Jump to content

Nicklas Bendtner


Guest Höstad89_DB10

Recommended Posts

Jeg skulle også gjerne sett Bendtner/Eduardo i spann fremme, og med Van Persie på kanten. Men det spørs om det går i lengden når Nasri/Rosicky er klare.

 

For min del er jeg fornøyd med stallen. Med Adebayor og Toure til City, har vi sikret en fornying som jeg har stor tro på. Djourou og Bendtner kan fort begge bli en hit foran årets sesong.

 

Og ikke minst, tror jeg Song kan markere seg!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Jeg skulle også gjerne sett Bendtner/Eduardo i spann fremme, og med Van Persie på kanten. Men det spørs om det går i lengden når Nasri/Rosicky er klare.

 

For min del er jeg fornøyd med stallen. Med Adebayor og Toure til City, har vi sikret en fornying som jeg har stor tro på. Djourou og Bendtner kan fort begge bli en hit foran årets sesong.

 

Og ikke minst, tror jeg Song kan markere seg!

den eneste jeg er tvilende til er Djourou. Han har fortsatt tilgode å imponere meg, og for å være helt ærlig tror jeg aldri han blir en klassespiller heller desverre.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

til gode og bli imponert over djourou synes jeg var løyent, han har imponert meg mer en det bendtner har synes nå jeg da..

 

har alt for og bli blant de aller aller beste stopperne i verden

 

Nå er jeg en av dem som ikke vet hva løyent betyr.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Vel Pacman da kan vi slå fast at du synes det var morsomt, rart og at det evt stilner ?!? at Djourou ikke har imponert meg enda. Det er mye bra i gutten men desverre har han en tendens til å gjøre avgjørense feil og er ikke kynisk nok. Kanskje naiv er ett passende ord på han?

 

BE

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Kan noen utdype hvorfor Bendtner skal få sitt gjennombrudd denne sessongen? (Begynner å forberede meg på en sessong uten forsterkninger)

 

Jeg har sett så og si alle offisielle Arsenal-kamper han har spilt i og han imponerer meg ikke i det hele tatt. Slik jeg husker han så prøver han til stadighet å utfordre, men klarer aldri og drible seg forbi en forsvarsspiller. Det ender stort sett med at han går en annen vei eller mister ballen. Det eneste han er god på er å avslutte direkte fortrinnsvis på hodet.

 

Han kommer sikkert til å få sjansen til å motbevise det jeg sier da både RvP og Eduardo kommer til å være ute med skade minimum en måned hver i løpet av sessongen. Så Cesc kalte det 3 år med uflaks i dag. -Jeg kaller det 3 år med dårlige forberedelser.

Link to comment
Share on other sites

What?? er det en slags form for aprilsnarr? :P

 

52 var jo også et nummer å bytte til da. Jaja, han er iallefall klar for å betale tilbake de som har kjøpt drakt med det gamle nummeret hans siden juni... Står respekt av det.

Link to comment
Share on other sites

Utdyp er du snill. Vi har jo sett hvordan det gikk med Ade25. En hvilken som helst helt grei europeisk spiss kunne ha klart det samme.

Hmmm.. Kanskje jeg svarte meg selv der.:P

Mener du at jeg skal utdype hvorfor jeg blir glad hvis bendtner får ny kontrakt? Det er fordi jeg liker den spilleren mer og mer. Liker attituden hans. Han er alltid innstilt på å forbedre seg og gir alt for laget. Syns det er en skam at media feilsiterer han i blant. Forøvrig en fin gest det han gjør med draktene til fansen :)

Link to comment
Share on other sites

men ingen sa grunnen til att han byttet?

 

I chose to move to 52 because it’s a special number to me personally, and I hope that it brings me good luck for the new season. Det er vel lykketallet hans :)

 

 

Her er grunnen, iflg Arsenal Mania:

 

Most Arsenal players come down the numbers as they establish themselves, but Bendtner says his new number is "special" to him and there are a few guesses going around as to why this is. Rumours that 52 represents the average number of times per match Emmanuel Adebayor was caught offside last season have yet to be confirmed, though. :P

Link to comment
Share on other sites

synes det er synd at nr som 52, 77 og 88 skal brukes i fotball! har mange ganger kommentert disse tåpelige ishockey og basket nr, og har også registrert at flere er enige med meg. en fotballspiller bør ønske seg, og prøve å gjøre seg fortjent til nr 1-11. er man ikke god nok høyreback til å være noe annet enn 2. valg, ja da er det naturlige for meg nr 13. 1-11 for 1. valg og 12-22 for 2. valg osv. selvsagt ikke fullstendig gjennomførbart, men noe tilnærmet dette hadde blitt ryddig og bra!

 

... og spiller nr 23 michael jordan blir erstattet av nr 99 wayne gretzky. nei, unnskyld. det er beckham...

Link to comment
Share on other sites

synes det er synd at nr som 52, 77 og 88 skal brukes i fotball! har mange ganger kommentert disse tåpelige ishockey og basket nr, og har også registrert at flere er enige med meg. en fotballspiller bør ønske seg, og prøve å gjøre seg fortjent til nr 1-11. er man ikke god nok høyreback til å være noe annet enn 2. valg, ja da er det naturlige for meg nr 13. 1-11 for 1. valg og 12-22 for 2. valg osv. selvsagt ikke fullstendig gjennomførbart, men noe tilnærmet dette hadde blitt ryddig og bra!

 

... og spiller nr 23 michael jordan blir erstattet av nr 99 wayne gretzky. nei, unnskyld. det er beckham...

 

I hockey har dette mye å gjøre med at legender får hellige nummere som ikke kan benyttes av andre. Der er det lang tradisjon for slikt. Sånn er det ikke i fotball enda så dette synes jeg blir bare tull. Men hvis det er rosa sko og et spesielt nummer på ryggen som skal gjøre at han lykkes, så versågod.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...