Jump to content

Arsene Wenger


vieira04

Har du tillit til Wenger?  

172 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Nei betyr ingenting for Arsenal. Men på et diskusjonsforum er det nå sånn at meninger kan være en bra greie.

 

Intervjuet for dem som ikke har sett det:

 

http://www.101greatgoals.com/videodisplay/wenger-claims-nasri-and-fabregas-will-stay-arsenal-14909189/

 

Synes det var mye mer lovende enn det som har blitt gjengitt.

Hvis du har lest noe av det jeg har skrevet så er kritikken min rettet mot den spekulative og nedsettende måten å omtale klubben og Wenger på. Jeg har meninger om mye og mangt, men prøver likevel å omtale andre med respekt og være kildekritisk

Link to comment
Share on other sites

Hvis du har lest noe av det jeg har skrevet så er kritikken min rettet mot den spekulative og nedsettende måten å omtale klubben og Wenger på. Jeg har meninger om mye og mangt, men prøver likevel å omtale andre med respekt og være kildekritisk

Wenger kan skylde på seg selv. Han virker handlingslammet og kommer aldri med konkrete svar. Som man reder ligger man

Link to comment
Share on other sites

Wenger snakker om at han ønsker spillere som er 100% motiverte. Når flere spillere har uttrykket at de ønsker forsterkninger i stallen, bør ikke nettopp Wenger bidra med å tilfredstille det ønsket for at spillerne ikke skal bli misfornøyde? Slik jeg forstår det handler Nasris overgang mer om ønsket å vinne trofeer kontra penger. Fab tror jeg heller ikke drar til Barca pga pengene.

 

Jeg antar at Wenger ikke vil hente inn noen nye spillere (kanskje med unntak av stopperplass) dersom Fab og Nasri blir. Vil deet være nok til at de to i så fall blir fornøyde? Kanskje Wenger har klart å overtale spillerne til å være i klubben i ett år til, men det hjelper INGENTING dersom de to ikke presterer og er motiverte.

 

Selg begge hvis de ikke er 100% motiverte og gir full innsats. Slik Nasri har spilt i pre-season hadde jeg foretrukket selv Huseklepp foran han. Ved salg av Fab kan vi endre spillestilen til mer kontringsfotball igjen. Husk at vi ikke har vunnet noe mens vi har spilt possession-fotballen vår.

 

Nå må du bli ferdig med sagaen, Wenger! Laget skal fokusere på fotballen. Sett ned foten, hvis ikke tror jeg fort det er du som får den....

Link to comment
Share on other sites

Wenger kan skylde på seg selv. Han virker handlingslammet og kommer aldri med konkrete svar. Som man reder ligger man

Mens de som gir klare, skråsikre og i etterkant løgnaktige påstander skal man tro på. Fortsatt utenfor min forstand

Link to comment
Share on other sites

Presse og folk bak tastaturet? Du har lissom laget deg din egen lille ondskapens akse?

 

selv om Wengers fremtreden virker uklar og vinglete, og det derfor er naturlig å bli i tvil (jeg er det), er det veldig mange (ikke alle) som uttaler seg i denne saken, både media og privatpersoner, som vrir og vrenger på det Wenger sier, og som tolker det på en åpenbar forutinntatt måte, og som er i overkant bastante. RP7 har utvilsomt et poeng. Selv om jeg er i tvil, har jeg såpass liten reell innsikt i det som faktisk skjer, at jeg må holde døre på gløtt for at Wenger har kontroll. Men overbevist er jeg ikke... enda...

Link to comment
Share on other sites

Makan til naivitet!

 

Jeg elsker mannen og kommer til å stå ved ham om morgendagens bakre firer er McColdrick- Stepanovs- Linighan- Schillachi

 

MEN

 

Det kan godt være AW er lei av pressen og vil spille dem et puss, men han holder oss som supportere for narr når han dagen før dagen framstår som han gjør.

 

Flere spanske medier melder nå at Cesc er klar for Barca!

Edited by RockyRocastle
Link to comment
Share on other sites

selv om Wengers fremtreden virker uklar og vinglete, og det derfor er naturlig å bli i tvil (jeg er det), er det veldig mange (ikke alle) som uttaler seg i denne saken, både media og privatpersoner, som vrir og vrenger på det Wenger sier, og som tolker det på en åpenbar forutinntatt måte, og som er i overkant bastante.

 

Det har jo litt med måten Wenger formulerer seg på, det virker som om at han "garderer" seg. Wenger er ingen idiot, men måten han og klubben har håndtert disse sakene, er litt amatørmessig.

Link to comment
Share on other sites

Makan til naivitet!

 

Jeg elsker mannen og kommer til å stå ved ham om morgendagens bakre firer er McColdrick- Stepanovs- Linighan- Schillachi

 

MEN

 

Det kan godt være AW er lei av pressen og vil spille dem et puss, men han holder oss som supportere for narr når han dagen før dagen framstår som han gjør.

 

Flere spanske medier melder nå at Cesc er klar for Barca!

 

Linighan? Vel feilplassert i denne settingen. Linighan var tålelig god, og ikke glem matchvinner i finalen 1993.

Når det gjelder Wenger så tror jeg det har rablet for ham stakkar. Nobody will leave! Og så dro Fabregas.

Har han smakt på himkoken til Merse?

Link to comment
Share on other sites

Makan til naivitet!

 

Jeg elsker mannen og kommer til å stå ved ham om morgendagens bakre firer er McColdrick- Stepanovs- Linighan- Schillachi

 

MEN

 

Det kan godt være AW er lei av pressen og vil spille dem et puss, men han holder oss som supportere for narr når han dagen før dagen framstår som han gjør.

 

Flere spanske medier melder nå at Cesc er klar for Barca!

 

naiv og naiv. HVIS det er riktig at Cesc er klar for Barca, er jeg enig at det nærmest kan karakteriseres som å holde oss for narr, og som jeg allerede har skrevet, han har ikke opptrådd på noen heldig måte. Og det kan godt hende Cesc drar, mye tyder jo på det. Men stoler du mer på spanske aviser enn på Wenger?

Link to comment
Share on other sites

Det har jo litt med måten Wenger formulerer seg på, det virker som om at han "garderer" seg. Wenger er ingen idiot, men måten han og klubben har håndtert disse sakene, er litt amatørmessig.

 

Selvfølgelig må mannen gradere seg. Hvis klubben har et mål om å signere en topp spiss, bør klubben gå ut bastant med det? Hvis klubben gjorde det og overgangen av en eller annen grunn ikke ble gjennomført, det være seg at vi ikke kunne bli enige med selgende klubb, at vi ikke kunne bli enige om lønn med spilleren, at spilleren ikke ville til oss, at han ikke bestod medical, at det dukket opp problemer med visum. Gitt premissene tror noen at det lureste i forkant ville vært lurest å være bestemt på forhånd eller utrykke seg mer slik som "we will only buy if we can find a player of super quality"?

 

Blir spesielt Fabregas ett år til så er jeg en glad mann og jeg vil se på det som en ny signering ;)

Link to comment
Share on other sites

Selvfølgelig må mannen gradere seg. Hvis klubben har et mål om å signere en topp spiss, bør klubben gå ut bastant med det? Hvis klubben gjorde det og overgangen av en eller annen grunn ikke ble gjennomført, det være seg at vi ikke kunne bli enige med selgende klubb, at vi ikke kunne bli enige om lønn med spilleren, at spilleren ikke ville til oss, at han ikke bestod medical, at det dukket opp problemer med visum. Gitt premissene tror noen at det lureste i forkant ville vært lurest å være bestemt på forhånd eller utrykke seg mer slik som "we will only buy if we can find a player of super quality"?

 

Blir spesielt Fabregas ett år til så er jeg en glad mann og jeg vil se på det som en ny signering ;)

Wenger mangler (som resten av laget) handlekraft og besluttsomhet.

 

Blir skuffet hvis vi skal beholde en halt Fabregas ennå et år. Hvorfor investere i en spiller som ikke vil spille for oss

Link to comment
Share on other sites

Fabregas er snart historie, Nasri er snart historie. Fabregas en særdeles god spiller,men ikke noe mer i klubbens historie. Nasri knapt en parentes.

 

Vi kan legge oss ned å gråte, vi kan kjefte på ett styre som kanskje ikke har hatt sin beste sommer, vi kan kreve at Wenger skal sparkes.

 

Alternativt kan vi støtte de som faktisk er lojale og elsker Arsenal. Wenger, Wilshere, Vermalen Van Perise etc etc.

 

Jeg velger det siste. Fabregas har jeg vært dritt lei lenge. Nasri er som sagt kun en parentes med sine ene gode sesong. Er det flere som vil stikke fra det de tror er ett synkende skip, så la de reise. Arsenal er en av de få/eneste toppklubbene i hele Europa som drives på en forsvarlig måte med meget gode resultater.

 

Jeg er ganske sikker på hvem som kommer til å le sist. Det er garantert ikke Nasri, det er ikke Mancini, det er sannsynligvis ikke Fabregas.

 

Imorgen sparkes det igang igjen, denne sesongen blir enda bedre enn tidligere. Nå skal vi vise at vi er The Arsenal, at ingen spillere er større en klubben. Vi skal slå nedenfra når ingen tror på oss. Tenk dere gleden over å slå Man City i år, med lojale spillere som kjemper for hverandre og klubben.

 

Nå skal vi vise at vi er noe spesielt. Lykke til imorgen.

Link to comment
Share on other sites

+2 til Parlour

 

Men no er Wenger nødt til å bevise! Han legg lista frykteleg høgt for seg sjølv dersom han let Fabregas og Nasri forlate klubben utan å hente erstattarar... Too big squad?! Det viste seg jo i fjor at vi ikkje klarte å erstatte skadde nøkkelspelarar.. Kva dersom van Persie, Walcott, Wilshere og Vermaelen er skadde samstundes, noko som er langt frå usannsynleg? Kva då Wenger..? Eg har null respekt for folk som buar, men denne Arsenal-utgåva er nødt til å prestere frå første spark.. Dersom vi tek 2-4 poeng på dei 4 første kampane, noko som heller ikkje er usannsynleg, då blir det hett for Wenger...

 

Han kunne kjøpt seg ei stor mengde arbeidsro ved å hente berre ein einaste stjernespelar.. Spørsmålet er; Fins det superstjerner som vil spele for Arsenal? For augeblikket har eg litt problem med å sjå samanhengen mellom ambisjonar og potensiale, men eg håpar eg blir overraska!

 

Gler meg uansett til morgondagen!

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...