Jump to content

Arsene Wenger


vieira04

Har du tillit til Wenger?  

172 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Det virker i år igjen som at Arsenal og Wenger ikke evner å komme til enighet med klubbene de ønsker å kjøpe spillere fra. Vi blir hele tiden linket til nye spillere, mange som utvilsomt ville forsterket oss, men sitatene fra media er velkjente, først ”Arsenal is closing in on …….” så en uke senere blir det enten stille, eller så kommer noe som ”Arsenal failed to agree fee for ……”.

Ofte virker det som uenigheten som hindrer oss fra å få inn nye spillere er ”småbeløper” som for eksempel £2 mill. Hvis Wenger virkelig ønsker å hente inn spillerne så kan jeg ikke forstå at så relativt små pengesummer (i fotballverden) skal hindre han og Arsenal.

Etter en sommer med mange rykter og få signeringer frykter jeg at vi om 14 dager sitter i samme situasjon som tidligere år, Wenger forklarer at de har forsøkt å hente spillere, men ikke funnet de spillerne de ønsker til rett pris for deretter og følge opp med at Vermaelen er som en ny signering, og at flere andre har tatt store steg og forsterker oss ytterliggere.

 

Jeg frykter at hvis Arsenal ikke bruker de siste ukene på å være aktive og hente inn flere forsterkninger vil vi droppe ut av topp 4, og enda lengre ned på tabellen om vi mister Cesc og kanskje Nasri, uten at forsterkninger hentes inn.

 

Jeg håper at Arsenal styret og Wenger også ser at det er helt nødvendig å forsterke laget om vi skal henge med helt i toppen av både PL og Europa. De andre store klubbene ruster seg godt til en ny sesong, da må vi gjøre det samme.

Håper virkelig vi kan bli positivt overrasket de kommende dagene og ukene og at vi får se flere nye ansikter inn portene på Emirates.

Link to comment
Share on other sites

Nasri og Fabregas fortsetter trenden sin og viser null respekt. I tillegg holder han ikke løftet sitt!

Herregud, noen ganger finnes det virkelig ikke grenser for hva enkelte Arsenalsupportere på dette forumet klarer å spy opp. Gidder du å utdype det med Fabregas og ingen respekt?

Link to comment
Share on other sites

Herregud, noen ganger finnes det virkelig ikke grenser for hva enkelte Arsenalsupportere på dette forumet klarer å spy opp. Gidder du å utdype det med Fabregas og ingen respekt?

 

Han er under kontrakt i Arsenal FC, og er ikke engang tilgjengelig for spill pga at han ønsker å bytte arbeidsplass.

 

Skal spørre om jeg kan slippe jobb de neste mnd jeg også, for jeg er så fristet av et tilbud som et annet firma kom med her om dagen.

Link to comment
Share on other sites

Herregud, noen ganger finnes det virkelig ikke grenser for hva enkelte Arsenalsupportere på dette forumet klarer å spy opp. Gidder du å utdype det med Fabregas og ingen respekt?

Følger du med i det hele tatt eller unge mann?

Link to comment
Share on other sites

Følger du med i det hele tatt eller unge mann?

Det eneste Fabregas har gjort siden han kom hit i 2003, er å vise respekt. Respekt ovenfor medspillere, Arsene Wenger, klubben og ikke minst supporterne. Ikke en eneste gang, har Fabregas selv gått ut i media, og sagt; "Jeg vil forlate Arsenal". Fabregas kommer fra Barcelona, han har venner og familien der, og faktum er at det eneste som har kommet fra han selv, er at han "en gang i framtiden" kan tenke seg å returnere til Spania. Hver bidige gang en reporter spør Cesc om han skal eller ønsker seg til Barcelona på dette tidspunktet, har Cesc svart "at han elsker Arsenal, og at han er Arsenal-spiller, og at Wenger er som en far for han" og så videre. Fabregas har aldri i livet sitt gjort noe respektløst mot Arsenal. Rooney, og Tevez, de er respektløse. Fabregas har vært i klubben lengre enn noen annen spiller i stallen i dag, han har vært lengre enn noen av de aller største spillerne i Arsenal noen gang var, og er ufattelig lojal mot oss supportere. Hvis han virkelig ønsker seg hjem i sommer, så forstår jeg det. Respektløs er han i alle fall ikke.

 

Det virker som om det er du som ikke følger med. Antakeligvis sitter du 24/7 inne på TV2sporten.no og leser ryktespaltene deres, i tillegg til intervjuene og artiklene de slenger ut hvert femte minutt, som er så til grader manipulert og twistet på.

 

Over til noe annet. En meget bra artikkel som jeg stiller meg 100% bak: Why a vast majority of Arsenal “fans” should be disgusted with themselves

 

If you want to slate Arsene Wenger each time he makes a comment then do so, but don’t you dare call yourself an Arsenal fan.
Edited by Wilshere
Link to comment
Share on other sites

Over til noe annet. En meget bra artikkel som jeg stiller meg 100% bak: Why a vast majority of Arsenal “fans” should be disgusted with themselves

If you want to slate Arsene Wenger each time he makes a comment then do so, but don’t you dare call yourself an Arsenal fan.

Retorikk som det blir rett og slett for useriøst til at jeg gidder å bruke tid på å lese det. George Bush gjorde det samme når han sa at "enten er du med oss eller mot oss". Det å ta fra en annen supporter verdigheten fordi man ikke deler samme mening blir bare tåpelig

Edited by Castor
Link to comment
Share on other sites

Bue på laget skal man ikke gjøre under noen omstendigheter. Ferdig med den saken.

 

At man kritiserer Wenger kan jeg skjønne. Men han trenger støtte, han også, som alle andre, hvis han skal gjøre en god jobb. Dette er tidenes manager i vår klubb og han blir behandlet som dritt av mange supportere.

Link to comment
Share on other sites

Bue på laget skal man ikke gjøre under noen omstendigheter. Ferdig med den saken.

 

At man kritiserer Wenger kan jeg skjønne. Men han trenger støtte, han også, som alle andre, hvis han skal gjøre en god jobb. Dette er tidenes manager i vår klubb og han blir behandlet som dritt av mange supportere.

Når det er så ille at supporterne buer på eget lag så kan det tenkes at det faktisk gjennspeiler alvoret som de fleste opplever rundt framtida til klubben. Det er mange som er ekstremt skuffet over hva klubben har fått til så langt i sommer og når man i tillegg øker prisen på noe som allerede er PL's dyreste billett så er frustrasjonen blandt supporterne forståelig.

 

Wenger har plenty med støtte i klubben. Det er vel få managere som sitter så trygt som Wenger. Plasserer du penger på at han får fyken så sitter du nok igjen med en liten formue om så skulle skje. De fleste har gitt Wenger sin fulle støtte i alle år og det er kanskje derfor han etterhvert virker mer og mer overbevist om at det han gjør er riktig. Kanskje kritikken skulle kommet tidligere?

 

I mine øyne er det hverken synd på Wenger eller spillerne. Supporterne bruker masse penger på klubben og når man da opplever spillere uten vinnervilje og en manager og et styre som nærmest virker handlingslammet så har klubben gitt ris til egen ræv. Det er fullt forståelig at misnøyen brer seg. Dette var sommeren der skjortearmene skulle brettes opp og det var nok penger til å styrke stallen betraktelig, men tiden er i ferd med å renne ut. Og med andre sommere friskt i minne så begynner jeg og mange andre å bli meget, meget bekymret dessverre. Ballen ligger hos Wenger, det er kun han som kan gjøre noe med situasjonen. Hvis han føler at han har mistet støtte hos supporterne så er det jo naturlig å gjøre noe for å gjenvinne den?

Link to comment
Share on other sites

Skumleste kjapt gjennom det du skrev og må si du kanskje eier lite respekt i hverdagslivet mtp. at du synes Fabregas har vist respekt!

 

Det virker som om det er du som ikke følger med. Antakeligvis sitter du 24/7 inne på TV2sporten.no og leser ryktespaltene deres, i tillegg til intervjuene og artiklene de slenger ut hvert femte minutt, som er så til grader manipulert og twistet på.

Angående dette så trakk jeg fram smilebåndet :)

Link to comment
Share on other sites

Slik det ser ut pr dags dato, ligger Wenger an til å miste all respekt fra meg. Han har en liten uke på seg, til å rette opp dette. Om han ikke henter inn spillere av et vist kaliber umiddelbart, vil han være skyldig i sin dårligste plassering i pl, og i at Arsenal ikke klarer å å skaffe seg flere fans. For det laget Wenger hersker over i dag, er ikke i stand til hverken å vinne titler, eller skape magiske øyeblikk for lagets fans. Blir bare tåpelig at det ikke skjer noe, når 2-4 enkle grep er det som skal til.

Link to comment
Share on other sites

bi04fs.jpg

 

Hehe, må si jeg har sansen for bildene du kommer med i ny og ne. Keep em coming! Selv om budskapet i denne kan diskuteres...

 

Ang Fabregas-diskusjonen så er jeg enig med Wilshere. ( Men at han gikk i pausen skjønte jeg ikke helt..) Synes definitivt ikke Fabregas har vært respektløs. Jeg skjønner veldig godt at han ønsker seg hjem. Han har vært her i 8 år og har nå mulighet til å spille under sitt store idol, Guardiola, i klubben han er født og oppvokst i. Og også med tanke på hva som har skjedd de siste årene, sportslig sett. Klart man vil vinne noe og han skjønner vell (utifra Wengers fraværende evne til å rette på problemene) at dette ikke kommer til å skje i Arsenal :-| Vi har et lovende lag og henger lenge med, men havner til slutt på vår vandte 4-plass... Problemene blir adressert, men aldri løst.

 

Situasjonen burde vært håndtert annerledes fra klubben sin side, helt klart. Det hele burde vært avgjort før vi begynnte pre-season. "Hvis dere har så lyst på Fabregas, en av verdens beste spillere, som dere sier så får dere legge inn et bud som reflekterer dette innen 5 juli. Da starter vår pre-season. Ellers får dere glemme det. Han er vår kaptein og skrev for et par år siden under på en kontrakt som strekker seg til 2015. Take it or leave it". Det er svært, svært uheldig at det skal henge en sånn usikkerhet rundt klubbens KAPTEIN så lenge. Det er et helt fair krav som også Fabregas, happy eller ikke, måtte godtatt.

Edited by bergkamp88
Link to comment
Share on other sites

Skumleste kjapt gjennom det du skrev (skal sies at jeg hater å lese fortellinger) og må si du kanskje eier lite respekt i hverdagslivet mtp. at du synes Fabregas har vist respekt!

 

 

Angående dette så trakk jeg fram :)

 

Fabregas har ikke vært annet enn respektfull mot Arsenal FC. Han har vært en flott spiller både på og av banen.

Link to comment
Share on other sites

Skumleste kjapt gjennom det du skrev (skal sies at jeg hater å lese fortellinger) og må si du kanskje eier lite respekt i hverdagslivet mtp. at du synes Fabregas har vist respekt!

Kan du, for en gangs skyld, faktisk prøve å komme med et gyldig argument? Legg bort herseteknikkene og prøv å kom opp med noe annet enn en tåpelig one-liner.

Link to comment
Share on other sites

Fabregas har til denne sommeren gjort det meste riktig mot Arsenal.

Nå syns jeg ting begynner å skurre litt.

 

Han forsvant vel på ferie før sesongen var ferdig.

At han går i pausen igår syns jeg viser lite ansvar.

Nå er det også rykter om at han nekter å trene med A-laget.

Han klarer heller ikke å spille for Arsenal da han har problemer med å fokusere ifølge Wenger.

Nei, jeg har vært imponert over Cesc før den siste tiden. At han er kaptein for Arsenal

vises ikke utad for tiden. Da har vi adskillig bedre ambassadører i f.eks RvP og Wilshere.

 

Se på hva Thierry føler for Arsenal. Jeg ser ikke helt det hos Cesc dessverre.

At han lengter hjem er greit,men kanskje han burde tenkt det før han skreiv under 'slavekontrakten'.

Link to comment
Share on other sites

En får vel bekreftet idag hvilke problemer Arsenal begynner å få med fansen. Gikk inn på Arsenal.com og så at kampen mot Liverpool fortsatt ikke er utsolgt :o . Prøvde en bestilling og fikk lett 41 billetter på felt 122 og da gadd jeg ikke å prøve å få flere. Da var fortsatt en 10 felt med masse ledige billetter. Dette er en kamp som ville vært utsolgt på godt under 1 time ifjor. Greit at det 2000 flere billetter men de hadde forsvunnet på 1 time ifjor.

Hvordan skal det bli når vi kommer til kampen mot Swansea o.l. Er meget redd for at det kommer til å bli mange kamper med tomme seter iår. Selvfølgelig kommer kampen mot Liverpool til å bli utsolgt, men dette viser hvordan stemmningen blandt fansen er akkurat nå.

 

Sier det igjen: Håper Wenger forsvinner ut av managerkontoret straks... send han oppover noen etasjer til direktørkontorene, men ikke la han bestemme hvem som skal kjøpes ;)

Link to comment
Share on other sites

En får vel bekreftet idag hvilke problemer Arsenal begynner å få med fansen. Gikk inn på Arsenal.com og så at kampen mot Liverpool fortsatt ikke er utsolgt :o . Prøvde en bestilling og fikk lett 41 billetter på felt 122 og da gadd jeg ikke å prøve å få flere. Da var fortsatt en 10 felt med masse ledige billetter. Dette er en kamp som ville vært utsolgt på godt under 1 time ifjor. Greit at det 2000 flere billetter men de hadde forsvunnet på 1 time ifjor.

Hvordan skal det bli når vi kommer til kampen mot Swansea o.l. Er meget redd for at det kommer til å bli mange kamper med tomme seter iår. Selvfølgelig kommer kampen mot Liverpool til å bli utsolgt, men dette viser hvordan stemmningen blandt fansen er akkurat nå.

 

Sier det igjen: Håper Wenger forsvinner ut av managerkontoret straks... send han oppover noen etasjer til direktørkontorene, men ikke la han bestemme hvem som skal kjøpes ;)

 

Rett og slett skremmende. Har ikke tenkt på å sjekke dette, men jeg gjorde det nå nettopp - og jeg kunne få kjøpt 55 billetter... Det er sykt.

 

Dette er et godt eksempel på det å spare seg til fant. Ikke kjøpe spillere pga kostnad = ingen titler, mindre solgte billetter = mindre penger inn i klubben.

FYSH

Link to comment
Share on other sites

En får vel bekreftet idag hvilke problemer Arsenal begynner å få med fansen. Gikk inn på Arsenal.com og så at kampen mot Liverpool fortsatt ikke er utsolgt :o . Prøvde en bestilling og fikk lett 41 billetter på felt 122 og da gadd jeg ikke å prøve å få flere. Da var fortsatt en 10 felt med masse ledige billetter. Dette er en kamp som ville vært utsolgt på godt under 1 time ifjor. Greit at det 2000 flere billetter men de hadde forsvunnet på 1 time ifjor.

Hvordan skal det bli når vi kommer til kampen mot Swansea o.l. Er meget redd for at det kommer til å bli mange kamper med tomme seter iår. Selvfølgelig kommer kampen mot Liverpool til å bli utsolgt, men dette viser hvordan stemmningen blandt fansen er akkurat nå.

 

Sier det igjen: Håper Wenger forsvinner ut av managerkontoret straks... send han oppover noen etasjer til direktørkontorene, men ikke la han bestemme hvem som skal kjøpes ;)

Ikke noe problem. Bare å øke billettprisen tilsvarende.

Link to comment
Share on other sites

For hvert minutt som går, uten at nye signeringer blir offentligjort, jo mer klarer Wenger å provosere meg. Nå må han fan meg få fingra ut av rævva, å hente inn spillere som gjør at folk vil se Arsenal. Jeg har vel ikke gått glipp av mer enn en håndfull pl-kamper med Arsenal siden oppstart, men vurderer seriøst å si opp tv2pl om ikke Wenger forsterker. Jeg tror rett og slett ikke kroppen min vil ha godt av å se Arsenal fortsette i samme stil som fra jul og til nå.

Link to comment
Share on other sites

Får håpe dette gir et varskosignal til styret...

 

Når det gjelder arsenal så er det klart at 'money talks', så vi skal ikke se bort fra at det kan ha en virkning.. Men så er det jo klart at muligheten er til stede at de heller vil starte å spare inn med salg av spillere samt en videre økning av billetter i fremtiden.. Uansett hva som skjer så vil det aldri være arsenals skyld kjenner jeg dem rett :)

Link to comment
Share on other sites

For hvert minutt som går, uten at nye signeringer blir offentligjort, jo mer klarer Wenger å provosere meg. Nå må han fan meg få fingra ut av rævva, å hente inn spillere som gjør at folk vil se Arsenal. Jeg har vel ikke gått glipp av mer enn en håndfull pl-kamper med Arsenal siden oppstart, men vurderer seriøst å si opp tv2pl om ikke Wenger forsterker. Jeg tror rett og slett ikke kroppen min vil ha godt av å se Arsenal fortsette i samme stil som fra jul og til nå.

Ja det er en slitsom tid.

Fans verden over går inn for arsenal.com å se om noe skjer.

På åpningssiden der det er reklame for ny bortedrakt er ingen Nasri eller Fabregas. For meg er det noe rart.

Inne på siden preseterer de å legge ut Asituren på nytt i en føljetong. Eller nyansatt keepertrener i full stilling eller noe om en yngre spiller. Halvannen uke før alvoret starter.

 

Vi er redd ingen ting eller lite blir gjort. Og det reflekteres i hjemmesiden. Den er uvanlig passiv.

Skjønner at man ikke spekulerer vilt, men noe må det være mulig å gi oss trofaste verden rundt.

Edited by ben lakris
Link to comment
Share on other sites

Ja det er en slitsom tid.

Fans verden over går inn for arsenal.com å se om noe skjer.

På åpningssiden der det er reklame for ny bortedrakt er ingen Nasri eller Fabregas. For meg er det noe rart.

Inne på siden preseterer de å legge ut Asituren på nytt i en føljetong. Eller nyansatt keepertrener i full stilling eller noe om en yngre spiller. Halvannen uke før alvoret starter.

 

Vi er redd ingen ting eller lite blir gjort. Og det reflekteres i hjemmesiden. Den er uvanlig passiv.

Skjønner at man ikke spekulerer vilt, men noe må det være mulig å gi oss trofaste verden rundt.

 

Uff ja det er helt fryktelig :angry:

Tror det må være min første sesong på 40 år (15 sep. 1971 Godset-Arsenal er 40 års jubileet)hvor jeg ikke gleder meg til sesongstart. Føler at dette kommer til å bli en sesong hvor vi kan glemme ligatitel eller andre trofeer hvis ikke det skjer noe på innkjøpsfronten SNART!!!! Og jeg har en vond følelse for CL kvaliken. Er redd vi begynner med en "Black August" og vi får sikkert "Black November" også :angry:

 

Når så vår "kjære" Chairman begynner å si at vi kan glemme trofeer i år også, ja da begynner jeg virkelig å lure ?? Eier de ikke ambisjoner i Arsenal-styret?? Det virker jo som at de er fornøyd bare de klarer å kvalifisere for CL og "er med" å kjemper i PL. Selvfølgelig er det ikke lett å konkurerer mot de andre pengemaskinene/dopere men hvis en ser hvor lite som skulle vært gjort i spillerkjøp de siste årene sa har vi hatt kjempemuligheter til å vinne flere titler med "små" investeringer i gode etablerte spillere.

 

Jeg har ihverfall mistet all tiltro til Wenger etter alle løgnene han har kommet med de siste årene og jeg begynner virkelig å lure på de som sitter i styret også, tørr de ikke å gjøre noe?? Ser de ikke hva som skjer med klubben våres?? ( Kan nevne at det fortsatt er haugevis med billetter til Liverpoolkampen)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...