Jump to content

Nicklas Bendtner


Guest Höstad89_DB10

Recommended Posts

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Nå begynner det virkelig å ta av for vår unge danske...

 

http://www.nettavisen.no/sport/pl/article731348.ece

 

Er vel snart på tide å hente han hjem sånn som han storspiller nå. Utrolig morsomt hvis Niclas kan bli en hit i Arsenal angrepet, alltid morsomt med "egen" dyrkete spillere

Det er forsåvidt en egen rykte-tråd for den (ikke-)saken der.

 

En uttalt fordel (og sikkert en grunn til) at Bendtners utlån bare er

til nyttår. Og da mener jeg definitivt ikke at det er for at vi skal

selge ham i neste overgangsvindu!

Link to comment
Share on other sites

Sammen med Muamba, så er Bendtner den unggutten jeg tror har kapasiteten til å ta steget opp til førstelaget om relativt kort tid :lol: Skal bli spennende å se hva Wenger har som plan når låneperioden er ferdig i Januar :P Er ikke mange landslagsspillere som er notoriske målscorere i den aldersgruppen han er i, i verden, så det er ikke uforståelig at Rangers har "sikla" etter og han... Og nå etter ryktene Chelsea :P Bendtner må beholdes mener jeg... :)

Link to comment
Share on other sites

Bendter har nå spilt totalt 467 min og puttet 3 mål, noe som er ett mål pr. 166 min. Dette er en fantastisk statistikk og han er med sine 3 mål på delt 4. plass på topscorerlista i championsship. Håper han fortsetter i samme duren og viktig av alt: Ikke blir langstidsskada!!

 

EDIT: Liten tabbe av meg --> Denne posten skulle egentlig stå under Bendtner under Arsenal tråden....

Link to comment
Share on other sites

Bendter har nå spilt totalt 467 min og puttet 3 mål, noe som er ett mål pr. 166 min. Dette er en fantastisk statistikk og han er med sine 3 mål på delt 4. plass på topscorerlista i championsship. Håper han fortsetter i samme duren og viktig av alt: Ikke blir langstidsskada!!

 

EDIT: Liten tabbe av meg --> Denne posten skulle egentlig stå under Bendtner under Arsenal tråden....

 

Det blir spennande å sjå utviklinga..

Fortsett han slik så er han nok ikkje berre ein utlånsspelar lenger..

Link to comment
Share on other sites

Hent Bendtner tilbake STRAKS!

 

Med en svak Thierry, og en passiv RvP og en tabbete Adè og en Ali som ikke får spilletid så er Bendtner snart førstevalg som spiss i Arsenal. hent ham tilbake!!!

 

[Okay, det er litt sinne i dette innlegget, og jeg mener det ikke helt, men det er pokkermeg ikke langt i fra!!!!!]

 

[Wuuuupps...skulle vel kanskje ha vært i Bendtnertråden denne også ja.. uhm..]

Link to comment
Share on other sites

Hent Bendtner tilbake STRAKS!

 

Med en svak Thierry, og en passiv RvP og en tabbete Adè og en Ali som ikke får spilletid så er Bendtner snart førstevalg som spiss i Arsenal. hent ham tilbake!!!

 

[Okay, det er litt sinne i dette innlegget, og jeg mener det ikke helt, men det er pokkermeg ikke langt i fra!!!!!]

 

[Wuuuupps...skulle vel kanskje ha vært i Bendtnertråden denne også ja.. uhm..]

 

han kunne hvert fall gått foran ade og ali i rekkene, og da er ikke veien så jævlig lang for han lenger, tror og håper det blir noe stort av denne gutten :P

Link to comment
Share on other sites

Tror muligens Bendtner kan bli en aldri så liten hype her nå.Greit, han har scort 2 landslagsmål. Han har også scort 3 mål for Birmingham i Championship. What's the big deal? Han har prestert i noen kamper, men vi kan umulig si noe om om han klarer å prestere jevnt godt. Gi han litt mer tid :huh:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

ser ut for at bendtner blir på ST Andrews ut sesongen, tror det er bra for han og få jevnt med spilletid denne sesongen..

 

håper det ikke blir sånn så med en del av de spillerne arsenal har leid ut tidligere at det blir salg etter leieavtalen...

 

har lyst og tro på at denne karen kan bli stor i arsenal :angry:

 

Bendtner decision reached

17-11-2006 12:51

Birmingham City boss Steve Bruce has confirmed that striker Nicklas Bendtner will stay at St Andrew's until the end of the season.

There were reports in the media that the exciting 18-year-old forward was set to return to Arsenal in January, although Bruce has revealed he will stay in the Midlands for a season-long loan - unless anything 'untoward happens'.

 

The Danish international is currently the club's top scorer with seven goals, and the news will delight all Blues fans.

"I spoke to Mr Wenger on Tuesday and he has confirmed that unless something untoward happens, the agreement that we can have him for the season remains," said Bruce to the club official website.

 

"It was good for him to confirm that. His people are here every game so they know exactly how he is performing.

"He knows that the three young lads are doing particularly well (Bendtner, Larsson and Muamba).

 

"Once the window has gone then there is no recall after that."

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...