvis jeg hadde måttet sitte på benken så lenge, mens "guds gave til fotballen" fikk lov til å slentre rundt på gressmatta

 

Helt enig!!

 

Come on - gutten trengte bare "litt" alkohol som trøst.

Han er som en guttunge, håper han vokser opp og lærer. Men en ting er sikkert at å drikke hele natten er ikke veien å gå for å ta fra Adebayor plassen på førstelaget..

Link to comment
Share on other sites

Guest mei.

Spør meg bare:

Hvor lenge blir Bendtner i klubben?

 

Det der er rett og slett uakseptabelt, og idiotisk gjort. Skal han slukke sorgene med alkohol får han sitte hjemme å gjøre det. Absolutt INGEN unskyldninger, han blir betalt for å spille for Arsenal, og det innebefatter sannelig ikke bare å spille fotball. Det handler å være en god rollemodell for barn og unge spesielt. Og med slik oppførsel er det da ikke en god ambasadør!

 

Er bare så glad for at det sto en med kameraet der jeg, så en hel verden kan peke å le! For det har han virkelig fortjent!

 

Håpløst, og Wenger er nok ikke veldig fornøyd!

Link to comment
Share on other sites

Er bare så glad for at det sto en med kameraet der jeg, så en hel verden kan peke å le! For det har han virkelig fortjent!

 

Ja hurra for alle de dyktige fotografene!!

 

Dette er altså en spiller som for 2(!) dager siden uttalte at han tror han kan bli verdens beste spiller!!!

Tydelig at det er stor forskjell på ord og handling hos den karen...

 

Og det kan ikke han på grunn av en tur på fylla?

Link to comment
Share on other sites

Dette er altså en spiller som for 2(!) dager siden uttalte at han tror han kan bli verdens beste spiller!!!

Tydelig at det er stor forskjell på ord og handling hos den karen...

 

Nå må dere slappe litt av her da. Gutten er bare 20 år, og dette er første gangen han har havnet i en slik situasjon.

 

Steven Gerrard var kjent som en festløve av dimensjoner når han var på samme alder som Bendtner, og han er da vitterlig en av verdens beste spillere i dag. Man kan bli en spiller i verdensklasse, selv om man skeier ut en gang. Så lenge han tar lærdom av det han har gjort, så er ikke dette noe problem i det hele tatt. Men dersom det gjentar seg, så er hans tid i klubben over.

 

Vi må huske på at Bendtner er bare ett vanlig menneske på lik linje med oss andre. At han tjener mer penger enn oss, og er en profesjonell fotballspiller, har overhodet ingenting med saken å gjøre.

Link to comment
Share on other sites

Vi må huske på at Bendtner er bare ett vanlig menneske på lik linje med oss andre. At han tjener mer penger enn oss, og er en profesjonell fotballspiller, har overhodet ingenting med saken å gjøre.

 

Men når man spiller profesjonelt for Arsenal, har man regler å forholde seg til, og der står det blant annet at slik oppførsel ikke er tolerert. Jeg leste et intervju for et par år siden der en av våre unge fortalte om disse reglene og at det var vanskelig å måtte akseptere at man ikke kunne være med på alt kameratene var med på. Jeg husker ikke om det var Randall eller Bendtner som gjorde intervjuet.

 

Det ville sende ut riktige signaler å straffe Bendtner skikkelig for dette. Erstatt ham med Adebayor for en periode og gi ham en skikkelig bot.

Link to comment
Share on other sites

Skammelig og usmakelig. Bendtner er en spiller jeg har hadd sansen for lenge, han jobber hele tiden på topp. Men med disse bildebevisene kommer ikke Bendtner til å bli særlig lenge i klubben, vi vet alle hvor streng Wenger er på slikt. Nå som det ser ut som at Adebayor også drar, så kanskje vi får oss en David Villa til sommeren?

Link to comment
Share on other sites

Jeg forstår forsåvidt hvorfor det ender opp sånn, det regner jeg med alle her gjør. Men selvfølgelig skulle han styrt seg. Utrolig dumt. Han setter klubben i et dårlig lys også. Regner med at Wenger gjør det som er nødvendig for å ordne opp. Håper ikke dette er slutten på hans Arsenalkarriere, for han har utvilsomt potensiale!

Link to comment
Share on other sites

Vi må huske på at Bendtner er bare ett vanlig menneske på lik linje med oss andre. At han tjener mer penger enn oss, og er en profesjonell fotballspiller, har overhodet ingenting med saken å gjøre.

 

Men når man spiller profesjonelt for Arsenal, har man regler å forholde seg til, og der står det blant annet at slik oppførsel ikke er tolerert. Jeg leste et intervju for et par år siden der en av våre unge fortalte om disse reglene og at det var vanskelig å måtte akseptere at man ikke kunne være med på alt kameratene var med på. Jeg husker ikke om det var Randall eller Bendtner som gjorde intervjuet.

 

Det ville sende ut riktige signaler å straffe Bendtner skikkelig for dette. Erstatt ham med Adebayor for en periode og gi ham en skikkelig bot.

 

At han skal få bot for det han har gjort, og regne med at han blir benket for noen kamper, er helt greit. Det er ikke det jeg reagerte på. Jeg reagerer på at man begynner å stille spørsmålstegn ved Bendtners fremtid i klubben, på bakgrunn av en episode på fylla. Regner med at selv Wenger med sin strikte politikk på alkohol ikke er så dum i hodet. Synes også det var merkelig å dra frem Bendtners kommentar om at han har som målsetning om å bli best i verden i denne diskusjonen. Jeg synes faktisk at det er positivt at Bendtner har så mye selvtillit som han har. Han har tro på egne ferdigheter, og har høye målsetninger. Det må faktisk spillere som skal nå toppnivå ha.

Link to comment
Share on other sites

Nå som det ser ut som at Adebayor også drar, så kanskje vi får oss en David Villa til sommeren?

 

Nettavisen: * Etter tirsdagens Mesterliga-exit har Arsenals målhungrige Emmanuel Adebayor hintet om at hans dager i klubben snart kan være talte. Adebayor forteller at han jevnlig snakker med AC Milans visepresident Adriano Galliani, og Arsenal-stjernen beskriver ham som «like sexy som Beyonce».

Link to comment
Share on other sites

Guest mei.

Vi må huske på at Bendtner er bare ett vanlig menneske på lik linje med oss andre. At han tjener mer penger enn oss, og er en profesjonell fotballspiller, har overhodet ingenting med saken å gjøre.

 

Selvfølgelig har det noe med saken å gjøre! En spiller som spiller for vår klubb, og tjener tonnevis med penger skal da representere klubben på en sikkelig måte. "Poud to be a Gooner" har jeg sagt i hele dag når folk har nevnt noe om gårsdagens kamp. Men når folk nevner Bendtner og hans idiotiske oppførsel så svarer jeg med "Flaut". Man burde kunne forvente av en spiller som tjener så mye penger på å "bare" sparke fotball! Det er tross alt en av de tinga man nevner når man skal forsvare de store summene det ligger i lønninger. Nemlig at spillerne til enhver tid er ambassadører for klubben.

 

Blir sjokkert at personer her støtter Bendtner i denne saken! :huh:

Link to comment
Share on other sites

Herregud så mye styr rundt dette. For alt vi vet kan spillerene faktisk ha fått tillatelse til å få ut frustrasjon og sinne etter kampen. Tenk om Ferguson skulle sparket alle Unitedspillere som har vært på fylla. Hadde vært tomt i garderoben på OT.

Storm i et vannglass, par dager med skriverier og ferdig med det.

Link to comment
Share on other sites

Ærligtalt!!! Vis litt støtte her! Bendtner var langt nede etter den skuffende kampen igår, det var jeg også. Alle er forskjellige etter måter folk tar tapet på, synes synd på Bendtner.

 

Satser på at han kommer tilbake sterkere og bedre enn noensinne han har vært.

Link to comment
Share on other sites

Dette var da voldsomt da... Vi ryker ut i semifinalen i Champions League, og fotballspillere, akkurat på lik linje som oss, burde få lov til å drikke bort sorgen. Han er ett menneske, og de fleste over 18 år er iblant på fylla. Ikke minst så holder de til i England hele gjengen, så at det er en drikkekultur er det ikke noe å si på.

 

Tipper de fleste har glemt dette etter helgen. Tony Adams? Skulle vi bare ha kicket han?

Link to comment
Share on other sites

La nå Wenger ta seg av dette. Står det i kontrakten hans at det ikke er forsvarlig å drikke seg full mitt i sesongen, så straff ham. Hvis han fikk tillatelse av Wenger til å gå ut å ta seg en øl eller to, så la det vær med det! Skjønner ikke oppstyret, først etter at Wenger har uttalt seg om saken kan vi evt. begynne å klage på dansken.

Ps. Tviler på at Arsjavin har klart å holde seg edru i de 4-5 månedene han har vært hos oss.

Link to comment
Share on other sites

Gutta i TV2-studioet hadde nettopp en diskusjon om dette med fotballspillere og fyll. Jeg er for en gangs skyld enig med de. Det er helt greit for en fotballspiller og kose seg med en pils eller 4, men det som blir feil er at de skal gjøre det på byen! Det vrimler av folk og paparazzier og gir masse dårlig publisitet.

Link to comment
Share on other sites

Guest mei.

Ps. Tviler på at Arsjavin har klart å holde seg edru i de 4-5 månedene han har vært hos oss.

 

Jeg har ikke klaget på at han drakk, men hvordan han representerer seg! Buksa på knea og ser ut som en ingrodd nianditaler. Det funker ikke, greit å reise på fylla, men måten han ser ut på etter at han har vært der!

 

Alkohol er en ting, men å drikke seg så stup dritings at du ikke klarer å holde buksa på plass engang er noe annet!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...