Jump to content

Arsene Wenger


vieira04

Har du tillit til Wenger?  

172 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

At Bendtner drar er ikke akkurat det største tapet som kan påføres Arsenal. Håper Chamakh finner igjen formen han viste i starten av fjorårssesongen så ser det vell ikke så ille ut. Walcott, Gervinho, Arshavin og Chamakh?

Enig. Hvis vi har såpass med spisser at Bendtner blir plasseret på kanten så kan vi likegodt selge han.

Link to comment
Share on other sites

Enig. Hvis vi har såpass med spisser at Bendtner blir plasseret på kanten så kan vi likegodt selge han.

 

Gervinho er nok Bendtner sin erstatter, tror Wenger tenker på han som både kant og spiss og det er mulig han gjør det samme med Walcott etterhvert..

 

Chamack sin form er uansett bekymringsverdig og i hvert fall visst han er andrevalg..

Link to comment
Share on other sites

Hva er det denne mannen holder på med? Det virker for meg som om han er i god gang med å male seg inn i et hjørne. Men han fortsetter å male og skjønner ikke hvorfor han får maling på sokkene. Snart står han med maling til opp til anklene, og det er ingen som kan redde han, for han nektet å låne bort en av malekostene sine til noen andre.

 

Derfor føler jeg et behov for å svartmale situasjonen.

 

Hvorfor er det ingen som tør å gripe kosten og male noen skisser som viser hvordan Arsene alternativt kan løse noen av problemstillingen klubben står ovenfor? Hvordan kan ha krav på så mye makt? Vi skriver 9. august, og det er fem dager igjen til starten på en ny sesong. Vår kaptein ønsker seg bort. Fjorårssesongens kanskje beste spiller ønsker seg bort. Vi har ikke gjort noe som helst for å forsterke et mildt sagt vaklende forsvar. Det eneste som er skjedd er at vi har solgt førstevalget på venstreback, og erstatterene heter Gibbs og Traore. Er det virkelig noen, utenom Wenger, som mener de er klare til å bekle den rollen permanent? Er det virkelig noen, utenom Wenger, som mener Sqillaci fortjener en forlengelse av kontrakten (forutsatt at det er hold i ryktene)?

 

Vi står ovenfor en særs vanskelig CL-kvalifisering mot Udinese og vi reiser til Old Trafford om tre uker. Med en så krevende innledning på sesongen så er det ytterst viktig at det er ro i rekkene. Vi har rett og slett ikke råd til å ryke på en smell mot italienerne og den psykologiske effekten av et stortap på Old Toilet kan være fellende. Hvorfor er det ikke jobbet hardere og mer målbevisst på et tidligere stadie av sommeren?? Hvorfor går overganger i vasken på grunn av knapper og glansbilder? Hvorfor kan man ikke bare legge de 20-30 millionene ekstra på bordet til Bolton, Blackburn eller Everton for å sikre seg nytt blod i de bakre rekker FØR sesongen er i gang? Kanskje Nasri og Fab ville følt seg forsikret om at Wenger faktisk ØNSKET å vinne Premier League og Champions League da? Signaleffekten skal ikke undervurderes. Det er lett for oss å si at en spiller som Nasri går etter pengene, men dersom Nasri, som helt sikkert setter sin karriere først, ønsker å kjempe om gull og glitter så har jeg vanskelig for å klandre han dersom han har pakket bagen i påvente av overgang.

 

Nei, nå må virkelig Wenger bevise hvorfor han har sitter med 100 % kontroll over klubbens ve og vel. Nå må han bevise at han setter klubben foran seg selv, for jeg har ærlig talt begynt å tvile på nettopp det. Mulig ting bak kulissene er ganske så annerledes, men slik det fremgår utad så er Wenger i ferd med å skakkjøre en klubb han selv har vært med å ta mot Europatoppen, og ingen griper inn.

 

Jeg er svært nær ved å foreslå det utenkelige, men jeg gir han tre uker til.

Link to comment
Share on other sites

Nei, nå må virkelig Wenger bevise hvorfor han har sitter med 100 % kontroll over klubbens ve og vel. Nå må han bevise at han setter klubben foran seg selv, for jeg har ærlig talt begynt å tvile på nettopp det. Mulig ting bak kulissene er ganske så annerledes, men slik det fremgår utad så er Wenger i ferd med å skakkjøre en klubb han selv har vært med å ta mot Europatoppen, og ingen griper inn.

 

Wenger har levert god økonomi hele veien. Vi er den tredje mest verdifulle fotballklubben i verden. For sjette året på rad. Vi har fått en fantastisk stadion. Wenger har gitt oss Wengerfotball og massevis av moro. Han har en moderat innkjøpsfilosofi,det har han, men han setter ikke seg selv foran klubben. Der er jeg uenig med deg.

Link to comment
Share on other sites

Hva er det denne mannen holder på med? Det virker for meg som om han er i god gang med å male seg inn i et hjørne. Men han fortsetter å male og skjønner ikke hvorfor han får maling på sokkene. Snart står han med maling til opp til anklene, og det er ingen som kan redde han, for han nektet å låne bort en av malekostene sine til noen andre.

 

Jeg er svært nær ved å foreslå det utenkelige, men jeg gir han tre uker til.

Hva som er i den malinga er vanskelig å si,men sunt er det ikke.

Nå forsvinner 2 av våre 3 beste spillere ut døra ser det ut som 2 dager før PL starter.

 

I det lange løp er det sunt å kvitte seg med spillere som ikke blør for klubben, og ikke

har lyst å være der.

 

Nå håper jeg Wenger kvitter seg nmed kosten og henter inn Mata,Dann og Cahill. For nå trenger Arsenal

et kjøp som det lukter optimisme av.

Link to comment
Share on other sites

Nå forsvinner 2 av våre 3 beste spillere ut døra ser det ut som 2 dager før PL starter.

 

I det lange løp er det sunt å kvitte seg med spillere som ikke blør for klubben, og ikke

har lyst å være der.

 

ja, sånn det har utviklet seg er det riktig å selge begge to, men det burde ha skjedd tidligere. At Cesc-sagaen har dratt slik ut i tid handler vel om penger; at det har tatt så lang tid å dra de siste euroene ut av dealen, kanskje kombinert med at Wenger lenge trodde han skulle få Cesc til å ombestemme seg. Og det er vel kanskje det siste som har gjort at Nasri ikke allerede har forsvunnet. Timingen er mildt sagt dårlig, men bedre sent enn aldri, og nå er det viktig å få ro i rekkene, få inn erstattere, så får vi se hvor mye dette skader laget i starten av sesongen.

 

PS: og jeg er dessverre ikke overbevist om erstattere faktisk vil komme inn...

Link to comment
Share on other sites

ja, sånn det har utviklet seg er det riktig å selge begge to, men det burde ha skjedd tidligere. At Cesc-sagaen har dratt slik ut i tid handler vel om penger; at det har tatt så lang tid å dra de siste euroene ut av dealen, kanskje kombinert med at Wenger lenge trodde han skulle få Cesc til å ombestemme seg. Og det er vel kanskje det siste som har gjort at Nasri ikke allerede har forsvunnet. Timingen er mildt sagt dårlig, men bedre sent enn aldri, og nå er det viktig å få ro i rekkene, få inn erstattere, så får vi se hvor mye dette skader laget i starten av sesongen.

 

PS: og jeg er dessverre ikke overbevist om erstattere faktisk vil komme inn...

 

Nei det er heller ikke jeg overbevist om. Sånn bedriftsmessig er dette dårlig håndverk slik dette har utviklet seg.

Begge burde ha vært solgt tidligere og det ser jo unektelig ut nå i ettertid at Wenger er den eneste som trodde han

kunne få de til å bli.

 

Men nå blir vi kvitt 2 umotiverte spillere som ikke har skapt annet enn uro i 2 måneder.

Nå må Wenger gjøre det han egentlig har sagt men som ingen tror før de ser det.

Kjøpe stjernespillere som kan løfte optimismen i klubben.....selv om.....Arsenal don't buy superstars...we create them B) så tror jeg du må gjøre et unntak i denne situasjonen. Ungutta trenger et par solide erfarne...og fryktelig gode

spillere å se opp til....da får vi se om Wenger legger fra seg kosten og drar fram ballen...for den er i hjørnet hans nå.

Link to comment
Share on other sites

Sånn bedriftsmessig er dette dårlig håndverk slik dette har utviklet seg.

 

To dager før kick-off, eller en ...... job well done, Arsene. Great timing!!:lol:

 

Hva er dette for lederskap? Hvem er det som står til rors på denne skuta? Er det du, eller er det kanskje Stan som tok kommandoen ved siste besøk? Ikke vet jeg, men det dere sammen driver med kan ikke beskrives som annet enn fullstendig vanvittig. :angry:

Link to comment
Share on other sites

Hva er det denne mannen holder på med? Det virker for meg som om han er i god gang med å male seg inn i et hjørne. Men han fortsetter å male og skjønner ikke hvorfor han får maling på sokkene. Snart står han med maling til opp til anklene, og det er ingen som kan redde han, for han nektet å låne bort en av malekostene sine til noen andre.

 

Derfor føler jeg et behov for å svartmale situasjonen.

 

Hvorfor er det ingen som tør å gripe kosten og male noen skisser som viser hvordan Arsene alternativt kan løse noen av problemstillingen klubben står ovenfor? Hvordan kan ha krav på så mye makt? Vi skriver 9. august, og det er fem dager igjen til starten på en ny sesong. Vår kaptein ønsker seg bort. Fjorårssesongens kanskje beste spiller ønsker seg bort. Vi har ikke gjort noe som helst for å forsterke et mildt sagt vaklende forsvar. Det eneste som er skjedd er at vi har solgt førstevalget på venstreback, og erstatterene heter Gibbs og Traore. Er det virkelig noen, utenom Wenger, som mener de er klare til å bekle den rollen permanent? Er det virkelig noen, utenom Wenger, som mener Sqillaci fortjener en forlengelse av kontrakten (forutsatt at det er hold i ryktene)?

 

Vi står ovenfor en særs vanskelig CL-kvalifisering mot Udinese og vi reiser til Old Trafford om tre uker. Med en så krevende innledning på sesongen så er det ytterst viktig at det er ro i rekkene. Vi har rett og slett ikke råd til å ryke på en smell mot italienerne og den psykologiske effekten av et stortap på Old Toilet kan være fellende. Hvorfor er det ikke jobbet hardere og mer målbevisst på et tidligere stadie av sommeren?? Hvorfor går overganger i vasken på grunn av knapper og glansbilder? Hvorfor kan man ikke bare legge de 20-30 millionene ekstra på bordet til Bolton, Blackburn eller Everton for å sikre seg nytt blod i de bakre rekker FØR sesongen er i gang? Kanskje Nasri og Fab ville følt seg forsikret om at Wenger faktisk ØNSKET å vinne Premier League og Champions League da? Signaleffekten skal ikke undervurderes. Det er lett for oss å si at en spiller som Nasri går etter pengene, men dersom Nasri, som helt sikkert setter sin karriere først, ønsker å kjempe om gull og glitter så har jeg vanskelig for å klandre han dersom han har pakket bagen i påvente av overgang.

 

Nei, nå må virkelig Wenger bevise hvorfor han har sitter med 100 % kontroll over klubbens ve og vel. Nå må han bevise at han setter klubben foran seg selv, for jeg har ærlig talt begynt å tvile på nettopp det. Mulig ting bak kulissene er ganske så annerledes, men slik det fremgår utad så er Wenger i ferd med å skakkjøre en klubb han selv har vært med å ta mot Europatoppen, og ingen griper inn.

 

Jeg er svært nær ved å foreslå det utenkelige, men jeg gir han tre uker til.

 

Bra innlegg. Jeg tror også signaleffekten kan ha mye å si.

Hjelper iallefall fint lite å være en av de mest veldrevne klubbene med mest penger,når vi selger unna noen av de beste spillerne til våre største konkurrenter. Nå er det ikke snakk om å bli noe nytt City, for å bruke milliarder av kroner på nye spillere har tydeligvis ikke funket for dem, og jeg tror ikke det vil gjøre det i år heller. Men det må finnes en mellomting...

Link to comment
Share on other sites

Ja Wenger... nå har snart uka di gått. Jeg regner med at det ikke skjer en pøkk i helga med tanke på at vi spiller kamp - så den "uka" som skulle ha gode nyheter nærmer seg slutten. Alex Chamberlain? pleeeaaseee.. slettes ikke de gode nyheten vi vil ha. Vi er glad for nok et talent, men dog... Han redder ikke AFC ut av denne knipa som vi er i ferd med å komme i.

Link to comment
Share on other sites

Det er jævlig enkelt å bryte ned noe, men et helvetes slit å bygge det opp igjen. Etter å ha betraktet forvitringen gjennom de siste 4-5 årene nærer jeg fortsatt et ørlite håp. Et håp om at det et eller annet sted er en eller annen som har en slags form for kontroll i dette vanviddet som har utspillt seg de siste 5-6 månedene. En fantasi om at noe skal reise seg opp i all sin prakt slik at vi kan løpe rundt med bannere som forteller at "Wenger knows".

 

Arsene, sjefen din sier at det til syvende og sist er supporterene som bestemmer når din tid er omme. I så fall er du på god vei inn i lånt tid, og det er nå eller aldri. Surprise me, please!!!

Link to comment
Share on other sites

Wenger går inn i kanskje noen av sine viktigste uker som Arsenal manager nå. Kommer det ikke signeringer kommer frustrasjonen til å stige, og hvis det starter dårlig med tanke på resultater blir det ikke bedre! Du må bruke penger nå Wenger, hvis ikke kan der være slutten dessverre.

Link to comment
Share on other sites

Drar både Nasri å Fabregas, MÅ det komme inn nye spillere. Hvis ikke er det ikke lenger noe "In Wenger we tust" for min del..

 

For min del røyk "In Wenger we trust" for et par sesonger siden, men det blir ihvertfall artig å se om han faktisk henter inn anerkjente navn hvis/når Fabregas og Nasri forsvinner. Ryktene sier hvertfall at Mata kommer inn (men, den har vi hørt før).

 

Tror det ikke før jeg får se det :P

Link to comment
Share on other sites

Sånn jeg ser det er faktisk det verste som kan skje nå at enten Cesc eller Nasri ikke får dra. Det ville bringe så ekstremt mye frustrasjon og usikkerhet inn i troppen. Ta pengene, glem dem og begynn å bygge laget rundt Szczesny, Wilshere, Vermaelen og van Persie.

 

Uansett hva som skjer nå så blir det mest sannsynligvis en dritt sesong hvor vi mest sannsynligvis kommer til å slite oss inn i topp 4.

 

Ingen Cesc og Nasri og vi trenger fortsatt en midtstopper. Så 1-2 erstattere for Nasregas + en midtstopper som ikke har fått tilpasset seg Arsenal og London pluss Gervinho som ei heller har fått så vanvittig mye tid med nye lagkamerater.

 

Samtidig burde vi egentlig få inn en spiss og en venstreback. Så optimistisk foran den nye sesongen er jeg absolutt ikke..

Link to comment
Share on other sites

Iflg twitter skal Arsenal ha innkalt til en pressekonferanse i morgen tidlig.

 

@arsenalmania Arsenal have called for an early press conference tomorrow at 9 AM.

 

Fab/Nasri ut og nye inn? Hva tror dere?

 

Pre-match pressekonferanse kanskje? Ikke typisk Arsenal å kalle inn til pressekonferanse dagen i forveien for å annonsere ny(e) spiller(e).

Link to comment
Share on other sites

Pre-match pressekonferansen er planlagt å gå av stabelen på fredagskvelden og såfremt ingenting ekstraordinært har skjedd så klarer jeg ikke å skjønne hvorfor de skulle endre dette til i morgen tidlig?

 

Mest sannsynligvis så er det en pressekonferanse om at Fabregas er solgt sammen med Nasri og at vi er på "utkikk" etter erstattere, men istedetfor å få noen nye spillere inn så blir Denilson hentet tilbake fra lån :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...