Jump to content

Nicklas Bendtner


Guest Höstad89_DB10

Recommended Posts

Sjekk Bendtners lønnskrav til sin nye klubb

 

Dansken er like innsiktsfull som vanlig.

 

Chamakh til sammenligning som hadde en betydelig høyere stjerne når han var kontraktløs lå på rundt £50-60k hos oss. Finner det ekstremt tvilsomt på at Bendtner finner en ny klubb såfremt hvis han ikke senker lønnskravene sine betraktelig.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Sjekk Bendtners lønnskrav til sin nye klubb

 

Dansken er like innsiktsfull som vanlig.

 

Chamakh til sammenligning som hadde en betydelig høyere stjerne når han var kontraktløs lå på rundt £50-60k hos oss. Finner det ekstremt tvilsomt på at Bendtner finner en ny klubb såfremt hvis han ikke senker lønnskravene sine betraktelig.

 

 

 

Det kan selvfølgelig også tenkes at VG ikke sitter på korrekt informasjon i denne saken.

 

Jeg har vært rimelig positiv til Bendtner, men etter hans siste episode i København så begynner jeg å se fram til at han forlater oss. Hvilken klubb han eventuelt drar til og hva han eventuelt tjener der er meg knekkende likegyldig.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Det kan selvfølgelig også tenkes at VG ikke sitter på korrekt informasjon i denne saken.

 

Jeg har vært rimelig positiv til Bendtner, men etter hans siste episode i København så begynner jeg å se fram til at han forlater oss. Hvilken klubb han eventuelt drar til og hva han eventuelt tjener der er meg knekkende likegyldig.

 

Dette er forsidemateriale i danske aviser i dag så VG har nok rett i dette tilfellet. Bendtner er nok bare en ballast for klubben. Det er på høy tid å skille lag.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Nicklas Bendtner wants €40m deal to complete Bundesliga move

 

Det er en GiveMeSport så hvor troverdig den er kan diskuteres, men det hørtes unektelig ut som Bendtner "mischief". €190k i uka mener vel dansken at han er verdt i så fall (tatt i betraktning av en 4-årskontrakt). Såpass jo "verdens beste spiss" da vitterlig tjene?! :P

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 2 years later...

Jeg tror da RBK har gjort et varp med super nick. Regner med at det tar litt tid før han er i toppform. Tror bendtner leverer sterkt fra og med Mai-måned. En het kandidtat til å bli toppscrer i Tippeligaen. Kanskje han imponerer såpass at Wenger henter han tilbake? :P

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...