Jump to content

Arsene Wenger


vieira04

Har du tillit til Wenger?  

172 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Du glemte litt info i den setningen. Man må ta med "Players that will fit into our team and tactics, and that is better than the ones we allready got" - for alle hos Arsenal er super quality...

 

Selvsagt..

 

Han sier videre at de jobber "ræva" av seg for å forsterke stallen. Også dette har vi vell hørt før..

 

Ifjor ble vi i mine øyne svekket og vi ligger jaggu ann til å bli det i år også.

 

Hmmm.....

Link to comment
Share on other sites

You have to identify the players, agree with clubs to get them out, agree the fee,” he said. “That means they have to agree with you and they have to find another player before they release their players

 

Quote fra Wenger (på arsenal.com)

 

Der tror jeg han avslører MYE i det han bedriver. Han står på sitt angående sin egen verdivurdering av den spilleren han ønsker - også må den selgende klubben bli enige med han - ikke motsatt.

Link to comment
Share on other sites

Wenger, ser du som de fleste andre at forsvaret vårt er svakere enn noen sinne? Er det ingen varsellamper som blinker på kontoret ditt? Du vil bare kjøpe super quality sier du. Hva med extrodinary quality? Jeg regner med Squillaci hører til under kategorien super quality, og det er skremmende. Det trengs også super quality arbeid med forsvaret. Hvordan skal du få tid til det, når 90% av øktene brukes på teknikk? (Les her).

 

Ikke mye spenning i forkant av kommende sesong. Kun bekymringer som har vert der i noen år nå, for det er ikke sportslig fremgang å spore i klubben lengre.

Link to comment
Share on other sites

Våkne Wenger....

 

 

Den mannen våkner aldri :angry: :angry: :angry:

 

Jeg bli bare mer og mer oppgitt :angry: :angry:

 

Bli kvitt den mannen før hele sesongen er over i august :angry: :angry:

 

Må tilbake på begynnelsen av 80 tallet for å finne et dårligere Arsenal-lag

 

Skremmende hvor fort det har dalt og 1-EN- mann har skylda

WENGER!!!! :angry: :angry: :angry:

Link to comment
Share on other sites

Den mannen våkner aldri :angry: :angry: :angry:

 

Jeg bli bare mer og mer oppgitt :angry: :angry:

 

Bli kvitt den mannen før hele sesongen er over i august :angry: :angry:

 

Må tilbake på begynnelsen av 80 tallet for å finne et dårligere Arsenal-lag

 

Skremmende hvor fort det har dalt og 1-EN- mann har skylda

WENGER!!!! :angry: :angry: :angry:

10 angry smileyer..? Enten er du enormt barnslig/umoden eller 10 år!

Link to comment
Share on other sites

Ikke klarte å bygge et vinnerlag? Han har vunnet tre PL-titler, FA-cupen 4 ganger, The double to ganger, samt prestasjonen med å gå gjennom en sesong ubeseiret. Å påstå at han ikke har klart å bygge vinnerlag er jo fullstendig latterlig. Om han klarer å bygge et nytt vinnerlag blir noe helt annet.

 

Latterlig? For meg var det George Graham som byggde et Arsenal lag i inngensmannsland til et vinnerlaget, Wenger kom til dekka bord, forsvarspill har ikke Wenger greie på. Men med et forsvar som omtrent ikke slapp inn mål bestående av David Seaman, Tony Adams, Steve Bould, Martin Keown, Lee Dixon og Nigel Winterburn tror neppe Arsenal noen gang vil få et så bra forsvar i gjen ;)

Så tror det er du med Wenger briller som er lattelig ikke meg :P

Wenger klarer neppe å hente forsvarspillere av samme kaliber, værfall ikke gjøre som George Graham få et forsvar og Keeper som nesten ikke slepper inn mål.

Uannsett har Wenger vært helt besatt av å hente Ungutter og middelmodige spillere etter Arsenal flytta inn på Emirates, han har gått seg fast i sin egen fantasi værden at han skal klare å vinne PL i gjen uten å bruke penger på å forsterke Arsenal slik han burde.

At Wenger er go på anngreps fotball er det ingen tvil om, henta noen goe anngreps spillere til Arsenal.

Men Wenger har alldri eid even til å få Arsenal til å vinne noe etter Tony Adams gidde seg på Arsenal.

Nei tiden for at Wengers tid er over i Arsenal har kommet, på tide å få inn et team som kan få Arsenal opp på toppen av PL i gjen.

Mange år har det gått nå uten at Wenger har vinni noe tittel? 6 år er vel på grensa til komisk og tragisk dårlig av en klubb som burde vinni PL i gjen.

Link to comment
Share on other sites

Uannsett har Wenger vært helt besatt av å hente Ungutter og middelmodige spillere etter Arsenal flytta inn på Emirates, han har gått seg fast i sin egen fantasi værden at han skal klare å vinne PL i gjen uten å bruke penger på å forsterke Arsenal slik han burde.

Merkelig timing ikke sant? Har selvfølgelig noe å gjøre med at han ble tvunget til å bruke mindre penger mens vi betalte ned stadion og boligprosjektet, NÅ derimot har vi dette under kontroll og bør bruke.

 

Men Wenger har alldri eid even til å få Arsenal til å vinne noe etter Tony Adams gidde seg på Arsenal.

Adams hadde gitt seg før invincibles laget, som faktisk besto av Wenger's forsvarere stort sett.

Edited by Wojciech53
Link to comment
Share on other sites

Latterlig? For meg var det George Graham som byggde et Arsenal lag i inngensmannsland til et vinnerlaget, Wenger kom til dekka bord,

 

Bordet var kanskje dekket, men alle menneskene hadde gått fra bords. Stupfulle.. Det var ikke akkurat noe fiks ferdig Invincibles Wenger overtok!

Link to comment
Share on other sites

Bordet var kanskje dekket, men alle menneskene hadde gått fra bords. Stupfulle.. Det var ikke akkurat noe fiks ferdig Invincibles Wenger overtok!

 

Helt korrekt Safe Hands, Wenger skal ha honnør for det han har gjort.

Akkurat nå virker han låst fast i sin egen filosofi ....og virker rett og slett

rådvill. For ting blir ikke bedre...snarere tvert imot.

 

En skade på Van Persie så er vi seriøst i deep shit..

Link to comment
Share on other sites

Helt korrekt Safe Hands, Wenger skal ha honnør for det han har gjort.

Akkurat nå virker han låst fast i sin egen filosofi ....og virker rett og slett

rådvill. For ting blir ikke bedre...snarere tvert imot.

 

En skade på Van Persie så er vi seriøst i deep shit..

Syns det som skjer i denne sommeren er rart. Dette er sommeren hvor vi igjen hadde råd til å ta tak på overgansmarkedet og lite har skjedd. Squillaci er et kjøp jeg applauderte når han kom, men nå bør han selges.

 

Syns han gjør for lite taktisk i tillegg, formasjonsendringen kom når den trengtes, men jeg vil se et mer flytende taktikkbilde enn det vi har. Vi spiller i en 4-2-3-1 med offensive kanter. Med Gervinho på banen har vi sett antydninger til Barca-taktikken som er en mer 4-3-3 hvor spissene bytter plasser, noe jeg syns vil være spennende med vårt angrep.

 

Men før vi kan tenke offensiv taktikk må vi tette igjen bakover, jeg vil ha inn Samba, en stopper som liker å være stopper og som kan gi og ta bank. Styre laget på defensive dødballer og utrette en trussel på de offensive, en munn som går som Keown sin mot dommer, med og motspillere.

 

Vil også se en Barton type inn(Mulig Barton, helst en som likner på bana og ikke utenfor) på midtbanen, en terrier som kan fylle Song sin posisjon og posisjonen ved siden av, gjerne en som er aggresiv og tørr å prate på banen. En som liker å takle, det mangler vi nemlig i dagens stall, en Flamini om du vil. En Klegg som ikke gir motstanderen tid og rom til å puste, kan være effektivt mot enkelte motstandere kontra Song sitt spill.

 

en rask angriper som kan spille(Ryktene rundt Cambell har blusset opp igjen og han er typen spiss vi trenger, da har vi en komplett spiss i VP, en sterk og hodesterk spiss i Chamakh og en rask spiss i Campbell, samt en teknisk i Vela som ikke ser ut til å få sjansen i år heller, på spissplass er det også mulig å promotere Afobe, men tviler på at han er klar.

 

Jeg vil som jeg tidligere har nevnt, like å se laget vårt i en 442 formasjon om Cesc skulle dra, eneste grunnen til at vi spiller den foramasjonen vi gjør i dag slik jeg ser det er for å få maks ut av Cesc. Om han skulle dra vil jeg se på det som desto viktigere å få inn Barton-typen og den raske spissen. Song og kleggen vil kunne ta det defensive mens Ramsey, Wilshere, Rosicky og Nasri kunne stå for det offensive i sentrale posisjonen ved siden av kleggen/song.

 

Om det ikke blir en etablert spiller til i sommer så begynner jeg også å så tvil rundt Wenger, men inntil videre ser jeg på mannen som et geni som har klart det han har klart med de små ressursene han har fått i forhold til motstanderene.

 

Angående kjøpene som alt er gjort ser jeg på Gervinho som et mulig gullfunn! Jenkinson har jeg derimot ikke vært imponert over et sekund enda.. Ryo, som nesten må få telles her, har jeg blitt imponert over, han har godt av en sesong hvor han får fem siste minuttene av kamper vi har kontroll på for å bli vant til engelske taklinger og stadioner, men teknisk og hurtighetsmessig er han tidvis svært imponerende!

Edited by Wojciech53
Link to comment
Share on other sites

Latterlig? For meg var det George Graham som byggde et Arsenal lag i inngensmannsland til et vinnerlaget, Wenger kom til dekka bord, forsvarspill har ikke Wenger greie på.

Wenger ar vært den største suksessen i Arsenal.

Med han ble vi en stormakt. En klubb som har vunnet mye og prestert fantastisk.

Håper virkelig at Wenger fortsatt har kontroll på det han gjør.

Vi får vente å se.

Link to comment
Share on other sites

En skade på Van Persie så er vi seriøst i deep shit..

 

Ja da sliter vi seriøst. Bendtner er etter alle solemerker på vei bort. Vela er tydeligvis ikke god nok dette året heller (merkelig, burde vel fått noen muligheter nå), mens Chamakh er langt unna nettkjenning. Må da sette vår lit til Walcott, Gervinho og Arshavin.

Link to comment
Share on other sites

Vil også se en Barton type inn(Mulig Barton, helst en som likner på bana og ikke utenfor) på midtbanen, en terrier som kan fylle Song sin posisjon og posisjonen ved siden av, gjerne en som er aggresiv og tørr å prate på banen. En som liker å takle, det mangler vi nemlig i dagens stall, en Flamini om du vil. En Klegg som ikke gir motstanderen tid og rom til å puste, kan være effektivt mot enkelte motstandere kontra Song sitt spill.

Var det ikke du som klarte den utrolige prestasjonen å liste opp 50 defensive midtbanespillere du ville ha fremfor Barton :P ?

Link to comment
Share on other sites

Ja da sliter vi seriøst. Bendtner er etter alle solemerker på vei bort. Vela er tydeligvis ikke god nok dette året heller (merkelig, burde vel fått noen muligheter nå), mens Chamakh er langt unna nettkjenning. Må da sette vår lit til Walcott, Gervinho og Arshavin.

Ingen tvil om at Arsenal trenger forsterkninger hvis de skal være med og kjempe om titler. Uansett hvordan man vrir og vender på det.

Edited by goonergirl89
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...