Jump to content

Arsene Wenger


vieira04

Har du tillit til Wenger?  

172 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

NÅ Arsene Wenger er du ute og kjører SKIKKELIG!

 

I 15 år har vært et ikon og min far nr 2, men nå er du i ferd med å falle totalt sammen. Utviklingen i Arsenal FC om dagen er uverdig og pinlig.

 

DJ Dan ville sagt: Ikkkkkje brrrrra!

 

Ja dette var sjokkerende. Å kalle Nasri og Fab sin oppførsel profesjonell. Ikke venter han at noen skal dra. Og atpåtil mener han vi har en for stor tropp UTEN behov for nye spillere, er det mulig?

Link to comment
Share on other sites

NÅ Arsene Wenger er du ute og kjører SKIKKELIG! (..) Utviklingen i Arsenal FC om dagen er uverdig og pinlig.

 

nå fikk jeg ikke sett pressekonferansen, men hvis sitatet "I expect nobody to leave the club" er riktig så må jo det bety at han har klart å overtale Fabregas og Nasri til å bli. Og det kan jo være en god nyhet, FORUTSATT at han har fått Nasri til å forlenge kontrakten, og begge er motiverte til å bli. Men i så fall står jo det i skarp motstrid til alle rapporter. Problemet her er vel ikke det han sier, men det han ikke sier; at han ikke ga en mer konkret oppdatering på situasjonen rundt Fabregas og Nasri. Og om han egentlig er ute og kjører avhenger jo av hva som faktisk skjer til slutt rundt disse spillerne. Men Wenger har utvilsomt lagt hodet på blokka med denne uttalelsen.

Link to comment
Share on other sites

Wenger: "At the moment we have too big a squad. We are not in a position where we are short of players"

 

Pressekonferansen over. Ikke særlig mye klokere, men må si Wenger ikke steg i kurs for min del.

 

Jeg forventer ikke at Wenger skal legge ut om transfers inn og ut, men nå blir jeg målløs...

Link to comment
Share on other sites

sånt skjer ikke i den virkelige verden.... dessverre. (dette var en kommentar til byttehandelen Tevez-Nasri)

 

Ja, umotiverte spillere i stallen er det bare å selge. Det er vel ikke noen tvil om at både Fab og Nas har hodene sine i andre klubber nå, da er det bare å cashe inn, men det må for guds skyld handles inn noen som kan gå inn og erstatte dem, og da snakker vi verdensklassespillere. Hent Wesley Sneijder for 35 mill!!!

Edited by Innbytterbenken
Link to comment
Share on other sites

Latterligste av alt er når han sier Nasri ikke er i troppen fordi han hadde en "sykdom" og den første der: "I expect nobody to leave the club. At the moment there is no news. What we want today is to focus on the players who can help"

 

Da har vi hørt det. Wenger forventer ikke at Cesc og Nasri forsvinner, men allikevel har Nasri klart å pådra seg en sykdom som gjorde at han måtte droppe ut mot Benfica og Newcastle, men var såpass frisk i mellomtiden at han kunne dra til Frankrike for å spille mot Chile!

 

 

Forventer så vanvittig mye bedre av deg Arséne. Dette er en situasjon du burde tatt tak i for over 2 måneder siden og når du nå sitter under et voldsomt press fra fansen om å faktisk vinne noe og kjøpe kvalitetsspillere og drøyer så lenge før du faktisk innser at du samtidig mister 2 av de og sitter igjen med nærmest ingen tid til å kjøpe erstatninger så har du faktisk bare deg selv å skylde på.

 

Begynner å bli mer og mer sikker på at dette blir Wenger's siste sesong i Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Troverdigheten til Wenger begynne å bli tynnslitt fra min side.

Denne super super signeringa som skulle komme...hvor er den?

Og ikke kommed en ny 18 åring i det henseende.

Jeg begynner seriøst å lure på om Wenger har 'lost it'.

Link to comment
Share on other sites

Nå syns jeg kritikken er ekstremt lite konstruktiv og til tider spekulativ. Vi har etterlyst info og når de da arrangerer en pressekonferanse så er det også galt. Hvorfor vri på det Wenger sier? Tror dere han hadde holdt denne pressekonferansen hvis pressen hadde hatt rett og både Fab og Nasri egentlig har signert andre steder?

Alle forventet at de skulle annonsere salgene og i skuffelse over å ha tatt feil så velger man heller å tro at det Wenger sier ikke er sant... Er det dit vi har kommet? Skuffelsen over at det ikke er skandaler eller noe å kritisere Wenger for gjør at vi ikke tror på det som blir sagt lengre? Å Ggkritisere virker å ha blitt viktigere enn å støtte klubben. Utrolig oppførsel av disse såkalt bloggerne, mange av dem skriver som om de kjenner Gud og hvermann i klubben og bryr seg ikke om at de blir tatt i den ene løgnen etter den andre. De skriver like skråsikkert neste dag og fansen biter på, gang på gang på gang. Jeg er målløs, litt kildeskepsis burde man ha etter alle disse årene med Palmer, Legrove og hva de nå kaller seg alle disse som trykker løs på tastaturet uten å bekymre seg for å fremstå som troverdige. Leserne strømmer til uansett hva de lirer av seg.

 

Denne seansen ble jo holdt for å dempe spekulasjonene rundt spillerne og skape litt ro rundt klubben. Det første folk gjør er å betvile det Wenger sier. Mindre respekt har jeg nesten ikke opplevd før. Dette er pinlig og på grensen til latterlig oppførsel. Ingen her eller andre steder vet hvordan Fab eller Nasri har oppført seg, ingen vet om de er syke eller ikke.

Problemer har denne klubben definitivt, men slik det ser ut nå er mange av supporterene rundt om kring det største problemet. De viser verken respekt eller ydmykhet ovenfor klubben med å så tvil om hver minste ting som blir gjort.

 

Jeg vet ikke om de blir solgt eller ikke og jeg velger å tro Wenger når han også sier at det ikke har skjedd eller er i ferd med å skje. Hva som skjer i fremtiden vet verken Wenger, jeg eller andre og syns derfor det ikke er riktig å kritisere for et eventuelt fremtidig salg! Det eneste som er sikkert er at Wenger ønsker å beholde dem og gjør alt han kan for å klare det. Jeg ønsker å beholde våre beste spillere og inntil det motsatte er bevist så tilhører både Fab og Nasri denne kategorien.

Link to comment
Share on other sites

Skape ro?

 

We want to have a fully committed squad on the pitch. What is important is that the players who play give 100%. At the moment we have too big a squad. We are not in a position where we are short of players.”

 

Hva betyr det? Trengte vi ikke en midtstopper til? Hvis Wenger mener dette står det ikke til det han har sagt tidligere om at forsvaret må forsterkes. Dette er en uttalelse som strider mot det han har sagt før.

 

Super super signeringen som skulle komme???Ikke sett noe til den.

 

Har han overtalt Nasri og Fabregas til å bli og er de 100% motiverte fortjener han stor honnør.

 

Saken er bare det at jeg er blitt en smule skeptisk til Wenger sine uttalelser i det siste.

Jeg svelger ikke alt rått som jeg kanskje gjorde før.

 

Men tiden får vise. Foreløpig er jeg undrende over Wenger.

Link to comment
Share on other sites

Nå syns jeg kritikken er ekstremt lite konstruktiv og til tider spekulativ.

 

Ja kan være enig i at mye, også av det jeg skriver, er preget av hvilken situasjon jeg føler klubben er i nå. Men når Wenger klarer å lire av seg at vi har en for stor tropp uten behov for tilskudd (hvis dette faktisk stemmer, har ikke sett pressekonferansen live)så tror jeg nesten ikke mine egne ører.

 

Arsene Wenger er på mange måter personifiseringen av Arsenal for meg og ønsker han alt godt. Dermed blir det så sårt når han kommer med sånne utalelser. Håper virkelig han jobber med et par klassesigneringer nå og mediarapporter kan jo tyde på det (les Mata, Cahill osv.)

Link to comment
Share on other sites

Ja kan være enig i at mye, også av det jeg skriver, er preget av hvilken situasjon jeg føler klubben er i nå. Men når Wenger klarer å lire av seg at vi har en for stor tropp uten behov for tilskudd (hvis dette faktisk stemmer, har ikke sett pressekonferansen live)så tror jeg nesten ikke mine egne ører.

 

Arsene Wenger er på mange måter personifiseringen av Arsenal for meg og ønsker han alt godt. Dermed blir det så sårt når han kommer med sånne utalelser. Håper virkelig han jobber med et par klassesigneringer nå og mediarapporter kan jo tyde på det (les Mata, Cahill osv.)

"We are not short of players" betyr at vi ikke at han ikke vil forsterke. Han sier troppen er for stor. Igjen så tolkes utsagnene i mest mulig negativ betydning.

Link to comment
Share on other sites

"We are not short of players" betyr at vi ikke at han ikke vil forsterke. Han sier troppen er for stor. Igjen så tolkes utsagnene i mest mulig negativ betydning.

 

Det kan jeg være enig i, men er du enig med Wenger at vi ikke er short of players? Man er selvfølgelig aldri short of players i direkte betydning, har jo et drøss med unggutter.

Link to comment
Share on other sites

Utalelsene føyer seg inn i rekken av latterlige utalelser, men denne gangen greier han å toppe hele driten! Vi er ikke supertett i hodet alle sammen og det heller ikke resten av troppen.. Wenger har tydeligvis ikke fått med seg at ærlighet varer lengst.. Dette er jo noe av kritikken mot Wenger, og dette forteller meg bare at han ikke har forandret en drit.

 

Synes jeg leste en overskrift i går om at vi ikke trengte flere forsvarspillere, jeg klikket ikke på den da jeg tenkte at det måtte være fullstendig oppspinn.. Men nå skulle det faktisk ikke forundre meg.

 

Edit: Enrique gikk til Liverpool for 6 mill pund :angry:

Edited by pacman
Link to comment
Share on other sites

Nå syns jeg kritikken er ekstremt lite konstruktiv og til tider spekulativ. Vi har etterlyst info og når de da arrangerer en pressekonferanse så er det også galt. Hvorfor vri på det Wenger sier? Tror dere han hadde holdt denne pressekonferansen hvis pressen hadde hatt rett og både Fab og Nasri egentlig har signert andre steder?

Alle forventet at de skulle annonsere salgene og i skuffelse over å ha tatt feil så velger man heller å tro at det Wenger sier ikke er sant... Er det dit vi har kommet? Skuffelsen over at det ikke er skandaler eller noe å kritisere Wenger for gjør at vi ikke tror på det som blir sagt lengre? Å Ggkritisere virker å ha blitt viktigere enn å støtte klubben. Utrolig oppførsel av disse såkalt bloggerne, mange av dem skriver som om de kjenner Gud og hvermann i klubben og bryr seg ikke om at de blir tatt i den ene løgnen etter den andre. De skriver like skråsikkert neste dag og fansen biter på, gang på gang på gang. Jeg er målløs, litt kildeskepsis burde man ha etter alle disse årene med Palmer, Legrove og hva de nå kaller seg alle disse som trykker løs på tastaturet uten å bekymre seg for å fremstå som troverdige. Leserne strømmer til uansett hva de lirer av seg.

 

Denne seansen ble jo holdt for å dempe spekulasjonene rundt spillerne og skape litt ro rundt klubben. Det første folk gjør er å betvile det Wenger sier. Mindre respekt har jeg nesten ikke opplevd før. Dette er pinlig og på grensen til latterlig oppførsel. Ingen her eller andre steder vet hvordan Fab eller Nasri har oppført seg, ingen vet om de er syke eller ikke.

Problemer har denne klubben definitivt, men slik det ser ut nå er mange av supporterene rundt om kring det største problemet. De viser verken respekt eller ydmykhet ovenfor klubben med å så tvil om hver minste ting som blir gjort.

 

Jeg vet ikke om de blir solgt eller ikke og jeg velger å tro Wenger når han også sier at det ikke har skjedd eller er i ferd med å skje. Hva som skjer i fremtiden vet verken Wenger, jeg eller andre og syns derfor det ikke er riktig å kritisere for et eventuelt fremtidig salg! Det eneste som er sikkert er at Wenger ønsker å beholde dem og gjør alt han kan for å klare det. Jeg ønsker å beholde våre beste spillere og inntil det motsatte er bevist så tilhører både Fab og Nasri denne kategorien.

 

veldig mye bra her. Det er viktig å være MINST like kritisk til hva media og alle synsere skriver som til det Wenger sier, selv om Wengers uttalelser naturligvis må sees i lys av situasjonen. Og som jeg også skrev; det kan jo hende Wenger har ordnet opp. Men som noen andre her, jeg føler meg ikke helt overbevist. Som sagt, det var like mye det han ikke sa som det han sa som ga grunn til en viss bekymring. Hvis han har ordnet opp, hvorfor understreket og utdypet han ikke dette? istedet kom han med noen passende vage uttalelser som situasjonen (han sa hva han FORVENTET, ikke hva som FAKTISK var situasjonen - med forbehold om at det tidligere sitatet er korrekt). Senest i går skrev han jo at situasjonen rundt Fab (og Nasri) skulle ordnes i nærmeste fremtid, men hvis dette er ordnet i dag, hvorfor da være så uklar? Som sagt; mulig ting er under kontroll, men denne pressekonferansen, slik den er formidlet av folk her på forumet og media, gir ikke helt det inntrykket. Og så lenge ting ikke blir HELT avklart vil usikkerhet og tvil råde. Og HVIS det ender med at Nasri og Cesc forsvinner, ja da vil det også svekke Wengers troverdighet, ut fra det han sa på pressekonferansen.

Link to comment
Share on other sites

Nå syns jeg kritikken er ekstremt lite konstruktiv og til tider spekulativ. Vi har etterlyst info og når de da arrangerer en pressekonferanse så er det også galt. Hvorfor vri på det Wenger sier? Tror dere han hadde holdt denne pressekonferansen hvis pressen hadde hatt rett og både Fab og Nasri egentlig har signert andre steder?

Alle forventet at de skulle annonsere salgene og i skuffelse over å ha tatt feil så velger man heller å tro at det Wenger sier ikke er sant... Er det dit vi har kommet? Skuffelsen over at det ikke er skandaler eller noe å kritisere Wenger for gjør at vi ikke tror på det som blir sagt lengre? Å Ggkritisere virker å ha blitt viktigere enn å støtte klubben. Utrolig oppførsel av disse såkalt bloggerne, mange av dem skriver som om de kjenner Gud og hvermann i klubben og bryr seg ikke om at de blir tatt i den ene løgnen etter den andre. De skriver like skråsikkert neste dag og fansen biter på, gang på gang på gang. Jeg er målløs, litt kildeskepsis burde man ha etter alle disse årene med Palmer, Legrove og hva de nå kaller seg alle disse som trykker løs på tastaturet uten å bekymre seg for å fremstå som troverdige. Leserne strømmer til uansett hva de lirer av seg.

 

Denne seansen ble jo holdt for å dempe spekulasjonene rundt spillerne og skape litt ro rundt klubben. Det første folk gjør er å betvile det Wenger sier. Mindre respekt har jeg nesten ikke opplevd før. Dette er pinlig og på grensen til latterlig oppførsel. Ingen her eller andre steder vet hvordan Fab eller Nasri har oppført seg, ingen vet om de er syke eller ikke.

Problemer har denne klubben definitivt, men slik det ser ut nå er mange av supporterene rundt om kring det største problemet. De viser verken respekt eller ydmykhet ovenfor klubben med å så tvil om hver minste ting som blir gjort.

 

Jeg vet ikke om de blir solgt eller ikke og jeg velger å tro Wenger når han også sier at det ikke har skjedd eller er i ferd med å skje. Hva som skjer i fremtiden vet verken Wenger, jeg eller andre og syns derfor det ikke er riktig å kritisere for et eventuelt fremtidig salg! Det eneste som er sikkert er at Wenger ønsker å beholde dem og gjør alt han kan for å klare det. Jeg ønsker å beholde våre beste spillere og inntil det motsatte er bevist så tilhører både Fab og Nasri denne kategorien.

 

Har du sett pressekonferansen? Den er en farse fra første minutt!

 

Sann mine ord: Fabregas og Nasri er ferdige i Arsenal og Wenger vet det!

Link to comment
Share on other sites

Da har vi hørt det. Wenger forventer ikke at Cesc og Nasri forsvinner, men allikevel har Nasri klart å pådra seg en sykdom som gjorde at han måtte droppe ut mot Benfica og Newcastle, men var såpass frisk i mellomtiden at han kunne dra til Frankrike for å spille mot Chile!

Hvordan vet du at det var sykdommen som holdt han ute av Benfica-kampen?

Link to comment
Share on other sites

Det kan jeg være enig i, men er du enig med Wenger at vi ikke er short of players? Man er selvfølgelig aldri short of players i direkte betydning, har jo et drøss med unggutter.

Hva jeg måtte mene betyr ingenting. Jeg skulle gjerne hatt både to og tre spillere inn, men livet er ikke slik at en mann bestemmer. Wenger sa det han sa, om vi er enig eller ikke er så sin sak, men å tolke det ut av context blir likefullt feil

Link to comment
Share on other sites

Hva jeg måtte mene betyr ingenting.

 

Nei betyr ingenting for Arsenal. Men på et diskusjonsforum er det nå sånn at meninger kan være en bra greie.

 

Intervjuet for dem som ikke har sett det:

 

http://www.101greatgoals.com/videodisplay/wenger-claims-nasri-and-fabregas-will-stay-arsenal-14909189/

 

Synes det var mye mer lovende enn det som har blitt gjengitt.

Edited by Mr.Arsenal
Link to comment
Share on other sites

Har du sett pressekonferansen? Den er en farse fra første minutt!

 

Sann mine ord: Fabregas og Nasri er ferdige i Arsenal og Wenger vet det!

Hva som skjer vet ikke jeg. Min kritikk går på hvordan alt som skrives av presse og folk bak tastaturet tolkes som sannheter og det som kommer fra klubben er løgn. Det er et problem som har blitt forsterket det siste året.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...