Jump to content

Arsene Wenger


vieira04

Har du tillit til Wenger?  

172 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

 

 

Så så, opp med hodet gutt, vi kommer nok til å innta en normal skadesituasjon etterhvert skal du se, dvs 4-5 skadde spillere samtidig, slik som de fleste andre lag har.

Nå har vi altså minst 12 spillere ute, absolutt ingen lag i PL kunne stått i mot på bortebane mot Swansea da, heller ikke city/united.

 

Det skademarerittet vi opplever for øyeblikket er helt normalt for Arsenal FC. Dette er vel den sjuende sesongen på rad at vi har ekstraordinære vansker på skadefronten. Ting begynner med andre ord å normalisere seg.

 

Jeg beundrer din optimisme, men jeg velger foreløpig å la både solbriller og skyggelue ligge urørt.

Link to comment
Share on other sites

 

Det skademarerittet vi opplever for øyeblikket er helt normalt for Arsenal FC. Dette er vel den sjuende sesongen på rad at vi har ekstraordinære vansker på skadefronten. Ting begynner med andre ord å normalisere seg.

 

Jeg beundrer din optimisme, men jeg velger foreløpig å la både solbriller og skyggelue ligge urørt.

 

Sikkert lurt det.

 

Skulle forsterket med kvalitet mens vi fortsatt kan få kvalitetspillere til klubben.

 

Btw

Wenger har 7 mill pund i året.

I går kom det 7 tapet i ligaen

I det 7ende året uten tittel

Edited by pacman
Link to comment
Share on other sites

 

Bare slapp av, det blir værre !

 

På søndag kan vi få svaret. Et tap der så begynner vi å havne i en deep shit situasjon.

Alle håper vel at skadde spillere skal komme fort tilbake, og for alt i verden...ikke en skade på RvP.

Det jeg ikke fatter med Wenger er at han ikke ser at stallen kanskje må oppjusteres litt.

 

Jeg tror flesteparten her inne mente Gibbs/Traore ikke holdt mål. Vel Wenger gjorde ikke det

før etter 8-2 slakten av United. Da ble disse 5 spillerne hentet inn. Og ting ble bedre.

Jeg mener en spiss bør og må handles inn. En skade på RvP og vi er i deep shit. Han har nesten alene

holdt oss inne i toppen. Det finnes bare en spiller i troppen som har RvP sine scoringsegenskaper og det

er Henry. Han forsvinner om 1 måned.

 

Nå vet jeg ikke hvor mye bullshit dette er:

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/4068301/Arsenal-transfer-news-Er-there-is-none-as-Arsene-Wenger-refuses-to-spend-again.html

 

Kan være 100% bs,men med Wenger så er det ikke utenkelig. Da skal vi altså stole på at Gibbs(som knapt holder 3 kamper på rad), Diaby...hmm,

Sagna(den kjøper jeg) og Wilshere skal komme tilbake og redde sesongen?

Helt greit..og vi har jo også fått Henry som erstatter for Gervinho og Chamakh....ryktes jo selvfølgelig at han også er skadet da...

 

Jeg vet ikke hva som foregår baki kulissene på Emirates, men hva gjør du Wenger skulle det verste skje mot United. Et tap og RvP skadet?

Har du en plan B da?

 

Det som bekymra meg mest med Swansea kampen er hvor lett vi mister ballen. Før var det vå styrke. Vi kunne trille ballen innad i laget i det

uendelige.

Arsenallaget før under Wenger hadde mange strenger å spille på. Vi hadde mange vinnerskaller,sterke personligheter og ikke minst

klassespillere av rang.

Disse strengene virker betydelig redusert idag dessverre, og alle skadene vi har gjør ikke ting bedre.

Slik jeg ser det står utrolig mye på spill for laget på søndag. Et tap nå så er vi nesten tilbake til 8-2 situasjonen.

Jeg er spent på å se hva grep Wenger har gjort til denne kampen.

Overask meg Wenger og gi oss et Arsenallag som spiller sesongens beste kamp og gir oss 3 poeng.

Da tror jeg denne j.... skepsisen som sakte men sikkert har krøpet kanskje gir slipp.

Link to comment
Share on other sites

Interessant lesning.

 

Syntes særlig det avsnittet her er veldig bra.

 

The former AC Milan man would have been the perfect replacement for an Arsenal boss, who along with his team have procrastinated. His inability to sign quality players, in particular in defense have suggested his best days are behind him. It’s ironic but the man who revolutionized football, is now looking rather prehistoric in his methods.

 

Selv om Ancelotti kanskje ikke holder mer enn 10 år til (såfremt han hadde vært en suksess selvfølgelig) så ville han vært et meget godt alternativ som erstatning for Wenger. Tror også han ville fått langt mer ut av Arsenal sin stall enn det han fikk av Chelsea sin da spillerene våre passer langt bedre til hans filosofi enn hva Chelsea sitt aldrende lag gjorde. Dessverre har nok dette toget gått nå og Wenger blir vel uansett værende uten at noe som helst krav blir stilt til professoren.

Link to comment
Share on other sites

Interessant lesning.

 

Syntes særlig det avsnittet her er veldig bra.

 

The former AC Milan man would have been the perfect replacement for an Arsenal boss, who along with his team have procrastinated. His inability to sign quality players, in particular in defense have suggested his best days are behind him. It’s ironic but the man who revolutionized football, is now looking rather prehistoric in his methods.

 

Selv om Ancelotti kanskje ikke holder mer enn 10 år til (såfremt han hadde vært en suksess selvfølgelig) så ville han vært et meget godt alternativ som erstatning for Wenger. Tror også han ville fått langt mer ut av Arsenal sin stall enn det han fikk av Chelsea sin da spillerene våre passer langt bedre til hans filosofi enn hva Chelsea sitt aldrende lag gjorde. Dessverre har nok dette toget gått nå og Wenger blir vel uansett værende uten at noe som helst krav blir stilt til professoren.

Hm, kanskje litt mangel på selvinnsikt:

Fritt oversatt: " i PL er det enkelt, alle spiller på samme måte". Kan jo gi en forklaring på hvorfor han ikke klarte å følge opp den fantastiske starten på sesongen. Perioden i november og desember hvor han ikke var i stand til å snu den negative trenden er ingen god jobbsøknad. Den viser tvert i mot at han ikke klarer å endre ting underveis. Hvis han mener at alle lag i PL spiller på samme måte så forklarer jo dette rimelig greit hvorfor det gikk som det gikk. Et snev av selvkritikk burde være på sin plass etter en slik kollaps.

Link to comment
Share on other sites

Interessant lesning.

 

Syntes særlig det avsnittet her er veldig bra.

 

The former AC Milan man would have been the perfect replacement for an Arsenal boss, who along with his team have procrastinated. His inability to sign quality players, in particular in defense have suggested his best days are behind him. It’s ironic but the man who revolutionized football, is now looking rather prehistoric in his methods.

 

Selv om Ancelotti kanskje ikke holder mer enn 10 år til (såfremt han hadde vært en suksess selvfølgelig) så ville han vært et meget godt alternativ som erstatning for Wenger. Tror også han ville fått langt mer ut av Arsenal sin stall enn det han fikk av Chelsea sin da spillerene våre passer langt bedre til hans filosofi enn hva Chelsea sitt aldrende lag gjorde. Dessverre har nok dette toget gått nå og Wenger blir vel uansett værende uten at noe som helst krav blir stilt til professoren.

 

Det er bra at du tenker langtiktig. Nettopp det må gjøres når Wenger på ett eller annet tidspunkt skal erstattes. Det må være en plan med det. Å sparke ham nå på flekken, slik mange (ikke deg, antar jeg) på dønn alvor mener av vi skal, det vil være det stikk motsatte.

Link to comment
Share on other sites

 

Det er bra at du tenker langtiktig. Nettopp det må gjøres når Wenger på ett eller annet tidspunkt skal erstattes. Det må være en plan med det. Å sparke ham nå på flekken, slik mange (ikke deg, antar jeg) på dønn alvor mener av vi skal, det vil være det stikk motsatte.

 

Jeg mente egentlig at han skulle få sjansen ut desember til å vise hva han stod for, men at dette nå må forlenges til sommeren. Har han ikke en konkret plan som skal føre oss opp i nærheten av gammel storhet og ta oss inn i et nytt kapittel så burde en erstatter være hentet inn før utgangen av juni. Identifisering av erstatteren til Wenger burde allerede være i gang, selv om han kanskje blir sittende i 2-5 år til. Dette er ikke en enkel jobb og særlig når man skal ansette en person for kanskje et tiår eller mer.

 

Hvis Wenger ble sparket i morgen så ville vi slitt. Ikke nok med at en ny manager ikke ville fått formet laget slik han ville, men det er mange endringer i rutine og treningsmetoder f.eks. som tar tid og bare det å legge over litt i spillestil og formasjon tar tid og tilvenning. Når man sparker en manager halvveis ut i sesongen så er det ufattelig risikabelt og jeg håper virkelig ikke det skjer, men hvis et managerbytte skal skje i sommer så håper jeg det skjer fortest mulig etter sesongen avsluttes.

Link to comment
Share on other sites

 

Jeg mente egentlig at han skulle få sjansen ut desember til å vise hva han stod for, men at dette nå må forlenges til sommeren. Har han ikke en konkret plan som skal føre oss opp i nærheten av gammel storhet og ta oss inn i et nytt kapittel så burde en erstatter være hentet inn før utgangen av juni. Identifisering av erstatteren til Wenger burde allerede være i gang, selv om han kanskje blir sittende i 2-5 år til. Dette er ikke en enkel jobb og særlig når man skal ansette en person for kanskje et tiår eller mer.

 

Hvis Wenger ble sparket i morgen så ville vi slitt. Ikke nok med at en ny manager ikke ville fått formet laget slik han ville, men det er mange endringer i rutine og treningsmetoder f.eks. som tar tid og bare det å legge over litt i spillestil og formasjon tar tid og tilvenning. Når man sparker en manager halvveis ut i sesongen så er det ufattelig risikabelt og jeg håper virkelig ikke det skjer, men hvis et managerbytte skal skje i sommer så håper jeg det skjer fortest mulig etter sesongen avsluttes.

 

Fornuftig innlegg. Og om det blir slik at Wenger fortsatt skal være manager i flere år til, noe jeg både tror og håper, så bør han i tillegg til at Arsenal som klubb har øynene åpne for en erstatter, selv være med på dette. De som vil ha Mourinho, for eksempel, er jeg glad ikke har noe som helst med dette å gjøre. Arsenal er på ganske mange måter i en særposisjon og innenfor de rammene Wenger har drevet klubben, ser jeg ikke for meg noen andre som kunne ha klart like godt. Når Wenger skal erstattes er det helt essensielt at det ikke blir noen revolusjonerende omveltninger. Det bør være en manager som har stor forståelse for det Wenger har gjort.

 

Opplevelsen av å bytte manager bør ikke være at "nå skal det komme nye tider". Endringer, som kan, vil og så absolutt bør skje, bør skje over tid.

Link to comment
Share on other sites

Tror Ancelotti i Arsenal ville vært en særdeles dårlig match på dette tidspunktet. Ikke fordi han er en dårlig manager, for det er han ikke. Men jeg sliter med å se hva han skulle gjort med spillermaterialet. I glansdagene i Milan og Chelsea hadde han knapt en spiller under 30 år, og i Chelsea er hele ungdomslaget som vant FA Youth-cupen solgt videre eller spredd for alle vinder. Mannen satser ikke på unge spillere og det har han aldri gjort. Fokuset hans har alltid vært på etablerte og rutinerte stjernespillere. Poenget mitt er ikke om det er rett eller galt, men at jeg tror han ville ha byttet ut laget store deler av laget og prøvd å få igjennom endringer i klubbkulturen som ville vært negative i klubbens utvikling. Litt som da Hodgson tok over Rafa Benitez' sitt ballspillende og "kontinentale" Liverpool-lag og skulle gjøre dem til et hardtarbeidende erkebritisk lag uten at han hadde spillere i stand til å gjøre den jobben.

 

Av aktuelle managere som kan ta over for Wenger? Jeg er fristet til å si Guardiola, men vil hans filosofi la seg overføre til Arsenal? Jeg er skeptisk. Og vil han uansett ta over en annen klubb enn Barcelona? Mourinho er nok utelukket, tviler på vi vil se han i en klubb som ikke har nærmest ubegresede ressurser. Jeg tenker noe ala Klopp i Dortmund. Hvis det er en trener i europa som er en "Ny Wenger" må det være han. Remi Garde i Lyon er ex-Gunner og har Wenger som mentor, kanskje verdt å ha et øye på i årene som kommer. Hadde ikke Villas-Boas vært Chelsea-manager ville han vært førstevalget mitt, men for alt vi vet er han arbeidsledig om ikke så lenge øyansett. Har veldig sansen for han.

 

Og helt til slutt, og kanskje litt kontroversielt...hva med Rafa Benitez? Uten kamikaze-eiere tror jeg han kunne gjort stor suksess i Arsenal.

Edited by bjornage
Link to comment
Share on other sites

Tror Ancelotti i Arsenal ville vært en særdeles dårlig match på dette tidspunktet. Ikke fordi han er en dårlig manager, for det er han ikke. Men jeg sliter med å se hva han skulle gjort med spillermaterialet. I glansdagene i Milan og Chelsea hadde han knapt en spiller under 30 år, og i Chelsea er hele ungdomslaget som vant FA Youth-cupen solgt videre eller spredd for alle vinder. Mannen satser ikke på unge spillere og det har han aldri gjort. Fokuset hans har alltid vært på etablerte og rutinerte stjernespillere. Poenget mitt er ikke om det er rett eller galt, men at jeg tror han ville ha byttet ut laget store deler av laget og prøvd å få igjennom endringer i klubbkulturen som ville vært negative i klubbens utvikling. Litt som da Hodgson tok over Rafa Benitez' sitt ballspillende og "kontinentale" Liverpool-lag og skulle gjøre dem til et hardtarbeidende erkebritisk lag uten at han hadde spillere i stand til å gjøre den jobben.

 

Av aktuelle managere som kan ta over for Wenger? Jeg er fristet til å si Guardiola, men vil hans filosofi la seg overføre til Arsenal? Jeg er skeptisk. Og vil han uansett ta over en annen klubb enn Barcelona? Mourinho er nok utelukket, tviler på vi vil se han i en klubb som ikke har nærmest ubegresede ressurser. Jeg tenker noe ala Klopp i Dortmund. Hvis det er en trener i europa som er en "Ny Wenger" må det være han. Remi Garde i Lyon er ex-Gunner og har Wenger som mentor, kanskje verdt å ha et øye på i årene som kommer. Hadde ikke Villas-Boas vært Chelsea-manager ville han vært førstevalget mitt, men for alt vi vet er han arbeidsledig om ikke så lenge øyansett. Har veldig sansen for han.

 

Og helt til slutt, og kanskje litt kontroversielt...hva med Rafa Benitez? Uten kamikaze-eiere tror jeg han kunne gjort stor suksess i Arsenal.

Didier Deschamp bør man også holde et øye med. En manager som er god på spillerutvikling og er en moderne type i forhold til fotballfilosofi. Han kjenner PL godt og vet hva som kreves.

Ellers er Klopp spennende og det samme er sveitseren som er i Borussia MG. Han er visstnok ikke spesielt hyggelig og enkel å ha med å gjøre (finnes det egentlig en sveitser som er det? O_O ), men han har skapt et lag som spiller meget god fotball med høy intensitet og ekstrem arbeidsmoral. Det går fort i lengderetning når de har mulighet samt at de er flinke til å være tålmodige med ball når det trengs.

Jeg gleder meg til å se dem mot Bayern M på fredag, det kan bli en kanonkamp.

 

Det er mange spennende og relativt unge managere på vei frem og Wenger har vel egentlig antydet at han selv vil være sterkt delaktig i å plukke ut sin etterfølger. Fordelen med å se etter en ung tysker i disse dager er at fotballen har vært gjennom en liten revolusjon i Tyskland. Managerene har vært nødt til å tenke nytt for å kunne prestere fordi økonomien har vært meget anstrengt. Det betyr at de har måttet være gode på systemutvikling og spillerutvikling, ikke ulikt tankegangen til Wenger.

Link to comment
Share on other sites

Og helt til slutt, og kanskje litt kontroversielt...hva med Rafa Benitez? Uten kamikaze-eiere tror jeg han kunne gjort stor suksess i Arsenal.

Uten tvil en dyktig manager, men alt for destruktiv i spillestilen. Det hadde vært rett tilbake til boring Arsenal. Ville heller ha satset på Jurgen Klopp eller Villas Boas (etter at han får fyken i Chelsea :P). Begge er unge, offensive og nytenkende, og er uten tvil trenere med en stor framtid.

Edited by Castor
Link to comment
Share on other sites

Haha huff. Kunne nesten ikke tenkt meg et verre scenario enn at Rafa Benitez ble Arsenal manager. Ufattelig ekkel spillestil følger den mannen der.

 

Brendan Rodgers syntes jeg er et spennende alternativ forøvrig. Gjort det meget godt med Swansea og har en spillestil som minner veldig om Arsenal sin spillestil. Høyt trykk, raske pasninger og hurtige tekniske spillere. Får se hvordan han har gjort det ved sesongslutt, men han har hittil imponert meg veldig.

Link to comment
Share on other sites

Hm, kanskje litt mangel på selvinnsikt:

Fritt oversatt: " i PL er det enkelt, alle spiller på samme måte". Kan jo gi en forklaring på hvorfor han ikke klarte å følge opp den fantastiske starten på sesongen. Perioden i november og desember hvor han ikke var i stand til å snu den negative trenden er ingen god jobbsøknad. Den viser tvert i mot at han ikke klarer å endre ting underveis. Hvis han mener at alle lag i PL spiller på samme måte så forklarer jo dette rimelig greit hvorfor det gikk som det gikk. Et snev av selvkritikk burde være på sin plass etter en slik kollaps.

Etter å ha ført laget til sin første dobbel siden Mourinho, og tross en elendig periode hvor laget ble dømt nord og sør den sesongen så klarte han fremdeles å få laget sitt på andre plass, 9 poeng bak United.

De var vel også det laget som slapp inn minst mål den sesongen?

 

Men ang selvkritikk, så er jeg fullstendig enig!

Edited by kellman
Link to comment
Share on other sites

Tror Ancelotti i Arsenal ville vært en særdeles dårlig match på dette tidspunktet. Ikke fordi han er en dårlig manager, for det er han ikke. Men jeg sliter med å se hva han skulle gjort med spillermaterialet. I glansdagene i Milan og Chelsea hadde han knapt en spiller under 30 år, og i Chelsea er hele ungdomslaget som vant FA Youth-cupen solgt videre eller spredd for alle vinder. Mannen satser ikke på unge spillere og det har han aldri gjort. Fokuset hans har alltid vært på etablerte og rutinerte stjernespillere. Poenget mitt er ikke om det er rett eller galt, men at jeg tror han ville ha byttet ut laget store deler av laget og prøvd å få igjennom endringer i klubbkulturen som ville vært negative i klubbens utvikling. Litt som da Hodgson tok over Rafa Benitez' sitt ballspillende og "kontinentale" Liverpool-lag og skulle gjøre dem til et hardtarbeidende erkebritisk lag uten at han hadde spillere i stand til å gjøre den jobben.

 

Av aktuelle managere som kan ta over for Wenger? Jeg er fristet til å si Guardiola, men vil hans filosofi la seg overføre til Arsenal? Jeg er skeptisk. Og vil han uansett ta over en annen klubb enn Barcelona? Mourinho er nok utelukket, tviler på vi vil se han i en klubb som ikke har nærmest ubegresede ressurser. Jeg tenker noe ala Klopp i Dortmund. Hvis det er en trener i europa som er en "Ny Wenger" må det være han. Remi Garde i Lyon er ex-Gunner og har Wenger som mentor, kanskje verdt å ha et øye på i årene som kommer. Hadde ikke Villas-Boas vært Chelsea-manager ville han vært førstevalget mitt, men for alt vi vet er han arbeidsledig om ikke så lenge øyansett. Har veldig sansen for han.

 

Og helt til slutt, og kanskje litt kontroversielt...hva med Rafa Benitez? Uten kamikaze-eiere tror jeg han kunne gjort stor suksess i Arsenal.

14TH og 10DB hadde vært gode folk. Det er jegs sikker på. De kan Arsenal, de er ledertyper, kan oppføre seg og vi få masse støtte av oss gutter og jenter i fanskaren

Link to comment
Share on other sites

Haha huff. Kunne nesten ikke tenkt meg et verre scenario enn at Rafa Benitez ble Arsenal manager. Ufattelig ekkel spillestil følger den mannen der.

 

Brendan Rodgers syntes jeg er et spennende alternativ forøvrig. Gjort det meget godt med Swansea og har en spillestil som minner veldig om Arsenal sin spillestil. Høyt trykk, raske pasninger og hurtige tekniske spillere. Får se hvordan han har gjort det ved sesongslutt, men han har hittil imponert meg veldig.

Hvilke Arsenal-lag er det du har sett den siste tiden :P ? Men jeg har tenkt den samme tanken selv. Han har gjort en veldig god jobb i Swanselona

Edited by Verminator5
Link to comment
Share on other sites

Haha huff. Kunne nesten ikke tenkt meg et verre scenario enn at Rafa Benitez ble Arsenal manager. Ufattelig ekkel spillestil følger den mannen der.

 

Brendan Rodgers syntes jeg er et spennende alternativ forøvrig. Gjort det meget godt med Swansea og har en spillestil som minner veldig om Arsenal sin spillestil. Høyt trykk, raske pasninger og hurtige tekniske spillere. Får se hvordan han har gjort det ved sesongslutt, men han har hittil imponert meg veldig.

For en tid tilbake så ville mange her inne kjøpe en hver spiller som hadde prestert godt mot Arsenal, jeg får litt den samme følelsen med Brendan Rodgers. Han har vel strengt tatt ikke prestert noen ting enda på høyeste nivå. Å slå Arsenal var til dags dato hans største prestasjon, og i følge de fleste her inne så var dette et Arsenal lag som er det dårligste vi har sett under Wenger. Ligningen går ikke opp i mitt hode...

Link to comment
Share on other sites

Baserer det ikke bare på èn enkelt kamp. Herregud har du noen gang sett meg ønske f.eks. Wayne Hennessey til klubben? Brad Friedel derimot.. :P

 

Men, Brendan Rodgers har gjort det bra med Swansea. Brukt temmelig lite penger og plukket opp gode tekniske spillere fra lavere nivåer og fått de til å spille en meget god teknisk fotball. De er blant de mest pasningssikre lagene i VERDEN og Leon Britton har blant annet en høyere pasningsprosent enn Xavi. Tro det eller ei.. det er temmelig drøyt. At Rodgers har gjort en god jobb med Swansea syntes jeg er helt klart og da særlig når man ser på hjemmestatistikken til Swansea så er den meget god. Hittil denne sesongen så hadde de kun sluppet inn 1 mål på det meste hjemme før vi klarte å score 2. Dessverre har det ikke gått like bra på bortebane for waliserene, men man må huske at dette er et nyopprykket lag med forholdsvis unge spillere og en ung manager (Rodgers fyller 39 den 26 januar) og for å ikke snakke om uerfarne spillere når det kommer til Premier League.

 

Jeg sier ikke at Rodgers burde erstatte Wenger til sommeren eller noe sånt, men jeg sier at han er en spennende manager. For alt vi vet så kan han være blant de beste managerene i Premier League om noen år. Eller så kan han få fyken i Swansea før sesongen er omme.

 

Det jeg sier er at det blir spennende å se hvordan han gjør det resten av sesongen og hvor Swansea ender.

Link to comment
Share on other sites

Baserer det ikke bare på èn enkelt kamp. Herregud har du noen gang sett meg ønske f.eks. Wayne Hennessey til klubben? Brad Friedel derimot.. :P

 

Men, Brendan Rodgers har gjort det bra med Swansea. Brukt temmelig lite penger og plukket opp gode tekniske spillere fra lavere nivåer og fått de til å spille en meget god teknisk fotball. De er blant de mest pasningssikre lagene i VERDEN og Leon Britton har blant annet en høyere pasningsprosent enn Xavi. Tro det eller ei.. det er temmelig drøyt. At Rodgers har gjort en god jobb med Swansea syntes jeg er helt klart og da særlig når man ser på hjemmestatistikken til Swansea så er den meget god. Hittil denne sesongen så hadde de kun sluppet inn 1 mål på det meste hjemme før vi klarte å score 2. Dessverre har det ikke gått like bra på bortebane for waliserene, men man må huske at dette er et nyopprykket lag med forholdsvis unge spillere og en ung manager (Rodgers fyller 39 den 26 januar) og for å ikke snakke om uerfarne spillere når det kommer til Premier League.

 

Jeg sier ikke at Rodgers burde erstatte Wenger til sommeren eller noe sånt, men jeg sier at han er en spennende manager. For alt vi vet så kan han være blant de beste managerene i Premier League om noen år. Eller så kan han få fyken i Swansea før sesongen er omme.

 

Det jeg sier er at det blir spennende å se hvordan han gjør det resten av sesongen og hvor Swansea ender.

Det var ikke ment som kritikk av deg Stefan, det var mer på generell basis. Rodgers kan sikkert bli noe, men det er så ekstremt stor forskjell å lede en klubb med forventninger og en klubb hvor ingen forventer noe som helst. Se på Villas Boas; han var nok forberedt på trykk, men han var på langt nær klar for det som ventet ham i Chelsea. Jeg tror at skal man overta en toppklubb så må man ha bevist noe i en annen toppklubb tidligere, enten i innland eller utland. Det er en helt annen situasjon og en helt annen jobb enn å være manager i for eksempel Swansea.

Link to comment
Share on other sites

'Only Champions League is good enough'

 

Vel vel Wenger! Kanskje du har litt vinnerinstinkt allikevel? Forhåpentligvis så vil du vende skuta om på rett kjøl, men jeg har lite tro på at du vil klare det med det laget du har tilgjengelig (da medregnet at vi alltid har 2-6 sentrale spillere uttilgjengelig). Om det er styret/Kroenke som ødelegger for deg vet jeg virkelig ikke, men jeg håper for Arsenal's skyld at vi ender på 4 plass innen sesongen er omme. Det ville nesten vært som å vinne et trofé etter hvordan denne sesongen har utspilt seg hittil.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...