Jump to content

Nicklas Bendtner


Guest Höstad89_DB10

Recommended Posts

Guest Höstad89_DB10

Håper Bendtner får starte retur kampen mot Wigan og at han får et innhopp i neste runde av Fa Cupen, og kanskje et par minutter i PL.. Syns han var god mot Doncaster og jeg har tro på at han blir en kjempe god spiller.. Dessuten er han en spisstype som jeg syns vi trenger siden vi har få hodesterke spisser.. Noen flere som har tro på han?? ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply
Syns han er bedre enn Lupoli.. Dessuten tror jeg han passer den engelske spillestilen bedre enn Lupoli å..

34779[/snapback]

 

Lupoli er en mye bedre målscorer enn Bendtner, de er det ikke tvil om. bare se på statistikker. Lupoli sliter imidlertid med fysikken og er ingen god duellspiller. Men Luopli er mye raskere og har bedre teknikk. Begge tror jeg vi vil få stor bruk for fordi Bendter tilføyer styrke og luftesturke i angrepet, mens luopli har avsluntingsevne og meålteft av en annen verden.

Link to comment
Share on other sites

han er en god spiller, han burde absolutt få prøve seg mere i arsenaldrakten, det er etstort potensial i han. og jeg tror han er på vei mot noe stort innenfor fotballen.

Link to comment
Share on other sites

han er en god spiller, han burde absolutt få prøve seg mere i arsenaldrakten, det er etstort potensial i han. og jeg tror han er på vei mot noe stort innenfor fotballen.

34825[/snapback]

 

Tror han allerede spiller i arsenaldrakt <_<

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror ikke han og Lupoli får slippe til mye på A-laget bortsett fra i ligacupen, men at de har enormt potensiale og særdeles gode kvaliteter er det ingen tvil om.

 

De spiller nok fast på hvert sitt lag i Europa et sted om noen år, men jeg tror ikke det blir i Arsenal desverre..

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Han har vært god når jeg har sett han iallfall.. håper ikke han går til Rangers, men hvis han forlater oss ønsker jeg ham lykke til..

 

 

Rangers vil låne han denne sesongen, så jeg tviler på at det er det siste vi har sett av Bendtner i Arsenal selv om han går til rangers...på lån.

 

http://home.skysports.com/list.asp?hlid=40...+Bendtner+worry

 

Men det ser ut som Wenger vil ha han her denne sesongen.

Jeg hadde ikkje gjort noe av om han gikk på lån til Rangers, tviler sterkt på at han kommer til å få så mye spillertid denne sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Interessant at Wenger vil beholde Bendtner i Arsenal denne sesongen. Kanskje han har planer for Bendtner allereie denne sesongen? Eg såg Bendtner i U-21 turneringa i sommar og imponerte mot blandt anna Italia som hadde fleire Serie-A stopperar på laget. Bendtner verker som ein betre verisjon av Adebayor! :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Bendtner fikk en opptimal start i Birmingham idag! Scoret seiersmålet i 2-1 seieren over Colchester.

Bendtner kom inn etter 56 minutter, det gjorde også Larsson.

 

Fantastisk morro for Bendtner! :P

 

Håper han utvikler seg i Birmingham til å bli en spilleren jeg ser for meg han til å bli. Han må riktignko returnere til Arsenal om noen år for at jeg håper på det da..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Bendtner fortsetter å imponere meg meg sitt store spill. jeg håper han utvikler seg mye når han er på lån. Jeg ønsker at han får sjansen når han kommer tilbake fra lånet.

Bendtner scoret i Championship for Birmingham. Også Larsson scoret i seieren over Crystal Palace. Ser lovende ut.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...