Jump to content

Nicklas Bendtner


Guest Höstad89_DB10

Recommended Posts

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Historien var at han hele livet hadde vært glad i fargerike sko. Hadde blant annet spilt lenge med knallgrønne Puma King- sko. Og nå i høst hadde han foreslått for Nike at de prøvde en rosa sko, siden det ikke fantes på markedet fra før. Og da gikk Nike for det og Bendtner ble den første til å bruke de!

 

Wenger liker hvertfall ikke skoene til Bendtner :P

 

http://www.tv2sporten.no/fotball/england/article2503509.ece

Nå har ikke wenger så mye peiling, siden de skoene Bendtner har på bildet er ifølge min erfaring, de beste som finnes. Men så er jo dette bildet gammelt og han bruker ikke Nike Mercurial Vapor SL lengre, nå bruker han Nike Mercurial Vapor Superfly, har ikke sett Wenger klage på de enda XD

Link to comment
Share on other sites

Jeg er fortsatt ikke overbevist. Greit nok, han scorer noen mål, men når han ikke scorer så roter han som regel bort ballen på tragisk vis. Han brenner sjanser i massevis og ødelegger mange av angrepene våre.

 

Feil. De siste kampene har han ikke scoret (så mye som "vanlig), men derimot gjort utrolig mye bra i oppbyggingsfasen til de fleste sjansene vi har om dagen. Han er involvert i det aller meste som skjer fremover, og har fått orden på føttene, noe som gjør at han ikke søler bort ballen så ofte som tidligere. Slik det ser ut i dag er han faktisk talt bedre enn Rockin Robin i bindeleddrollen mellom midtbanen og angrep. I tillegg til dette jobber han utrettelig som førsteforsvarer, noe ingen av våre andre spisser gjør i samme grad.

 

Nei, dansken har virkelig imponert meg i det siste. Nå gjelder det bare å bli mer effektiv, så er han vår beste spiss.

 

Bendtner har den siste tiden vist imponerende takter på banen og har faktisk vært den mest kreative spissen vår.

Han har faktisk til tider hatt rollen som VP hadde før og vært glimrende i den oppbyggende angrepsfasen.

Selvtilitt har han fått og det viser godt igjen på teknikken hans.

Nedtak,pasninger og driblinger fungerer meget overbevisende for tiden.

Som Bendtner spiller savner jeg faktisk ikke Adebayor en tøddel.

Faktisk tror jeg Ade skal slite med å ta plassen fra vår store danske.

Link to comment
Share on other sites

Bendtner om lagkameratene :D

 

Morsomt at han påstår at Rosicky er den minst smarte på laget, når han nesten ikke klarer å begrunne noen av spørsmålene og ikke skjønner siste spørsmålet :P

haha, fikk meg en god latter da jeg så på det klippet.. Eboue virker definitivt til å være en gledesspreder i troppen! :P

Link to comment
Share on other sites

Bendtner om lagkameratene :D

 

Morsomt at han påstår at Rosicky er den minst smarte på laget, når han nesten ikke klarer å begrunne noen av spørsmålene og ikke skjønner siste spørsmålet :P

 

 

Fin den der ja...btw, eg som la den ut der.. :P

 

Har også lagt ut en der Walcott og Paul Merson sier litt om lagkompisene..

Link to comment
Share on other sites

Bendtner om lagkameratene :huh:

 

Morsomt at han påstår at Rosicky er den minst smarte på laget, når han nesten ikke klarer å begrunne noen av spørsmålene og ikke skjønner siste spørsmålet :P

 

 

Fin den der ja...btw, eg som la den ut der.. :P

 

Har også lagt ut en der Walcott og Paul Merson sier litt om lagkompisene..

Hehe, vakkert. Kjekt å se sånne ting. Bare å legge ut mer viss du har :lol:

Tydlig at Eboue går mye igjen og at han er viktig spiller for humøret i laget.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

:P-->

QUOTE(Stefan B @ May 4 2009, 05:59 PM) 167185[/snapback]

http://www.skysports.com/story/0,19528,11670_5279169,00.html

 

Hvis dette stemmer så er det nok ikke selvtilliten det går på gitt..

Med Bendtner har det vel aldri vært det,

 

Begynte å le når jeg så overskriften sammen med dette"I will only have to continue to believe, keep both feet on the ground and focus on getting better."

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes strengt talt at Bendtner holder bena på bakken. Han hinter ofte til høye tanker om seg selv, men det virker ikke som om oppførselen hans er problematisk i det hele tatt (selv om det var noen rykter rundt dette tidligere).

Link to comment
Share on other sites

Han skal hvertfall ha det at han har troen på seg selv. Med dette kan han også nå veldig langt, men at han ser helt opp mot verdens beste klarer jeg ikke helt å se. Selvtilliten er i allefall ikke noe problem hos dansken. Så er det bare å se om han klarer å ta de neste to stegene før han er en toppspiss i Premier League. :P

 

Håper forøvrig at han starter på topp i morgen om vi spiller med kun en ren spiss. Så kan han jobbe seg skakk i 70 minutter før Adebayor kan komme inn og avgjøre. Tror desverre ikke at avslutteregenskapene til Bendtner holder i morgen, men han vil nok bite godt i fra seg om tilliten er der. Kanskje han motbeviser meg ved å stange inn to-tre mål? ;)

Link to comment
Share on other sites

Sist Bendtner spilte mot ManU (hjemmekampen i PL), var han i mine øyne utrolig god. Avslutningene satt dessverre ikke (det gjorde de imidlertid mot Portsmouth!), men han var en konstant trussel både i luftrommet og langs bakken. Jeg tror Bendtner kommer til å slippe seg ordentlig løs i morgen, og som jeg har sagt i kamptopicet: Jeg tipper på en Bendtner-hat-trick. :P

Link to comment
Share on other sites

Han skal hvertfall ha det at han har troen på seg selv. Med dette kan han også nå veldig langt, men at han ser helt opp mot verdens beste klarer jeg ikke helt å se. Selvtilliten er i allefall ikke noe problem hos dansken. Så er det bare å se om han klarer å ta de neste to stegene før han er en toppspiss i Premier League. :P

 

Håper forøvrig at han starter på topp i morgen om vi spiller med kun en ren spiss. Så kan han jobbe seg skakk i 70 minutter før Adebayor kan komme inn og avgjøre. Tror desverre ikke at avslutteregenskapene til Bendtner holder i morgen, men han vil nok bite godt i fra seg om tilliten er der. Kanskje han motbeviser meg ved å stange inn to-tre mål? ;)

 

Toppspiss i Pl syns jeg definitivt han nærmer seg. 14 mål denne sesongen og spillemessig

stor framgang.

Syns definitivt Bendtner har gjort mange spådommer om han som spiller,til skamme.

At han har troen på seg selv skal vi være glad for. Det er en av årsakene til at

han har hatt sitt gjennombrudd denne sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...